Хммм, усі напевно траплялися такі люди у мережі "нормальні" вони просто умовляють.
Виродки рідкісні, вони спочатку таки добрі, милі. а потім і фоточки скинь, або ж давай зустрінемося погуляємо.
Вони мене так дістали, пам'ятаю коли рахувала скільки я на таких ідіотів попадала більше двох десятків було, вони тупо пишуть "привіт, як справи?, давай знайомитися, розкажи про себе" або навіть "не хочеш підзаробити" Потім скидають свої органи тазу.... я просто так заливалася сміхом що просто в шоці...
відразу блокуйте коли помічаєте нездорове спілкування !
я такого начиталася зі свого досвіду) Мені пропонували і переспати і говорили що заплатить за фото. Я на таке ,говорила ,що у мене є хлопець і що якщо він впізнає, а він впізнає! і ти не зможе писати дівчатам! Або ж я казала, що б своєму другу запропонував подрочить йому за гроші! цікаво хтось на таке погоджується)
Я не розписуватиму всіх випадків, їх просто настільки багато що я вже і не пам'ятаю всіх подробиць)
Але все ж таки мене вламала людина, яка була дзеркалом, для мене, нам подобалися одні й тіж фільми, музика, навіть група яку слухала і просто любила подобалася цьому козлу! ми переписувалися місяці зо два)
був єдиний мінус у цій історії він був студентом тому жив у гуртожитку, ах та мало не забула він був моряком, точніше вчився. Я пару разів до нього їхала і ми дивилися разом фільми, все звичайно було за взаємною згодою, правда він хотів випити, я погодилася .... одним словом на фільми мені щось не щастить додивитися.
після того як ми переспали він кудись зник, не відповідав не дзвонив, через місяць інший він з'явився, нібито у нього терміново на практику відправили, а там ніби телефони не дозволяли, а сам же лазив у телефоні і був у мережі . коротше я на нього поклала великий х....!
Мене ця історія навчила не вірити виправданням. А вірити вчинкам! Якби він хотів він і знайшов з чого подзвонити і з чого написати!
Ось так ось!!!!
я в цій книзі описую тих з ким хоча б раз зустрічалася в житті, або ж зустрілася досить довгий час))))