Розділ 1: Він
Розділ 2: Терпіння
Розділ 1: Він
Час від часу він не може заснути. Його тривожать різні думки та відчуття якоїсь неповноцінності. Він ніби щось забув дуже важливе для нього, те чого йому бракує. Ця спустошеність відбивається на його обличчі злістю. В такі моменти він закривається в туалеті, щоб побути сам на сам зі своїм его. Дивлячись в дзеркало чи просто на стелю, він проклинає все суще та мирське на цій планеті, особливо людей. Його егоїзм шукає те куди він міг би направити свій гнів. В більшості випадків під гнів потрапляє він сам. І хлопець ще більш закопується в своїй ненависті до себе. Він задається питаннями, відповіді на які очевидні. Він їх задає самому собі, в надії щось змінити. Ось він отримає відповідь на питання, отримає чіткий план і життя зробить кілька кроків в його сторону. Напевно це єдине що він може зробити, без якогось зусилля. Тупа надія, простий рефлекс, щоб знайти проблему в чомусь іншому, а ні ж у собі. Невизначеність його найбільший страх. Він не любить складних речей ті на які він не може по впливати, чи вирішити. Речі які супроводжуються неоднозначністю та невпевненістю завжди відбивалися провалами в його житті. Коли ти не знаєш що тебе чекає за поворотом, та що цей шлях тобі принесе, можеш опинитися не втому місці і не серед тих людей. Складність його бісила, розчаровувала, принижувала. “Чому все не може бути більш простим”,- завжди він наголошував собі. Проблеми з людьми, роботою, навчанням та взагалі з соціумом він напевно створював собі сам. Всі проблеми та труднощі в його житті які по справжньому впливали на нього, були в його голові. В тому чого він зробив та не зробив. Очевидно чи не так?

       По при всі ці речі він ніколи не намагався самоствердитись за рахунок інших. Не те щоб він цього не хотів, або вважав це неправильним, просто чомусь не міг. Можливо боявся або що. Він міг легко образитись на щось, особливо на рідних або ближніх йому людей, але відразу ховав в собі злість чи злобу до них. Йому було легше заховати все в собі ніж створювати в подальшому нові проблеми, які могли похитнути ці відносини. Він вважав це хорошою рисою, але часом і слабкістю. Уникати проблем, чи завжди це правильно чи ні? 

     Проживши більш менш достатньо літ, на шляху дорослішання він все більше і більше відчував тугу за колишніми роками свого життя. В своїх мріях та фантазіях він все більше поринав в ті ранні часи свого дитинства. Не тільки через ностальгію, але і через прагнення дізнатися те ким він був, та чому він став тим ким є. Його найбільш ранні спогади, вирізнялися яскравістю та неймовірною емоційністю. Все здавалося більш реалістичним, навіть за його теперішнє життя. Ті спогади могли стосуватись, якихось незначних та буденних подій, або ж тяжких та неприємних, які вклинились в його розум до кінця його життя. Перше що спадало йому на думку, згадуючи своє дитинство, був холодний морозний ранок та теплий жар який долинав із старої біленої груби. Трохи занедбана та стара хата яка ховалася за великим гіллям таких же старих яблунь. Червоний маленький стіл за яким його годувала мати, ранкові мультфільми, та небажання йти до садочка. Ті часи огорнуті казковістю, теплом, затишком. Тоді він міг не оглядатися назад, він не розумів своїх помилок та не прагнув нічого змінити. Його світ не обмежувався реальністю, він міг жити в світах фантазій та дивацтв. Життя є життя, темні його прояви все ж проникали в світ його дитинства. Рік за роком, не зважати на певні речі стало більш складніше. Чим більше він відчував відповідальності на своїх плечах, тим важче йому здавалася буденність. 

© VolodymyrDmytrenko,
книга «Спогади з життя».
Розділ 2: Терпіння
Коментарі
Упорядкувати
  • За популярністю
  • Спочатку нові
  • По порядку
Показати всі коментарі (1)
VolodymyrDmytrenko
Розділ 1: Він
Хуєта....
Відповісти
2023-10-17 16:40:51
2