Незнайомка
Черговий день, щоденна втома, сонний погляд бігає між незнайомців, в очікуванні моменту релаксу.. він мовчки стояв на платформі метро, щось думав про своє житейське, почувши свист за мить уже сидів у вагоні, трохи відпустивши думки і піднявши голову він побачив її… сказати що вона була мов янгол - це нічого не сказати, така тендітна й мила, її ніжність відчувалась у повітрі, одяг був стильний і скромний в одночас, в руках вона тримала якусь книжку… легким помахом руки вона заложила пасмо волосся за вухо, трохи припіднявши погляд її блакитні очі перестрілись з ним… щось цойкнуло в грудях, він зашарівся і зніяковів, але в той же час її посмішка розтопила цей хвилюючий момент… бентежні думки наганяли страху в його голові та все ж він промовив не виразне «привіт», у відповідь почувши «привіт, як справи?» він розслабився і посміхнувшись взявся провадити розмову, уже за декілька хвилин вони покинули метро та прогулюючись шукали кав’ярні… їх розмова була легкою і не вимушеною, вони ніби розуміли одне одного з пів слова, а час зовсім не мав ліку, та так що офіціантові прийшлось втрутитись і поінформувати про закриття закладу, на годиннику уже досить пізня година і на вулиці сонця не видно, вона одразу погодилась на пропозицію провести її додому… у кроку до дверей дому вони завмерли на мить і погляді читалось «.. я не хочу аби цей вечір закінчився…», відстань між тілами ставала дедалі меншою, повітря ніби загорілось і от-от проскочить блискавка, мала іскра й думок нема, бо далі будуть тільки дії… кажуть перший поцілунок завжди хвилюючий, та в той момент їх губи ніби були створені одне для одного, солодкий і в той же час солоний, такий пристрасний і ніжний поцілунок відкрив увесь потенціал почуттів. Навпомацки відчували тіла одне одного так ніби на них зовсім не було одягу, в обох могли бути думки що це не правильно чи не реально, але ментальний звʼязок говорив їм насолоджуватись одне одним і моментом.. уже за мить вони були у неї вдома, серце ніби вистрибує з грудей, важкий подих і тремтіння тіла, десь так можна передати його стан коли вона пішла у ванну. Він сидів на ліжку і намагався збагнути що відбувається, потік його хвилюючих думок розбив її голос: «приглуши світло», як тільки світло впало на пів тону і він озирнувся, її струнке і витончене тіло стояло у одній лиш білизні за крок до нього, її силует був налитий пристрастю, у повітрі просто зашкалювала сексуальність, погляд пʼянив, голос спокушав і невинний ангел в мить змінився на розпусну грішницю..вона поклала свої руки йому на груди і потягнулась до поцілунку, його руки охопили талію та тіла почали зливатись в унісон. Її руки плавно почали спускатися вниз по тілу, штовхнувши його на ліжко та ставши на коліна уже за мить обоє були голяка, градус напруги зростав, кров у жилах пульсувала що дужче, її ніжні руки міцно охопили член і прийнялися повторювати приємні рухи, він побачив її погляд і припущену губу, зрозумів що це буде кращий момент його життя, відкинув голову і получав задоволення, в якийсь момент плавні рухи по його члену припинились, її дотик був уже відчутний трохи вище на торсі, язичок почав свій підйом по стовбуру члена до голівки, трішки погравшись язичком і голівкою її рот почав творити неймовірно приємні речі, інтенсивно і достобіса пристрасно, стриматись було неможливо, гаряча сперма наповнила її ротик, заледве стримавши вібрації тіла його переповнювало задоволення і нестримне бажання відчувати ще..
Коментарі