Складно бути підлітком а особливо дівчинкою у якої психіка вже зіпсована і так само в голові вирують бурі емоцій, я хотіла просто чистого кохання) Але не доля)
Десь у 5-7 клас я думала ось нормальний хлопець чому б не спробувати, однокласник. Але як усі (сподіваюсь) розуміють підлітки, киплять гормони і таке інше...
Коротше кажучи цей хлопець (Макс) він мене не помічав, поки він мені не перестав подобатися і мені було вже начхати, поки одного разу я не прийшла в напівпрозорій блузці і в спідниці. На той момент він мене став огидним!
через пару днів він став ходити за мною, і якось я отримала від нього валентинку (ну 14 лютого), а через пару трійку днів він запропонував нібито сходити в кіно, так як у нього пропадає квиток. Загалом не оригінальна відмазка. бо потім він при мені купляв білети. Ну що вже там, чого я маю відмовляти в першому, чого я маю відмовляти коли за мене платять. Так я думала, + новий опит. Або ж я думала, що щось може змінитися.
***
І так кіно, кінотеатр, ми сидимо поряд, одні на ряді, перед останнім рядом. Я пам'ятаю це були Пірати Карибського моря 5 (якщо не помилилася з назвою)
Пів фільму він намагався якось покласти свою руку на мене, то на плече то на коліно, я кажу мені незручно, а він продовжує!
Сука, я так і не додивилася той фільм, бо його харя закрила весь екран.
Він поцілував (цілується взагалі ні як!) я його вдарила і пересіла на інше місце цього ряду. не ну фільм був реально цікавий ще й у 3D! Він підсів, почав з'ясовувати, чому я його відштовхнула ще і вдарила, я мовчу. повторюється та сама херня тільки цього разу він з рукою поліз , а я поцілила ще й у пах.
Зриваюся виходжу, десь біля кінотеатру він мене наздоганяє та з'ясовує стосунки.
Я ж почала курити дорогою додому, він за мною.
Коротше, хрін знає як але ми почали зустрічатися.
Але він ще той збоченець.
Завжди в моєму присутності він говорить про якісь "телочек" мені взагалі стало похер. Він звичайно намагався якось завалити мене. Але ж треба ,хоч якось ,допомогти йому зрозуміти що хуй він отримає ,замість сексу!
Якось я хотіла його перевірити, що він робитиме, якщо я буду п'яна. Що б ви розуміли він хотів мене зґвалтувати, дякувати богу я вирішила підстрахуватися і все це проходила коли моя подруга була на кухні, і вона прибігла на мої крики про допомогу)))
а ще трохи пізніше я дізналася що він говорив нашим загальним однокласникам. то як він мене нібито трах * мене в ліфті, під'їзді .... Я як тільки це почула, так на очах у цих же його друзів врізала йому між ніг! знову.
Зрештою ми розлучилися влітку між 8-9 класом. Я ще дурна хотіла подарувати йому парфуми. А фіг йому, сама від них була в захвоті )
він ще не раз кликав мене гуляти, але я то розумію що від мене йому потрібно, не знаю як у нього вистачало сміливості мене кликати)
(пробачте можуть бути помилки, я на нервах про це згадувала)
Боротися з такими людьми потрібно просто ногою в пах і більше не відповідати на їхні провокації та зазивання на побачення. ПАМ'ЯТАЙТЕ люди не змінюються!