У якийсь із вечорів літа, я зі своєю подругою пили в компанії друзів ( село)
все було добре, ми посиділи пограли випили, настав час розходитися, нас з подругою вирішив підвести "друг" на машині його кликали Бодя.
Ну завезли подругу вона благала мене не кидати її, завезли її додому потім мене, але він наполегливо не хотів мене відпускати.
я пішла в будинок, переодягнулась лягла, а він все дзвонить, я не можу заснути.
і піднімаю трубку він просить вийти, і ще подруга теж дзвонила що хоче віддати мені піджак (я віддала по тому, як їй було прохолодо)
якось вони мене вмовили вийти і "ми" вирішили з'їздити на озеро.
тут то він і почав чіплятися то до мене то до подруги. Ну ми вирішили їхати додому, як завжди завозимо подругу.
Ми залишаємось одні він газує, їде повз мій будинок і не зупиняється, виїхав на дорогу, набирає швидко.
я прошу його зупинитися або я вистрибну на ходу.
він через секунд 30 розуміє що я не жартую і погоджується.
Але на цьому все не закінчується, ось з горем навпіл, доїжджаємо ми до мене, але він навіть і не думає мене відпустити.
почав вибачатися, ми трохи поговорили, і ось я вже відчиняю двері як він її зачинив, і почав чіплятися, я його просила перестати, але це не допомогло тому я його вдарила. і вислизнула з машини.
Він звичайно запам'ятав мене, і ще не раз мені дзвонив, намагався визнати зустрічі.
Я, звичайно, відмовлялася.
Тільки через півроку я дізналася, що у нього є дружина і вона народила недавно. І це мене шокувало. Ну як так можна у тебе є дружина вона ось ось народить, а ти перестаєш до якоїсь малолітки.
*****
з цього розділу можна вивести одне, ніколи не садити в машину одна до незнайомої або мало знайомої людини, тому що навіть найближче коло хлопців так і роздягають тебе) (але деякі здатні себе контролювати а деякі ні) це роблять всі хлопці без винятку.
так я відійшла, не сідайте, якщо у вас є варіант дійти однієї)