Я не хочу налаштовувати вас на те , що нема ідеалів. Так як ідеального чоловіка можна лише народити самій. Але все-таки є близькі за духом, ті, хто вас прийме таки які ви є.
Але до цього треба довго йти.
По-перше, між вами не повинно бути секретів. Це складно, але потрібно.
А ще має бути розуміння того, що у партнета могло бути життя до вас, про це треба пам'ятати але перевернути цей розділ так як це минуло, і якби не воно ви не стали б тими ким ви є.
Так ось. Влад, хороший навіть занадто, але є і мінусів по скільки поки ви не почнете довго з ним спілкуватися і навіть жити ви не зрозумієте, яка людина насправді.
Він виявився дуже ревнивим, прямий до будь-якого стовба, ще він занадто багато їсть і не товстіє, як у нього це виходить, ніхто не знає.
Постійні сварки, просто на порожньому місці, запальний, говорив що сам склав комп'ютер, а насправді ми к приносили на установку кулєра виявилося що складали його в магазині а вдома він тільки підключав ого 😂😂😂😂 це просто було фіаско.
Знаєте я тільки через 2 роки зрозуміла що він не вміє креативно мислити, взагалі, йому простіше машину підняти руками, ніж використовувати домкрат.
Було таке що ми пробували секс у трьох, жмж так після цього хотіла і я чогось такого... Але вже мжм, а він по скільки був незайманим ,то так я дозволила ,а він для мене на таке не піде, тобто він може піти іншу трах ... А я належу тільки йому, навіть спілкуватися ні з ким не можу.
Ми поки що разом, але минув той час коли він заводив мене, зараз же йому подавай секс кожен день, а він для цього нічого не робить.
У всьому іншому він класний гроші на, подарунки пішли вибирай, що хочеш, посуд помиє.
Розумію, він зробив мене такою, він підняв мене з колін, але мені не вистачає чогось, що було раніше, коли я його до кінця не знала, було таке, що він мене навіть бив... Але напевно сама винна в тому.
Але прошу про одне не судіть мене суворо, я все лише пишу про те, що сама відчуваю.
І хочу що б ви не засмучувалися, від того що хтось не такий, яким би ви хотіли що б він був Це так не працює!
Хтось навчився добре приховувати свої почуття, хтось просто любить завдавати біль, а хтось любить, що б йому завдавали білю.
Всі люди різні . І ідеалів немає!