Ліла стояла перед дзеркалом у коридорі, дивлячись на своє відображення з виразом, який тільки підкреслював її внутрішню напругу. На підлозі поряд з нею лежала невелика чорна валіза і пошарпаний рюкзак, наповнені всім, що, як їй здавалося, може знадобитися. Окинувши багаж поглядом, вона відчула, як у животі здіймається занепокоєння. Питання, у що вона вплуталася, знову промайнуло в її думках. Тремтіння пройшло по спині при думці, що тепер вона – частина якогось дивного суспільства, яке можна було б назвати... ні, це навіть вимовити страшно!
Немов навмисно, поряд з'явилася її сестра, сяючи від збудження і майже підстрибуючи від нетерпіння. Скарлет, з її легким рожевим макіяжем, ідеально зібраним хвостом і модним осіннім пальто яскравого кольору, здавалася втіленням легкості та впевненості. Вона пройшла оптимізмом і виглядала так, ніби збиралася не в невідомість, а на довгоочікуваний захід.
- Гей, Лілс! Ну що, готова вирушити в дорогу? - Скарлетт чарівно посміхнулася і поправила одне світле пасмо, що випало з хвоста, окинувши свою незадоволену сестру швидким, уважним поглядом.
Ліла, за контрастом, трималася спокійніше, стриманіше. На ній було темне пальто строгого крою, щільні джинси та міцні черевики, ніби вона віддавала перевагу практичності всьому іншому. Її коротка стрижка каре, що підкреслювала овальне обличчя, завершувала образ впевненої, серйозної дівчини, яка ніби навмисне уникала зайвої уваги до зовнішності. Дивлячись на сестру, вона похитала головою, але дозволила собі м'яку, коротку посмішку.
- Ніколи не була і ніколи не буду готова, - пробурмотіла Ліла, стримано піднімаючи свою валізу.
Скарлет хихикнула і, легко підхопивши чемодан Ліли, ніби робила це вже тисячу разів.
- Та досить, Лілс! Це буде чудово, - сказала вона, пустотливо підморгнувши.
Ліла глянула на сестру, відзначивши, як світле волосся тій сяяло в ранковому світлі, і знову відчула той самий неспокій. Скарлет з її яскравим виглядом і заразливою енергією зовсім не в'язалася з похмурими думками, що терзають Лілу. Але, зітхнувши, вона змирилася з тим, що відступати вже пізно.
Ліла застебнула останній гудзик на пальто і озирнулася на квартиру, ніби сподівалася знайти в ній те, що зможе її зупинити. Але, як і в дзеркалі, нічого не було – тільки тиша, порожні стіни та легкий тягар у грудях. Зачинивши двері, вона витягла ключі і почала ретельно перевіряти замки, наче це могло відстрочити момент, коли вона опиниться на вулиці. Сестра, сяючи ентузіазмом, уже помчала вперед.
- Я піду, викачаю машину! - Обернувшись, крикнула Скарлетт. Легко перестрибуючи через калюжі, вона повернула у бік гаража, залишивши Лілу на самоті під сірим низьким небом.
Ліла тихо видихнула, провела рукою по рамі дверей і нарешті опустила ключі до сумки. Вийшовши на ганок, вона відчула, як прохолодне повітря огорнуло її легким, пронизливим холодом. Ліла уважно озирнулася, ніби намагалася вловити хоча б слабкий натяк на те, що день не буде таким же похмурим, як її настрій.
З гаража пролунав рівний рев мотора, і незабаром до тротуару виїхала машина. Скарлетт, що сиділа всередині автомобіля, виглядала так, ніби все навколо - лише фон для її незгасної енергії. Усміхнувшись з-за керма, вона прокричала:
- Давай, Лілсе, швидше! Ми й так уже ледве встигаємо!
Ліла неквапливо підійшла до машини, стискаючи ремінь сумки. Сівши в салон, вона приглушено зачинила двері і змахнула з коліна крихітну краплю, що залишилася після мряки. Скарлет злегка постукувала пальцями по керму, терпляче чекаючи, поки Ліла сяде зручніше.
Автомобіль гуде, оживаючи, коли Скарлет повертає ключ, її блакитні очі сяють від хвилювання за кермом.
- О, це буде так весело, Лілсе! - Вигукує Скарлетт, поправляючи дзеркала і перевіряючи сліпі зони. - Тільки уяви, скільки божевільних історій нам доведеться розповісти, коли ми повернемося!
Погляд Ліли спрямовується у вікно, коли вони від'їжджають від узбіччя, вбираючи знайомі види свого району, що зникають вдалині. Її розум блукає в невідомості, яка на них чекає, суміш побоювань і цікавості кружляє всередині неї.
Відкинувшись на спинку сидіння, Ліла важко зітхає, не відриваючи погляду від пейзажу, що проноситься повз.
- Про що я думала, Скар? Чому я на це взагалі погодилася?
Посмішка Скарлетт у дзеркалі заднього виду стає ширшою, її ентузіазм не зламаний.
- Тому що ми сестри, Лілсе! А сестри тримаються разом, у які б шалені пригоди ми не вплутувалися.
Зневажливе пирхання зривається з губ Ліли.
- Так, так. І я впевнена, що ти будеш у захваті від можливості виплатити всі наші студентські кредити, хоч би якими «можливостями» це місце не пропонувало.
Вона використовує повітряні лапки, її скептицизм очевидний.
Скарлет добродушно сміється, її хватка на рульовому колесі злегка міцніше, коли вона пробирається крізь потік машин.
- Ой, гаразд, Лілс! Не будь такою песимісткою. Це може бути шанс всього життя!
Ліла закочує очі, схрещуючи руки на грудях.
- Шанс стати частиною якогось збоченого секс-культу, можливо? Тому що це звучить як справжній вибух.
Вираз обличчя Скарлет на мить стає серйозним, її погляд миготить на Лілі, перш ніж вона повертається до дороги.
- Слухай, я знаю, це страшно та незвично, але повір мені, це щось інше. Ми розберемося разом, гаразд?
Ліла неохоче киває, її погляд знову прямує до вікна, а за вікном проноситься міський краєвид.
Коли вони залишають галасливе місто, Ліла дивиться у вікно, її брови похмурі від занепокоєння.
- Це здається страшенно відокремленим, Скар. Ти впевнена, що це те саме місце? Вона вказує на знак, що вказує, що вони в'їхали до заповідника Даймонда Фокса.
Скарлет впевнено киває з широкою усмішкою на обличчі.
- Повір мені, Академія вже попереду. Вона розташувалась у цих лісах, біля водоспаду.
Через деякий час автомобіль підіймається на вершину пагорба, відкриваючи приголомшливий вигляд - величний гірський хребет, що простягається до горизонту, його схили вкриті гобеленом вічнозелених рослин. Серед цієї природної краси видно паркування, заставлене автомобілями.
Скарлет зупиняє машину на краю паркування, вимикаючи двигун. Ліла вагається мить, перш ніж відчинити двері, виходячи на тротуар з гримасою.
- Тьху, серйозно? Сюди відправляють дорослих вчитися... чого б вони там не вчили?
Вона критично оглядає околиці, міцно схрестивши руки на грудях.
Скарлетт посміхається, вислизаючи через місце водія, щоб приєднатися до Лілі. Грайливо підштовхуючи, вона дражнить:
- Давай, Лілс, розслабся! Це не табір для військовополонених, обіцяю.
Перш ніж Ліла встигає відповісти, Скарлет простягає руку і дружно плескає сестру по дупі.
- До того ж, схоже, комусь треба трохи розслабитись.
Ліла обурено пирхає, відштовхуючи руку Скарлет.
Скарлет підходить ближче до Ліли, її стегна похитувалися в впевненій ході. Вона нахиляється, її дихання зігріває вухо Ліли, коли вона шепоче:
- Знаєш, Лілсе, бути 25-річною незайманою - це трохи сумно.
Щоки Ліли спалахнули густим рум'янцем від двозначного тону, її блакитні очі нервово забігали.
- Заткнися, Скар. Це не твоя справа.
Не зніяковівши, Скарлет продовжує:
- Настав час тобі знайти Містера Досконалість і показати йому, як добре провести час. Трахати його, поки він не почне благати про пощаду, га?
Грубі слова змушують Лілу почервоніти ще сильніше, її погляд опускається в землю від збентеження.
- Ти огидна. Давай просто зосередимося на тому, щоб влаштуватися, гаразд?
Пройшовши коротку прогулянку від паркування, Скарлет бере Лілу за руку, притягуючи її до себе, коли вони проходять через ворота.
- Ну, ось ми і тут, сестричка. Настав час знайомитися з викладачами і починати нове життя.
Стежка доглянута і веде повз міцну дерев'яну огорожу, що обмежує територію. За парканом простягається ліс, його пишна зелень різко контрастує з доглянутими територіями школи.
Коли вони наближаються до центрального двору, очі Ліли розширюються побачивши групи студентів, вік яких варіюється від 22 і старше. Суміш нервової енергії та передчуття наповнює повітря, коли новачки оглядають своє оточення.
Скарлетт підбадьорливо стискає руку Ліли, нахиляючись, щоб змовницьки прошепотіти:
- Бачиш? Я ж казала, що це буде пригода. Просто будь відкрита і насолоджуйся.
Усередині двору зібралася різноманітна група чоловіків та жінок, усі одягнені у повсякденний одяг, незважаючи на офіційну атмосферу. Розмови між ними гудуть, що перериваються сміхом і зрідка підвищеним голосом.
Коли важкі двері Академії Таємних Бажань повільно відчинилися, на порозі з'явився високий, статний чоловік. Директор Крістіан Блеквуд виглядав як справжнє втілення впевненості та харизми.
Його ретельно пошитий чорний костюм ідеально підкреслював широкі плечі та стрункий, підтягнуте тіло. Світло падало на срібну сережку у формі дракона, що звисала з його лівого вуха, надаючи його вигляду таємничості та авантюрного духу. Світле волосся було покладене ідеально, підкреслюючи суворі риси обличчя, а легка щетина на підборідді додавала йому дещо недбалий, але привабливий вигляд. Його пронизливі блакитні очі пробігали по обличчях студентів, вивчаючи їх з легкою, майже хитрою посмішкою.
- Вітаю вас, мої сміливі шукачі знань і… - він зробив коротку паузу, ніби підбираючи відповідне слово, - і бажань, - сказав він з легкою усмішкою. - Ласкаво просимо до Академії Таємних Бажань. Я – Крістіан Блеквуд, але для вас – просто Крістіан.
Студенти, що стояли перед ним з валізами та рюкзаками, переглянулися, відчувши легке хвилювання від його слів та усвідомлення того, що тепер вони були частиною цього незвичайного місця. Надворі стояло рівно двадцять чоловік - десять чоловіків і десять жінок.
- Сподіваюся, шлях сюди був не надто стомлюючим, - продовжив Крістіан, злегка нахиляючи голову, - адже попереду на вас чекає щось куди більш захоплююче.
Він відступив убік, роблячи широкий жест рукою та запрошуючи їх усередину академії. Студенти пройшли за ним, озираючись на величний вхід, старовинні вікна та високі стіни.
Увійшовши всередину, Крістіан зупинився у просторій спільній кімнаті з м'якими диванами та затишними кріслами, які запрошували до довгих розмов та дружніх обговорень. Він почекав, поки студенти розставлять свої валізи біля стін, перш ніж почати вступну розповідь про свою школу.
- Отже, - почав він, спершись рукою на спинку одного з крісел і ліниво оглядаючи кімнату, - перед вами серце Академії, наша спільна кімната. Тут, у цій зоні спілкування, ви зможете зустрітись, поділитися думками чи просто відпочити. Ми намагаємося, щоб кожен студент почувався тут як удома.
Показавши рукою у бік найближчих дверей, він додав:
- Поруч знаходиться приймальня, де вирішуються усі адміністративні питання. Туди, наприклад, ви можете приносити свої документи або отримувати будь-які відомості. На першому поверсі також знаходяться роздягальні та туалети. А прямо тут… – він усміхнувся, вказуючи на величну залу позаду, – наш Великий Бальний Зал. Сюди ми збиратимемося для проведення елегантних вечорів та, можливо, танцювальних вечірок. Повірте, це вам сподобається.
Деякі студенти переглянулися, передчуваючи майбутнє.
Закінчивши екскурсію першим поверхом, він повів їх нагору, на другий рівень.
– Тут, на другому поверсі, відбуваються наші заняття. Класи «Романтики та Кохання», «БДСМ-Динаміки» та «Еротичного Дослідження та Фентезі» розташовані саме тут, і кожен із них призначений для вашого… - він кинув таємничий погляд, - особистісного зростання. Також тут знаходиться мій кабінет та зал для відпочинку викладачів.
Закінчивши огляд, Крістіан звернувся до своїх студентів:
- Отже, не затримуватимемося. Вийдемо на свіже повітря, де я покажу вам решту будинків нашого кампусу.
Вони знову вийшли надвір, і Крістіан, не поспішаючи, почав прогулянку територією Академії, вказуючи на різні будівлі.
Коли всі зібралися біля виходу з Академії, Крістіан кивнув студентам, запрошуючи їх слідувати за собою бруківкою, яка вела до перших будівель. Вони йшли красиво викладеною доріжкою, оточеною високими деревами та квітучими чагарниками. Кожен крок відгукувався м'яким шерехом листя під ногами, і, хоч студенти намагалися зберігати серйозний вигляд, вони не могли приховати цікавості, слідуючи за Крістіаном як слухняні цуценята.
Крістіан, неквапом крокуючи попереду групи, зупинився біля першої будівлі, злегка примруживши його фасад, ніби розмірковуючи, як краще почати свою розповідь.
- Тут у нас знаходиться Кафе, - сказав він, зробивши рукою запрошення жест. - Це місце, де студенти та викладачі можуть не лише насолоджуватися смачною їжею, а й відпочити після насиченого дня занять.
Він відчинив двері, і перед студентами постала тепла, затишна атмосфера кафе.
- Тут подають все - від ситних сніданків до легких вечерь, - продовжив Крістіан, кинувши погляд на одного зі студентів, який був вражений. - А на веранді можна розслабитися на свіжому повітрі, особливо влітку, коли легкий бриз із лісу надає атмосфері особливого шарму.
Крістіан посміхнувся і, помітивши, як його слова змусили студентів ще сильніше зацікавитися, з легкою посмішкою рушив далі бруківкою, запрошуючи слідувати за собою.
- Тепер давайте пройдемо трохи далі до гуртожитку, - сказав він, обернувшись через плече. - Упевнений, вам не терпиться побачити, де ви житимете.
Студенти слухняно йшли за ним, не відстаючи ні на крок. Коли вони підійшли до гуртожитку, Крістіан зупинився перед високим будинком з великими вікнами і легким світлом, що струмує зсередини.
- Це ваш новий будинок, - сказав він, з певною теплотою в голосі. - Тут є все для комфортного проживання: чоловіче та жіноче крило, а також кімнати для пар. Кожен номер обладнаний ванною кімнатою, каміном і балконом з видом на ліс.
Він провів їх усередину гуртожитку, показуючи спільну вітальню, де стояв великий телевізор та автомат із закусками. М'які дивани запрошували до відпочинку, і один із студентів не втримався, посміхнувшись, побачивши затишний простір.
- Тут ви зможете розслабитися та провести час із друзями, – додав Крістіан. - А якщо захочеться усамітнення, на балконі завжди можна усамітнитися та насолодитися тишею.
Потім, ледь помітивши зацікавлені погляди студентів, Крістіан, ледве посміхнувшись, знову повів їх стежкою далі, до прихованої за деревами будівлі.
- А ось і наш Басейн, - сказав він із лукавою усмішкою, коли вони підійшли до останньої будівлі.
Студенти здивовано переглянулися, адже місце виглядало прихованим та відокремленим. Невелика будівля поруч із басейном мала затемнені вікна та легкий аромат хлорки, що витав у повітрі.
Крістіан кивнув, оглядаючи всіх проникливим поглядом.
- Отже, мої дорогі шукачі пригод, сподіваюся, вам тут буде цікаво, - сказав він із хитрою усмішкою. - Ласкаво просимо до Академії Таємних Бажань.
Директор Крістіан із задоволенням спостерігає за реакцією студентів, явно задоволений їхнім інтересом до об'єктів академії. Він тулиться до стіни будиночка біля басейну, схрестивши руки на грудях і оглядає групу.
Клопнувши в долоні, Крістіан продовжує:
- Добре, я думаю, вам усім настав час облаштовуватися в нових житлах. Пам'ятайте, на дверях є ваші імена, так що знайти дорогу не складе великих зусиль.
Він вказує на вхід до гуртожитку, тепла посмішка грає на його губах.
- Не поспішайте розпаковувати речі та влаштовуватися зручніше. Завтра вранці ми з головою поринемо у навчальну програму. А поки що насолоджуйтесь увечері і добре виспіться. Вам це знадобиться!
Директор Крістіан тихенько посміюється, спостерігаючи, як студенти розбігаються у пошуках призначених ним кімнат, їхнє хвилювання відчутне. З задоволеним зітханням він повертається на підборах і починає неквапливо йти назад до головної будівлі Академії, його кроки м'яко розносяться луною по брукованій доріжці.
Тим часом Скарлет міцно стискає руку Ліли, її очі широко розплющені від передчуття, коли вона тягне свою сестру за собою до входу до гуртожитку. Ліла закочує очі, але підкоряється, з бурчанням звалюючи чемодан і рюкзак на плечі.
- Давай, Ліло! Ходімо знайдемо нашу кімнату! - підбадьорює Скарлетт, практично підстрибуючи на шкарпетках. - Тримаю парі, це буде приголомшливо!
Ліла зневажливо пирхає.
Коли Скарлет наближається до призначеної їм кімнаті, її очі жадібно сканують двері в пошуках будь-якої ознаки їхніх спільних покоїв. Її серце завмирає, коли вона помічає дві акуратно надруковані етикетки – «Скарлетт Рід» та «Ліла Рід».
- О боже, Ліло! Ми сусідки! - верещать Скарлетт, міцно обіймаючи кузину. - Ти можеш у це повірити?
Ліла видавлює нерішуче «ура», а потім драматично закочує очі.
- Так, так, дуже хвилююче. А тепер відчини вже ці чортові двері.
З переможною усмішкою Скарлетт повертає ручку і штовхає двері, відчиняючи просторий люкс, який негайно змушує обох дівчат ахнути від захоплення. Короткий коридор веде до двох просторих спалень, кожна з яких прикрашена плюшевими килимами та багато прикрашеними дерев'яними меблями.
Ванні кімнати, зручно розташовані між спальнями, можуть похвалитися мармуровими стільницями та великими душовими кабінами із дощовими головками. Коли двоюрідні кузени просуваються далі в номер, їх зустрічає затишна вітальня з затишним каміном і м'якими диванами, розставленими навколо журнального столика.
- І подивися на цей вид! - каже Скарлетт, відсуваючи фіранки, щоб відкрити приголомшливий балкон з видом на пишні землі Академії та далекий ліс за ними.
Саме тоді звуки балаканини та сміху інших студентів розносяться коридором, коли вони теж відкривають для себе принади свого житла.
Проте Ліла відчула, як хвилювання цієї миті померкло. Кімната була прекрасна, але її серце було тяжко від страху.
- Це всього лише школа, Скар, - сказала вона тихим голосом. - Це не так уже й хвилююче.
Скарлетт, захоплена хвилюванням моменту, ледь почула свого двоюрідного брата. Саме тоді звуки сміху та балачки інших студентів луною рознеслися коридором, їх хвилювання різко контрастувало з похмурою поведінкою Ліли.
- Та гаразд, Ліло! Розслабся! - розсміялася Скарлет, плюхнувшись на диван і потягнувши руки. - Ми в цій чудовій Академії! Тільки подумай, скільки веселощів ми можемо отримати - я маю на увазі, ти нарешті можеш зустріти когось особливого!
Ліла зашипіла на дратівливий тон своєї кузини, зухвало схрестивши руки.
- Мені не треба зустрічатися ні з ким особливим, Скарлетт! Ти ж знаєш, що я спочатку не хотіла сюди приїжджати. Мені двадцять п'ять, і я не збираюся «виплескувати емоції» чи якусь нісенітницю, яку, на твою думку, пропонує це місце.
З пустотливим блиском в очах Скарлет нахилилася вперед з перебільшеною усмішкою, кидаючи виклик рішенню своєї кузини стримувати свої почуття.
- Чесно кажучи, Ліло, може, тобі потрібно, я не знаю, трохи випустити пару? Ти завжди така сварлива! Тобі слід нарешті зайнятися з кимось сексом і виплеснути ці емоції, замість тримати їх у собі. Це може піти тобі на користь!
Щоки Ліли спалахнули від збентеження, і вона кинула на кузину лютий погляд.
- Це не смішно, Скарлетт! Те, що ти віриш у кохання і всю цю нісенітницю, не означає, що я хочу мати до цього хоч якесь відношення! Хіба я не можу просто насолоджуватися життям без романтичної драми?
Скарлет не могла стримати сміху, і звук луною відбився від стін їхнього великого люксу.
- О, Ліло! Ти така зануда! Просто визнай, тобі подобається ідея романтики, але ти надто вперта, щоб навіть прийняти її. Ти не можеш ставитися до життя надто серйозно!
Ліла повернулася на підборах, щоб приховати похмурий погляд, відчуваючи, як напруга всередині неї трохи слабшає.
Коли Ліла відвертається, усмішка Скарлет стає ширше, явно бавлячись реакцією кузини. Вона спостерігає за тим, як Ліла ходить деякий час, перш ніж встати і неквапливо підійти до неї.
- Ой, не будь такий, Лілсе. Я просто намагаюся допомогти тобі трохи розслабитись. - Скарлет простягає руку, щоб ніжно потягнути Лілу за руку, розвертаючи її назад до себе. – І хто знає? Можливо, ти здивуєш нас обох і знайдеш тут когось справді особливого.
Ліла закочує очі, намагаючись вирватися зі хватки Скарлет. Але її кузина тримається міцно, грайливий погляд у її очах.
- Ти не можеш вічно втекти від кохання, Лілсе. У якийсь момент тобі доведеться зіткнутися зі своїми почуттями віч-на-віч.
Голос Скарлет м'який, майже ніжний, але в ньому є і рішуча нотка.
───── ⋆⋅☆⋅⋆ ─────
Коли сонце почало сідати, відкидаючи довгі тіні на територію кампусу, у гуртожитку запанувало почуття спокою. Студенти розійшлися своїми кімнатами, бажаючи відпочити після денних справ і влаштуватися в новій обстановці.
У загальному номері, який займав Скарлет і Ліла, кузени були зайняті своїм постійним жартуванням, жвавий обмін словами заповнював розкішний простір. Однак, коли годинник пробив вісім, раптове оголошення перервало їхню розмову.
Тріск статики наповнив повітря, коли система внутрішнього зв'язку ожила. Багатий, авторитетний голос резонував через динаміки, що належав, без сумніву, шановному директору Академії:
– Увага всім студентам. Будь ласка, скоріше вирушайте до студентського кафе на святкову вечерю на честь офіційного відкриття нашого престижного закладу. Ваша присутність вітається та високо цінується. Дякую.
Очі Скарлетт виблискували від хвилювання, коли вона спостерігала, як Ліла позіхає і потягується, явно готова лягти спати. На мить вона задумалася про те, щоб дозволити кузині лягти спати, знаючи, як сильно Ліла зневажає світські збіговиськи. Але прагнення Скарлетт випробувати кожен аспект цього нового розділу взяло гору.
Як тільки Ліла рушила у бік спальні, Скарлетт рвонулася вперед, міцно схопивши сестру за руку.
- О ні, сестричко, ти не повинна спати! Ми не збираємося пропускати цю святкову вечерю тільки тому, що ти хочеш спати.
У коридорі зовні вирувала діяльність, оскільки інші студенти, так само натхненні перспективою святкування, прямували в різних напрямках.
Під теплим світлом гірлянд сестри вийшли на територію кампуса разом із однолітками. Повітря наповнилося тихим гулом розмов, коли студенти збуджено обговорювали події дня і з нетерпінням чекали на наступний вечір. Скарлет і Ліла крокували в ногу з групою, їхні кроки луною розносилися по брукованій доріжці.
Поки вони йшли, аромат квітучих квітів і свіжоскошеної трави розносився по ніжному вечірньому повітрі. М'яке стрекотіння цвіркунів створювало заспокійливу фонову мелодію, що переривається рідкісним сміхом студентів. Атмосфера була жвавою, але мирною, задаючи тон пам'ятному вечору.
Після короткої прогулянки гурт прибув до чарівного кафе. Його дерев'яний фасад блищав у місячному світлі, а кругова веранда манила своїми затишними місцями для сидіння.
Коли студенти увійшли до студентської їдальні, колективне зітхання здивування промайнуло по натовпу. Простір було оформлено у теплих дерев'яних тонах, створюючи затишну та спокійну атмосферу. Весь інтер'єр був акуратно продуманий і кожен елемент гармонійно доповнював один одного. Квіткові композиції та яскраві гірлянди прикрашали стіни та поверхні, наповнюючи зал святковою атмосферою, а запах екзотичних спецій та свіжої випічки полонив усі почуття.
У центрі зали, на білій скатертині, стояв столик з фуршетом. Тут були вишукані насолоди: мініатюрні еклери, різнокольорові макарони, м'які шматочки торта з фруктами, а також канапе з копченим лососем, міні-стейки та закуски з сиром та оливками. Келихи з шампанським доповнювали атмосферу легкості та святковості, надаючи кімнаті особливого сяйва.
Барна стійка, виготовлена з темного дерева, розташовувалась неподалік кухні, створюючи зручний простір для студентів, які могли замовити напої. Стійка мала гладку відшліфовану поверхню і була прикрашена мінімальними деталями, у тому числі дошкою з цінами за напої, які включали коктейлі, вино, пиво та міцні напої. Вартість кожного з них була чітко вказана, що дозволило студентам легко орієнтуватись у меню. Бармен, що стоїть за стійкою, привітав кожного відвідувача з посмішкою, пропонуючи напої та створюючи невимушену атмосферу.
Кухня була поруч із барною стійкою, відокремлена невеликими дверима. Вона була в окремому приміщенні, але через вікно з фіранкою можна було побачити порожні робочі місця кухарів. Все приготовлене вже було винесено до зали, і сама кухня залишалася в очікуванні початку занять. Навпроти кухні була стійка, за якою зазвичай подавалися гарячі страви. Однак зараз вона була порожньою, нагадуючи про те, що незабаром кухня знову запрацює.
Уздовж стін були акуратно розставлені просторі круглі столики, кожен із яких оточували п'ять зручних різьблених крісел. Ці столики додавали затишку та елегантності, а на кожному стояв свіжий букет квітів, що надавало інтер'єру жвавості та яскравості. Загалом у залі було близько п'ятнадцяти таких столиків, створюючи простір для спілкування та комфортного відпочинку.
Посередині кафе, осторонь столиків, розташовувалася невелика сцена з мікрофоном, призначена для різних виступів та заходів. За мікрофоном стояв музичний набір інструментів: синтезатор, барабани, електрогітара та інші інструменти, які готові до використання. Це додавало особливу атмосферу до кафе, перетворюючи його не тільки на місце для їжі, а й у культурний центр, де можна було насолоджуватися музикою та мистецтвом. Позаду сцени було встановлено світло, що створює тепле освітлення, що запрошує, яке підкреслювало важливість кожного виступу.
У дальньому кутку залу знаходилися двері, що вели до туалетних кімнат, приховані від очей і не відволікають від основної атмосфери кафе. Всі елементи інтер'єру, від дерев'яних деталей до художніх картин на стінах, створювали гармонійну обстановку, в якій було приємно знаходитися і насолоджуватися часом, проведеним у цьому затишному та стильному просторі.
У дальньому кінці кімнати директор Крістіан Блеквуд стояв біля мікрофона, його яскрава постать привертала увагу. Його строгий чорний костюм облягав його широкі плечі, а срібна сережка-дракон сяяла у м'якому світлі. З боків від нього інші викладачі - Маргарет Прімроуз і Білліус Грінфілд - підтримували атмосферу тихої влади, їхня присутність була заспокійливим нагадуванням про досвід, що спрямовує цей унікальний освітній досвід.
- Ласкаво просимо, студенти, на нашу першу урочистість!
Глибокий, звучний голос Крістіана заповнив кімнату, змусивши тремтіти навіть найдосвідченіших присутніх. Він окинув натовп теплим, схвальним поглядом, його пронизливі блакитні очі, здавалося, стикалися з кожним студентом окремо.
- Ми зібралися сьогодні ввечері не лише для того, щоб відзначити офіційне відкриття нашої улюбленої Академії, а й щоб визнати мужність та цікавість, які привели вас сюди. Потрібна велика сила духу, щоб прийняти прагнення любові та задоволення, і для мене велика честь бути частиною вашої подорожі.
Він зробив паузу, дозволяючи своїм словам вбратися, перш ніж продовжити.
- Протягом усієї цієї програми у вас буде привілей навчатися у деяких із найдосвідченіших та найзахопленіших педагогів у цій галузі. Маргарет, Білліус і я прагнемо надати вам безпечне, стимулююче середовище, в якому ви зможете дослідити, експериментувати та розвивати своє розуміння романтики та сексуальності.
Коли двері відчинилися, Маргарет Прімроуз увійшла, наче палаючий вогненний шторм. Її висока, статна постать негайно привернула увагу, підкреслена її приталеним чорним блейзером, який був затягнутий на талії, в парі з гладкою спідницею, яка натякала на її зухвалий дух. Двоїстість її присутності була разючою; її вогняно-руді кучері з пасмами, що майстерно спадають на її плечі, красиво обрамляли її незграбне обличчя. Її повні губи, нафарбовані темно-червоною помадою, блищали під м'яким верхнім світлом, додаючи їй непримиренної впевненості. Витончено нахиливши голову, вона оглянула кімнату, випромінюючи авторитет, і звернулася до студентів:
- Як інструктор BDSM Dynamics, я з нетерпінням чекаю на можливість провести вас через хитросплетіння обміну владою та узгодженого контролю. Моя роль – переконатися, що ви розумієте важливість довіри, спілкування та кордонів у цій інтимній динаміці. Пам'ятайте, справжнє підпорядкування виникає з сили, а чи не слабкості.
Наступним увійшов Білліус Грінфілд, принісши із собою спокійну та зібрану енергію, яка врівноважувала її палку манеру поведінки. Одягнений у пошиту на замовлення темно-синю сорочку на гудзиках і вугільні штани, що добре сидять, його зовнішній вигляд був відполірованим, але доступним. Його середнє зростання і скромну статуру суперечили вражаючій глибині знань, які він ніс з такою витонченістю. З скуйовдженим темно-каштановим волоссям і теплими карими очима, які випромінювали розуміння, Біліус мав вроджену здатність змусити будь-кого відчути себе бажаним гостем. Його усмішка, легка і обеззброююча, миттєво знімала нервову напругу в повітрі.
- І як викладач еротичних досліджень і фантазій, моя мета - допомогти вам розкрити глибини ваших бажань і навчитися висловлювати їх у безпечному, підтримуючому середовищі. Незалежно від того, чи тягне вас до чуттєвих насолод тантричного масажу або захоплюючого світу рольових ігор, я тут, щоб надати інструменти та керівництво, необхідні для повного занурення в цей досвід. - Його очі блиснули від задоволення, коли він додав: - Просто пам'ятайте, що єдиним обмеженням є ваша уява - і, можливо, кілька рекомендацій щодо охорони здоров'я та безпеки.
По кімнаті прокотився вибух сміху.
Крістіан, сяючи від гордості за успішний початок програми, жестом запросив усіх зайняти свої місця. У залі запанувала тиша, коли учні та вчителі знайшли свої місця за інтимними круглими столами. Кожен стіл був прикрашений витонченою вазою з букетом свіжих квітів, що додало нотку елегантності до чарівної атмосфери.
Скарлет і Ліла попрямували до столу біля вікна, на тарілках були високі гори соковитого м'яса, вершкових сирів та декадентських шматків торта. Вони поставили свою їжу, а також келихи з насиченим рубіново-червоним вином, перш ніж сісти один навпроти одного. М'яке світло вранішнього сонця залило кімнату теплим золотистим світлом, створюючи романтичну атмосферу на тому, що відбувається.
Ліла важко зітхнула, насупивши брови від невдоволення.
- Я все ще не можу повірити, що ми застрягли тут, - пробурчала вона, тикаючи вилкою в скибочку чеддера. - Вивчати задоволення та близькість? Це більше схоже на жарт, аніж на законний курс навчання.
Скарлет простягла руку, ніжно поклавши руку на руку сестри. Її очі сяяли розумінням та підбадьоренням.
- Гей, не критикуй, поки не спробуєш, - сказала вона з грайливою усмішкою.
Вона взяла свій келих, збовтала червону рідину, перш ніж зробити ковток. Багаті смаки танцювали її мовою, пробуджуючи почуття вишуканості та поблажливості.
- Крім того, подумай про всіх цікавих людей, яких ми зустрінемо, і про той досвід, який ми матимемо. Це може бути пригода всього життя!
У міру того, як вечір добігав кінця, кафе поступово пустіло, тому що студенти розходилися по своїх гуртожитках, прагнучи відпочити і підзарядитися для майбутнього дня.
Тим часом, у тиші їхньої спільної кімнати, Скарлет і Ліла займалися своїми вечірніми справами. Ліла, змучена емоційним потрясінням дня, швидко скинула одяг і залізла в ліжко, натягнувши ковдру до підборіддя.
- Я втомилася, - пробурмотіла вона, її повіки опустилися.