Зима була навколо. Сніг покривав усе - землю, будинки, автомобілі, гори й ліса. Продовжувати описувати все, що покривав сніг - це немов сипати снігом на сніг. Вроді перше та друге різні речі, але результат один й той же.
Невеличке містечко знаходилось на вершині в той час, немов на невеличкій горі. В той час як довкола була долина, а з одної сторони ще залишився ліс. Хоча старші жителі даного міста знали, що це не природно, а штучно посаджені дерева, для того, щоб земля, на якій знаходилось місто, не опускалась вниз від того що регулярні дощі б вимивали землю.
Тому, з висоти пташиного польоту, це було немов казкове місто - в центрі будівлі, а навколо ліс....
А ще тут узимку. це не справжня казка - дерева припорошенні снігом, а на схилах велика кількість людей - як дітей так і дорослих. Це місто узимку перетворювалось на багато населений мегаполіс, адже чимало людей відправлялись сюди на зимову відпустку.
Пологі схили створювали хороше місце для спуску, а велика довжина дозволяла насолодитись ковзанням на снігу й неважливо на чому ви були - сноуборді, санках, лижах чи ще на чомусь. Правда любителям екстриму тут навряд б сподобалось, адже надзвичайно крутих схилів тут не було.
Це було надзвичайно привітне місце. люди легенько відштовхувались, а дальше за інерцією й силою тертя та тяжіння спускались вниз. для того щоб люди не повертались назад такий довгий шлях, поруч була невеличка колія, на якій кожні п'ять хвилин курсував невеличкий поїзд. А на невеличкій станції, де відбувалась посадка, можна було й попити чогось теплого для того щоб зігрітись. Рік за роком це місце було одною із візитних карткою даної країни й більшість людей знали про це місце, а більше ніж половина тут побувала.
Хоча й інші місця були надзвичайно гарними, тут, раз на десять років відбувались надзвичайно гарне природне явище. В цей момент два льодових супутника цієї планети проходи близько одного біля одного й частинки падали за інерцією вниз. це було неймовірно. все небо покривав надзвичайно красивий сніг й люди вважали що він приносить щастя.
Науковці називали це науково обґрунтоване явище "інерція снігу двох льодових супутників".