Точка неповернення
Осінніми, холодними днями мені так хотілося трошки тепла та чашечки кави. Ось в один із таких вечорів, за чашкою гарячого напою, коли я сиділа на підвіконні та мріяла дивлячись на зорі до мене потрапила ця чудова історія жанру СЛР.
https://www.surgebook.com/julim/book/tochka-nepovernennya
Гарного автора:
https://www.surgebook.com/julim
Зізнаюся, ця книжка знайшла до мене підхід та я ледве не пустила сльозу.
Дуже часто люди живуть по течії. Працюють так багато, що ледве не живуть на роботі. Забувають привітати своїх найдорожчих зі святом, а потім не розуміють, чому життя пройшло повз. Ось у цей час у вас було все, але за всією мішурою ховається порожнеча.
Саме це трапилося з героїнею роману. Молода, амбіціозна дівчина покинула своє перше кохання за для здійснення мрії. Марія, покинула дім, щоб стати відомою співачкою і стала. Але чи принесла їй кар'єра задоволення? Думаю ні.
В один із звичайних днів поп діви, сталося те, що змусило переосмислити все своє життя. Згадати тих людей, що є найдорожчими. Дістати спогади, що були, немов скарб, сховані у глиб пам'яті.
Спостерігаючи за героїнею, ви зможете вболівати за неї та її кохання. Сподіваюся, що все у неї буде добре ї вона не занадто пізно схаменулася.
Це дуже смачна робота. Я можу її порівняти з десертом крем -брюле. Його найніжніший вершковий смаком та карамельна скоринка це саме те, що відчувається коли куштуєшь цю книгу.
Коментарі