Безупинно
У півкроку до тебе, в кімнаті тиша, лиш чути стукіт сердець, рука потягнулась у гору і злегка торкається твоєї шиї, ти привстала на вшпиньки і потягнулась до мене…гарячий погляд пробирає все тіло, важкі подихи від яких обертом йде голова, і в результаті уста в уста, неспішно, поволі смакуєм одне одного, так солодко і солоно в одночас, в середині буря та зовні штиль…однією рукою я притримую тебе за талію а іншою підіймаю і беру на руки, ти обіймаєш мої плечі і шию, тіла все ближче і ритми сердець бʼються в унісон, поцілунки ніби провокують голод, стають все більш нестримні й ненаситні… і ми ніби розчиняємося один в одному, я кладу тебе на ліжко і поцілунки уже переходять за вушко, ти хочеш зняти з мене футболку та ще зарано, продовжую опускатись і шия твоя тепер місце розпусти, не поспішаючи ми позбулись верхнього одягу, до поки я наче струмком плив по твоїх раменах ліфчик як вітром зняло, не поспішно руки ковзали по твоєму тілу і відчували усю тебе, у мить я починаю пестити язичком твої сосочки, тебе це збуджує і хочеш ще, та тепер легенькі масажування сосочків пальчиками бо території розпусти опускається нижче..я проводжу вниз язиком від грудей до пупка і повертаюсь легкими поцілунками, щоб знову спустись нище я відпускаю твої груди і знімаю штани із трусиками… цей етап починається із покусування бедра, хоч пальці уже поволі масажують кицьку, відчутна волога та робкими поцілунками стегна я наближаюсь до неї, пальчик починає проникати а язик працює зверху, тобі це приносить задоволення, відчутні стони і дрибижання тіла, ти так хотіла ще що потягнула за волосся мене у гору, незнаючим про те що я вже теж без низу… твої руки намагаюсь охопити мою спину, поглядів не треба бо ми відчуваємо кожну клітину тіла і злились поцілунками в унісон, мій пульсуючий член дражнить тебе ковзаючи зверху та не входить у середину, ти заводишся ще дужче і береш його у свої руки, спочатку плавно подьоргуєш а потім вставляєш, затамований подих і галантне джентельменьське входження, тіла на взводі, кров у венах пульсує все дужче, ритм починає поступово наростати, рухи плавні хоч і в міру повільні, ми пестимо одне одного ніжними поцілунками і пощупуваннями ерогенних зон… хороший темп і ритми наших тіл, та ти гориш та перевертаєш нас місцями, мої руки зжимають твої бедра і простягається до сідниць але ти відштовхуєш мене і руками прижимаєш до ліжка, твоя шалена енергія та дика пристрасть заставляють рухатись твій таз ніби це стрімкий тверк, та поступово сповільнення і рухи по колу змушують мене відчувати спрагу тобою ще дужче… скинувши тебе із себе, я ставлю тебе у позу собачки, при цьому голову твою опускаєм на ліжко а руки зібрані за спиною, смачний ляскіт по сідниці і початок жорсткого траху ніби це рейв, ти не можеш стримати стони і все тіло аж трясеться та це не фінал, хоч я й притих та прижився всім тілом твоєї спини, мій член все ще проникав у твою вагіну, я відпустив одну руку аби допрацювати твій оргазм, важкий подих і поцілунок у шию тебе збуджує ще дужче і це фінал для тебе, ти розмʼякшила як зефір над багаттям, а я легкими поштовхами все ще продовжував нести задоволення, за мить і мій фінал, гаряча сперма виприснула на твої соковиті сідниці… напруга спала, два тіла один навпроти іншого та мізерний простір між ними, виснажені ніби згоріли до тла, та пристрасть не вщухла бо знову устами в уста ….
Коментарі