Пронизливий дзвінок будильника пронизав ранню ранкову тишу, розбудивши Крістіана. Він застогнав, протираючи очі, коли глянув на годинник на тумбочці - 7:00 ранку, за годину до першого заняття. Поруч із ним поворухнулася Маргарет, її вогненно-руде волосся різко контрастували зі світлими локонами Крістіана.
Кімната Крістіана була оформлена у вінтажному стилі, створюючи атмосферу затишку та спокою. Темні кольори стін та меблів, у поєднанні з м'яким світлом, що пробивається крізь щільно закриті штори, надавали приміщенню інтимності та спокою. Ліжко було двоспальне, з акуратно заправленою темною ковдрою, на якій лежали кілька подушок. Поруч стояли книжкові полиці, заповнені томами класичних творів та підручниками, створюючи відчуття інтелігентного затишку. У кутку кімнати стояв вінтажний стіл, на якому лежав відкритий ноутбук, оточений парою розкиданих паперів і чашкою з кавою. На підлозі розстелені пухнасті килимки, що додають кімнаті теплоти. На стінах висіли картини, що відбивають стиль минулого, а двері в окрему ванну вели до невеликої особистої оази Крістіана. Загальна темрява та затишок створювали почуття усамітнення, а нічна тиша лише посилювала відчуття спокою у цьому невеликому, але комфортному куточку.
Маргарет спала поряд з Крістіаном, її тіло було вкрите пишною темною ковдрою, яка трохи зміщувалась, коли вона піднімалася. Її вогненно-руде волосся було розпатлане і розсипалося по подушці, створюючи яскравий контраст з темною атмосферою кімнати. Коли її смарагдові очі розкрилися, вона зустріла погляд Крістіана з теплою, майже умиротвореною посмішкою. Вона не поспішала вставати, насолоджуючись ранковим спокоєм. Простягнувши руку, вона ніжно провела пальцями по його підборідді, а потім по лобі, акуратно заправивши світле пасмо волосся, що вибилося, за вухо. Цей жест був такий природний і дбайливий, що Крістіан відчув, як його серце наповнилося теплом.
- Доброго ранку, соня, - пробурмотіла вона хрипким від сну голосом.
Крістіан зітхнув, перекинувся на спину і ліниво потягся під ковдрою.
- Доброго ранку, - відповів Крістіан. Він знав Маргарет досить добре, щоб розуміти, що її лагідний жест був частиною її природної чарівності, але він не міг не відчувати уколу провини за те, що не відповідав взаємністю на її романтичні почуття. У його уявленні їхні стосунки залишалися міцно укоріненими у дружбі, незважаючи на інтимні заняття, якими вони інколи займалися. - Нам скоро час рухатися, - додав Крістіан.
Очі Маргарет сяяли рішучістю, коли вона дивилася на Крістіана, на її губах грала пустотлива усмішка.
- Залишайся на місці, Крістіане, - наказала вона, її голос був тихим і пристрасним. - Я маю намір переконатися, що ти готовий до нашого дня. - Не чекаючи відповіді, Маргарет відкинула ковдру, оголивши підтягнуту статуру Крістіана. Її погляд затримався на його чоловічій гідності, яка вже почала ворушитися від її провокаційних слів. З грайливим підморгуванням вона нахилилася, її тепле дихання пестило його чутливу шкіру, коли вона прошепотіла: - Час прокидатися як слід, мій дорогий директор.
Посмішка Крістіана стала ширшою, коли він побачив, як руде волосся Маргарет спадає на її обличчя.
Коли м'які губи Маргарет обхопили зростаючу ерекцію Крістіана, він видав низький стогін, його руки інстинктивно потяглися до її рудих кучерів. Він заплутався пальцями в її волоссі, спрямовуючи її рухи, поки вона вміло приносила йому задоволення своїм умілим ротом.
- Ммм, ось воно, - промуркотів Крістіан, його стегна злегка подалися вперед на знак заохочення. - Ось так, Маргарет.
Його голос був хрипким від задоволення, його очі були напівприкриті, коли він смакував відчуття, що проходять через його тіло.
Звуки ніжних мукань Маргарет і вологих звуків, що чавкають, заповнили кімнату, створюючи чуттєву симфонію, яка відбивалася від стін. Дихання Крістіана почастішало, його м'язи напружилися, коли він наблизився до межі кульмінації.
Язик Маргарет метнувся, облизуючи чутливу голівку валу Крістіана, перш ніж закружляти навколо ніжного обідка. Вона випустила його з рота яйця, залишаючи ніжні поцілунки вздовж кремового простору його паху. Її смарагдові очі виблискували пустотою, коли вона дивилася на нього, її пухкі губи блищали від слини.
- Який у тебе гарний член, Крістіан, - промуркотіла Маргарет. - Такий великий та сильний, як і його власник.
Вона провела кінчиками пальців по гладкій, виголеній довжині його члена, дивуючись тому, наскільки ідеально він був пропорційний решті його атлетичної статури. Бархатиста гладкість суперечила вражаючому обсягу та еластичності, обіцяючи інтенсивне задоволення, коли він опиниться всередині неї.
Маргарет знову взяла до рота вражаючу довжину Крістіана, її губи непристойно розтяглися навколо товстої обхватки. Вона неухильно хитнула головою, щоразу занурюючи його глибше, поки її ніс торкнувся його тазу. Її язик ковзнув по нижній стороні його стовбура, простежуючи вену, що виступає, яка пульсувала в такт його прискореному серцебиття.
Крістіан стиснув її волосся сильніше, його стегна злегка погойдувалися в такт її рухам. Низькі, гортанні стогін виривалися з його губ, коли Маргарет вміло займалася ним, її гарячий рот огортав його чистим блаженством. Вологі звуки її смоктання наповнювали повітря, що переривалося випадковими хлопками, коли вона ненадовго відпускала його, щоб перевести подих.
- Блядь, Маргарет, - прогарчав він, його голос був напружений від ледь стримуваного бажання. – Твій рот відчувається неймовірно. Не зупиняйся, будь ласка...
Маргарет подвоїла зусилля, спричинена похвалою Крістіана і розпачом у його тоні. Вона втягнула щоки, застосовуючи вишукане всмоктування, коли вона підтягувала його ближче до краю. Її вільна рука обхопила його важкий мішок, масажуючи чутливі кулі з відпрацьованою точністю.
Стегна Крістіана тремтіли, його прес стискався, коли спіраль напруги всередині нього скручувалася все тугіше і тугіше. Він відчував знайоме поколювання біля основи хребта, що сигналізує про його звільнення, що насувається. З останнім, глибоким поштовхом він повністю поринув у гостинне горло Маргарет, його кульмінація обрушилася на нього хвилями чистого екстазу.
- Ах, чорт! - закричав він, і його насіння виплеснулося назовні густими, пульсуючими струменями.
Маргарет не втрачала часу, осідлавши член Крістіана, який все ще смикався, і опустившись на нього з задоволеним стогом. Її слизький жар поглинув його, вирвавши ще одне зітхання з його губ, коли вона почала їздити на ньому повільними, обдуманими рухами.
- Ммм, ти так ідеально мене заповнюєш, Крістіан, - промуркотала вона, чуттєво похитуючи стегнами, намагаючись продовжити їхню взаємну насолоду. - Я ніколи не можу насититися цим тугим, пульсуючим членом усередині мене.
Її смарагдові очі зустрілися з його очима, сяючи пустотою і неприборканим бажанням.
Міцно тримаючи Маргарет за стегна, Крістіан направляв її, спонукаючи її підстрибувати швидше і сильніше на його твердому члені. Інша його рука ковзнула навколо, щоб охопити одну з її пишних грудей, його великий і вказівний пальці стискали і скручували її чутливий сосок. Маргарет різко зітхнула, за яким пішов тихий стогін, вигнувши спину, щоб підштовхнути груди глибше до його дотику.
- Ось і все, дівчинко, - прогарчав Крістіан, його голос був грубим від хтивості. - Осідлай мене ось так. Дай мені почути ті солодкі звуки, які ти видаєш, коли я дражню твої ідеальні цицьки.
Його долоня хруснула по її сідниці, залишивши яскравий рожевий відбиток на її блідому тілі. Маргарет скрикнула від здивування, перш ніж розчинитись у шкоді, її внутрішні стінки міцно стиснулися навколо нього.
Крики екстазу Маргарет змішалися зі стогонами задоволення Крістіана, коли вони обоє досягли піку одночасно. Його член смикався і пульсував усередині неї, наповнюючи її своїм гарячим насінням, поки вона видаювала його до останньої краплі. Їхні тіла тремтіли і здригалися, втрачені в муках спільного блаженства.
Нарешті, видихнувшись, Маргарет звалилася на слизькі від поту груди Крістіана, її переривчасте дихання лоскотало його шкіру. Вона уткнулася носом у вигин його шиї, ніжно поцілувавши лінію підборіддя.
- Ммм, це було неймовірно, - пробурмотіла вона, її голос був хрипким від напруження.
Крістіан обійняв її за талію, притискаючи до себе, і їхнє серцебиття поступово сповільнилося.
Десять хвилин пройшли в затишній тиші, їх оголені тіла переплелися, поки вони насолоджувалися післясмаком їхнього пристрасного кохання. Раптом Маргарет підвелася на лікті, дивлячись на Крістіана з ніжним виразом у її смарагдових очах. Вона провела кінчиком пальця по його грудях, поки говорила.
- Знаєш, Крістіане... Ми займаємося цим уже так довго, відколи були підлітками. Це було приголомшливо, але, може, настав час нам перейти на наступний рівень? Я маю на увазі, нам добре разом, і в ліжку, і поза. Чому б нам не зробити це офіційно та не стати справжньою парою?
Крістіан завмер під її дотиком, проблиск занепокоєння пробіг його красивими рисами. Він ніяково прочистив горло, відводячи погляд.
- Ого, Маргарет ... - Крістіан ворухнувся, раптово відчувши необхідність відсторонитися від неї. Він різко сів, провів рукою своїм розпатланим світлим волоссям. - Знаєш... давай не забігатимемо вперед? - сказав він, його тон був надто недбалим, щоб бути цілком переконливим. - Адже в нас... все чудово само по собі, чи не так? Не треба ускладнювати все ярликами та всім цим сентиментальним матеріалом. - Він перекинув ноги через край ліжка, потягнувшись за своїм скинутим одягом. - До речі, нам, мабуть, варто скоріше прийняти душ і піти готуватися до першого робочого дня... Наперед напружений день.
Крістіан уникав дивитися на невдоволено підібрану губи Маргарет, явно бажаючи змінити тему і закінчити їх інтимний момент.
Обличчя Маргарет затверділо, очі блиснули болем і гнівом на очевидну спробу Крістіана відмахнутися від її визнання. Вона сильніше стиснула ковдру навколо свого тіла, ніби намагаючись захистити себе від уколу відкидання.
- Гаразд, Крістіан! - Виплюнула вона, її голос злегка тремтів. - Якщо ти хочеш уникати цієї розмови, то нехай так і буде. Але просто щоб ти знав, я не збираюся сидіти і чекати вічно! Є багато чоловіків, які вбили б, щоб бути з кимось на зразок мене. - Вона піднялася з ліжка, повністю виставивши напоказ свою оголену фігуру, і рішуче попрямувала до ванної. - І насправді, є одна людина, яка останнім часом була дуже наполегливою. Може, я йому подзвоню і подивимось, що з цього вийде?
Крістіан звалився на край дивана, у розпачі проводячи рукою по волоссю. Він не міг повірити, в який напрямок прийняв їхню розмову. В одну хвилину вони насолоджувалися жарким сексом, наступної Маргарет скидала фрази про те, що хоче більшого від їхніх стосунків і що інші женихи змагаються за її увагу.
- Що, чорт забирай, щойно сталося? - пробурмотів він собі під ніс, хитаючи головою здивовано. - Вона справді думала, що я просто стану в чергу і стану її хлопцем? Новина, Марго: мене влаштовує статус-кво. Ти мій друг, мій приятель по траху, нічого більше.
───── ⋆⋅☆⋅⋆ ─────
Рівно о 7:30 ранку вони прибули до студентської їдальні, окремо розташованої будівлі, розташованої на околиці великої території академії. У студентській їдальні панувала жвава атмосфера. Просторе приміщення було оформлене у теплих тонах із затишними дерев'яними елементами, а яскраві квіткові композиції та гірлянди додавали святковості. Центральний фуршетний стіл був прикрашений вишуканими закусками та солодощами, а барна стійка пропонувала напої на будь-який смак. Просторі столики з букетами квітів розташовувалися попід стінами, створюючи комфортне місце для спілкування. Невелика сцена з музичними інструментами та мікрофоном наголошувала на культурному акценті закладу. Загалом, це було місце, де можна було не лише перекусити, а й розслабитись у приємній обстановці.
Коли Крістіан наблизився до барної стійки, його погляд зачепився за мініатюрну блондинку. Її коротке світле волосся, покладене в стильне каре, ледве торкалося підборіддя, надаючи їй вигляду невимушеної елегантності. Вона була одягнена в чарівну коротку білу сукню, яка м'яко підкреслювала її тендітну фігуру, і білі кеди, що додавали образу юнацької легкості. На плечах висів невеликий темний рюкзак, який завершував її практичний, але водночас бездоганно продуманий стиль. Вона була так занурена у свої думки, що не відразу помітила Крістіана, що стояв прямо за нею.
Діючи суто інстинктивно, Крістіан простягнув руку і втримав її піднос, саме коли він почав небезпечно нахилятися, запобігаючи потенційному розливанню. Очі дівчини розширилися від здивування та збентеження.
- Ой! Мені так шкода, я вас там не помітила, - пробурмотіла вона, її щоки трохи порозвів. Вона нервово жонглювала тацею, явно схвильована близьким становищем та своєчасним втручанням Крістіана.
Крістіан обдарував дівчину заспокійливою усмішкою, відмахуючись від її вибачень недбалим жестом.
- Не турбуйтеся, нещасні випадки трапляються, - сказав він легким і невимушеним тоном.
Рум'янець на її щоках посилився, вона вдячно кивнула, перш ніж поспішити до своєї супутниці за сусіднім столиком.
Друга дівчина явно любила рожевий. На ній була яскраво-рожева сукня, яка, хоч і виглядала модно, здавалася трохи кричущою. Через плече була перекинута мініатюрна рожева сумочка, що ідеально збігається по відтінку з її вбранням. Світле волосся дівчини було укладено в два акуратні пучки, надаючи її вигляду легковажності та грайливості. У вухах блищали сережки у формі сердець, завершуючи образ, який Крістіан подумки оцінив як «надто рожевий». Він помітив її енергійну манеру базікати, яка додавала динаміки її і так яскравому присутності.
Крістіан спостерігав, як пара облаштовується, з цікавістю помічаючи, що вони напрочуд схожі один на одного - обидві з однаковим відтінком платинового світлого волосся і пронизливими блакитними очима. Однак, незважаючи на сімейну подібність, він вирішив, що вони в кращому разі кузени, враховуючи невеликі відмінності в рисах обличчя та зачісках.
Задоволений тим, що ситуація розрядилася, Крістіан знову звернув увагу на бар, замовивши міцну чорну каву, щоб розпочати свій день правильно. Поки він чекав на свій напій, він оглядав жваве кафе, вбираючи живу атмосферу і жваву балаканину студентів.
Крістіан пробирався через кафе, його кроки були впевненими, але обачними, щоб не зіткнутися з якимсь студентом. Столики, зайняті людьми, були у випадковому порядку, створюючи невидиму мережу переплетених шляхів з-поміж них. Зліва, на протилежному боці від того місця, де сиділи Ліла та Скарлетт біля вікна, він помітив знайому фігуру Білліуса.
Столик Білліуса розташовувався біля вікна на лівій стороні кафе, звідки відкривався гарний краєвид на кампус, поглинений ранковим світлом. За столом сидів його давній друг і колега, одягнений у елегантний темний костюм, який ідеально сидів по фігурі, підкреслюючи його впевненість та професіоналізм. Його дороге взуття блищало на світлі, а його спокійний вираз обличчя говорив про те, що він уже поринув у ранкові роздуми.
Крістіан спритно пройшов шлях крізь натовп, тримаючи чашку з кавою та тарілку з м'ясом. Він пробирався між столиками, впевнено прямуючи до свого друга, на мить затримавши погляд на галасливому боці кафе, де сиділи Ліла та Скарлетт. Потім, нарешті, він сів у крісло навпроти Білліуса, який став його звичним супутником у світі академії та повсякденних справ. Відставивши тацю з їжею і задоволено зітхнувши, він зустрів погляд свого друга, готовий до розмови.
- Доброго ранку, Білле, - привітався він, кивнувши на знак визнання їхнього спільного знайомства. - Як складається твій ранок?
Білліус кивнув у відповідь, перш ніж зробити ковток своєї кави.
- Не можу скаржитися, Кріс. Просто з нетерпінням чекаю на можливість закінчити сьогоднішні лекції без особливих перешкод, - сухо відповів він.
Маргарет приєдналася до столу, її вираз пом'якшав у теплу посмішку, коли вона звернула увагу на Білла. Однак її поведінка різко змінилася, коли її погляд впав на Крістіана, її очі виблискували обуренням і болем.
Маргарет виглядала бездоганно, як завжди. На ній була коротка чорна сукня, що елегантно підкреслювала її фігуру, а туфлі на високому товстому підборі додавали її образу впевненості та витонченості. Її коротке кучеряве руде волосся надавало вигляду динамічності, а яскраво-зелені круглі очі випромінювали пронизливу уважність, яка рідко вислизала від чужих поглядів. Вона явно приділяла увагу макіяжу - особливо впадала у вічі насичено-червона помада, що підкреслює її пухкі губи.
- Доброго ранку, Білле, - сказала вона, її голос був солодкий як мед, але її слова були повні отрути, коли вона кинула на Крістіана нищівний погляд. - Хіба не чудово, наскільки невимушено чарівним може бути наш дорогий директор? Здається, молоді леді вже зі шкіри пнуться, щоб зловити його погляд. - Її голос упав до шиплячого шепоту, ледь чутного за шумом кафе. - Нагадай мені ще раз, Крістіан, про сувору політику Академії щодо відносин між викладачами та студентами.
Крістіан втомлено зітхнув, усвідомлюючи марність участі у спекотній суперечці на публіці.
Білл добродушно посміхнувся, відкинувшись на спинку стільця і пронизавши Крістіана дратівливою посмішкою.
- Ах, легендарна чарівність нашого шановного Директора знову завдає удару! - Вигукнув він. - Здається, прекрасна стать просто не може встояти перед твоєю магнетичною чарівністю, мій друже.
Крістіан закотив очі, хитаючи головою.
- Навряд, Білле. Бідолашна дівчинка просто не звертала уваги і мало не облажалась. Я просто втрутився, щоб запобігти катастрофі, - пояснив він, його голос був спокійним і діловим.
Маргарет, яка сіла навпроти чоловіків, зневажливо пирхнула, її пухкі губи, нафарбовані червоною помадою, скривилися в зневажливій усмішці.
- Так, завжди галантний лицар, чи не так? - Вона посміхнулася, її тон сочився зневагою. - Порятунок дівчат у біді, по одній незграбній учениці за раз. Як це... благородно з твого боку, Крістіане.
Щелепи Крістіана стиснулися від її їдкого зауваження, але він зберіг самовладання, відмовившись потрапити на її вудку у присутності їхнього колеги.
- Маргарет, будь ласка, - сказав він, його голос був тихим і рівним, - давай не будемо. У нас є робота та студенти, яких потрібно навчати.
Білл, відчувши напругу, швидко втрутився, перевівши розмову на безпечніші теми.
- До речі про заняття, Кріс, ти вже склав навчальний план на новий семестр?
───── ⋆⋅☆⋅⋆ ─────
Ліла крокувала між столиками, її кроки були трохи невпевненими, ніби кожен її рух намагався збалансувати на тонкій межі між спокоєм і незручністю. Піднос у її руках тремтів ледь помітно, а чашка кави, здається, вже встигла стати важкою від переживань. Ліла намагалася йти якомога невимушеніше, але все одно відчувала, як на неї звертають увагу - кілька студентів, що сидять за столиками, кидали на неї швидкі погляди, їхні очі застигали на її трохи схвильованому виразі.
Здавалося, кожен столик був надто близько, і вона мала бути особливо акуратною, щоб не зачепити чиїсь чашки або випадково не спровокувати ще більше неприємних ситуацій. Ліла намагалася не дивитися на всі боки, фокусуючи погляд на знайомому столі біля вікна, де сиділа Скарлетт. Її рухи були швидкими, але надто обережними, начебто вона боялася, що ось-ось знову щось піде не так.
Погляд Ліли чіплявся за столики, де студенти обговорювали останні події, читали чи писали, у повітрі лунав аромат свіжоспечених булочок та кави. Шум і сміх довкола здавались трохи далекими, ніби вони не торкалися її в цей момент.
Її кеди м'яко шльопали по підлозі кафе, поки вона намагалася зосередитися на тому, щоб не допустити ще однієї помилки.
"Тільки б нічого не впустити," - подумки повторювала вона, намагаючись відволіктися від погляду, яким її на мить нагородив Крістіан.
Зрештою вона дісталася столу, де Скарлетт з цікавістю спостерігала її підходом. Вдихнувши глибоко, Ліла тихо опустила тацю на стіл, відставивши чашку з кавою та десертом, потім важко опустилася на стілець навпроти кузини.
На столі за яким сиділи дівчата були дві акуратно сервіровані тарілки зі сніданком. На одній із них димився свіжоприготовлений омлет із золотистими смужками бекону, акуратно покладеними поверх. Поруч красувалася невелика гірка підсмажених тостів, аромат яких змішувався із запахом ранкової кави. На іншій тарілці лежали повітряні віденські вафлі, вкриті густим шаром збитих вершків та прикрашені соковитими ягодами малини. Тонкі струмки кленового сиропу збігали по краях вафель, надаючи страві апетитного блиску.
Поруч із тарілками стояли дві чашки кави. З однієї доносився насичений аромат капучіно, що увінчався ідеальною шапкою молочної піни, злегка присипаною корицею. В іншій плескалася чорна кава, її терпкий запах наголошував на ранковій бадьорості. Між сніданками, в центрі столу, стояла невелика тарілка з десертом – шоколадне тістечко з ніжним кремом та шматочком полуниці згори.
Все виглядало апетитно і ніби спеціально створено, щоб надихати студентів на плідний день.
Скарлетт відірвалася від своєї тарілки з віденськими вафлями, посипаними яскравими ягодами, і відклала вилку, акуратно струсивши залишки кленового сиропу. Її погляд зразу ж зосередився на Лілі, яка підійшла до столу з явним хвилюванням. На обличчі Скарлет відбилося суміш цікавості і легкого занепокоєння, її брови зігнулися, а губи завмерли в легкій напівусмішці, готової змінитися або глузуванням, або щирим інтересом.
- Господи, Ліло, що трапилося? - спитала вона, злегка нахиливши голову і відкинувши назад одне зі своїх світлих дулек. Її пронизливо блакитні очі вивчаюче блищали, вловивши нерішучість у рухах кузини. У цей момент вона навіть забула про каву, яка стояла поряд з її тарілкою і ще зовсім недавно захоплювала її увагу. - Ти виглядаєш так, ніби побачила привид!
Ліла ніяково видихнула, провівши рукою по своїх коротких світлих кучерях. вона опустилася на стілець навпроти Скарлетта з легким стукотом, вона кинула швидкий погляд у бік вікна, ніби намагаючись відволіктися від хвилювання. Її плечі опустилися, а пальці неспокійно смикали край серветки, ніби вони все ще трималися за гідність, що вислизає.
Місце, де вони сиділи, знаходилося наприкінці кафе, поряд із великим вікном, з якого відкривався вид на доглянутий внутрішній дворик академії. Сонячне світло, що пробивається через скло, м'яко освітлювало стіл, граючи відблисками на блискучій глазурі вафель і відбиваючись у кавових чашках. Куточок був відносно тихим, що дозволяло вдосталь насолодитися затишком моменту, але Ліла, занурена у свої думки, не помічала цього.
Скарлет продовжувала посміхатися своєю хитрою, майже дражливою усмішкою, поки відкидалася на спинку стільця, її лікті лежали на підлокітниках. Вона взяла до рук свою чашку кави, але погляд не відривався від кузини.
- Ну, давай, розкажи мені всі подробиці, - простягла вона з легким глузуванням, роблячи ковток напою і акуратно ставлячи чашку назад на блюдце. - Ти ж знаєш, я жити не можу без гарної драми.
- Я мало не пролила свою каву на директора, Скар. Це було так ніяково! Він упіймав тацю якраз вчасно...
Скарлетт бешкетно хихикнула, її блакитні очі заіскрилися пустотою.
- Уяви собі скандал, якби ти це зробила! «Невинна студентка пролила каву на сексапільного директора» – ось це була б історія на віки!
Обличчя Ліли ще більше почервоніло від глузливих слів кузена, її пальці нервово забарабанили по стільниці.
- Ой, заткнися, Скар! Це було зовсім не так, - слабко запротестувала вона, намагаючись врятувати ту гідність, що залишилася після її принизливого провалу.
───── ⋆⋅☆⋅⋆ ─────
Тьмяно освітлений клас купався в теплому, інтимному світінні, насичені червоні відтінки стін та меблів створювали затишну атмосферу. Двадцять студентів, десять жінок і десять чоловіків, уважно сиділи по кімнаті, кожен стискав у руках блокнот та ручку.
Клас в Академії був виконаний у насичених, глибоких відтінках темного червоного, створюючи атмосферу тепла та затишку. Стіни та меблі були пофарбовані в цей благородний тон, що наповнювало простір відчуттям самотності та серйозності. Кімната була досить просторою, з елегантним та продуманим дизайном, який давав усім присутнім відчуття комфортної присутності.
У центрі класу стояв учительський стіл, виготовлений із темного дерева з акуратними лініями, підкресленими золотими елементами. За ним була дошка — велика, чиста, готова до записів, її поверхня блищала в м'якому світлі. Стіл був прикрашений кількома предметами: підручниками, блокнотами, і, можливо, чашкою з чаєм, характерною для викладача, який завжди був готовий до будь-якого питання.
По обидва боки були довгі ряди учнівських столів, у яких студенти сиділи попарно. Кожен стіл був просторим та оснащений усім необхідним: блокнотами, ручками та книгами, які студенти розставляли у порядку, зручному для запису. Між столами залишалися достатні проходи для того, щоб викладач міг безперешкодно пересуватися між ними.
У двох місцях кімнати були вікна, через які м'яке денне світло проникало всередину, наповнюючи простір теплотою. На підвіконнях стояли акуратно доглянуті квіти в горщиках, їхня зелень створювала живу нотку серед темних червоних відтінків. Зовнішній світ здавався далеко за межами цієї відокремленої кімнати, створюючи атмосферу спокою та зосередженості.
З боків вікон було повішено шикарні темно-червоні штори, які ідеально поєднувалися із загальною гамою кімнати. Штори злегка колихалися від легкого повітря, що потрапило всередину, і надавали всьому інтер'єру ще більше затишку. Повітря в кімнаті було наповнене легким ароматом квітів та дерева, що додавало ще одну нотку самотності у цьому академічному просторі.
- Ласкаво просимо на сьогоднішній урок про чуттєву близькість, - почав Крістіан, його глибокий баритон заповнив простір. - У цьому курсі ми вивчимо мистецтво встановлення зв'язку з партнером на більш глибокому рівні, сприяючи емоційній довірі та фізичному задоволенню. - Він зробив паузу, оглядаючи групу з усмішкою, що розуміє. - Для початку давайте визначимо ключові елементи успішного зайняття любов'ю. Будь ласка, приділіть трохи часу, щоб записати їх у своїх нотатках.
Студенти швидко записували, зосереджено схиливши голови.
Поки Крістіан продовжував свою лекцію, ручки студентів дряпали папір, фіксуючи його мудрі слова. Скарлет і Ліла притиснулися один до одного за одним столом, їхні обличчя висвітлювалися тільки м'яким світлом їхніх настільних ламп.
- Я хочу, щоб ви зосередилися на реакціях вашого партнера, - сказав Крістіан, повільно крокуючи по краю кімнати. - Зверніть увагу на його дихання, мову тіла, звуки, які він видає. Ці сигнали можуть багато розповісти вам про рівень його комфорту та задоволення. - Він зупинився біля столу кузенів, дивлячись на них з натяком на схвалення. - Пам'ятайте, спілкування – це ключ. Не думайте, що ви знаєте, чого хоче ваш партнер; запитуйте, слухайте та адаптуйтеся відповідно.
Скарлет підняла очі, її блакитні очі сяяли інтересом.
– Це має сенс. Легко загубитися в запалі моменту та забути перевірити один одного.
Слова Крістіана лилися плавно, поки він демонстрував різні техніки, його руки виразно жестикулювали, щоб підкреслити кожний момент. Коли він говорив про важливість уважного дотику, він виявив, що природно тягнеться до найближчої учениці - Ліли, чиї тонкі риси, здавалося, привернули його увагу.
Крістіан підійшов ближче до Ліли, його руки легенько лягли їй на плечі. Його пальці м'яко натиснули, передаючи почуття впевненості та керівництва.
- Ліла тут дає чудовий приклад, - сказав Крістіан, киваючи у бік червоніючої молодої жінки. - Помітили, як вона розслаблюються її м'язи під моїм дотиком?
Інші студенти простежили за його поглядом, спостерігаючи за взаємодією з легкою цікавістю. Скарлетт, що сиділа поруч із Лілою, помітила рум'яні щоки та опущені очі своєї кузини. Вона підняла брову, заінтриговану несподіваним виявом.
Крістіан зберігав спокій та авторитет, проводячи Лілу через серію ніжних розтяжок та масажів. Його вмілі руки без зусиль ковзали її шкірою, викликаючи в молодої жінки тихе зітхання.
- Це чудова вправа для розслаблення та посилення кровотоку, - пояснив Крістіан, його пальці викреслюють тонкі візерунки на шиї та руках Ліли. Звертаючи увагу на реакцію партнера, ми можемо адаптувати свої дотики для забезпечення максимального комфорту та задоволення.
У міру того, як демонстрація прогресувала, початковий дискомфорт Ліли змінився почуттям спокою, що росте, її м'язи танули під його майстерними діями.
Скарлет тим часом сиділа, заворожена, її олівець завис над блокнотом, поки вона вбирала кожну деталь інтимної вистави, що розгорталася в неї на очах.
З плавною грацією Крістіан прибрав руки з плечей Ліли, на його губах грала слабка посмішка. Він відступив назад, окидаючи кімнату задоволеним поглядом.
- Тепер давайте перейдемо до обговорення ролі спілкування у встановленні кордонів та висловлювання бажань, - сказав він, його тон був гладким, як шовк. - Пам'ятайте, ефективні коханці не бояться висловлювати свою думку та активно слухають своїх партнерів.
Поки Крістіан заглиблювався у тему, студенти нахилялися, їхні особи висловлювали інтерес.
Якраз коли Крістіан закінчував урок, пролунав дзвінок, сповіщаючи про закінчення уроку. Крістіан усміхнувся, його блакитні очі пустотливо блиснули.
- І не хвилюйтеся, ми не змусимо вас чекати надто довго. Перше практичне заняття відбудеться у вівторок, - оголосив Крістіан, у його голосі чувся натяк на передчуття. - Ми глибше поринемо в мистецтво чуттєвого дотику та дослідження. Я чекаю, що ви все прийдете підготовленими до практики.
З останнім кивком Крістіан відпустив клас, його висока постать впевнено пішла до дверей. Коли студенти вийшли, по групі пролунало ремствування хвилювання.
Скарлет повернулася до Лілі, її очі блищали інтригою.
- Уже у вівторок! Я вже думаю про те, які прийоми хочу випробувати.
Вираз обличчя Ліли залишався кислим, поки вона слухала ентузіазм Скарлет, міцно схрестивши руки на грудях.
- Тьху, ти така збоченка, Скар, - пробурмотіла вона, театрально закочуючи очі.
Скарлет хихикнула, не звертаючи уваги на підкол.
- Гей, хтось має підтримувати тут інтерес! - Вона посміхнулася, заспокійливо поплескавши Лілу по плечу. - До того ж, ми поки що не збираємося робити нічого непристойного. Просто вчимося новим трюкам.
───── ⋆⋅☆⋅⋆ ─────
Маргарет Прімроуз увірвалася в тьмяно освітлений клас, її темно-червоний кінський хвіст майорів позаду неї. Величний інструктор BDSM Dynamics витікав ауру влади, її незграбні риси обличчя та сміливі червоні губи приковували увагу.
Клас, до якого увійшла Маргарет Прімроуз, був оформлений у насичених темно-червоних тонах, створюючи атмосферу затишку та суворої елегантності. Стіни та меблі були пофарбовані в глибокі бордові відтінки, що надавало приміщенню не лише тепло, а й відчуття прихованої сили. Простір був досить просторим, але кожна деталь наголошувала на витонченій гармонії.
Вчительський стіл, виготовлений із темного дерева, стояв біля передньої стіни. Він був майже повністю покритий книгами та паперами, але все було організовано з чіткістю та акуратністю. Поруч із ним знаходилася дошка, ідеально чиста, яка чекає на нові записи. Студенти сиділи за дерев'яними партами, які були розподілені на кілька рядів по всьому класу. Пари столів розташовувалися один навпроти одного, і студенти могли легко обмінюватися безліччю поглядів та короткими фразами у паузах між заняттями.
На задній стіні висіли кілька старовинних карт та абстрактних малюнків, виконаних у червоних та золотих відтінках, що доповнювало загальний стиль приміщення. Стеля була високо розташована, з елегантними темними дерев'яними балками, що надавало класу ще більше урочистості та величі.
Висвітлений тьмяним світлом ламп, клас наповнювався глибокими тінями, створюючи у ньому атмосферу зосередженості та таємничості. На підвіконнях стояли кілька горщиків з квітами, їхня зелень контрастувала з насиченою червоною палітрою кімнати, надаючи свіжості та жвавості. Легкі темно-червоні штори, що висіли біля вікон, м'яко колихалися від легкого подиху, додаючи відчуття самотності.
- Вітаю всіх, - сказала Маргарет. - Сьогодні ми розглянемо тонкощі обміну владою у відносинах домінування та підпорядкування. Будьте уважні, оскільки ці знання стануть вам у нагоді у ваших майбутніх починаннях.
Коли вона розпочала лекцію, студенти влаштувалися зручніше, ручки занесені над загальними зошитами. Насичені червоні відтінки класу створювали інтимну, майже секретну атмосферу, що ідеально підходить для занурення у складний світ динаміки збочень.
Презентація Маргарет була майстерною, в ній теоретичні концепції були переплетені з прикладами реального життя.
Скарлет нахилилася до Лілі, її голос був ледь чутний через шум класу.
- Подивися на цих бідолах, - прошепотіла вона, кивнувши у бік студентів-чоловіків, які були зачаровані лекцією Маргарет. - Вони ловлять кожне її слово, як зграя цуценят, які змагаються за ласощі.
Ліла простежила за поглядом Скарлет, на її губах грала усмішка.
– Я знаю, так? Вони ніби під її чарами чи щось у цьому роді.
- Розкажи мені про це, - погодилася Скарлетт, її посмішка стала ширшою.
Двоє кузенів обмінялися розумними поглядами, їхня уява розігралася від можливостей.
Один із найсміливіших студентів, натхненний провокаційною атмосферою, повернувся обличчям до Маргарет. Він відкинувся на край столу, його поза була невимушеною, але зухвалою.
- Отже, професоре Примроуз, - протягнув молодий чоловік низьким і хрипким голосом, - чи буде у нас можливість застосувати ці теорії на практиці під час уроку?
У класі повисла тиша, всі очі кинулися на Маргарет, чекаючи на її відповідь. Пронизливий погляд інструктора був спрямований на нахабного студента, її обличчя було непроникним.
Після хвилини напруженого мовчання Маргарет просто підняла брову, її губи зігнулися в слабкій загадковій посмішці. Студент, зрозумівши, що він перегнув ціпок, швидко затих, його щоки спалахнули густим рум'янцем.
Решта класу дружно зітхнула, напруга розвіялася, коли Маргарет продовжила лекцію без подальших коментарів.
Через 55 хвилин урок добіг кінця. Маргарет відпустила клас королівським помахом руки, її вогненно-руді кучері мерехтіли під світлом класної кімнати. Коли учні виходили, повітря наповнювали шепіт і збуджена балаканина.
Зі сумішшю хвилювання і трепету учні, що залишилися, попрямували до наступного класу.
───── ⋆⋅☆⋅⋆ ─────
Коли вони увійшли до класу Білліуса, простір відразу справило інше враження. Тут панувала атмосфера, яка поєднувала затишок та розслаблення. Кімната була оформлена в темних, глибоких тонах, з м'яким освітленням, що створює інтимну та спокійну атмосферу. Замість суворих парт та навчальних столів, тут стояли низькі диванчики темного кольору, оббиті м'яким велюром. Ці затишні куточки розташовувалися вздовж стін, оточуючи клас м'якими лініями та комфортом.
Між диванами та кріслами стояли невеликі столики, виготовлені з дерева з темним оздобленням, на яких можна було розкласти книжки, блокноти або чашку з кавою. Деякі столики були прикрашені невеликими декоративними предметами, на кшталт свічок чи ваз із живими квітами, створюючи атмосферу затишку та домашнього тепла.
Темно-червоні штори, що висять біля вікон, ідеально гармонували із загальним стилем приміщення, їхня важка тканина пропускала м'яке світло, роблячи простір
Білліус Грінфілд стояв у передній частині кімнати, випромінюючи ауру спокійної впевненості. Його середнє зростання і невибаглива зовнішність суперечили багатству знань, якими він мав щодо еротичних мистецтв. Як довірена особа Крістіана, Білліус привніс унікальний баланс у шкільну програму, допомагаючи учням безпечно керувати своїми найсміливішими фантазіями, не боячись засудження.
- Вітаю всіх, - тепло сказав Білліус, його м'яка усмішка заспокоїла навіть найтривожніших учнів.
Коли учні влаштувалися зручніше на диванах, Білліус почав урок удумливим тоном:
- Еротичне дослідження полягає у прийнятті наших найглибших бажань і фантазій, хоч би якими нетрадиційними вони здавалися. На цьому курсі ми заглибимося в такі теми як групова гра, рольова гра, фетишизм і т.д. буд. Моя мета – створити безпечний, неупереджений простір для вас, щоб ви могли вільно відкривати та виражати себе. - Він зробив паузу, окидаючи кімнату заспокійливим поглядом. - Пам'ятаєте, тут нема неправильного бажання. Ключ - це спілкування, злагода та повага кордонів один одного. Ми розглянемо стратегії подолання складних ситуацій та побудови довіри у відносинах.
Слова Білліуса повисли у повітрі, обіцянка звільнення та самопізнання. Студенти нахилилися, горячи бажанням розпочати подорож у незвідані території власних еротичних фантазій.
Через 30 хвилин після початку уроку Білліус провів для класу вправу з медитації, спрямовану на те, щоб допомогти їм проникнути у свої найпотаємніші бажання та фантазії. Студенти заплющили очі, глибоко дихаючи, дозволяючи своїм думкам блукати.
У напівтемній кімнаті єдиними звуками були тихий шелест паперів і рідкісні тихі зітхання когось, зануреного в думки. У міру того, як медитація прогресувала, повітря ставало густим від напруги, зарядженим обіцянкою заборонених насолод, що чекають на своє розкриття.
Коли Білліус нарешті дав сигнал розплющити очі, учні повільно вийшли зі стану інтроспекції. Деякі виглядали почервонілими, інші засклілими, але у всіх були вирази новонабутого усвідомлення та цікавості. Клас був готовий глибше поринути у світ еротичних досліджень, спрямований досвідченою рукою Білліуса.
Через 45 хвилин обговорення перейшло до теми рольових ігор та їхнього потенціалу для покращення сексуальних відчуттів. Білліус представив різні сценарії, від простих костюмів до складних сюжетних ліній, наголошуючи на важливості взаємної згоди та чітких кордонів.
У міру того, як приклади розгорталися, Скарлет виявила, що все більше захоплюється. Вона нахилилася вперед, її очі сяяли від інтересу.
- Знаєте вчитель, я завжди ставила питання про динаміку обміну владою в рольовій грі, розмірковувала вона вголос. Наприклад, як встановити панування чи підпорядкування, якщо це не ґрунтується на реальних ієрархіях?
Білліус посміхнувся, оцінивши її проникливе спостереження.
- Це чудове питання, міс Скарлетт. Встановлення загального розуміння ролей та очікувань має вирішальне значення. Це може включати переговори про конкретні дії, встановлення обмежень або навіть створення контракту, щоб гарантувати, що всі будуть задоволені угодою.
Під кінець уроку Білліус відкрив сесію питань та відповідей, спонукаючи учнів ділитися своїми думками та питаннями. Ліла, що сиділа в кінці, нерішуче підняла руку.
- Так, міс Ліло? - сказав Білліус.
- Ну, мені було цікаво, - почала Ліла, її голос був рівним, незважаючи на нотку нервозності, - яку пораду ви дали б, щоб орієнтуватися в ситуаціях, коли у вашого партнера зовсім інші чудасії, ніж у вас? Наприклад, якщо він дійсно хоче спробувати щось, у чому ви не впевнені.
Білліус задумливо кивнув, вираз його обличчя був співчутливий.
- Це звичайна проблема, з якою стикаються багато пар. Я пропоную підійти до розмови з відвертістю та повагою. Прислухайтеся до їхніх бажань, визнайте їхні почуття та чесно висловлюйте свої побоювання. Важливо зрозуміти глибинні причини їхніх інтересів, а не ігнорувати їх геть-чисто.
Після Білліус завершив обговорення.
- Пам'ятайте, спілкування – це ключ, наголосив він. Підходьте до цих розмов з емпатією та відкритим розумом, і ви виявите, що навіть найнесподіваніші перегини можуть призвести до захоплюючих нових відкриттів.
З цими словами пролунав дзвінок, що сповіщає про закінчення уроку. Учні зібрали свої речі, потягнулися і перешіптувалися про хвилювання та передчуття майбутніх пригод.
Скарлетт повернулася до Лілі, її очі сяяли пустотою.
- Я вмираю з голоду! Давай вирушимо до кафе і перекусимо перед наступним заняттям.
Ліла посміхнулася, киваючи на знак згоди.
- Звучить ідеально. Мені б не завадила перерва від цієї інтелектуальної стимуляції.
Коли студенти виходили з академії, їх зустрічав прохолодний осінній бриз, що приносить запах вологої землі та листя. Хмари ліниво пливли небом, відкидаючи на кампус строкаті тіні.
Скарлет і Ліла взялися за руки, очолюючи процесію до студентського кафе.
- Сподіваюся, сьогодні у них будуть ці чудові міні-киші, - зауважила Ліла, її живіт забурчав у передчутті.
Група жваво балакала йдучи бруківкою дорогою, обговорюючи все, від улюблених фентезійних романів до тонкощів уроків, які вони щойно відвідали. До того часу, як вони дісталися кафе, черга вже утворилася, і студенти з нетерпінням чекали своєї черги, щоб насолодитися такою необхідною їжею.
Усередині затишна атмосфера підкреслювалася ароматом свіжозвареної кави та випічки. Столи швидко заповнювалися, балаканина голодних студентів наповнювала повітря.
Кафе в академії було затишним і атмосферним, особливо цього похмурого дня, коли хмари затьмарили сонце, і в приміщенні ввімкнулося м'яке світло. Інтер'єр був оформлений у темних відтінках, з глибокими червоними стінами та стильними меблями. Безліч столиків, заповнених студентами, стояли вздовж стін та біля вікон, створюючи відчуття затишку та тепла. На підвіконнях стояли квіти, а запах свіжозвареної кави та випічки наповнював повітря. Баріста, з яскраво-рожевим волоссям, привітно обслуговувала клієнтів за стійкою. Балаканина студентів, що заповнювала простір, поєднувалася з ароматами і приглушеним світлом, створюючи атмосферу спокійного, але живого місця для зустрічей та відпочинку.
Скарлет і Ліла підійшли до стійки, переглядаючи меню над вітриною.
- Дві склянки апельсинового соку, - будь ласка, замовила Скарлетт, - і киш з бісквітом для кожного з нас.
Баріста діловито кивнула.
– Зараз все буде!
Поки вони чекали, дует не міг не помітити схвальні погляди кількох студентів-чоловіків, які сиділи за сусіднім столиком. Хоча вони говорили тихо, було ясно, що вони обговорюють Скарлет і Лілу:
- .. подивися на ці дупи, - прошепотів один з хлопців, не відриваючи очей від дівочих дуп. – Блондинки завжди такі гарячі, особливо коли вони так заповнюють ці спідниці.
Його товариш усміхнувся, нахиляючись ближче.
- Так, я впевнений, вони будуть виглядати приголомшливо, нахилившись, благаючи про гарний трах.
Скарлет і Ліла зібрали свої замовлення і попрямували до вільного кутового столика, не звертаючи уваги на непристойні коментарі, що тягнуться за ними. Вони сіли, смакуючи перші шматочки своїх кишів та бісквітів.
- Ммм, вони такі смачні! - Ліла простогнала, заплющивши очі від блаженства. - Мені це було потрібно після того інтенсивного уроку.
Скарлет хихикнула, сьорбнувши соку.
- Розкажи мені про це. У мене таке почуття, ніби мій мозок перебудувався. Але у хорошому сенсі, я думаю.
Двоє молодих людей піднялися з-за сусіднього столика і неквапливо попрямували до дівчат, їхні погляди затримувалися на витончених вигинах. Першого звали Ітаном, чоловік середнього зросту з темною шкірою, носив акуратно заплетені кіски, що підкреслюють його виразні темні очі. Його м'язова статура була прихована під темною кофтою і просторими джинсами, доповненими кедами. Сережки в обох вухах надавали його образу особливої особливості. Другий, Лукас, світлошкірий і високий, мав струнку фігуру. Його каштанове волосся було покладене в стильну зачіску, що гармонує з темно-сірими очима. Він обдарував дівчат чарівною усмішкою, привертаючи їхню увагу.
- Вибачте дівчата, не заперечуєте якщо ми приєднаємося до вас? - спитав він, вказуючи на порожні стільці навпроти Скарлетта та Ліли.
Очі Ліли розширилися від подиву, її щоки спалахнули густим рум'янцем, коли вона перевела погляд з чоловіків, що наближалися, на свою кузину. Скарлетт, проте, просто знизала плечима і поплескала по порожньому стільцю поруч із собою.
- Чим більше, тим веселіше? - сказала вона з грайливою усмішкою, простягаючи руку до вищого з двох хлопчиків. - Я Скарлетт, а це Ліла, моя кузина.
Хлопчик міцно потис руку Скарлетт, його усмішка стала ширшою.
- Приємно познайомитись з вами обома. Я Ітан, а це мій приятель Лукас.
Він кивнув у бік невисокого темноволосого хлопця, що стояв поряд із ним.
Лукас самовпевнено посміхнувся, окинувши поглядом фігури Скарлетт і Ліли.
Ліла, яка все ще виглядала трохи схвильованою, простягла свою руку для короткого рукостискання з кожним із новачків.
- Мені... теж приємно познайомитися з вами, - видавила вона, трохи заїкаючись.
Ітан ковзнув на сидіння поряд зі Скарлетт, а Лукас зайняв місце поряд із Лілою. Фоновий гул кафе повернувся, коли квартет влаштувався, напруга від першої зустрічі поступилася місцем більш розслабленій атмосфері.
- Отже, що привело вас, двох чарівних леді, до Академії еротичних мистецтв? - спитав Ітан, відкинувшись на спинку стільця з невинною усмішкою. Його очі виблискували цікавістю і, можливо, натяком на пустоту.
Скарлет нахилилася вперед, поклавши лікті на стіл.
- Ну, ми прагнемо дізнатися про всі аспекти близькості та задоволення.
Закінчивши обідню трапезу, четверо вирішили вирушити до гуртожитків Академії, щоб освіжитися перед наступним запланованим заняттям. Прогулянка була приємною, осіннє сонце проглядало крізь хмари, щоб висвітлити кампус теплим світлом.
Поки вони йшли, Ітан розважав групу кумедними історіями про свої попередні заняття, його легка чарівність приваблювала Скарлет кожною повною сміхом історією. Ліла тим часом виявила, що їй стає все незатишніше під постійною увагою Лукаса. Його блукаючі руки і двозначні зауваження змусили її шкіру покритися мурашками, незважаючи на його в іншому привітну поведінку.
Діставшись гуртожитку, вони розлучилися, домовившись зустрітися пізніше для вечірньої програми. Ліла практично вбігла усередину, прагнучи втекти від тривожної атмосфери, створеної Лукасом.
У своїй спільній кімнаті вона звалилася на ліжко, видавши тремтяче зітхання.
- Фу, цей хлопець просто бридкий.
Скарлетт увійшла до кімнати слідом за Лілою і плюхнулася на диван, що стояв біля стіни, задоволена посмішка грала на її губах. Вона скинула підбори і поворухнула пальцями ніг, насолоджуючись полегшенням, що нахлинуло на неї, коли вона скинула тяжкість подій дня.
Ліла, все ще киплячи від злості, плюхнулася на своє ліжко, струшуючи від хвилювання своїми світлими кучерями.
- Тьху, можеш повірити цьому виродку Лукасу? Всю дорогу чіпав і лапав, наче він господар цього місця! І його огидні коментарі...
Вона здригнулася, її обличчя спотворилося від огиди.
Скарлет хихикнула, її веселощі були очевидними.
- Ой, гаразд, Лілс. Він просто фліртує. Хлопці роблять це постійно, особливо тут.
Вона зневажливо махнула рукою, її блакитні очі сяяли від веселощів.
- Але ж це так недоречно! - Запротестувала Ліла, її голос підвищився від роздратування.
Скарлет грайливо закотила очі, відкинувшись на подушки.
- Доречність - це свого роду сіра зона тут, чи не так? Ми ж в Академії еротичних мистецтв, пам'ятаєш?
Ліла пирхнула, схрестивши руки на грудях.
- Я знаю, але це не означає, що ми маємо терпіти кожного збоченця, який зустрічається на нашому шляху.
Посмішка Скарлетт стала лукавою.
- Ну-ну, не будь такою ханжею. Фліртувати весело, і, можливо, навіть Лукас має якісь приховані глибини, яких ми ще не бачили?
Вона підморгнула, її тон був легким і дражливим.
Ліла кинула на неї нищівний погляд.
- Будь ласка, не заохочуй його. Клянусь, якщо він знову щось спробує, я...
- Просто заспокойся, гаразд? - перебила його Скарлет, заспокійливо піднявши руку.
───── ⋆⋅☆⋅⋆ ─────
3:00 PM - Тихий стукіт у двері порушив тишу кімнати, і Скарлетт встала, щоб відповісти, відчинивши двері, щоб побачити мініатюрну дівчину, що стояла у дверному отворі, що є наче втілення живої енергії. Її коротка смугаста спідниця була акуратно заправлена в чорні гетри, а на ногах — кеди, що надають їй впевненості та зручності. Татуювання дракона, що привертає увагу, що охоплює всю відкриту частину ноги, контрастувала з яскравими елементами її зовнішності. Короткий темний топ, що залишає відкритим пупок із пірсингом, підкреслював її стиль та зухвалість. Маленький ніс був прикрашений тонким кільцем, а на обличчі був сміливий макіяж у темно-синіх тонах, який гармоніював з її яскраво-синіми пасмами у волоссі, зібраному у високий хвіст. Її очі сяяли ентузіазмом, відбиваючи всю її непокірну енергію.
- Привіт! Я Аврора, ваш новий представник класу на першому курсі, - тепло привітала невисока дівчинка, простягаючи стопку барвистих листівок. - Сподіваюся, у вас обох все гаразд. Я хотіла представитися та поділитися цікавими новинами про додаткові курси, на які ми можемо записатися як хобі.
Скарлет вітала Аврора, жестом запрошуючи її сісти на диван. Коли інша дівчина влаштувалася, з їхньої спальні вийшла Ліла, її цікавість була збуджена метушнею.
- Що це означає, Орі?
Аврора явно була схвильована можливістю поділитися новинами і вона відразу затараторила:
- Будучи піонерами тут, в Академії, ми маємо унікальну нагоду дослідити різні інтереси, що виходять за межі нашої основної програми. Ці факультативні курси призначені для покращення наших навичок, розширення кругозору і, звичайно ж, додавання веселощів у наші розклади!
Вона роздала листівки, вказуючи на різні варіанти, починаючи від чуттєвих масажних технік і закінчуючи складними сценаріями рольових ігор і навіть курсом з оцінки еротичного мистецтва.
- Просто виберіть те, що вам до вподоби, і ми вас зареєструємо. Це абсолютно добровільно, але я настійно рекомендую скористатися цими чудовими можливостями.
Ліла переглядала барвисті листівки, зосереджено насупивши брови. Скарлетт тим часом швидко вносила їхні імена до реєстраційної форми на факультатив з танців-стриптизу, який привернув її увагу. Заняття мало розпочатися о 6:00 PM з наступного дня.
- О, чудово, Скарлетт просто запише нас на все, що захоче, навіть не спитавши мене, - пробурчала Ліла, помітивши що робить її кузина.
Скарлет здивовано підняла брову.
- Давай, Лілс, розслабся! Це фантастичний шанс для тебе вирватися зі своєї шкаралупи та повеселитися. Ти надто довго була під замком.
Ліла насупилась, стискаючи листівку в оборонному жесті.
- Мені не потрібно, щоб ти вирішувала моє життя за мене, Скар.
Пролунав дзвін сміху Аврори, коли вона вихопила реєстраційну форму з пальців Скарлетт, хитаючи головою здивовано.
- Ну, пані, гадаю, я дозволю вам двом самим розібратися зі своїми розбіжностями. Ви знаєте, де мене знайти, якщо вам знадобиться додаткова інформація або у вас виникнуть питання факультативів.
Грайливо підморгнувши, вона вийшла з кімнати, спокусливо похитуючи стегнами під плісованою спідницею, що облягає її струнку фігуру. Двері зачинилися за ними, залишивши Скарлет і Лілу знову наодинці.
Скарлет зітхнула, потираючи потилицю.
- Слухай, Лілсе, я розумію, що ти засмучена, але повір мені. Цей урок стриптизу буде просто приголомшливим, і він може допомогти тобі розслабитись і більше насолоджуватися собою.
Ліла схрестила руки на грудях, її вираз обличчя був упертим, коли вона сіла на своє ліжко і звернула увагу на стелю, фактично ігноруючи спроби Скарлет примиритися. Скарлет відчула укол провини, усвідомивши, що вона, можливо, перегнула ціпок, записавши Лілу на заняття без її згоди.
- Ну, тоді, гадаю, мені варто дати тобі охолонути, - тихо сказала Скарлетт, задкуючи до дверей. - Але просто щоб ти знала, я мала на увазі щось хороше. Може, після занять ми зможемо з'їсти трохи морозива, щоб загладити свою провину, га?
Як тільки Скарлет вийшла з кімнати, Ліла залишилася сидіти на ліжку, занурена у свої думки.