Part - 5
ChanYeol တစ္ေယာက္ ပြဲကိုေရာက္ေတာ့ သူ႔မင္းသားေလးကိုရွာေနေလသည္။
'ဟင္း…မင္းသားေလးကလည္း မလာေသးဘူးလားကြာ'
Chan Yeol ကေတာ့ သူ႔မင္းသားေလးကိုရွာေနသေလာက္ သူ႔မင္းသားေလးမွာေတာ့ အိပ္ခန္းထဲမွာ ျပင္ဆင္ေနတုန္းျဖစ္ေနေလသည္။
မိဘေတြေခၚေျပာၿပီး မွန္ထဲျပန္ၾကည့္ေနတာ ဘယ္ႏွေခါက္မွန္းတင္မသိေတာ့ေပ။ အလြန္မွန္
ႀကိဳက္ေပေသာ အေမာင္Byun Baek Hyunျဖစ္ေပသည္။
ျပင္လို႔ဆင္လို႔ၿပီးေသာအခါဝယ္ ေအာက္ထပ္သို႔ဆင္းလာေလသည္။ မဆင္းလာလို႔လည္းမျဖစ္။ေတာ္ၾကာ မာတာဖခင္ႀကီးဆီက အဆူစကားေတြ ၾကားရေတာ့မွာမလို႔ ဆင္းလာရေလၿပီ။
ေမြးေန ့ရွင္ အေမာင္ Baekေလးဆင္းလာတာျမင္ေတာ့ အိမ္ေတာ္ထိန္းမွာ သခင္ႀကီးဆီသု႔ိ သတင္းပို႔ေနေလသည္။
"ေဟာ…ပါးပါးသားေလး ဆင္းလာၿပီပဲ…လာဦးသား ပါးပါးမိတ္ဆက္ေပးမလို႔"
"ဟုတ္ပါးပါး"
"ဒါက Park Groupရဲ႕ CEOပဲ သား Park Chen တ့ဲ ေဘးကေတာ့ Park Groupရဲ႕ ဆက္ခံသူ Park Chan Yeolတ့ဲ"
"ဟုတ္ကဲ့ ေတြ႕ရတာ ဝမ္းသာပါတယ္ခင္ဗ်"
"အင္းအင္း Baekေလးကခ်စ္စရာေလးပဲ သားမက္ေတာင္ ေတာ္ခ်င္လာၿပီ"
"ဟားဟား…ဦးကေတာ့ ေနာက္ၿပီဗ်ာ။ ပါးပါးန႔ဲ စကားေျပာလိုက္ပါဦးေနာ္။ ကၽြန္ေတာ့္သူငယ္ခ်င္းေတြလာလို႔ သြားဧည့္ခံ လိုက္ဦးမယ္"
"ေအးေအး…ေနာက္မွေတြ႕က်တာေပါ့"
"သားChan Yeolလည္း လိုက္ခ်င္လိုက္သြားေလ လူငယ္ခ်င္းရင္းႏွီးမႈယူထားဦး"
"ဟုတ္ အ့ဲဆို သားရဲ႕ ကေလးေနာက္ လိုက္သြားလိုက္ဦးမယ္"
"ေအးေအး…ဂ႐ုစိုက္သြားဦး"
"ကဲအကိုေရ စီးပြားေရးေတြ ခဏထားဦး…ကေလးေတြအေၾကာင္းေဆြးေႏႊးရေအာင္။ ကၽြန္ေတာ္ကေတာ့ Chanေလးန႔ဲဆို ဘာမွေျပာစရာမရွိပါဘူး"
"အ့ဲဒါ သတင္းေကာင္းပဲ…အေဖသာသိရင္ခ်က္ခ်င္းတန္းလာၿပီး သူ႔ေျမးအတြက္ မဂၤလာတန္းေဆာင္ေပးေလာက္တယ္"
"ဟားဟား…ခမည္းခမက္ေတာ္သြားၿပီေပါ့"
"ဟုတ္ပါ့ ။ ခုမွခမည္းခမက္ေတာ္ ေတာ့တယ္"
"ကဲဗ်ာ…စကားေကာင္းေနတာန႔ဲ ေမြးေန႔ပြဲစဖို႔ မေၾကာ္ျငာရေသးဘူး…ခြင့္ျပဳဦး ခမည္းခမက္ေရ အိမ္လည္း လာလည္ပါဦး"
"ဟုတ္ၿပီဗ်ာ…သားေလးသာ ဒီသတင္းသိရင္ ဝမ္းသာေနေလာက္ၿပီ"
"ဟုတ္တယ္…အ့ဲကေလးလည္း ေဂ်းမ်ားလြန္းလို႔ စိတ္မခ် ရျဖစ္ေနတာ…Baekေလးန႔ဲဆို စိတ္ခ်ရပါၿပီ"
"Baek ဟို နားကားကားန႔ဲတစ္ေယာက္က မင္းေနာက္လိုက္ေနတာေရာ္..."
"ဟီး လိုက္ပါေစ မင္းတို႔ေတာင္ လိုက္မယ့္သူရွိလို႔လား"
"ဘာကြ ငဘတ္ ေစာ္ကားလွခ်ီလား ကိုယ့္သူငယ္ခ်င္းက သိခ်င္လို႔ ေမးေနတာကို ေစာ္ေစာ္ကားကားန႔ဲ"
"ဟားဟား..အ့ဲဒါငါဟိုေန႔က Shopping Mallမွာေတြ ့ခဲ့တ့ဲ တစ္ေယာက္ေလ၊ ေစာနကမွ အေဖမိတ္ဆက္ေပးလို႔ Park Groupကမွန္းငါသိတာ"
"ေအာ္ လူေကာင္းဆို ရပါတယ္ မင္းေပ်ာ္ရင္ ၿပီးေရာ"
"ေအးပါကြာ"
"ဟိုမွာ မင္းလူႀကီးလာေနၿပီ ငါတို႔ဟိုဘက္မွာရွိေနမယ္ စကားေျပာၿပီးရင္ လိုက္လာခဲ့က်"
"Okခ"
"ဟိတ္ကေလး ကိုယ့္ကိုမွတ္မိလား"
"မွတ္မိတယ္ဗ် အ့ဲေန ့က Shopping Mallမွာ မ်က္လံုးကၽြတ္မထြက္ၾကည့္ေနတ့ဲ လူႀကီး"
"ဟာကေလးကလည္း ဘာကိုမ်က္လံုးကၽြတ္မထြက္တုန္း၊ ေခ်ာလို ့ေငးမိသြားတာကို"
"ဟားဟား ကၽြန္ေတာ္က စတာပါဗ်ာ"
"ဒါန႔ဲ ကေလး ကိုယ္မင္းနဲ႔ ခင္လို ့ရလား"
"ေအာ္ ခင္လို႔ပဲ စကားေျပာေနတာေလဗ်ာ ဘာလဲ ခင္တယ္ေျပာမွ အဖက္လုပ္မလို႔လား"
"အမေလး ေရႊစိတ္ေတာ္ မညိဳးပါန႔ဲ ကေလးရာ ကိုယ္က ဒီတိုင္းေျပာလိုက္တာ"
"ဟုတ္ကဲ့ပါဗ်ာ ရပါတယ္"
"ကေလးန႔ဲခင္သြားၿပီဆိုေတာ့ ဖုန္းနံပါတ္ေလး ေပးလို႔ရလား"
"ဟုတ္ရတယ္"
"ေက်းဇူးကေလးေရ ေနာက္ရက္မွ ဖုန္းဆက္လိုက္မယ္ စကားမစပ္ Happy Birthdayပါ ကေလးငယ္ေရ"
"ကေလးငယ္? ခင္ဗ်ားေနာ္ ကၽြန္ေတာ့္ကို ကေလး ေခၚလိုက္ ကေလးငယ္ေခၚလိုက္န႔ဲ"
"Sorryပါကြာ ကိုယ္ အူယားသြားလို႔ ေခၚမိတာ"
"ထားပါေတာ့ ဒီေန ့ကၽြန္ေတာ့္ေမြးေန ့ဆိုေတာ့ ေမြးေန ့လက္ေဆာင္ ဘယ္မွာလဲ"
"ဟားဟား ေပးမွာေပါ့ ကေလးငယ္ကလည္း ခဏေလးေစာင့္"
Park Chan Yeolတစ္ေယာက္ စင္ျမင့္ေပၚသို႔ တက္သြားၿပီး စင္ေပၚမွာရွိေနေသာ Pianoေပၚတြင္ ထိုင္ကာ သူ႔ ကေလးငယ္အတြက္ သီခ်င္း စဆိုေလသည္။
(A/N မိုက္လိုက္တာဟယ္ ဘဲဘဲအတြက္ သီခ်င္းေတာင္ ဆိုေပးေနတာ ခ်စ္သူေတာင္မဟုတ္ေသးဘူးေနာ္🌚သာသာ့လို႔Faေလးေတြအတြက္ Cheer)
"အားလံုးပဲမဂၤလာပါ ေမြးေန႔ရွင္ေလးအတြက္ ကၽြန္ေတာ္ သီခ်င္းတစ္ပုဒ္ဆိုျပခ်င္လို႔ပါ "
သူဆိုျပတ့ဲသီခ်င္းကေတာ့ All Of Meပဲျဖစ္ေနေလသည္။

သီခ်င္းသံလည္းဆံုးေရာ မ်က္ရည္က်သူက် ၊ မဲ့တ့ဲသူကမဲ့နဲ႔…FAေလးေတြကေတာ့ ဘယ္သူ ့feelရမွန္းမသိတ့ဲအတြက္ရွာၾကံၿပီး feelေနက်ေလသည္။
"Happy Birthdayပါ ကေလးငယ္ ကိုယ္ဒီသီခ်င္းနဲ႔ purposeလုပ္ခ်င္ပါတယ္ ကိုယ္အစက ေနာက္မွ ဖြင့္ေျပာမလို႔ပဲ ဒါေပမယ့္ ကိုယ္မထိန္းႏိုင္ေတာ့လို႔ ဖြင့္ေျပာလိုက္ရတာပါ ကေလးငယ္စဥ္းစားခ်င္ရင္ လည္းစဥ္းစားလို႔ရတယ္ ကိုယ္အလ်င္မလိုပါဘူး ကေလးငယ္ ေပ်ာ္ေနဖို ့ကအဓိကမလို ့"
"ပထမဆံုးအေနန႔ဲ သီခ်င္းဆိုေပးတ့ဲအတြက္ ေက်းဇူးပါ ဖြင့္ေျပာတာကိုေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ ေလ့လာဦးမယ္ အဆင္ေျပတယ္မလား"
"ေျပတာေပါ့ ကေလးငယ္ရာ ကေလးငယ္သေဘာက ကိုယ့္သေဘာႀကီးပဲ"
"ဟုတ္ၿပီ အ့ဲစကားကိုမွတ္ထားေနာ္😏"
"ဟုတ္ကဲ့ပါခင္ဗ် ကၽြန္ေတာ္မ်ိ ဳးမွတ္သားထားပါ့မယ္ မင္းသားေလးခင္ဗ် "
"ဟီး ေက်နပ္တယ္"
💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟
Hello Long Time No See ပါ ဒါဒါတို႔ေရ သာသာ Updateၾကာသြားတာ ေတာင္းပန္ပါတယ္ေနာ္ သာသာ ဘာသာျပန္စာစဥ္ေလးက အေရးႀကီးေနလို႔ ဦးစားေပးေနရတာ ခုထိမအိပ္ေသးဘဲ ဒါဒါေလးေတြအတြက္ အပိုင္းသစ္ ထပ္ေရးေပးလိုက္တယ္ေနာ္ ေနာက္တစ္ပိုင္းကေတာ့ နည္းနည္းၾကာမယ္ေနာ္ တစ္ပတ္ေလာက္ပါပဲဟီး😗😗
ဒီအပိုင္းေလးက Roတယ္မလား ေနာက္တစ္ပိုင္းပိုroမယ္ေနာ္ 💟
က်န္းမာေရးဂ႐ုစိုက္က်ပါ ဒါဒါတို႔ေရ
ခ်စ္တ့ဲ ငယ္
ChanYeol တစ်ယောက် ပွဲကိုရောက်တော့ သူ့မင်းသားလေးကိုရှာနေလေသည်။
'ဟင်း…မင်းသားလေးကလည်း မလာသေးဘူးလားကွာ'
Chan Yeol ကတော့ သူ့မင်းသားလေးကိုရှာနေသလောက် သူ့မင်းသားလေးမှာတော့ အိပ်ခန်းထဲမှာ ပြင်ဆင်နေတုန်းဖြစ်နေလေသည်။
မိဘတွေခေါ်ပြောပြီး မှန်ထဲပြန်ကြည့်နေတာ ဘယ်နှခေါက်မှန်းတင်မသိတော့ပေ။ အလွန်မှန်
ကြိုက်ပေသော အမောင်Byun Baek Hyunဖြစ်ပေသည်။
ပြင်လို့ဆင်လို့ပြီးသောအခါဝယ် အောက်ထပ်သို့ဆင်းလာလေသည်။ မဆင်းလာလို့လည်းမဖြစ်။တော်ကြာ မာတာဖခင်ကြီးဆီက အဆူစကားတွေ ကြားရတော့မှာမလို့ ဆင်းလာရလေပြီ။
မွေးနေ့ ရှင် အမောင် Baekလေးဆင်းလာတာမြင်တော့ အိမ်တော်ထိန်းမှာ သခင်ကြီးဆီသုိ့ သတင်းပို့နေလေသည်။
"ဟော…ပါးပါးသားလေး ဆင်းလာပြီပဲ…လာဦးသား ပါးပါးမိတ်ဆက်ပေးမလို့"
"ဟုတ်ပါးပါး"
"ဒါက Park Groupရဲ့ CEOပဲ သား Park Chen တဲ့ ဘေးကတော့ Park Groupရဲ့ ဆက်ခံသူ Park Chan Yeolတဲ့"
"ဟုတ်ကဲ့ တွေ့ရတာ ဝမ်းသာပါတယ်ခင်ဗျ"
"အင်းအင်း Baekလေးကချစ်စရာလေးပဲ သားမက်တောင် တော်ချင်လာပြီ"
"ဟားဟား…ဦးကတော့ နောက်ပြီဗျာ။ ပါးပါးနဲ့ စကားပြောလိုက်ပါဦးနော်။ ကျွန်တော့်သူငယ်ချင်းတွေလာလို့ သွားဧည့်ခံ လိုက်ဦးမယ်"
"အေးအေး…နောက်မှတွေ့ကျတာပေါ့"
"သားChan Yeolလည်း လိုက်ချင်လိုက်သွားလေ လူငယ်ချင်းရင်းနှီးမှုယူထားဦး"
"ဟုတ် အဲ့ဆို သားရဲ့ ကလေးနောက် လိုက်သွားလိုက်ဦးမယ်"
"အေးအေး…ဂရုစိုက်သွားဦး"
"ကဲအကိုရေ စီးပွားရေးတွေ ခဏထားဦး…ကလေးတွေအကြောင်းဆွေးနွှေးရအောင်။ ကျွန်တော်ကတော့ Chanလေးနဲ့ဆို ဘာမှပြောစရာမရှိပါဘူး"
"အဲ့ဒါ သတင်းကောင်းပဲ…အဖေသာသိရင်ချက်ချင်းတန်းလာပြီး သူ့မြေးအတွက် မင်္ဂလာတန်းဆောင်ပေးလောက်တယ်"
"ဟားဟား…ခမည်းခမက်တော်သွားပြီပေါ့"
"ဟုတ်ပါ့ ။ ခုမှခမည်းခမက်တော် တော့တယ်"
"ကဲဗျာ…စကားကောင်းနေတာနဲ့ မွေးနေ့ပွဲစဖို့ မကြော်ငြာရသေးဘူး…ခွင့်ပြုဦး ခမည်းခမက်ရေ အိမ်လည်း လာလည်ပါဦး"
"ဟုတ်ပြီဗျာ…သားလေးသာ ဒီသတင်းသိရင် ဝမ်းသာနေလောက်ပြီ"
"ဟုတ်တယ်…အဲ့ကလေးလည်း ဂျေးများလွန်းလို့ စိတ်မချ ရဖြစ်နေတာ…Baekလေးနဲ့ဆို စိတ်ချရပါပြီ"
"Baek ဟို နားကားကားနဲ့တစ်ယောက်က မင်းနောက်လိုက်နေတာရော်..."
"ဟီး လိုက်ပါစေ မင်းတို့တောင် လိုက်မယ့်သူရှိလို့လား"
"ဘာကွ ငဘတ် စော်ကားလှချီလား ကိုယ့်သူငယ်ချင်းက သိချင်လို့ မေးနေတာကို စော်စော်ကားကားနဲ့"
"ဟားဟား..အဲ့ဒါငါဟိုနေ့က Shopping Mallမှာတွေ့ ခဲ့တဲ့ တစ်ယောက်လေ၊ စောနကမှ အဖေမိတ်ဆက်ပေးလို့ Park Groupကမှန်းငါသိတာ"
"အော် လူကောင်းဆို ရပါတယ် မင်းပျော်ရင် ပြီးရော"
"အေးပါကွာ"
"ဟိုမှာ မင်းလူကြီးလာနေပြီ ငါတို့ဟိုဘက်မှာရှိနေမယ် စကားပြောပြီးရင် လိုက်လာခဲ့ကျ"
"Okခ"
"ဟိတ်ကလေး ကိုယ့်ကိုမှတ်မိလား"
"မှတ်မိတယ်ဗျ အဲ့နေ့ က Shopping Mallမှာ မျက်လုံးကျွတ်မထွက်ကြည့်နေတဲ့ လူကြီး"
"ဟာကလေးကလည်း ဘာကိုမျက်လုံးကျွတ်မထွက်တုန်း၊ ချောလို့ ငေးမိသွားတာကို"
"ဟားဟား ကျွန်တော်က စတာပါဗျာ"
"ဒါနဲ့ ကလေး ကိုယ်မင်းနဲ့ ခင်လို့ ရလား"
"အော် ခင်လို့ပဲ စကားပြောနေတာလေဗျာ ဘာလဲ ခင်တယ်ပြောမှ အဖက်လုပ်မလို့လား"
"အမလေး ရွှေစိတ်တော် မညိုးပါနဲ့ ကလေးရာ ကိုယ်က ဒီတိုင်းပြောလိုက်တာ"
"ဟုတ်ကဲ့ပါဗျာ ရပါတယ်"
"ကလေးနဲ့ခင်သွားပြီဆိုတော့ ဖုန်းနံပါတ်လေး ပေးလို့ရလား"
"ဟုတ်ရတယ်"
"ကျေးဇူးကလေးရေ နောက်ရက်မှ ဖုန်းဆက်လိုက်မယ် စကားမစပ် Happy Birthdayပါ ကလေးငယ်ရေ"
"ကလေးငယ်? ခင်ဗျားနော် ကျွန်တော့်ကို ကလေး ခေါ်လိုက် ကလေးငယ်ခေါ်လိုက်နဲ့"
"Sorryပါကွာ ကိုယ် အူယားသွားလို့ ခေါ်မိတာ"
"ထားပါတော့ ဒီနေ့ ကျွန်တော့်မွေးနေ့ ဆိုတော့ မွေးနေ့ လက်ဆောင် ဘယ်မှာလဲ"
"ဟားဟား ပေးမှာပေါ့ ကလေးငယ်ကလည်း ခဏလေးစောင့်"
Park Chan Yeolတစ်ယောက် စင်မြင့်ပေါ်သို့ တက်သွားပြီး စင်ပေါ်မှာရှိနေသော Pianoပေါ်တွင် ထိုင်ကာ သူ့ ကလေးငယ်အတွက် သီချင်း စဆိုလေသည်။
(A/N မိုက်လိုက်တာဟယ် ဘဲဘဲအတွက် သီချင်းတောင် ဆိုပေးနေတာ ချစ်သူတောင်မဟုတ်သေးဘူးနော်🌚သာသာ့လို့Faလေးတွေအတွက် Cheer)
"အားလုံးပဲမင်္ဂလာပါ မွေးနေ့ရှင်လေးအတွက် ကျွန်တော် သီချင်းတစ်ပုဒ်ဆိုပြချင်လို့ပါ "
သူဆိုပြတဲ့သီချင်းကတော့ All Of Meပဲဖြစ်နေလေသည်။

https://www.youtube.com/watch?v=ngq5Aw0Q6rQ
သီချင်းသံလည်းဆုံးရော မျက်ရည်ကျသူကျ ၊ မဲ့တဲ့သူကမဲ့နဲ့…FAလေးတွေကတော့ ဘယ်သူ့ feelရမှန်းမသိတဲ့အတွက်ရှာကြံပြီး feelနေကျလေသည်။
"Happy Birthdayပါ ကလေးငယ် ကိုယ်ဒီသီချင်းနဲ့ purposeလုပ်ချင်ပါတယ် ကိုယ်အစက နောက်မှ ဖွင့်ပြောမလို့ပဲ ဒါပေမယ့် ကိုယ်မထိန်းနိုင်တော့လို့ ဖွင့်ပြောလိုက်ရတာပါ ကလေးငယ်စဉ်းစားချင်ရင် လည်းစဉ်းစားလို့ရတယ် ကိုယ်အလျင်မလိုပါဘူး ကလေးငယ် ပျော်နေဖို့ ကအဓိကမလို့ "
"ပထမဆုံးအနေနဲ့ သီချင်းဆိုပေးတဲ့အတွက် ကျေးဇူးပါ ဖွင့်ပြောတာကိုတော့ ကျွန်တော် လေ့လာဦးမယ် အဆင်ပြေတယ်မလား"
"ပြေတာပေါ့ ကလေးငယ်ရာ ကလေးငယ်သဘောက ကိုယ့်သဘောကြီးပဲ"
"ဟုတ်ပြီ အဲ့စကားကိုမှတ်ထားနော်😏"
"ဟုတ်ကဲ့ပါခင်ဗျ ကျွန်တော်မျိုးမှတ်သားထားပါ့မယ် မင်းသားလေးခင်ဗျ "
"ဟီး ကျေနပ်တယ်"
💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟
Hello Long Time No See ပါ ဒါဒါတို့ရေ သာသာ Updateကြာသွားတာ တောင်းပန်ပါတယ်နော် သာသာ ဘာသာပြန်စာစဉ်လေးက အရေးကြီးနေလို့ ဦးစားပေးနေရတာ ခုထိမအိပ်သေးဘဲ ဒါဒါလေးတွေအတွက် အပိုင်းသစ် ထပ်ရေးပေးလိုက်တယ်နော် နောက်တစ်ပိုင်းကတော့ နည်းနည်းကြာမယ်နော် တစ်ပတ်လောက်ပါပဲဟီး😗😗
ဒီအပိုင်းလေးက Roတယ်မလား နောက်တစ်ပိုင်းပိုroမယ်နော် 💟
ကျန်းမာရေးဂရုစိုက်ကျပါ ဒါဒါတို့ရေ
ချစ်တဲ့ ငယ်
Коментарі