Лукомор'я. Дубль два.
Моя мандрівка веде мене різними стежками, сьогодні я знову натрапила на Фентезі. О, відомі мені боги, коли я перестану наступати на одні і ті ж граблі (граблі переводяться? хто знає? Бо я щось тут не впевнена.). На момент, коли мені залишили цю книгу у коментарях я її вже зустрічала на головній сторінці, але бажання зайти і почитати не було. І ось я маю це зробити. Збиралася з силами я десь два дні і ненавиджу себе за це. Знаєте чому? Бо я закохалася. У друге зі мною таке, мабуть жанр фентезі це моя стихія (але інші я також люблю і захоплююся).
Посилання залишу тут:
https://www.surgebook.com/lara_rosa_6a4v/book/lukomorya-dubl-dva
Отже! Сюжет нас знайомить з студенткою прикладної біохімії Соколовською Валерією та її викладачем Колвіном І. Д. їх відносини не склалися з першої хвилини знайомства, а кожна зустріч закінчується лайкою. Цікаво, чому вони так не злюбили один одного?
Нажаль через деякі обставини я так і не опублікувала огляд на цю роботу, але дякуючи цьому перечитала її ще раз.
Отже. Валерія, дівчина з чудернадською вдачею в свій перший день навчання зіштовхується с чередою невдач. Але родзинкою на торті є зустріч з новим викладачем прикладної хімії, який відразу не з любив нашу героїню.
Весь час навчання їх чекають словесні перепалки, сварки, але гадаю ви здогадуєтесь і самі, що це лише на перший погляд. Час від часу наша Лера буде потрапляти в дійсно дивні колотнечі, а Ігору Дмитро Євгеновичу прийдеться її витягувати. Не можливо описати їх пригоди не торкнувшись сюжету, та не розповівши більше ніж варто знати до початку книги, але я впевнена, що ті хто полюбляє фентезі та лірику будуть просто у захваті.
У цієї роботи смак цукерок рафаелло. Вона така ж ніжна та захоплює з перших нот. Її хочеться смакувати, як можно довше, а потім ще трошки і ще, і ще.
Коментарі
Упорядкувати
- За популярністю
- Спочатку нові
- По порядку
Показати всі коментарі
(1)
Лукомор'я. Дубль два.
Дуже цікаво... завдяки вашим рецензіям, багато що зацікавило.)) Якщо вам буде цікава моя книга, була б рада відгуку, але прочитавши всі рецензії, хочу сказати, що ви молодець! Вмієте зацікавити і навести на потрібні книжки)
Відповісти
2023-10-24 21:35:01
Подобається