* * *
* * *

Десь у Києві, в наші часи, живе щаслива пара молодих людей, Павло та Майя. Вони міцно кохають одне одного, вони відкриті до спілкування, підтримують одне одного та повністю довіряють. Вони перші сексуальні партнери одне у одного, і секс їх повністю влаштовує. Але одного разу Майя каже, що хоче додати трохи перчику до їхнього сексуального життя, спробувавши секс з багатьма чоловіками разом. Петро замислюється на хвилинку і погоджується, йому теж цікаво спробувати. Вони запрошують до себе п'ятьох найближчих друзів, хлопців свого віку.

Суботнього ранку Майя з Петром зустрічають гостей. У всіх попереду два вихідних дні. Майя з Петром у себе вдома, тож вони у легких хатніх халатиках на голе тіло і босоніж. Гості поки що тільки роззуваються. Чоловіки здороваються за руку, Майя всіх цілує в губи. Вони йдуть на кухню і відкорковують пляшку вина. Всім трохи ніяково, тому трошки алкоголю зніме зайве хвилювання.

Вони трохи розмовляють про життя. Майя кружиться по кухні, начебто випадково притискається то до одного, то до іншого, торкається рук, куйовдить волосся. Хлопці непевно дивляться на Петра, але бачать, що він посміхається та киває, і потроху розслаблюються. Всі трохи збуджені.

Вони допивають вино. "Нумо до справи!" – сміються Петро з Майєю. Вони по черзі роздягаються, йдуть приймати душ (всі друзі гетеросексуальні, тож їм ніяково митися разом), а потім збираються в спальні, вже голі. Майя сполоснулася першою і вже лежить на спині на зручному м'якому ліжку. Чоловіки нервують і не знають, з чого почати. Майя посміхається їм.

"Мені раптом спала на думку класна ідея! – каже вона. – Зав'яжіть мені очі та трохи зв'яжіть мене. Я певна, вийде просто чудово!" (Насправді вона сама дуже хвилюється і вирішує, що їй буде легше скинути всю відповідальність з себе на хлопців).

Хлопці пожвавлюються, шукають, чим можна зв'язати Майю. Їй щільно зав'язують очі великим шматком чорного бархату. Вона закладає руки за голову, і їх там зв'язують, зап'ястя до ліктя. Підкорюючись дотикам хлопців, Майя піднімає та розводить ноги. Їй підтягують ноги до плечей та прив'язують так, коліно до плеча. Майя лежить на спині. Її груди, живіт та проміжність повністю відкриті. Вся свобода, яка їй залишилася – це розмахувати гомілками, ворушити пальцями рук та ніг, мотати головою та, звісно, кричати та стогнати.

Вона почувається повністю відкритою та вразливою. Вона мимоволі уявляє всі ризиковані речі, які хлопці тепер можуть з нею вчинити. Вона почувається від того дуже збудженою, і несподівано дуже розслаблено та комфортно.

Хлопці виразно збудилися та пожвавилися, доки її зв'язували. Вони підтягують Майю до краю ліжка та вкладають так, щоб всім було зручно діставатися до неї з різних боків.

Майя відчуває, як пальці, долоні та губи шістьох чоловіків починають пестити її, спочатку обережно та несміливо, потім все рішучіше. Їй гладять живіт та стегна, стискають груди та сідниці, лагідно викручують соски. Хтось цілує її підошви та облизує пальці ніг, хтось, поки що швидко та легенько, цілує клітор. Майя збуджується все сильніше і починає голосно дихати. Вона чує голосне дихання хлопців і розуміє, що вони теж збудилися.

Петро лягає поруч, ніжно обіймає Майю за плечі, цілує її і каже, як сильно він її любить та повністю довіряє. Одночасно вона відчуває, як чиїсь руки лягають на її стегна, і хтось рішуче входить до її піхви. Вона зойкає з несподіванки і радісно сміється: отак збувається її мрія! Це другий чоловік в її житті, який увійшов до неї! Член невідомого хлопця коротший, ніж у Петра, але товший, і він рухається швидко та невпинно, та й вона вже збуджена, тож вони стогнуть разом, і хвилини за три доходять до першого оргазму. "Ну, Давиде, ти швидкий!" – каже хтось. Майя з Петром знов цілуються, він міцно обіймає її за плечі. "А тепер ти!" – просить вона.

Давид посміхається і відходить назад, даючи місце іншим хлопцям та чекаючи, доки у нього відновиться ерекція.

"Зараз я, хлопці!" – каже Петро. Всі кивають, звісно, він має тут головне право. "Але у мене теж є ідея..." – додає Петро.

Майя відчуває чоловічі руки, які гладять її проміжність, губи, які цілують клітор... І холодний струмочок смазки, який затікає в її анус. Петро просовує туди палець, потім два, рухає ними, переконується, що все в анусі Майї слизьке та добре змазане. Майя стогне та відчуває холодок остраху. Вона ще ніколи, ніколи не займалася анальним сексом. Вона була готова, що сьогодні це відбудеться, але отак скоро?

Майя скрикує, коли Петро входить до її ануса. Вона не звична до анального сексу, тож Петро говорив до неї, а Михайло та Ян лагідно цілували її груди, доки вона заспокоїлася та розслабила анус. І все одно це було несподівано та спочатку трохи боляче. Але Петро рухався дуже повільно і обережно, і замість болю Майя почала відчувати таку гостру насолоду, якої не відчувала досі ще ніколи. Вона почала голосно скрикувати від кожного руху Петра. Він від того збудився і почав рухатися швидше та глибше. Скоро вони обидва кінчили. Оргазм Майї був найсильнішим в її житті, вона здригалася, її таз конвульсивно сіпався.

Наступних трьох хлопців Майя не розрізняє. Вони входять до неї по черзі, двоє в піхву і один в анус, у них різні члени, хтось лягає на неї згори, а хтось тільки притискається стегнами до сідниці, вони по-різному пахнуть, але Майя їх не розрізняє. Їй просто дуже добре, вона стогне від кожного їхнього руху та кричить, коли її накриває черговим оргазмом, але вона не змогла б сказати, хто це зараз в неї кінчив.

І завжди хтось – колись Петро, колись Михайло чи Давид – лежать поруч, обіймають її, лагідно гладять та кажуть, яка вона чудова, як її люблять та що все буде добре. Ніколи в житті їй не казали це так багато. Майя щаслива.

"Давайте тепер до ротика!" – чує Майя голос Михайла. Вона очікувала, що сьогодні її будуть заповнювати в усі отвори, і вже багато разів робила Петрові мінет, але отак... зв'язаною?..

Напружений член Михайла торкається її губ. Вона обережно цілує його, торкається кінчиком язика... а потім рішуче розкриває рота і приймає його на всю глибину. Пару разів кашляє з незвички, бо член Михайла довший та товший, ніж у Петра, але швидко знаходить потрібний ритм та починає інтенсивно рухати головою, кожного разу утикаючись носом Михайлові в низ живота.

Тим часом в її піхву входить ще хтось. Вперше в житті вона займається сексом з двома чоловіками одночасно!

Її шия швидко втомлюється, і тоді Михайло лагідно, але впевнено бере її голову в свої долоні і починає рухати нею, раз по раз насаджуючи ротом на свій член. Майя відчуває себе безпорадною іграшкою в його руках, і це їй ще більше подобається та збуджує. Досі мінет був для неї лише проявом емоційної близькості, але зараз, коли член Михайла швидко та невблаганно рухається в її горлянці, вона починає відчувати й там щось схоже на наближення оргазму.

Всі троє кінчають разом, Майя – з двох боків одночасно. Вона б кричала та плакала від насолоди, але її рот ще зайнятий.

Від цього моменту в Майю щоразу входять з двох боків. Її рот постійно кимось зайнятий, а піхву та анус використовують по черзі. Колись вона впізнає Петра, Михайла чи Давида, колись не розуміє, хто це зараз з нею.

І постійно один чи двоє хлопців просто обіймають та гладять її, і кажуть, як її люблять. Майю несе на хвилях оргазмів та щастя. Вона вже втратила лік часу та хлопців, які в неї входять. Їй дуже, дуже добре.

"А тепер давайте втрьох!" – чує Майя голос Петра і навіть спочатку не розуміє, що він має на думці. Але хлопці, трохи повозившись, підбирають позиції, і Майя відчуває, як до неї одночасно входять до рота, піхви та ануса (здається, в піхві Петро). Її накриває найбільшим за сьогодні оргазмом, вона майже втрачає свідомість. Вона б кричала та кричала, якщо б її горлянка не була зайнята членом, а так вона тільки голосно та низько стогне.

Хлопці вже зморені, тож це триває, триває і триває, доки всі дійдуть до останнього на сьогодні оргазму (Майя відчуває їх щонайменше чотири).

Майю обережно розв'язують та знімають пов'язку з очей. В кімнаті сутінки (невже вони займалися сексом весь день, і вже вечір?), але й він б'є по очах. Майя мругає, обережно розчіплює та витягає руки та ноги. Її ще час від часу смикають відголоски оргазмів.

Хлопці лягають поруч неї з усіх боків. Вона повертає голову ліворуч і цілує Петра. Повертає голову праворуч і цілує Давида. Ворушить закляклими пальцями і запускає їх в чуприну Яна, який лежить головою на її животі, і чуприну Юрка, який лежить головою на її стегнах, і жалкує лише, що не може обійняти та розцілувати всіх шістьох одночасно.

Всі відчувають незвичайну близькість. Так, обійнявшись та сплутавшись руками та ногами, вони й засинають. Всі твердо впевнені, що відтепер такі групові секс-зустрічі стануть постійною частиною їхнього життя.

© Ондатр ,
книга «Два плюс п'ять».
Коментарі