10.Всі тебе люблять
Рівно 10 хвилин вони обоє стояли, не розуміючи, що сталося. Помітивши, що Белі вже давно побіг Єва отямилася й схопила Олександра за руку. Але його долоні здавалися крижаними й незворушними. Олександр занімів. Ніхто з перехожих так і не зміг допомогти Єві, адже це його оніміння було ніби вічне. Викликавши швидку, Єва відійшла від Олександра й скрутилася в клуб очок. Вона подумала, що все закінчилося, і їхнє щасливе життя з хлопцем вже не вернеш, але це був лише початок їхніх мук. Швидка забрала Олександра. А дівчина так і залишилась плакати посеред дороги. Час чомусь вже не хотів зупинятись, а перехожі лише запитували, що сталось. Єва отямилася вдома. Нічого вже не боліло, а душа була неначе нова. В кімнату зайшла мама й розповіла, що в Олександра нічого страшного, але лікарі так і не знайшли причини цього оніміння. Єва закрила очі. Вона знала, що цьому лише одне пояснення:їхні дивні походеньки й погрози від невідомого.
Олександр приїхав додому вже цілком здоровий, він подивився на Єву, бо вони ж обоє знали, що кілька разів за ці дні час зупинявся, адже кожного дня медсестри в лікарні завмирали на кілька хвилин. Не роздумуючи він обняв дівчину. А її мама сказала:"Дивися, Єво, всі тебе люблять! ".
Олександр приїхав додому вже цілком здоровий, він подивився на Єву, бо вони ж обоє знали, що кілька разів за ці дні час зупинявся, адже кожного дня медсестри в лікарні завмирали на кілька хвилин. Не роздумуючи він обняв дівчину. А її мама сказала:"Дивися, Єво, всі тебе люблять! ".
Коментарі