– Пробачте, але нам прийдеться перенести нашу розмову.
– Ні чому? В мене є час. – сказав я побачивши його розгубленість.
– Нажаль його нема в мене.
Люди почали ходити по поміж столиків.
– Це через цих людей так? – запитав я радіючи що вони врятували мене від неприємної розмови.
– Ось він! – крикнув один зі тих хто ввійшов показуючи на мене. Одразу всі направилися в мою сторону.
– Ей пане вас не вчили що пальцем показували не ввічливо. – насміхався я роблячи вигляд що нічого не помітив. На справді серце впало кудись в шлунок. А їм що потрібно.
– Ложися! – крикнув Дятел. Я впав на підлогу. Над головою пролетіло закляття. Ага то це маги. Люди зі столів поставали. Почалася магічна бійка. То це всі тут маги? Якого біса, як я сюди потрапив? Може це підстава?
– Треба забиратися звідси. – прокричав мені співрозмовник.
– Згоден, тут стає досить жарко. Треба дивитися щоб не підсмажили. Біля моєї руки пролетіла вогняна куля (пульсар, або фаербол). Так треба припиняти жартувати, бо вони настроєні серйозно.
– Вилазь Демоне. Настав час покаяння. – про гриміло над моєю головою. Надійною стояв якийсь мужлан і тягнув до мене руки.
– Дядько ви мене з кимось переплутали. – всеодно жартував я. Однією рукою посилаю йому клин тьми поміж пальців. Чутно крик. Так згоден це дуже боляче, ти кричиш через причину абсолютно оправдану. В очах з'являється безглуздя.
– Ах ти нечисть. Згинь. – кричить він. В руці вже формирує вогняну кулю. Вона влучить прямісінько в мене. Нема жодних шансів ухилитися, а надшвидкість я ще не отримав.
– Ні стій! Він треба нам живий! Бос хоче з ним поговорити. – кричав капітан цієї команди. В приступі гніву чоловік не чув що йому казали, тому капітан товкнів його і заклинання не потрапило в мене. В ту мить Дятел схопив мене за руку і ми телепортувалися.
Опинилися ми в штабі Dark Community.
– Круто. Молодець. – кричав я весело. До мене підійшов Дятел, взяв за грудки та притулив до не рівної стіни.
– Чого ти кричиш? Тобі весело? Вони за тобою прийшли. Нащо ми їм? Га? Нужбо відповідай. Стіна боляче давила мені на спину, та голову, від здивування я неміг навіть слово промовити, тільки відкривав та закривав рота.
– Що де ж твоя веселість? А може мені небе повернути? Чого через тебе б'ються мої хлопці? Я розімкнув його кулаки, поправив піджак.
– Ще раз так зробиш без рук будеш бігати. Зрозумів? Він відійшов на пару кроків.
– То були твої люди? За столиками? Я правий?
– Так мої.
– А ті хто прийшов то агенти СК?
– Так. Що їм від тебе потрібно? Що ти накоїв?
– І сам намагаюся дізнатися. Навіщо своїх людей туди привів?
– Не довіряю я тобі. Ось і привів. Дотогож знадобилися.
– Ви не зареєстровано в СК? Так?
– Я не буду тобі нічого говорити. Яке право ти маєш? Ми нічого про тебе не знаємо, ні ім'я, ні вік, місце проживання, працевлаштування. Ти нікто з нашої інформації. Чи це не чесно? Тобто надай інформацію, а сам німий як риба.
– Добре. Добре. Але якщо зрадите Я ВАС знайду і мокрого місця не залишу.
– Ну це ще не доведено. Дивлячись як ти в ресторані бився...
– Смійся, смійся. Тож звуть мене Мілоріс. Очи в нього округлилися.
– Як ... ?
– Не як а я. Я і є він. Дятел ледь не впав від подиву.
– Та не може такого бути? Що ти тут робиш? Де пропадав чотириста років?
– Де, де? На Землі проблеми в мене.
– Щось я не бачу божественного рівня магії. Тільки двухсотий.
– Саме в цьому і є проблема. Я втратив свою силу і не можу повернутися в Зиндон.
– Як це не можеш? Тут я все розповів. Він уважно слухав і не перебивав.
– Нічого собі. Оце інтриги. І я в самому центрі.
– Ну не зовсім. В центрі подій СК.
– Це точно. Думаєш вони знають про твою природу?
– Не думаю – знаю. Так їм це відомо. Може не всім, але інформація просочилася.
– Тепер зрозуміло навіщо ти прийшов до нас. До речі ти уявляєш собі скільки ми отримаємо якщо здамо тебе їм?
– В грошах багато, але мої книги не будуть ваші.
– А де ти їх узяв?
– Це один з Посібників Магії Богів з Особливої Бібліотеки. ПМБОБ. Дуже дорога речь. Таку має кожин бог Тьми, і не має жодна людина. Уявляєш ТИ будеш мати. Один на всьому світі.
– Згоден по руках. Ми допоможемо тобі. Тим паче це наш долг. Ми поклоняємося тобі.
– Ага то ось чому в мене нема стільки сил. Чим більше послідовників, тим більше сил в бога, а якщо взяти на увагу що мене не було чотириста років то моїх жреців стало набагато менше.
– Саме так. І ще ми хочемо зламати СК. Він взяв під контроль весь світ. Нічого не можна зробити. Вони послідовники Амеріссис. Знищують Темних магів, або ставлять їм рамки дозволу.
– То ви не зареєстровані? Так?
– Так. Дозвіл до Темної магії. Хах смішно. Одні обмеження в силі, послідовниках, зв'язках. Якиї це Темний культ? Усе для того щоб знищити нас у разі потреби. Таких як ми ловлять і вбивають на місці. Ось ми і тиняємося всюди як, вигнанці й жебраки. Вони мене знають. Не раз вже знаходили, але мені вдавалося втікти за рахунок жертв. З обох боків.
– То це ти не перший раз зустрівся з ними?
– Ні. Той командир Джон. Він з Америки. Один з головних в Світлому Колі.
– Тепер зрозуміло чому ти так через своїх людей піклуєшся. Важаєш що вони програють?
– Нас більше. Думаю ні. О повідомлення. Це від наших. Вони перемогли. Визивають нас туди. Збирайся. Телепортувалися можеш?
– Ну звичайно. А навіщо?
– По одинці потрапимо туди. Якщо шпигують, я не хочу щоб нас бачили разом.
– Гаразд я розумію. Тоді до зустрічі.
– Різниця в дві хвилини. Ти перший. Я намалював коло порталу, помахав рукою і вступив в середину. Мить і я в ресторані. Після бійки він виглядав жахливо. Зламані столи та стільці, обірвані штори. В кутку задався персонал цієї забігаловки. Вони з жахом дивилися на тих хто тільки що був їх клієнтами, а тепер зруйнували заклад. Я направився до них.
– Не підходь. – заволали робітники.
– Тихіше я нічого вам не зроблю. Усі збитки будуть вам повернені. Усе поверніться в належний стан.
– Ти хоч уявляєш скільки воно все коштувало? – гримав володар ресторану.
– Немаю жодної гадки. І грошей теж.
– Я пожалуюся на вас в поліцію.
– І що ти їм скажеш? Ой в мене в ресторані відбулася магічна бійка між СК та Dark Community. Тобі ніхто не повірить. Він закрив рота і задумався.
– Дійсно ніхто. Але я так цього не залишу.
– Не сумнівайся ми теж. З'явився Дятел. Усі підійшли до нього.
– Ми відбили атаку. Втрата один чоловік.
– Добре, а в них? Жодного майже всі тут. Джон втік.
– Це погано?
– Чому ви не вбивали їх? – запитав я.
– Багато хто з них відомі люди, а нам зайва популярність ні до чого. Забери в них пам'ять. Одного візьмемо з собою. Буде нам потік інформації. Ну що всі проблеми владнали?
– Ніяк не всі чоловіче. Є ще одна. – втрутився хозяйн.
– І яка ж проблема ще не владнана?
– Що ви знущається? Ресторан! Подивіться на нього. Його зруйновано! – кричав червоний від гніву чоловік.
– Тихіше будласко. Ми вирішимо це питання.
– Це буде дорого коштувати. – почав торгуватися він.
– Скільки? – просто запитав Дятел.
– Тридцять тисяч. Гривень.
– Гаразд. Антон виріши проблему з цим паном.
– З вами приємно вести справу містер...
– Гончар.
– Так дякую. Гончар лише посміхнувся. Антон зробив рухи рукою і усі робітники ресторану заснули.
– З вами теж приємно мати справу. Зітри їм пам'ять і приведи усе в належний стан. Гроші йому потрібні. Ти бач який. В повітрі літали стільці та столи, відірвані ніжки та шматки поверталися на своє місце. Через хвилину все було як нове.
– Усе вшиваємося звідси. Вон того візьмемо з собою. Антон на тебе інші. Прибери зайві спогади їм вони більше не потрібні. Ми телепортувалися в штаб Dark Community. Полоненого поклали на підлогу і почали приводити до тями. Нарешті він відкрив очі, сів і подивився на нас.
– Якого біса? Де я? Що тут роблю?
– Ти завітав до нас в гості. Але не за своїм бажанням.
– Що вам потрібно?
– Інформація. – втрутився я. – Але достовірна. Брехня не треба.
– Він збреше вґі оком не поведе. Може йому допомогти? – встряг Антон, який щойно з'явився.
– Я можу допомогти. Алідо можеш не ховатися. З'явилася демониця. Усі з подивом дивилися на неї.
– Хто це ? – запитав Антон.
– Аліда. Демониця. Вона моя помічниця. Ходяча енциклопедія.
– Краще. Права рука Імператора Мілоріса. – представилася вона. – Ви щось хотіли?
– Так закляття На Виворіт.
– Зараз. Все готово. Можете приступати. Ініціативу взяв на себе Гончар.
– Що ви робили в ресторнані?
– Билися.
– Чому ви пішли туди.
– Бо отримали Темні хвилі.
– Нащо вам Мілоріс?
– Я незнаю. Бос хоче з ним поговорити. Мені нічого не казали.
– Нема сенсу. Він шістка. Нічого не знає. Я вже маю одного такого.
– І що нам з ним робити? Стерти пам'ять ?
– Віддайте мені. Я засуну його в Вакуумну кишеню. Там їого ніхто не знайде. І ось ще один експонат в кишені.
– Що тепер нам робити? – почали з'ясовувати члени общини. – Через тебе в нас будуть великі проблеми. СК не пробачить напад на їх сотрудників. Ще й Джон втік. Він їм все розповість. Це тепер не буде спокою.
– Мілоріс залишається. – промовив Дятел. Усі повернулися до нього. – Я йому вже це пообіцяв.
– То ти, а ми? Через вас нас знайдуть.
– Ні. Ми маємо великвґі перспективи з Мілорісом. Наприклад: Посібники Магії Богів з Особливої Бібліотеки. ПМБОБ. Це по перше. Ще Аліду і їого магію. Про На Виворіт і Вакуумну кишеню ми ніколи не чули, а тепер маємо шанс навчитися цим закляттям. Ми необхідні одне одному. І моє слово тут закон. Якщо хтось хоче щось сказати то відійдемо. Бажаючих не було. – От і добре. Зараз ви познайомитесь з Мілорісом. До речі щоб його не вислідили по імені і не поставили на нього табу будемо користуватися іншим. Nemo. Тож знайомтеся. Я підходив до кожного та потискав руку.
– Це Антон він майстр видаляти спогади, наводити ілюзії, мороки та інше...
Це Робин він майстр бойових заклять. Це Нино вона бачить майбутнє. Так я і познайомився з усіма.
– Завтра буде перше заняття. Ми будемо відноситися до тебе як і до інших послідовників. Що ж тоді до завтра.
Повернувся до дому. Та ліг в ліжко. Все чудово. Тепер маю помічників.
– На добраніч Аліда.
*****
Тим часом в штабі СК
– Бовдури. Знову його прогавили!
– Йому допомогли. Це були Dark Community.
– Д****и.