РОЗКРИТТЯ ТАЄМНИЦЬ
Нарешті настав той час, коли завіса таємничості розгортається і час їм відкритися нам. Чекання, нервовість та хвилювання - усе це зливається в єдиний момент, коли оголошуються результати конкурсу "Таємнича поезія".
Подолавши безліч сторінок віршів, сповнених магією слова і скарбів набутих навичок, журі врешті прийшло до важливого рішення. Кожен вірш, кожне слово було розглянуте, а робота кожного поета і поетеси була проаналізована і оцінена.
І ось, перед нами результати - відображення того, як кожному вдалося відтворити таємницю в своїх віршах. Дозвольте представити результати та подякувати усім за відданість, талант і вміння відчувати таємниці, що оточують нас.
Результати:
ІРИНА ВЕЛИКА @Velika
підсумок балів: 223
МАРКО РІХТЕР @marco_richter
підсумок балів: 223
ІРМА СКОТ @IRMA_SKOTT
підсумок балів: 181
СНІЖАНА ВОРОН @Sneg16
підсумок балів: 164
Без третього етапу:
підсумок балів: 97
РОМАШКА ЛІКАРСЬКА @chamomi_le
підсумок балів: 62
Твори вражають своєю мовою, атмосферою і образами, що передають таємниці, заховані в кожному куточку нашого світу.
Нехай ці результати будуть стимулом для всіх учасників продовжувати досліджувати таємничість поезії та описувати свої враження із милозвучністю та строгістю написання і волею слова поетів та поетес.
Дякуємо всім, хто взяв участь у цій захоплюючій події, і нехай таємниця завжди перебуває з вами на вашому творчому шляху.
Коментарі