Лист
"Я не пам'ятаю який сьогодні день. Здається 5 як я тут. Чи можливо я уже тут давно? Він заставив мене писати лист. У чора я також писала. Кожного дня я приймаю ліки. І для чого вони? Я сиджу у кімнаті. Як на мене вона дуже стара. Скоріше за все це закинутий будинок. Мій викрадач зі мною не спілкується. Він приносить свої листи разом з ліками. Його обличчя я не бачу. Він постійно має його прикрите. Сьогодні він не приніс листа. Він мене ніяк не називає. Я не пам'ятаю як я називаюся. Скільки мені років."
Після того як я написала листа він приніс мені поїсти. Він забрав листа і закрив мене. Я його не боюся. Тому що не знаю що він зробив. Тут дуже нудно. Він приніс мені книги. Це книги детективи. Скоріше за все він начитався детективів і тому мене викрав.
Цікаво а мене хтось шукає! Чи знає хтось, що мене викрали? Чи можливу мою справу уже давно закрили? Або навпаки, це серійний вбивця і всі думають що я мертва. А якщо я з багатої сім'ї. Або зробила щось погане йому. Мені треба. як найшвидше згадати минуле!!!
Після того як я написала листа він приніс мені поїсти. Він забрав листа і закрив мене. Я його не боюся. Тому що не знаю що він зробив. Тут дуже нудно. Він приніс мені книги. Це книги детективи. Скоріше за все він начитався детективів і тому мене викрав.
Цікаво а мене хтось шукає! Чи знає хтось, що мене викрали? Чи можливу мою справу уже давно закрили? Або навпаки, це серійний вбивця і всі думають що я мертва. А якщо я з багатої сім'ї. Або зробила щось погане йому. Мені треба. як найшвидше згадати минуле!!!
Коментарі