- Я не можу захопити душу! - сказав Хьюджі.
- Як не можеш? - запитав Айт.
- Отож так. Спробуй ти.
- Ее?!
- Що, ти теж не можеш?
- Ні, не можу!
- Що ж робити? - запитав Хьюджі.
- Слухай, раніше такого не траплялося. Треба запитати у Головного.
- Ну так, точно. Він повинен вирішити цю проблему.
Вони почали шукати Головного. Обшукали весь сад і всю прилеглу територію, але нікого, крім беліорців, не бачили. Це було дивно, Головний ніколи нікуди з Саду не зникав. І куди він міг подітися?
- Слухай, це жахлива ситуація.
- Може, одна душа нічого не значить?
- Як нічого не значить, що ти таке говориш? - запитав Хьюджі.
- Ну ладно, давай спробуємо ще раз.
- Може, разом спробуємо її захопити?
І вони почали намагатися її захопити. Все ще нічого не виходило. Але...
- Що?! Що відбувається?
- Ось гадюка! Душа чорніє!
- Диви, диви, вона не просто чорніє...
До душі почало відбуватися щось дивне. Вона почала сильно змінюватися. Раніше такого ніколи не було, і вони були збиті з пантелику. Раптово душа почала розширюватися і підніматися вгору. Спочатку вони подумали, що тепер зможуть її захопити, але піднявшись до певного рівня, душа зупинилася. Раптово вона почала набувати матеріальної форми.
- Неймовірно! Як душа стала матерією? - здивувався Айт. - Вона ж повинна була переродитися в нову людину!
А матерія тим часом почала приймати форму. Ця форма нагадувала якусь ходячу тварину. Ця тварина видавила рев. Ніяких сумнівів не було - вона жива.
- Що це таке?
- Це якась помилка. І нам, схоже, не виправити її.
Тварина почала повільно спускатися на землю. Доторкнувшись поверхні ногами, вона зупинилася. Потім почала оглядатися навколо. Вона побачила летючу поруч пташку. Вона протягнула руку вперед і затиснула кулак, і з пташки повільно виходила душа, яка стала направлятися до цієї тварини. Вона її поглинула. Тіло пташки шматнуло на землю.
- Ой, це ж якийсь монстр! Слухай, я до Метта, продовжуй його спостерігати. - сказав Айт.
Айт побіг до Метта. Він знав, що той зараз десь харчується. Не хотілося б йому відволікати Метта від такої важливої справи, але робити було нечого. Айт не помилився, і швидко знайшов Метта.
- Метт, у нас проблеми!
Метт не реагував. Він трохи парив над землею, на обличчі його було заспокоєння. Айт підійшов ближче і доторкнувся до Метта. Той відкрив очі і обернувся до Айта.
- Так?
- Метт, у нас проблеми! Там одна душа перетворилася на монстра.
- Що?
- Душа перетворилася на монстра, минувши переродження. Спочатку ми не могли її захопити, потім вона почала чорніти і перетворилася на монстра!
- Вух. Дивно. А чому ви прийшли саме до мене, а не до Головного?
-
Головного немає ніде.
- Як немає? Я відчуваю його присутність.
- Тоді веди мене до нього!
- Пішли...
Вони увійшли в сад, і Метт зупинився в оціпенінні. Поруч зі статуєю жінки з'явилася статуя Головного, і саме від цієї статуї випромінювало присутність Головного.
- Слухай, це не може бути! Ось наш Головний, - сказав Метт.
- Що?