Епізод 7
Вони сильно любили один одного і померли в один день,померли захищаючи нашу Україну.
Ось така історія...Ця історія видумана ,але не виключено що були такі випадки.Наші герої помирають за нашу країну,за нас.Тому потрібно їм дякувати за все і пам'ятати що завдяки їм ми тепер живі.І хочу подякувати нашому президенту що не покинув нас у такий складний час.І не потрібно ділити нашу країну на схід , захід,центр,північ,південь.Ми всі одна країна ,у нас у всіх спільна проблема,схід блище до росії тому вони і більше страждають не тому що вони самі винні а тому що вони блище до країни терориста,а також не треба казати що захід не знає що таке війна і бажати щоб на тій території були теж орки,люди з захода теж воюють,волонтерять,і роблять все можливе щоб ми перемогли.Східна частина нашої країни була під росією тому там і говорять по москальському.Люди з заходу не були під росією тому там говорять нашою української.Ми всі одна країна Україна.Не там ви ворога шукаєте, наш ворог це росія.Я знаю що ми витримаємо,вистоїмо,переможемо і здобудемо своє щастя ,але скільки нам ще потрібно пройти випробувань щоб бути щасливими?
Ось така історія...Ця історія видумана ,але не виключено що були такі випадки.Наші герої помирають за нашу країну,за нас.Тому потрібно їм дякувати за все і пам'ятати що завдяки їм ми тепер живі.І хочу подякувати нашому президенту що не покинув нас у такий складний час.І не потрібно ділити нашу країну на схід , захід,центр,північ,південь.Ми всі одна країна ,у нас у всіх спільна проблема,схід блище до росії тому вони і більше страждають не тому що вони самі винні а тому що вони блище до країни терориста,а також не треба казати що захід не знає що таке війна і бажати щоб на тій території були теж орки,люди з захода теж воюють,волонтерять,і роблять все можливе щоб ми перемогли.Східна частина нашої країни була під росією тому там і говорять по москальському.Люди з заходу не були під росією тому там говорять нашою української.Ми всі одна країна Україна.Не там ви ворога шукаєте, наш ворог це росія.Я знаю що ми витримаємо,вистоїмо,переможемо і здобудемо своє щастя ,але скільки нам ще потрібно пройти випробувань щоб бути щасливими?
Коментарі