Навіщо?
Моє життя нічим не відрізняється від життя інших підлітків.Ну не дивлячись на маленькі виключення.Я думаю свою розповідь потрібно почати за декілька тижнів до інциденту.Все розпочалось із 23 травня.Саме тоді я познайомилася із Аньою Конор.Ми якось одразу поладили.Вона не була відміницею але її всеодно недолюблювали однокласники.Тому як ви вже зромуміли кепкуваня для неї було звичайним явищем.Подруг вона не мала.Батьки в неї були розлучені.Жила вона з мамою.В її мами було багато коханців.Але вона запам'ятала тільки Майка.Він єдиний кому вона вірила.Але він скористався цим.Він згвалтував її перший раз коли їй було 13 років.Це продовжувалося протягом 2 років.Спочатку вона мовчала тому що боялась.Але потім вона все-таки вирішила піти до міліції і розповісти їм.Вони їй вірили але доказів було мало.Її мама казала що вона має хлопця і що це він з нею займається коханям.Майк також казав що він нічого не робив.Після того походу в міліцію Майк почав її бити.Вона хотіла знову піти до поліції але зрозуміла що немає сенсу.Так продовжувалось 2 тижні.Він її бив і гвалтував кожен день.Аня просто не витримала і пішла з дому.Коли ми з нею зустрілися вона стояла на краю мосту і хотіла вже пригнути.Я знаю що потрібно було дати їй змогу це зробити.Але я не змогла.Я схопила її за руку і повернула до себе.Вона плакала і я її обійняла.Ми так стояли ще довго.Я дуже довго вмовляла її розповісти чому ж вона хотіла покінчити з життям.Аня все ж таки розповіла.Мені її так шкода. Ніхто не заслуговує на таку судьбу.Вона не любила людей, тому завжди їх уникала.Їй так же як і мені осточортів цей світ і ми вирішили разом покінчити життя.Знаю що це дивно,навіщо рятувати щоб потім всеодно покінчити з життям.Я не знаю навіщо я її врятувала.Можливо щоб дати їй те що вона заслуговує? Любов, турботу і дружбу.Можливо.
Коментарі
Упорядкувати
- За популярністю
- Спочатку нові
- По порядку
Показати всі коментарі
(1)
Навіщо?
Мені сподобалося , але дуже ріжить око суржик. Якщо можна б було то будь ласка пиши лише українською, так приємніше читати)
Відповісти
2020-06-03 13:48:35
1