- Та Бог з вами, - старенька відкрила сумку і дістала завернуті у пакет пиріжки, - їж, онуче на здоров'я, смачні, як для себе пекла, - протягнула вона пиріжок спочатку рудому, а потім й роздали усім охочим. Ох, же ж і багато їх прийшло, тих охочих. Роздала бабка пиріжки та й каже: - Ну, як вам хлопці, мої пиріжки? Добрі?
- Вкусные, спасибо, - сказав рудий вояка, - теперь можете идти в свой банк.
-Нема за що. Але тепер я вже в черзі буду мабуть сотою.
- Сотой не страшно, бабуля, главное, чтоб не двухсотою, тогда уже ничего не спасет, - загоготав рудий, почесуючи свою блискучу бороду.
Шкандибаючи старенька пішла до банку.
В списку вона була вже тридцять восьмою, добре хоч Маруська раніше прослизнула крізь тих іродів, та записала її. Маруська з виду наче дівчинка: мала, худа, зовсім тендітна, дарма що тридцять п'ять років стукнуло. Задоволена стара примостилася в куточку. Подивилася час – пів четвертої ранку. До відкриття банку залишилося чекати п'ять часів.
- Та що ви там моститесь, йдіть додому, казала ж не приходити!
- Незручно якось, та в дома мені сидіти нудно, тут все ж таки серед людей…
- А «ті» ? Вам нічого не казали?
- Їсточки просили, - усміхнулася в хустинку бабуся.
- І ви ж свята душа віддали! – наївно запитала Маруся.
- А чого б не віддати? Нелюди ми чи шо? Щоб всі смаколики собі залишити! Ось мені нічогісінько не шкода! Я б ще з десяток пиріжків би їм віддала. Нехай хлопці наїдяться досхочу?!
- А с чим пиріжки хоч?
- О, багато с чим! Усю аптечку висипала:і клафелін, і пурген, і якесь проносне, нічого не пошкодувала?! Цікаво кому що дісталося?
- Тільки, якщо ти в нас така гостинна, бабуся, повз них більше не ходи…- посміхнулася Маруся.