Машуля
Машуля
Ця казка буде про одну дивовижну дівчину. Машуля була справжньою красунею, від якої шаленіли всі хлопці. Її ніжне каштанове волосся із легкістю, притаманою хмарці, розвивалося на вітру, що не могло не привертати увагу навіть тих дівчат, які уникали зорового контакту з нею, щоб не відчути себе неповноцінними. Та що тут говорити, на дівчину заглядалися навіть проїжджаючі чубаті красені-козаки.

Батьки дуже пишалися своєю донечкою, тому й бажали для неї тільки найкраще, і хотіли видати заміж за пана багатшого, покрасившого і мудрішого. Дівчина мала напрочуд чудовий характер і виховання, за що її любили всі, а слава про неї ходила навіть за межами села.
Кількість хлопців, що приїжджали свататися, не порахувати. Машулі було на той момент 22 рочки, а свататися почали з 16. Завжди приїжджав той чи інший хлопець, руки та серця просив. А Машуля відмовляла всім, як і її батьки.

Одного разу пішла дівчина в ліс, зібрати хотіла для матері трав, бо, як вчили її батьки: завжди повинен бути в хаті запас. Вийшла з хати, привіталась із сусідами, кинула обережну посмішку дітям, которі бавляться на галявині та йде собі до лісу. Не поспішає...Розглядає сонечко, дивуючись тим, який сьогодні теплий день, слухає співи птахів. «Як добре все-таки тут» – подумала дівчинонька.

Як раптом вона бачить у чащі лісу щось темненьке, що виділяється із зеленої палітри кольорів. Примружившись, дівчина побачила лисицю, яка сиділа і, здавалося, посміхалася. Дівчина пішла до неї, хотіла подивитись ближче. «Лисиця, – зазначила дівчина, – взагалі не боїться мене». Машуля наблизилася, а жовтий комочок, здається, тільки більше відкрився їй, наче чекала саме цю дівчину. Лисичка почала тертися об ноги, радіти.

Дівчина вирішила, що хоче взяти її з собою. Вона гадки не мала, чи така тваринка у господарстві допоможе, бо вона дика і хто зна, чого чекати від неї, але серце вимагало.

Дорогою Машуля побачила двох голубів, що злітають, а це, за повір'ям односельців, символізує правильність вчинку та наслідків від нього. Це явище надзвичайно рідкісне, і, розуміючи це, дівчина посміхнулась. Вона знала, що зробила правильний вчинок

Пройшло багато часу, лисичка дуже любила дівчину, а дівчина – лисичку. Односельці були здивовані тим, яку домашню тварину обрала дівчина, але ніхто нічого не мав проти, навіть навпаки.

З часом дівчина знайшла справжнє кохання та покинула батьківську домівку, і тому «Машуля з лисицею» стала вже не просто історією, а справжньою легендою про незвичайну дівчину. Кожен проїзджаючий мимо чумак чи мандрівник мав дізнатися про таку легенду. Йшли роки і ставало все менше людей, хто міг би підтвердити правдивість цієї історії, так і жили...
© Αέριαλ ,
книга «Правильний вибір».
Коментарі