Розділ 0: Лист від Автора
Розділ 1: Історія кварка
Розділ 2: Хто я ?
Розділ 3: Я - Кварк !
Розділ 4: Хех, так ось як воно працює
Розділ 5: Я стану людиною !
Розділ 6: Це неможливо ...
Розділ 7: Фантоматія та рейтинг
Розділ 8: Історія батьків Зеро
Розділ 9: Тимчасовий прихисток
Розділ 10: Народження Зеро
Розділ 11: Подяка та кінець прихистку
Розділ 12: Дитинство Зеро
Розділ 13: Підготовка до шторму
Розділ 14: Пора додому, мамо
Розділ 14: Пора додому, мамо

Ніхто на Землі не міг визначити справжню силу Зеро, адже він не міг використовувати неони, тому знайти його було майже неможливо. Фізичну силу, засновану на аналізі хвиль ударів та звуків, що від них виходили, не мало сенсу визначати в лісі, де постійно відбувалися сутички з мутантами.

Зеро і його мати сиділи в печері, яка служила їм тимчасовим домом під час їхнього перебування в лісі. Тут вони могли сховатися від негоди, відпочити та знайти всі необхідні речі для життя.

Вони ще не знають, — подумав Зеро. Він розмірковував про те, що люди на цій планеті тільки почали вивчати неони. Їм не було відомо, що космічні неони, набагато сильніші, адже вони накопичуються протягом сотень, а то й тисяч років. Коли вони досягнуть планети FX12, їхній вплив змінить все: мутанти та люди зможуть отримати набагато потужніші здібності.

Для Зеро це було гарною можливістю для тренування. Він проаналізував усі фактори та знав, у яких частинах лісу неони вплинуть найсильніше. Місця з найвищим рівнем концентрації неонів були домівкою для найсильніших мутантів, які могли стати викликом навіть для нього. Зеро вже давно передбачив цей неонний шторм, відчуваючи його завдяки своїм гострим відчуттям інших аур. Однак Зеро мав на меті не лише своє тренування. Він також прагнув допомогти безхатченкам, розуміючи, що мутанти стануть значно сильнішими й небезпечнішими, а ці люди опиняться під загрозою. Зеро був готовий допомогти їм настільки, наскільки зможе, адже добре знав, як це — жити поза містом. Він досі пам’ятав життя у таборі без назви, де виживання для людей було щоденним викликом.

Зеро озирнувся на свою матір, яка мирно спала.

Це нелогічно, - подумав він. - Вона вже навчилися використовувати неони, в місті могла б легко стати фантомом В-рангу. Вона могла б повернутися в місто та жити спокійно, маючи високий рейтинг. Але чомусь вона залишається зі мною, піклуючись про мене, свого сина…

Ці думки наповнили його серце теплом. Це почуття було йому незвичним, але приємним — материнська любов, яку він ніколи не відчував раніше, навіть бувши абсолютною істотою.

Прокинувшись, Аліна побачила, що Зеро вже не спить, як це часто бувало. Він сидів і спостерігав за світанком. Вона підійшла до нього, сіла поруч і обняла. Її син, якому було майже шість років, вирізнявся не тільки фізичною силою, але й мудрістю. Вона усміхнулася, уявляючи, якого галасу наробить Зеро, коли відкриє свою справжню силу у світі.

- Мамо, ти не хочеш повернутися в місто ? — несподівано запитав він, не відводячи погляду від сонця.

Аліна здивувалася. Зазвичай Зеро знав відповіді на всі питання і рідко що запитував. Частіше вона слухала його, навіть навчалася у нього технік керування неонами, хоча сам він поки не міг використовувати їх. Але зараз він запитував.

- Це потрібно ? — усміхнулася вона.

- Так, але можна і ні, — відповів він спокійно. — Я просто хочу, щоб ти була у безпеці.

Ти збираєшся на свої тренування, так ? — засмутилася Аліна. Вона розуміла, що коли Зеро говорить про її безпеку, значить, його не буде поруч деякий час.

- Скажи мені, чи маю я хвилюватися ? — серйозно подивилася на нього Аліна.

Все буде добре. Я повернуся швидко, — відповів він, поглянувши на неї своїми сірими очима.

- Тоді я не проти, — зітхнула Аліна. Вона вже давно думала про повернення в місто, але, спостерігаючи за прогресом Зеро, навіть не наважувалася підняти цю тему раніше.

- Як надовго ти зникнеш ?

- Місяць. Але спочатку ми заселимося в місто.

- А внесок ? — запитала вона. Після тривалого перебування поза містом потрібно було зробити внесок, щоб знову стати його жителем.

- У нас його вистачить, — Зеро кивнув убік, де лежали ядра мутантів, дуже сильних мутантів.

Аліна видихнула з полегшенням. Він давно все прорахував. Як завжди, у нього все було під контролем.

- Тоді вирушаємо завтра, сьогодні відпочиваємо.

Вони прокинулися рано, поснідали, вмилися і зібрали все необхідне та взявши ядра мутантів, вирушили в дорогу. Раніше цей шлях займав би тижні , але тепер їхні фізичні сили дозволяли дістатися до міста за декілька днів. Вони рухалися швидко, минаючи тварин. Зеро був задоволений, бачачи, як його мати відчувала аури навколишніх істот і з легкістю уникала їх, роблячи мінімум рухів для цього.

Десь далеко вони почули свист, це був свист машин, які іноді пролітали біля лісу. Це були дослідники, що вивчали окраїни лісу.

- Схоже, ми дістанемося до міста навіть швидше, ніж планували. - усміхнулася Аліна, емоції переповнювали її.

До неонного шторму залишилося п’ять днів ...

[ZeroHaos] -> Наука має забагато обмежень, але завжди можна придумати власну теорію, яка може пояснити неможливе. Тапайте лайки та пишіть коменти, це важливо ;)

© ZeroHaos ,
книга «Абсолютний Зеро: Історія».
Коментарі