Sectionem I
15 червня 2021
12:38
Дзвінок будильника розриває мій мозок на шмаття. Який огидний звук, ненавиджу його більше ніж будь-що у світі. Я беру телефон до рук і жахаюся: ВІВТОРОК! КІНЕЦЬ СЕМЕСТРУ! Лише такий лузер як я міг проспати останній студентський залік у своєму житті. Моя голова нездатна думати. Очевидно вчора я трохи збільшив дозу. Чорт. Що ми взагалі пили?
Щосили намагаюся підвестися з ліжка. Вийшло, хоч далеко не з першого разу.
“Б**ТЬ” — я встаю чи то на олівець, чи швидше на дрібну стругалку сестри. Що це робить на моїй території? Клята художка. Боже як болить. Ввечері вона за це отримає.
Стараюсь не звертати увагу на дикий безлад у квартирі, впевнено йду пошуках таблеток від похмілля і холодної води. За всі випадки мого сильного сп’яніння я навчися сам рятувати себе, бо ніхто не збирався мені не допомагати.
Я вдало виконав свою місію і пішов у ванну. Точно знаю, що за мить буде легше і я стану більш дієздатним.
Мене огорнув шок коли я побачив своє відображення у дзеркалі. Відчуття страху і огиди до самого себе змішались у мені в той момент. Спочатку я не впізнав у собі того, кого я знав колись. Чи то може…, я завжди був ним.
Величезні синці під очима, червоні очі, масне волосся, не було ніякого натяку на мої колишні брутальні скули…..і….моє тіло…… Який жах. Обов’язково куплю батарейки до ваги і зважуся незабаром. Як же я погладшав…
Ввімкнув воду і одразу відчув полегшення. Гарячий душ — найкращі ліки від будь-яких проблем. Цілюща рідина лилася на моє волосся та спину. Каплі градом спадали на мої груди, а пізніше стікали нижче й нижче. Я трохи збільшив напір води і повернув обличчя перпендикулярно вверх. Нарешті я повністю розслабився і звільнив мозок від думок, а ще краще - від болі.
Коли я закінчив, я ще раз глянув на своє відображення та взявся за справу. Причесався, почистив зуби і заходився збривати щетину на своєму лиці. Як же швидко вона росте. Яке щастя, що в шухляді знайшлася нова бритва.
Ах, так я виглядаю значно краще, це правда. Тепер в пріоритеті - чистий одяг, смажені яйця і одна тоненька сигарета на балконі. Справжній кайф.