Початок кінця
Навчання життю
Булінг
Безмотиваційний період
Початок кінця
Ти не можеш робити те, чого не існує. Ти можеш думати і уявно відтворювати ситуації, що навряд стануть реальністю. Ти можеш вважати усе нічим, бо немає реальності від фанатизму. Жити у власному світі чи вдаватись до психів – щось на кшталт божевільні. Хоча показувати чи доводити це немає ніякого сенсу. Вдумайся в слова, якщо буде кінець себе.
Думаючи про кінець, не звернувшись у майбутнє, тільки втратиш час. Зараз його ніхто не цінує. Та це їхнє рішення, але не твоє життя. Тож вибір все ж за тобою..
Уяви, що ти вже летиш. Все, вже летиш. Здається, все позаду. Якось всередині легше. Не переймаєшся за непомітні проблеми. Наче забуваєш давні образи, хоч це всього лиш ілюзія помсти. Свідомо зрозумієш хто такі друзі і чи взагалі вони потрібні. Після цього у тебе пропаде усе. Відкриється уся правда. Столітня ненависть покине твою свідомість. Ти відчуєш кожен подих вітру, кожен поштовх природи. І тільки зараз, чуєш, тільки зараз ти усвідомиш, що всі проблеми вирішувані та навіть непотрібні. Але.. крім одної – ти вже летиш. Карати чи проклинати пізно.
Тож, скаржитися на життя – лише марна трата часу. Живи тут і зараз.
© Tania Maliuha,
книга «8 причин самовбивства».
Навчання життю
Коментарі