Амур.
- Він на мене образився. Але чому? Що я такого накоїла? Може через те , що в моїй голові мешкає колообіг суцільного безладу або тому , що мені подобається дивитися телевізор?
- Подруго. Мило пудрого.Скажи , як тобі вдалося закохатися. Які ти чари приймала? Де ти ходила , чи як танцювала , що крилатий Амур зумів потрапити до цілі.?
Чому ж "мій" бог Ерос мріє, склавши свої чарівні стріли до кешені. А може в нього їх і немає? Вкрали?!
Ні! Таки точно він за щось на мене "дується"!
- Перестань дивитися на світ в рожевих окулярах! Ні Амурів ні інших отих богів любові не має . То все маячня,-мовила моя досвідчина однокласниця,- кохання - це просто класні почуття одного суб'єкта до іншого.
- Скажи , а ти точно коли не будь була закоханою? - спитала я . Бо , ж в романах написано,що...
- Що ти дурненьке дівча в Рожевих Окулярах!!!
Й справді до цього моменту я жила в рожевих окулярах сповнених коханням батьків , успішністю, справжньою дружбою , безтурботністю , а зараз все трішки по іншому. В них не входить безтурботність та справжня дружба ( нічого я не дурненьке дівча!).
Ось у моїй задачі питається: " Амуре, ну чому ти відвернувся від мене всі ж говорять , що коли людина закохується ніби бальзам приймає. Ось і мені цікаво. А може ти й правий воно мені поки , що не треба . Поки що. Та сповідь залишемо до завтра ... Надобраніч. 😘
Коментарі
Упорядкувати
- За популярністю
- Спочатку нові
- По порядку
Показати всі коментарі
(2)
Амур.
Залиште свій коментар будь ласка🗽
Відповісти
2018-10-11 14:30:28
Подобається
Амур.
@SenyaVa прочитала першу главу і це дууууууже, просто надзвичайно цікаво!!!! Дякую вам, дорога авторочко!!! 🦄🦄🦄🦄🦄Ви неймовірно талановита😃😃😃😃
Відповісти
2021-11-14 20:07:22
Подобається