У полоні думок
Мариво-сон
І полилась вода
Кімната зовсім не пуста
Безупинно
Незнайомка
Кімната зовсім не пуста

Вже декілька хвилин як пуста кімната наповнилась мною і тобою, ти стоїш навпроти і погляд твій пронизує мене аж до мурашок, ти наближаєшся так ніби хочеш обняти, та щось тут пішло в іншу справу, бо твій зик залишив мокрий слід на щоці. Мої руки починають плавно рухатись по твоєму тілу і відчувати кожну твою клітину, твій несподіваний поцілунок плавно перейшов до шиї, коли руки розстібали сорочку. А поцілунки ставали дедалі гарячіші та опускались все нижче і нижче. Наші тіла ніби вода злились у одне, руки плавали усюди бо ніби ціле тіло то суцільна ерогенна зона. Не припиняючи укусів моєї шиї ти відчуваєш мій подих біля твого вуха, ніжний і легкий як весняний вітер, мої руки опускаються з талі до бедр, а потім різко піднімаються до сідниць, тепер ти у моїх руках і ногами охоплюєш мене. Я цілую твою шию, ти прикушуєш губу, мене це заводить ще більше, уста в уста і поцілунок ніби танго, жваво, енергійно, пристрасно і донестями. Малими кроками і на помацки ми підійшли до ліжка, та опустившись ти вже була на мені. Я акуратно допомагаю зняти тобі одяг і починаю пестити, тебе усю, і шию, й груди, й дупцю, але поки не доходжу до неї. Легенько покусую/посмоктую твої соски і поцілунком переходжу до животика, опускаюсь нижче і переходжу до неї. Ти получаєш те чого хотіла, одна рука зжимає твої груди, інша тримає мене за волосся, спочатку ти злегка стогнеш і просиш ще, процес іде - язик працює, та тут я запускаю в дію пальчики і ти вже розігріта не на жарт, твої бедра пульсують і стони стають голосніші, здавалось ще миті і момент фіналу, але ти різко встаєш. Я злегка розгублений і не розумію у чім справа, ти сходиш з ліжка і я намагаюсь піднятись, але твоя рука мене різко зупиняє і приложує назад, я й не зрозумів як швидко з мене злетіли штани і все інше. Ти почала дуже ніжно і плавно, неначе масаж, торкалась і торсу і бедр до поки не перейшла до нього, але і тут не усе вже так просто, спочатку руками по пестила і завела, а тоді вже пройнялася сосати. Я божеволів від щастя, здавалось в моменті тремтів, але тебе я хотів все ще більше ніж просто. Я взяв тебе за руки і потягнув до гори, ми лежимо, знизу я - зверху ти, ти повзаєш по мені ніби ніж по маслу, все граєшся що є сил і терпцю. Твої руки окутали мою шию, поцілунки були гарячіші від лави, мої руки спустились до твоїх сідниць і припідняли тебе… момент і я у тобі, тепер ми ніби одне ціле, наші тіла рухаються в унісон, моторно, пристрасно і безустанно. Ти припіднялась, почала жваво ворушити тазом, це кайф, це море, це безумна пристрасть переповнює нас. Я не стримуюсь і беру контроль, перевертаю нас «з ніг на голову», тепер я зверху і задаю темп, а розпочав я повільно навіть дуже, аби знову відчути той солоний смак твоїх медових губ, та коли поцілунок почав сковзати до шиї темпи почали рости, твої руки ковзали по спині та лишали багряні сліди, емоції нас переповнювали і ми віддавали усе що могли. Я думав що зможу подарувати тобі оргазм додавши темпу тому перевернув тебе, інтенсивність зросла і шум наших стонів також, ми відчуваєм вібрацію усіх наших жил і судин, ти зупиняєш мене і кидаєш на ліжко, спускаєш і випускаєш «мій пар» прям собі на груди. Я розумію що я уже все, але кажу лиш «без фіналу ти звідси не вийдеш». Наші тіла помінялись місцями, у хід запустив я не тільки язик, і бедра твої що сил дрибижали і радий я був що оргазму добивсь. Заснули у двох, не спина до спини, прокинулись двоє щасливі і голі.

© Vitalii Lekh,
книга «Відчуй мене».
Коментарі