Битви під Херсоном. Частина 1
Битви під Херсоном. Частина 2, розділ 1
Битви під Херсоном. Частина 2, розділ 2
Битви пвд Херсоном. Частина 2, розділ 3
Битви під Херсоном. Частина 3, розділ 1
Битви під Херсоном. Частина 3, розділ 2
Битви під Херсоном. Частина 4, розділ 1
Битви під Херсоном. Частина 4, розділ 2
Битви під Херсоном. Частина 5, розділ 1
Битви під Херсоном. Частина 5, розділ 2 00
Битви під Херсоном. Частина 3, розділ 1

                           ХРОНІКИ ПОЧАТКУ ВІТЧИЗНЯНОЇ ВІЙНИ




                             Битви під Херсоном. Частина 3, розділ 1



      (за мотивами листування з поміркованою росіянкою з Башкиртостану –

                                      Авторкой літпортала "Проза ру")



Примітка: Переклад з російської мови; тексти надано без правок.



Мореас Фрост 24 лютого 2022 року о 08:22

Ельзо, привіт!

Путін офіційно оголосив війну Україні!

Зараз нас бомблять по всій протяжності кордонів ракетами. Бомблять усі великі міста, включно з Києвом, мій Херсон і поруч Каховка теж під ударами.

Зв'язок, інтернет поки працює, не знаю, наскільки довго буде.


Ельза 24 лютого 2022 року о 10:19

Навіть Херсон??? У нас тут народ у паніці, сперечаються і лаються з приводу цієї події. Я нічого не розумію, чому Путін почав бомбити Україну???? У нас у республіці готуються прийняти біженців із Донбасу.

З новин нічого не зрозуміло, кожен висуває свою теорію того, що відбувається. Хтось вважає Захід і Америку винуватцями, хтось упевнений, що Путін лиходій.


Мореас Фрост 24 лютого 2022 року о 10:30

Так, поки що бомблять по всій Україні об'єкти критичної інфраструктури, військові склади, летовища і цивільні аеропорти, і, зрозуміло, військові частини.

Тому що Путін - він безумець, гірший за Гітлера. А почав бомбардування о 04.00. На землі йдуть запеклі бої поки що на Донбасі.

А біженці з Донбасу - це псевдобіженці. Їх навіщось насильно видворяють з меж знову окупованих раніше Росією районів Донецької та Луганської областей і для чогось відправляють чорт знає куди.


Ельза 24 лютого 2022 року об 11:04

Нелюдяно все це. Ніхто не вірив, що таке може трапитися.

Ці біженці нам розкажуть, що там насправді відбувалося.


Мореас Фрост 24 лютого 2022 року об 11:24

Нічого, Ельзо, достовірного вони вам не зможуть розповісти. Їх, як худобу, зігнали в купу з їхніх будинків і квартир і автобусами насильно вивезли за межі України. Нібито рятують від ударів українських військ.


Ельза 24 лютого 2022 року о 18:54

Як у вас там справи?


Мореас Фрост 24 лютого 2022 року о 19:11

Та що розповідати, ворожі танки стоять у передмісті Херсона, на протилежному боці моста через Дніпро, мабуть, на ніч дивлячись, побоялися йти через міст. Якщо сунуться, то, найімовірніше, підуть із ранку. Дуже хочеться їм потрапити найкоротшим шляхом на правий берег. Але тоді буде море крові, бо не зманевруєш на мосту. Тож вони ще подумають, чи йти... Обережні.... Легкі мішені для протитанкових Джавелінів і N-LOVE. Але можуть пройти, минаючи Херсон, вгору, на Запоріжжя або через Каховку греблею ГЕС на Миколаїв. Мабуть, одна з цілей у них - забрати все узбережжя морів. На чернігівському напрямку і харківському поки що наші успішно відбиваються і навіть контратакують. Та ж стійка ситуація поки що і на Донбасі.


Ельза 25 лютого 2022 року о 06:23

Доброго ранку, В'ячеславе!

Які новини? У нас ЗМІ повідомляють, що Російські війська мирних громадян не чіпають, проводять лише високоточне знищення військових об'єктів України

А у нас якраз заборонили проводити несанкціоновані мітинги та акції... Бояться, що всередині країни почнеться війна.


Мореас Фрост 25 лютого 2022 року о 13:17

Привіт, Ельзо!

Ну, з вашою-то обстановкою ми знайомі.

А коли у вас мітинги та акції були дозволені? Не пам'ятаю такого. Он як жваво вас хапають на вулицях і трамбують в автозаки! Але добре, що хоч хтось виходить на благородну справу. Але треба щоб вони обчислювалися сотнями тисяч, мільйонами!

А як можуть мирні жителі не гинути, коли тривають такі кровопролитні бої, які мимоволі зачіпають житлову зону? Зрозуміло, чимало жертв і серед місцевого населення мимоволі.

Але інфраструктуру і цивільні об'єкти агресори розбивають за нагоди.

Україна тримається, і непогано! Хоча скрізь у всіх районах тривають запеклі бої. Але ми не здамося! Це наша земля, і нам, Ельзо, відступати нікуди!

Останні дані на полудень 25 лютого втрати такі: у загарбників - приблизно тисяча вбитих, покалічених - учетверо більше, а наші втрати набагато скромніші: приблизно 200 осіб вбито і приблизно 600 осіб поранено. Втрати ворога в техніці: близько 80 танків, 200 бронемашин, 8 літаків, 10 вертольотів і сила-силенна дрібної техніки, наші втрати в техніці теж чималі, але значно менші. Наші воїни вправно воюють, а от росіяни, як зазвичай, беруть кількістю, навалом. Чудово працюють протитанкові ручні ракети. Роблять свою добру справу безпілотники Байрактари.

Херсон ми, здається, відбили. Ще зранку чути було дуже гучні уханья снарядів, десь із годину йшов бій за Антонівським мостом через Дніпро, а потім все глухіше і глухіше стали чутні розриви. Значить, погнали-таки загарбників! Але поки що офіційних даних немає. Заздалегідь радіти не буду поки що.

Ельза 26 лютого 2022 року о 05:52


Доброго ранку, В'ячеславе!

Все-таки люди у великих містах, виявляється, 24го лютого виходили на мітинги проти війни. Чималу частину заарештували навіть.

Більшість обурюються таким поворотом подій... Адже у когось родичі є в Україні, а хтось тепер пов'язаний у болоті кризи, яка з кожним днем наростає в країні, хтось боїться, що на бої заберуть їхніх близьких і друзів, хтось боїться початку світової війни, а хтось навіть побоюється смути і розгрому всередині країни. Але є й люди, і таких чимало, які щиро вірять у те, що на території України розташовуються військові бази американців, які готуються атакувати Росію, і Путін був змушений вжити термінових заходів, щоб припинити знущання над людьми Донбасу і Луганська, а також ліквідувати загрозу.


Мореас Фрост 26 лютого 2022 року о 12:13

Привіт, Ельзо!

Так, ми в курсі, що у Вас були виходи з протестами. Але вони поки що нечисленні. Само собою, ваш омон бешкетує. Але вам треба бойкотувати призови дітей в армію. Ось це буде реальний внесок у справу миру.

Друга половина твого листа, починаючи зі слів "Але є люди..." - звісно ж, суща маячня. Немає у нас ніяких американських або натовських баз. І Україна взагалі не член НАТО. Про що тут можна говорити?


Ельза 26 лютого 2022 року о 13:07

У мене пазл у голові ніяк не складається. Для чого Путін вирішив атакувати військові бази України. Адже він не міг не передбачити, що розвинені західні країни не тільки введуть санкції проти Росії (врешті-решт від санкцій страждатиме не він, а простий народ), а й заморозять награбовані активи всіх політиків, які перебувають на території цих країн. Абсолютно у всіх державних мужів, як і у бізнесменів, за розслідуваннями незалежних журналістів, палаци за кордоном, і сім'ї їхні живуть аж ніяк не в бідній Росії... Я до того, що кожен політик, якою б країною він не керував, насамперед шукає свою особисту вигоду. Наприклад, мені абсолютно зрозуміло, що багато амбітних держав мріють роздобути собі території Росії. І їхній інтерес до України аж ніяк не безкорисливий. Якби їх хвилювала її доля, вони б давно допомогли вибратися з кризи, підтримуючи фінансово. Їх он скільки багато... Саму Росію вони анітрохи не бояться, адже ми закуповуємося у них технікою і безліччю товарів, більшість наших підприємств розорені і перетворені на торгові центри. В епоху споживацтва люди здебільшого стають слабкими і схожими на домашніх тварин. Залежними та безвольними. Влізають в іпотеки та кредити. Таким навіть виходити на мітинги боязно. Раптом звільнять і вони залишаться тоді на вулиці. Наприклад, у нас у Башкирії провели транспортну реформу, від якої постраждали майже всі. Глава Республіки відібрав ліцензії у приватників і пустив по місту замість них меншу кількість автобусів "башавтотрансу". Люди мучилися, не могли доїхати до роботи, непритомніли в ранкомбованих автобусах або мерзли в них взимку, але ніхто не вийшов протестувати.

Що стосується армії загалом, думаю, жодна країна без неї не проживе. Тоді всякий ворог може захопити її. Наприклад, та ж сама м'ясоїдна США. Щодо мітингів я з тобою згодна, виходити на протести потрібно всім одночасно, у такому разі заколот не можна буде легко придушити.

Що у вас зараз відбувається?


Мореас Фрост 26 лютого 2022 року о 17:54

Привіт, Ельзо!

Я навіть не знаю, як би тобі пояснити що ніяких чужих військових баз на території України немає, від слова зовсім! І це - така путінська відмазка. Адже треба чимось виправдовувати свою агресію.

Звичайно ж, Путін все знав і підраховував все скрупульозно. Усі "за" і всі "проти". Не дурень же він, зрештою. І в одному ти маєш рацію, він насамперед думав тільки про свої амбіції і свою велич. І вже у своїх думках поховав Україну. Це було його головною метою - поневолити нас, зробити з нас таких самих мовчазних обивателів-статистів, як і переважна частина його підданих росіян. Поміняти у нас керівництво, очистити політичну арену від нинішніх еліт. Провести репресії в середовищі розсудливої інтелігенції. Коротше кажучи, дзеркально Росії облаштувати Україну. Путін - просто безумець, відморозок, бункерний маразматик - зовсім відірвався від реалій, вважає себе вершителем доль, дуже сильно прорахувався у своїх розрахунках. Він не врахував найвищий дух нашого народу і його божевільну мотивацію, згуртованість армії і народу (у нас тільки ополченців у всіх регіонах до півмільйона вийшло на захист вітчизни). А армія наша - професійна на 100 відсотків, а це 120 тисяч вишколених і підготовлених за натовськими стандартами воїнів. До них додалися батальйони нацгвардії, плюс внутрішні війська і, а ще резервісти, які пройшли горнило війни на Донбасі і які теж встали під рушницю, а це ще не менше 200 тисяч бійців. І, нарешті, сотня тисяч ополченців-добровольців. Ось ці потужні легіони протистоять вашим оскаженілим оркам, які прийшли на нашу землю і самі не знають навіщо. Он із полоненими росіянами говорили, так вони в повній прострації перебувають, нічого не можуть пояснити, що вони забули тут.

Я хочу тобі чітко сказати, що ніякої такої особливої кризи, в понятті триндеця, у нас давно вже не було. І валюта давно стабільна. Навіть стабільніша за рубль. А єдиний наш головний біль був - це війна на сході нашої країни. Вона, вже пішов дев'ятий рік, як смокче з кишені скарбниці величезні гроші. До того ж понад 14 тисяч загиблих за ці роки. Цього-то Путін і домагався війною на сході, щоб створити незагойну виразку на тілі України.

Така відстала і дрімуча Росія, Ельзо, нікому не потрібна. А якби вони реально захотіли вас поневолити, то давно б здійснили це. У новітній історії Росії було чимало моментів, коли її можна було брати голими руками. Згадайте свої 90-ті роки, коли в Росії був голод і злидні, а їй якраз на той час допомагали з продовольством і зерном, поставками різних речей ті ж Сполучені Штати. Допомагала й Україна своїм зерном. Причому і ті, й інші робили це безоплатно. І в останню кризу в Росії Україна посилала зерно для Росії. Просто чомусь такі речі дивним чином забуваються. І ось тут прилетіла нам особлива подяка від сусіда....

Що відбувається?

Та все йде своєю чергою. Йдуть запеклі бої по всіх осередках нападу російських загарбників. Але поки тільки під моїм Херсоном повністю розгромлено всі чотири потоки, один за одним, угруповань агресора, які прийшли з Криму. Повернули під контроль Каховку і греблю каховської ГЕС. Практично вся Херсонщина вільна від ворога, крім міста Генічеськ - туди поки що не дотягнулися. І треба буде закривати кримський перешийок, але всьому свій час.

Єдине, що дуже погано, це те, що окупанти руйнують об'єкти життєво необхідної інфраструктури - багато населених пунктів позбулися електроенергії та газу.

Усі обласні та великі міста поки що успішно б'ються, жодного обласного центру не здано ворогові.

Тож стоїмо міцно, вимотуємо і знекровлюємо війська ворога, вивітрюємо з них мілітаристські замашки. Наразі в постійному режимі отримуємо нові й нові поставки озброєнь від наших численних друзів і все, що необхідно для успішного ведення воєнних дій.

Водночас противник вичерпав усі свої сили і заздалегідь підготовлені для нападу ресурси. Ракет уже взагалі немає. Скінчилися. Останні пішли на обстріл Києва та Одеси. Важке озброєння вже оновлювати нічим. Усе, що може рухатися, кинуто в бій. І, нарешті, людських ресурсів теж немає. Хіба що відловлювати людей на вулицях і засилати їх на бійню. А непоправні втрати постійно йдуть, таять.

Ось приблизно так.


Ельза 26 лютого 2022 року о 19:22

Ваші ЗМІ напевно, постійно налаштовують вас проти росіян, але ніхто абсолютно не хоче йти воювати проти України. І з вулиці зібрати людей не вийде. Роль іграшки в неясних політичних іграх нікого не приваблює. Народ ніхто не питав... у нас навіть вибори, здається, відбуваються без участі жителів, люди, звісно, йдуть на виборчі дільниці, але голоси їхні не враховуються. Попрацювали всіх? Швидше за все. Але це було зроблено так майстерно, що я помітила тільки цього року. А хтось ще дивиться телевізор і досі вірить новинам, адже у вас у країні теж напевно багато хто прив'язаний до телеящиків і вірить усьому, що там говорять.

Я новини не читаю і не дивлюся, не вірю ні тому, що говорять наші ЗМІ, ні тому, що кажуть ваші ЗМІ або інших країн. Тому що ніхто себе очорняти не стане і покаже себе тільки в найкращому світлі. Але я вірю тому, що ти бачив і спостерігав особисто. Я дуже переживаю головним чином за тебе і твоїх близьких. Чекаю з нетерпінням новин. Рада, що у вас патріотизм дуже розвинений, це викликає почуття поваги.

А щоб цілу картину скласти, у мене немає повної інформації. Я прислухалася до думок і теорій оточуючих, вони всі дуже різні. Я вважаю, ніхто не має права вторгатися в чужу країну і встановлювати там свої порядки.


Мореас Фрост 26 лютого 2022 року о 20:49

Ельзо, нашій владі абсолютно ні до чого опускатися до таких дрібниць? Наш народ і без того зараз на собі відчуває вашу гарячу любов до нас. Зрозуміло, відношу це до всього вашого народу. Адже Путін - це ваш ставленик. За вашої мовчазної згоди досі.

А яка картина тобі потрібна? Тут одна картина - з усіх боків протягом усієї лінії державного кордону продовжує чинитися тиск загарбницьких сил Росії в усіх напрямках.

Перебуваємо в постійній напрузі очікування чергових проривів ворожої техніки. У нас тут, у Херсоні, стратегічне місце - наш Антонівський міст через Дніпро з містечка Олешки на Херсон. Зараз це єдиний шлях через Дніпро. Це прямий шлях із Криму на Київ. І міст цей треба охороняти.

Так, у наших воїнів вистачає всього: і витримки, і мотивації, і професіоналізму, і, зрозуміло, патріотизму. І ворог не пройде!

Поки я тобі писав, наша авіація роздовбала колону техніки, яка була на підході до мосту! Браво і ура нашим льотчикам!

Слава Україні! І Смерть ворогам!


Ельза 27 лютого 2022 року о 09:20

Кожна дрібниця в політиці важлива. І мене насторожило те, що вам влада всі ці довгі роки брехала про псевдобеженців. П'ять років тому я на власні очі бачила жертв, які втекли з ДНР, вони приїхали в наше село до своєї рідні після того, як українські нацисти спалили їхній будинок. Вони в сімейному колі розповідали, наскільки безсовісно безчинствують ці фашисти через те, що ДНР не хоче приєднуватися до України. Слова очевидців вагоміші, ніж репортажі ЗМІ по ЗОМБОЯЩИКАХ.

І чому ваші новинні канали приховують те, про що говорять російські полонені, представивши справу так, ніби ті самі не знають про мету візиту? Мені здається, вони повторили ту саму фразу, яку сказали під час своєї появи на чужій території, а саме те, що вони з'явилися за злочинною владою, яка не давала жити ДНР і ЛНР.

І логіка обману вашої влади в цьому випадку зрозуміла. Якби український народ знав правду, став би він зараз завзято воювати, захищаючи їх, захищаючи самого Зеленського? Знаючи, що саме Зеленський був загрозою для ДНР і ЛНР, що саме він пресував мирних жителів? Ненависть до Росії у вашій країні розпалювалася роками не просто так. Тепер Путін навіть "гірший за Гітлера". Тільки ось нюанс, Гітлер захоплював чужі землі і церемонитися з мирними жителями він би точно не став. Путін же ще нікого не захопив, а навпаки втрачав свої території. А цей різкий хід на Україну (різкий для самих росіян) усіх нас приголомшив. Всі чутки вважалися підступами американців. І ні люди не мовчать, вони розділилися в думках, але війни не хочуть і схвалюють все.

"Розділяй і володарюй!" під такою ідеологією діє США. Вони любителі холодної війни, обожнюють все у світі контролювати. Нічого вони безоплатно не роблять. Їхні таємні агенти всюди, у нас їх теж багато. Це пояснює чому вони давно дізналися про вторгнення Росії в Україну і зробили все мінімальне, щоб захистити свою людину Зеленського.

Так, вони сильна держава, і їхній інтерес до територій Росії очевидний вельми. І до територій Китаю теж. Адже він теж незалежний і потужний. Але оскільки саме Росія слабша держава і в ній живе велика кількість різних народів розпалити ненависть між ними набагато простіше. Тоді кожна Республіка одна за одною почне відколюватися від цієї великої країни, а допомагати в цьому випадку їм буде "шляхетна і милосердна" США разом із союзниками із Заходу. Так буде створено безліч дрібних маріонеткових держав, яких Америці контролювати стане цілком легко. І викачувати з них природні ресурси природно. Тому відкриту війну вести для Америки немає резону. Навіщо витрачати сили, якщо можна таємно влаштовувати розбіжності всередині країни, впроваджуючи спеціальних людей у стан ворога?

І тепер деякі елементи картини стали для мене зрозумілими. Зрозуміло, чому Китай заступився на підтримку Росії в намірах прибрати Зеленського з посади президента України і захистити ДНР і ЛНР, зрозуміло, чому в нас немає виборів президентів республік, віднедавна Путін сам призначає глав республік: він не хоче, щоб вони від'єднувалися від Росії. Зрозуміло, чому у нас влада залишається тією самою, якщо країною почне керувати хтось інший, то розкол нових територій країни неминучий. Адже тільки в нашій республіці чимало людей, які ненавидять президента. Тільки минулого року вони вивели на мітинг тисячі людей, зокрема й школярів, заплативши їм гроші. І зараз стільки суперечливих думок у наших жителів. У мене з'являється підозра, що Навальний і є "лялька Заходу", його послідовники по всій Росії досі продовжують виходити на всякі мітинги. Його відео ролики справили потужний вплив на людей.

Також зрозуміло, чому Росія допомогла відбити бунт Білорусі, коли злочинні елементи, скориставшись народною смутою, почали все трощити, вимагаючи повалити їхнього правителя. Путін підтримав Лукошенка, щоб на його місце не поставили прихильника США. Тому що Білорусь могла б стати маріонеткою Заходу і США.

Жахливо те, що ця війна, яка розв'язалася на території України, затягнеться надовго. Загине багато людей, і мені здається, Зеленський просто так не попадеться (не дарма ж він уникає переговорів), а якщо спіймають, то навряд чи його наступник виявиться кращим за нього. І притому Україна має право жити так, як хоче, але тиранити ДНР і ЛНР не має права. Мені сумно, що люди планети вірять, що Росія атакує ДНР і ЛНР. Істину знають лише ті політики, хто причетний до цих злодіянь. Дуже хочу, щоб правда розкрилася всьому світу.

В'ячеславе, всі політики щось приховують. Усі вони на екранах телевізорів білі, пухнасті й благородні. У них дар уміло переводити стрілки, переконувати свій народ... Інакше як вони зможуть правити?

Інша справа очевидці. Саме біженці, які жили в епіцентрі кошмару, можуть пролити світові світло на те, що сталося.

Такий мій аналіз, хоча ще не вся картина ясна.

Поки я тобі писав, наша авіація роздовбала колону техніки, яка була на підході до мосту! Браво і ура нашим льотчикам!

Слава Україні! І Смерть ворогам!


Мореас Фрост 27 лютого 2022 року о 10:33

Привіт, Ельзо!

Я от, чесно, тобі дивуюся.

Ти створила у своїй свідомості картинку світу і сліпо їй дотримуєшся, спокійно просторікуючи про такі поняття, як праведне і грішне. Я, зрозуміло, роблю знижку на викривлену вашою пропагандою навколишню дійсність, що оточує тебе, у твоїй "чудовій" країні. І ти поки що, поки ви там у себе, у вашій рашці, остаточно не загнулися, а до цього все у вас стрімко рухається, ще можеш дозволити собі міркувати про те, що добре, що погано, виключно у своєму розумінні. Але дуже скоро, я впевнений, твої промови стануть полярно протилежними. Тому що ти - звичайний російський обиватель, і судиш про все, виходячи з навколишніх реалій, які формуються вашою пропагандою.

Ельзо, відкинь сміття і мітешню у своїх мізках, розплющ очі ширше, почуй мене! На мою країну підступно і без оголошення війни, як гітлерівська Німеччина 1941 року на СРСР, напала твоя країна, і зараз уже четверту добу сіє на ній смерть, руйнування і хаос на богом даній нам землі! Ти розумієш, що щосекунди гинуть люди сім'ями у своїх будинках, руйнується нерухомість і об'єкти цивільної інфраструктури, гинуть мужні захисники моєї багатостраждальної Батьківщини. Гинуть не за олігархів або збожеволілого політика, а за свою свободу і територіальну незалежність! І немає жодного виправдання злодіянням вашого охрінілого і збожеволілого перевертня Путлера!

Ельзо, прокинься, це 21 століття, кораблі на Марс збираються відправляти, а тут якийсь прищ у центрі Європи варварськи нападає на цивілізовану незалежну державу! І всі твої нікчемні аргументи тут не можуть працювати. Ти все ще прив'язана до минулого, несеш маячню про дикі псевдореспубліки, де вже давно панував суцільний хаос не без путінської допомоги, обурюєшся підступами безсоромного Заходу і тому подібну нісенітницю.

Ельзо, гарненько подумай про все, що ти від мене щойно почула, вдумливо перевари інформацію, спробуй поставити себе на місце простого українського жителя, а потім, може, ми з тобою ще поговоримо. І прошу тебе, будь розсудливою, не лізь до мене з пустоголовою і на даний час абсолютно незначною і нікчемною нісенітницею.

Але візьми собі на замітку, що як би Путін не корячився і не викручувався, ми лупимо вашу "непереможну і легендарну" і в хвіст, і в гриву. Ніколи не здолати йому Україну і наш волелюбний народ, нашу доблесну Армію, тому що народ і Армія єдині. Ваші хвалені вояки за три доби війни не зуміли взяти жодного нашого обласного центру або великого міста і конкретно отримує по зубах.

Простий приклад. Щойно сунувся з Білорусі колоною на нашу територію перший чеченський полк - як його одразу не стало, разом із "уславленим" генералом Тушаєвим!

І так буде і з усіма іншими підрозділами агресорів!

А доля Росії вирішена - на неї чекає неминучий і швидкий крах економіки і політичний розвал на окремі території. І це аксіома, яка не потребує доказів! Готуйся, Ельзо, до серйозних змін і страшної смути в Російській Федерації....

Слава Україні! І смерть ворогам!


Ельза 27 лютого 2022 року о 10:37

Загалом не хочу я заглиблюватися в питання політики, піду молитися за мир і добро, сушити хліб на майбутнє і готуватися до пологів подалі від розлюченого натовпу, що ходить по місту.


Мореас Фрост 27 лютого 2022 року о 10:39

А що там у вас відбувається зараз? Що за натовпи?


Ельза 27 лютого 2022 року о 10:42

Так, я подумаю над твоїми словами.

З чуток люди збираються виходити на акції, а я ж пішла у відпустку нещодавно, тепер до мене тільки чутки і доходять. Чоловік мене огороджує від усяких новин, тому що я плачу відтоді, як почався напад, не можу заспокоїтися. Після того, як на зупинці на мене натовп, що біг за автобусом, налетів, я страшенно боюся скупчення людей. Коли всі збираються в купу, чомусь втрачають розум. Мітинги стандартно влаштовують на головних вулицях, а ми живемо далеко від центру.

Я все в точності не можу розповісти поки що. Покладаюся на інформацію, які у мене у ватсапі пишуть. Нещодавно говорили, що війна припиниться, будуть переговори і ненадовго люди заспокоїлися. А тут виявляється ні... Ще прогнози невтішні висловлюють.

До тебе наші новини, по-моєму, швидше доходять, ніж до мене. Ти напевно раніше дізнаєшся.


Мореас Фрост 27 лютого 2022 року об 11:16

Ні, це у вас усе чутки. Ми щільно і міцно тримаємося в усіх напрямках. Гідно протистоїмо ворогові! Лупимо агресора конкретно і по суті.

Смерть ворогам! Слава Україні!




Далі буде……

© Мореас Фрост,
книга «ХРОНІКИ ПОЧАТКУ ВІТЧИЗНЯНОЇ ВІЙНИ».
Битви під Херсоном. Частина 3, розділ 2
Коментарі