"Я ніколи нікого не зможу знайти в цій липкій темряві...
- Я чекав на тебе! – це був перший вчитель, Чорний Бог. Він жив глибоко внизу і був самою ТЕМРЯВОЮ. Він сказав, що в житті є сонце, задоволення і кохання, а є холод, розчарування, біль. Але головне – ми зовсім не знайшли в ній сенсу. Душа людини безперервно випромінює і щастя, і страждання, а значить, людина і є першопричина усього. Але лише тоді, коли в душі людини панує рівновага, тоді в її імперії править свобода… Свобода… Свобода… Свобода…
- Я чекав на тебе! – це був другий учитель, Білий Бог. Він жив високо вгорі і був самим СВІТЛОМ. Він навчив людину, що вічність — це зараз, що майбутнє і минуле — лише різні форми людських спогадів. Але тільки тоді, коли людина не живе в минулому і не тікає в майбутнє, її імперією править свобода… Свобода… Свобода… СВОБОДА…
- Чого ж ти не шукаєш третього вчителя?
– Я чекав на тебе, я хочу розповісти тобі про Чорного та Білого Бога. Вони говорили про одне й те саме, але все-таки про різне.
- Про що вони говорили?
– Вони говорили про мене. Це я вибираю між чорним та білим, я вибираю між добром та злом, дією та бездіяльністю. Я складаю зі світом цілковите, і ми обидва заповнюємо одне одного. Коли я несу в цей світ красу – він стає прекрасним; коли я зазнаю руйнації – він стає безжальним. У цьому є сенс. Я згадав…
- Що ж ти знайшов, третього вчителя – сказала Смерть. – Своє Я. А тепер іди та розкажи про це людям...”
Я летів крізь простір, час, космос. Ніби в якому-то вакуумі. У грудях, як би не було серця, я відчував лише полум'я: часом безжально гаряче, а інколи прохолодне, заспокійливе. Начебто мучився в лихоманці. Однак свого тіла не бачив. Розчинився в повітрі, така собі хмара.
Почуття мої були загострені, немов лезо ножа. Будь-який звук, зміна кольору та навіть (якби він був) подих вітерця — усе відчувалося в рази краще. Це що до фізичного плану. А як же духовне? Моя Душа, або, як її ще називають, Его. Ось там вирувала лють.
Ви коли-небудь боролися зі стихіями? Це не гаснуче полум'я, яке необхідно здолати; це велика хвиля, яку треба зупинити, цей швидкий і невгамовний вітер і все руйнуючий камнепад.
Вам ніколи не зрозуміти, що насправді живе в мені або в вас. А знаєте чому? Тому що все це знаходиться поза вашою зоною комфорту. Ви запаковані в неї, ніби в армованому поліпропіленовому мішку. Ви — шматки м'яса, затиснуті рамками побуту та роботи. Чи я не правий? Може, помиляюсь? Виправте мене.
Я існую по-справжньому, мислю і вільний від стереотипів. Мій світ — безмежні можливості, де немає думок, нав'язаних іншими. Ось він я тут, реальний! А ви там є? Ау! Чи можете мені довести це? Ех...
Ось і виходить, що вас немає, а я є. Ви лише скоростиглий плід чиєїсь фантазії. Вас ще не намалювали. І вам доведеться сильно постаратися, якщо ви хочете довести собі протилежне, аби мати щастя називати себе живим.
О, а найголовніше – це зовсім не гра... Усе лише виглядає грою!
Тут все зрозуміло: ти пішак і пішаком залишишся, якщо не гратимеш. Правила зрозумілі: бери те, що тобі дають; дай стільки, скільки тобі потрібно; а різницю залиш собі. Питання в тому, наскільки велика різниця між кожним із них.
- І ти маєш намір перемогти?
– А чому б і ні? Таких, як я, небагато – гравці; а ви – ні! Тому що з одного боку люди несправжні, а з іншого боку ми — та сила, яка вважає вас покидьками. У стайні хочуть, щоб нижчі створіння про них дбали. А ті, хто мають реальну владу, давно вже стали... Богами.
Сидять так високо, що вас не вважають ні ворогами, ні надійними друзями. Кожен грає свою гру. Думаєш, ти гравець? Ні. Ти не на місці, і скоро тебе знищать. Ось що може статися, якщо граєш за чужими правилами.
- Може, ти й вихід знаєш, якщо такий розумний?
– А вихід там, де й вхід. З гри час валити.
- Валити?! Та хто тебе відпустить? Ти цього сну не забудеш, бо тобі ніхто не дасть прокинутися. Як можна виграти чи не програти у грі, правила якої постійно змінюються та змінюють ваш світ? Є лише один вихід — домовитися між собою та встановити свої правила.
– Ха-ха-ха! Давай уявимо. Ви багатий купець. Так, це ти. На чудовому вітрильнику везете парчу та спеції. Далека подорож, в каюті тепло, море і небо... чудово! Але одного разу в трюмі щури починають псувати ваші дорогоцінні тканини та випорожнюватись у ваші спеції. Як можна їх позбутися? Є рішення. Посадити п'ять щурів в бочку та зачинити на кілька тижнів. І, напевно, виживе лише один щур, що з'їв своїх побратимів. Отже, кого ми покличемо? Правильно! “Щурового Лева”, який з усіх страв віддає перевагу... чому? Чудово! М'ясу своїх родичів. Тепер просто впустіть його в трюм і... Ха-ха-ха! Так просто! Ось твої правила. Стань тією самою Тварюкою, що править людьми зараз. Тут потрібно працювати обережно, гарно та обчислювати кожен крок заздалегідь. Я навчу цьому ВАС!...
Трохи з годом
Розплющую очі і бачу чужі обличчя. Ось і настав мій новий день — момент, коли я переродився. О 23:59 у схудлому світі Ельдоріє з'явився Калігон, антигерой цієї історії. Все навколо наповнене пафосом, музикою та святкуванням. У родині короля з'явився спадкоємець, але мені нема жодної справи до них.
Ці люди, тупі скоти, які йдуть за пастухом і неухильно вірять йому. Чи дійсно мені відведена роль такого провідника? Ніколи! Ха-ха-ха! Я володію силою та знаннями — це і є моє призначення: обійти всіх і дізнатися, що таке Свобода.
Я не буду слідувати за їхніми шляхами, не буду грати за їхніми правилами. Моя мета — зламати ланцюги, які тримають цю безглузду систему. Я прагну виправити помилки, які призвели до цього безглуздого світу, і знайти свій власний шлях у хаосі.
Свобода — це не просто слово; це стан душі. І я готовий боротися за неї, навіть якщо доведеться стати ворогом усіх. Вони назвуть мене монстром, але я буду тим, хто принесе зміни. Я Калігон, і моя історія лише починається…
Три роки потому.
Йдучи коридором, я помічаю ставлення слуг до себе. Гидота. Ці поклони, вітання і любов в очах — все це лише маска. За усім цим ховається ненависть. Чи хтось із них коли-небудь продемонструє своє справжнє обличчя? Ні. Ха-ха-ха! Це інстинкт самозбереження. Немов тварини. Світ тварин підпорядковується чіткому поділу на слабких і сильних, хижаків і травоїдних, кожен з яких знає своє місце і ніколи не наважиться зайняти чуже.
Як і в світі людей, у тварин є свій цар — лев. Чому лев? Бо йому притаманні якості, властиві царям: сила, влада, гідність, шляхетність та невтомна турбота про свою сім'ю — прайду. Але це не про людей. Кожен з них прагне зайняти місце вище за своє. А шляхетність? Хіба вона притаманна королям людей? Ні. Ось і виходить, що, будучи вінцем творіння, люди недалеко відійшли від тварин.
Жінки також не ідеал. Вони обирають сильних партнерів, як і самки тварин. У чому ж тоді ми відрізняємося від представників фауни? Розумом! Але більшість їм не користується. І виходить, що з одного боку є народ, якому начхати на себе, а з іншого — правління, якому начхати на народ. Ось це і є СИСТЕМА. Стіни цієї в'язниці ми ніяк не можемо подолати, адже боїмося відрізнятися.
Але я не з тих, хто підкоряється цим рамкам. Я маю намір виправити помилки, розбити цю систему на обзацi! Я готовий стати тим, хто змінить правила гри. Час показати цим лицемірним створінням справжню силу — силу волі та рішучості. Ще прийде час боротися за справжню свободу!
Автоматично повернув до Царської Магічної Бібліотеки. Маючи знання Богів, я відрізнявся від звичайних людей. Моя фізична сила була набагато кращою, відчуття — гостріші. Інтелект теж відрізняється. Наприклад, я знаю двадцять різноманітних мов людей, навчився розмовляти за три місяці, а трішки пізніше — читати.
Мені не потрібно часу, щоб розвиватися інтелектуально, але тіло потребує росту. Ті сили, що зараз знаходяться в мені, дуже надокучливі і своєвільні. Це наче поводи коня: пустиш — і все може вийти з-під контролю. Вона вимагає поваги та розуміння.
Без чіткого напряму та мети навіть найпотужніша енергія може обернутися руйнуванням. Важливо не лише володіти силою, а й уміти її направляти.
Як і в житті, коли ми втрачаємо контроль над своїми емоціями чи бажаннями, наслідки можуть бути непередбачуваними. Тому потрібно вчитися керувати собою, знаходити баланс між силою та мудрістю, щоб використати свою міць на благо, а не на шкоду.
Зрештою, справжня сила полягає не тільки у фізичній потужності, а й у вмінні приймати виважені рішення та діяти з розумом.
Тому зараз я йду до бібліотеки – це найнадійніше місце, де можна попрактикуватися в магії, щоб ніхто не бачив. Адже мені неможливо мати магію в такому віці. Усе це стереотипи. Якщо ти розумніший за інших, ти не сприймаєшся собі подібними. Якщо ти сильніший, то обов'язково володієш іншими здібностями. Справді, багато людей, які виділяються своїми талантами, можуть відчувати себе ізольованими або незрозумілими. Вони можуть стикатися з недовірою або заздрістю, що ускладнює встановлення глибоких зв'язків з іншими.
А тепер звернемося до Землі. Цей світ має дуже мало манни; кожна людина, яка народжується там з магічними можливостями, стає ворогом. Масові вбивства відьом та єретиків – прямий доказ цього. Але головне, що майже половина цих людей були цілком звичайними. Отже, ми знову стикаємося з СИСТЕМОЮ. Не відрізняйся від натовпу, замкни своє "Я", щоб не втрачати зв'язок з тими, хто тебе оточує, і взагалі, щоб залишитися живим.
Ідея проста: система контролює вас, поки ви однакові. Але якщо кожен почне думати не за лекалом, у системи не вистачить ні рук, ні методів, ні правил, щоб знищити всіх. Ви розриваєтеся між романтикою протистояння та бажанням пристосуватися і виживати. І ось тут-то вам і дають по зубах. Але увага! Вищий і невловимий бунт – це лише вміння в будь-якій ситуації залишатися… собою. І гордо нести своє "Я", як прапор.
Серед нас виникають постійні питання, відповіді на які можуть знайтися лише в книгах. Мудрість поколінь – це скарб, яким ніколи не слід нехтувати. Відверто кажучи, лише той, хто забуває минуле, може впевнено дивитися в майбутнє. Досвід наших предків, їхні роздуми та уроки – джерело знань, яке допомагає нам орієнтуватися в світі, що навколо нас.
Царська Магічна Бібліотека простягалася на безкрайні кілометри, немов величезний храм мудрості, збудований для вічності. Її величні фасади були прикрашені різьбленням з золота і срібла, а високі вікна, закруглені немов арки, переливались усіма кольорами веселки, коли сонце торкалось їх стекол. Кожен крок по мармурових підлогах нагадував про присутність великих умів, які колись бродили цими залами.
Всередині книгозбірні панувала особлива атмосфера, пропитана таємничим шепотом сторінок. Високі стелі, прикрашені фресками на міфологічні теми, створювали відчуття, що звisaючі зірки дивляться на вас з небес. Полички, що сягали до самого верху, були уставлені тисячами книг — від давніх манускриптів, обрамлених шкірою драконів, до сучасних тетрадей, що випромінювали малознайому магію, укладену в свої сторінки.
Паруючи в повітрі, заклинання і невидимі нитки знань пов'язували книги одна з одною, створюючи тканину, настільки тонку та складну, що лише найсміливіші могли наважитися її розплутувати. Кожен том був сховищем унікальних знань та історій, що обіцяли розкрити таємниці неведомого.
Посеред бібліотеки знаходився просторий зал, в центрі якого стояв величезний стіл з чорного дерева, обрамлений різьбленням на зразок драконячих лусок. За ним могли зібратися маги й ученi, щоб обговорити світобудову, викликати світляні заклинання, обмінюватись думками та сплітати секрети, заховані в безкінечних рядках тексту.
Тут було все: знання про зірки і планети, мистецтво створення зіль, недоступні таємниці древніх цивілізацій і велич не забутих богів. Кожен куточок бібліотеки дихав історією, немов сам повітря був напоєний магією. І серед усього цього величі, під світлом чарівних свічок, серед шепоту сторінок, знаходилася лише одна людина — готова відкрити завісу таємниць, що ховається за кожним томом.
Царська Магічна бібліотека була не просто сховищем книг; вона являла собою цілий світ, насичений знанням та таємницями, який чекав на свого дослідника, щоб розгадувати його загадки сторінкою за сторінкою. Мій світ!
Я стояв серед високих полиць, вони здавалося мені безкінечними. Місця, де книги шептали одна одній свої таємниці. Я ніжно торкався шкіряних переплетів, на яких були написані такі дивовижні історії. Це була моя улюблена бібліотека, місце, де я почувався великим — хоча мені лише три роки.
Раптом, з тіні між полицями, вирвався вихор темряви. Він закружив у мені страх, як ніколи не відчувався раніше. Я знав, що це — щось зле, коли його холодні очі зустрілися з моїми.
- Ти не мусиш чіпати книги! – прошипіла жахлива тінь, перетворюючись на демона. Він виглядав, як каша зі старих сторінок, його очі сяяли, як гострі голки.
– Що ти хочеш від мене? — проскрипів я, намагаючись не тремтіти.
А він, демон книг, усміхнувся, і повітря навколо наповнилося холодом.
-Ти не розумієш, хто я! — лунало в моєму серці. Але я знав, що він хоче чогось поганого. Немов невидимі нитки пов'язували мене з книгами, сили темряви намагалися відрізати цю зв'язок, але я не міг піти. Я прийшов сюди не просто так.
– Я просто дивлюсь, — сказав, хоча всередині мене піднімалася буря. Мені хотілося захистити книги, вони були як мої маленькі друзі, з якими я хотів поділитися радістю. "Хіба вони можуть бути злими?" — сплила думка в моїй свідомості.
Демон, знаючи, що його темрява могла мене налякати, раптом завмер.
- Ти не знаєш, що приховано на сторінках, які ти торкаєшся? — його голос був сповнений зневаги та загрози. Він кинув виклик, намагаючись мене залякати, але в мене були інші наміри.
Подивився в його темні очі.
– Хочу дізнатися! — промовив, і слова вирвались із мого серця так, наче це були не просто слова, а надія. І тоді все навколо заповнилося світлом. Спалахи іскр, немов дорогоцінні камені, почали танцювати в повітрі. Відчув, як всередині мене спалахує сила, яку навіть демон книг не міг загасити. З'явилося знання, що це моя бібліотека, і я не дозволю нікому заподіяти їй шкоду.
З цим усвідомленням тіло ступло до його темряви, а розум був сповнений рішучості та віри в свої маленькі сили. Це була не просто боротьба зі злом — це була моя історія, і я збирався написати її сам.
Як тільки вдарив демона розірваною книгою, в повітрі заіскрились вогні. Відчувалося, як сторінки оживають навколо, ніби самі книги стають союзниками. Впевненість і сміливість повернулися, і вони обпекли демона, змушуючи його відступити. Серце забилось швидше — не залишилося самотності!
Але незабаром світ почав кружляти. З’явилася темрява, і свідомість зникла. Останній образ — яскраві спалахи магії та струмені світла, що танцюють між стелажами. Відчуття боротьби не лише за себе, а за все навколо, за тих, хто любить книги так само сильно.
Коли свідомість повернулася побачив їх, обличчя навколо були сповнені тривоги: охорона, батько — король. Бачу, як його обличчя спотворюється від занепокоєння, і в цей момент гордість зникає. Відчуття, що просто хлопчик, що прокинувся у світі, де демони можуть забрати уяву, а книги — це двері в пригоди.
Лежачи на підлозі бібліотеки, усвідомлення перемоги прийшло, але страх залишився. Розірвана книга, що лежить поруч, шепотіла про втрачені страждання та жахливу силу, ледь стримувану. Погляд на неї — мішанина ворога і друга водночас. Це була ціна перемоги. «Захищу книги», — звучало в думках, піднімаючись на ноги, готовий до нових випробувань і назавжди пов’язуючи свою долю з цим дивовижним світом, сповненим історії та магії.
Король Турот IV був червоний, його очі сповнені тривоги та недоуміння, він кілька разів обійшов площу бібліотеки, піднімаючи голову до стелажів, де тільки що розгорілися магічні зіткнення. Його голос звучав голосно й вимогливо:
- Калигон! Що сталося? Де демон? Я маю знати правду!
Я, все ще відчуваючи наслідки своєї недавньої боротьби, намагався зібратися з думки. Страх і метушня переплелися в моїй свідомості.
– Батько, я… я боровся з демоном, він намагався забрати мене й затягнути в книги! — промовив я, мій голос тремтів.
Раптом стомлена тінь з'явилася серед стелажів. Хтось у трохи потертій одежі, з довгим сивим волоссям, зовнішньо нагадував азіата і був ніким не помічений. Серце в мене завмерло. Свідок. Він підійшов блище, ховаючись у полутіні, і з упевненістю промовив:
- Королю, не варто хвилюватися. Я переміг демона.
Турот IV обернувся, його лице виражало щире непорозуміння.
- Хто ти? Як ти можеш стверджувати таке?
Доглядач бібліотеки, трохи схилившись, продовжив:
- Я — охоронець цих знань, цих книг. Я спостерігав за Калигоном, коли він боровся з темним створінням. Він проявив велику відвагу, але саме я зміг перекрити потік магії, який викликав демона.
Калигон відчув прилив збентеження і вдячності одночасно. Слова доглядача додали загадки до його ситуації.
– Але ти ж… ти просто сторож, — вимовив я, не знаючи, як це сприйняти.
Сивий чоловік усміхнувся у відповідь, його очі засяяли іскрою мудрості:
- Бути бібліотекарем значить набагато більше, ніж просто підтримувати порядок. Я зберігаю таємниці, які йдуть глибше, ніж можна уявити. Можливо, колись, Калигон, ти дізнаєшся, ким я насправді є.
Король Турот повільно похитав головою, недоуміючи:
- Що ти маєш на увазі?
Старець знову схилив голову, його лице стало серйозним:
- Всі головні секрети мають свою ціну. Але поки що рано їх відкривати. Краще зосередьтеся на тому, що у вас є зараз — принц, його відвага та любов до книг можуть стати опорою в цій боротьбі.
У цей момент доглядач, обійшовши кругом стіл, підійшов до старої дерев'яних сходинок, що вела вниз у темряву підземелля бібліотеки. Він звівся з місця, не втрачаючи жодного прояву мудрості, і, спустившись по східцях, зник у тіні, залишаючи нас із новими запитаннями та таємницями.
Декілька днів потому
Я сидів на краю ложа, понурений у свої думки, коли тіні вечора почали розтягуватися по стінах. У повітрі вивітрювався запах старих книг і пилу — нагадування про те, що час тут, здається, зупинився. Але всередині мене бурлили емоції: страх, тривога і нерозуміння. Я не міг позбутися відчуття, що за кожним кутом підстерігає нова небезпека.
Старець, бібліотекар, який прийшов на допомогу в той момент, коли я боровся з собою і був на грані провалу. Чому він обрав саме мене? Які його справжні наміри? Ці питання не давали мені спокою.
Коли я знову зустрівся з ним, він стояв серед полиць, окутаних тінню, ніби сам був частиною цієї давньої бібліотеки. Я підійшов ближче, відчуваючи, як серце калатало від хвилювання і страху.
– Чому ти допоміг мені? — промовив я, намагаючись приховати тремтіння в голосі.
Його очі зустрілися з моїми, і в них промайнуло щось невловиме. Я відчув, як холодок пробіг по спині.
- Я стежив за тобою багато днів, принце Калігоне, — промовив він повільно. - Я знаю твою таємницю і готовий допомогти зберегти її.
Таємниця? Про що він говорить? Я нахмурився. Чи справді він знає про мої страхи? Про те, що я не лише переміг демона, але й став його жертвою?
– Ти посланий вищими силами слідкувати за мною? — промовив я з недовірою. — Чому я маю тобі вірити?
Старець лише усміхнувся, його обличчя залишалося спокійним і непроникним.
- Не бійся, принце. Я тут не для того, щоб зраджувати. Але знай: у цьому світі все не так просто. Іноді допомога приходить з найнеочікуваніших місць.
Мій гнів наростав. Я не хотів бути маріонеткою в чиїйсь грі. Але водночас я розумів: у нього є знання, які можуть врятувати мене.
– І що ти знаєш? — запитав я, намагаючись звучати впевнено.
Бібліотекар ступив ближче, і його голос став шепотом, сповненим загадок.
- Я знаю більше, ніж ти можеш уявити, принце. Але пам'ятай: іноді істина може виявитися небезпечнішою за брехню.
Знав, що ця розмова тільки почала розплутувати клубок таємниць, що оточували моє життя. Але страх зради продовжував терзати мою душу. Я не міг дозволити собі довіряти. Кожен крок міг стати останнім у цьому небезпечному танці з долею.
- Я знаю, чому ти тут, — сказав він, відсуваючи одну з книг. — Ти прагнеш знань, але пам’ятай: навчання — це не лише про те, що ти дізнаєшся. Це про те, як ти це використовуєш.
Я кивнув, відчуваючи, як серце моє б’ється швидше. Бібліотекар продовжив:
- Можу навчити тебе основам магії світла. Але це буде непросто. Тобі доведеться працювати над собою і своїми страхами. Я готовий допомогти тобі в цьому.
– Я готовий на все, — відповів з рішучістю.
Після цього він підвівся і повів мене до темного коридору бібліотеки. Стіни були обкладені старими томами, які зберігали таємниці минулого. Кожен крок лунав у тиші, і я відчував, як з кожною миттю наближаюся до чогось важливого.
- Гремуар світла знаходиться внизу, — сказав бібліотекар, зупинившись перед важкими дверима. — Але перш ніж ми спустимося, ти повинен усвідомити: знання — це відповідальність. Ти повинен бути готовий прийняти наслідки своїх дій.
Я глибоко вдихнув і кивнув, відчуваючи вагу його слів. Він відкрив двері, і ми спустилися по вузьких сходах, освітлених мерехтливими свічками. Кожен крок відлунював у темряві, і я відчував, як магія наповнює повітря навколо.
Коли ми нарешті дісталися до великої кімнати, побачив гремуар на підставці в центрі. Він світився м’яким світлом, і я відчував, як його енергія, ніби повітря, знаходилась всюди.
Стою перед гремуаром, відчуваючи, як моє серце б’ється в такт з його магічною енергією. Ця книга, хоч і виглядає звичайною, випромінює силу, яка притягує мене, немов магніт. Я не можу відвести погляд — у ній прихована таємниця, яку я шукаю все своє життя.
- Це гремуар світла, — чую тихий голос доглядача. Його слова звучать як попередження, але в мені вже розгоряється полум'я цікавості. Я хочу дізнатися більше.
Наближаюся до книги, і коли торкаюся її обкладинки, відчуваю, як енергія проникає в мою душу. Спогади, яких я ніколи не переживав, раптом заповнюють мою свідомість: стародавні ритуали, магічні заклинання, історії про героїв і зрадників. Це все — частина мене.
– Що мені зробити? — запитую, повертаючись до доглядача. Я відчуваю, що цей момент може змінити мою долю.
- Відкрий її, — каже він. — Дозволь знанням увійти в тебе. Але пам’ятай: кожен вибір має свої наслідки.
Я глибоко вдихаю і обережно відкриваю гремуар. Яскраве світло заповнює кімнату, слова на сторінках починають танцювати перед моїми очима. З кожним прочитаним рядком я відчуваю, як моя сила зростає. Я дізнаюся про магію світла, про те, як вона може боротися з темрявою, яка переслідує мене.
Але серед всіх знань я відчуваю присутність темряви — таємницю, що кличе мене до себе. Глибоко всередині я знаю: щоб оволодіти цими знаннями, мені доведеться зіткнутися зі своїми страхами.
- Ти готовий? — запитує доглядач, спостерігаючи за моїми змінами.
– Готовий, — відповідаю з рішучістю. Я не можу більше ховатися від своїх страхів. Я повинен дізнатися правду.
Доглядач кивнув і простягнув руку до гремуару. Слова на сторінках починають світитися ще яскравіше.
- Тоді прийми це знання, принце Калігоне. І пам’ятай: світло завжди бореться з темрявою, але іноді темрява може бути сильнішою.
Відчуваю, як енергія гремуара наповнює моє тіло. Я готовий до нових викликів і до боротьби за свою долю. Зараз я знаю: знання — це сила, але й відповідальність. І я готовий прийняти її.
- Калигон, ти повинен бути обережним. Магія гремуара — це не іграшка для дитини. Вона може забрати все, що в тебе є.
Слова звучали стривожено. Відчувалося лише безмежне хвилювання, коли знання заповнювали голову, як потік свіжого повітря.
І ось, в одну мить на мене обрушилася буря — злиття відбулося. Знання, які раніше здавалися такими далекими, раптом охопили повністю мою голову. Їхня сила була нестерпною. Проникали в душу, але в той момент фізична реальність потемніла, і серце закалатало в неймовірній паніці. Свідомість втрачалася, і все, що пам’ятається — це холодні руки бібліотекаря, який підняв і відніс геть.
Коли ж я прийшов до тями через кілька днів, навколо панувала тиша та єднання, проте щось змінилося. Погляд упав на ліву руку — чудова позначка, наче сам ранок, вирізьблена з допомогою магії. Захоплююча і водночас лякаюча — спіралі, переплетені між собою, з квітами, схожими на лілії, які випромінювали яскраве світло.
Ця позначка — не просто прикраса, а знак злиття з чимось давнім і могутнім. Частина себе, нагадування про те, що тепер відомо те, чого не повинно було бути. Життя змінилося, і разом із цим прийшло усвідомлення: ці знання можуть зробити сильним, але ціною буде постійна пильність. Обережність необхідна, адже залишився лише маленьким хлопчиком, засліпленим таємничою силою, оточеним небезпекою, про яку поки що не дано знати.
Повільно увійшов до бібліотеки, намагаючись не порушити тишу, що огортала старовинні томи. Серце стукало в грудях, а знак на руці пульсував у унісон з емоціями. Бібліотекар, сивочолий чоловік в окулярах, підняв погляд і зупинив його на знаку.
- Що це в тебе? — запитав він, примружившись. Його цікавість пронизувала, ніби міг прочитати думки.
Значення цього символу залишалося незрозумілим. Він манив, але водночас вселяв страх. Бібліотекар підійшов ближче, його пальці торкнулися знака. В цей момент відчулося легке поколювання, ніби енергія знака відповідала на дотик.
- Це давня мітка, — промовив він з захопленням. - Вона наділяє носія особливими здібностями. Але будь обережним — не всі сили можна контролювати.
Задумавшись, спливла думка про те, чи можна оживити знак.
— А чи можна… оживити знак? — пролунало запитання, не вірячи власним словам.
Бібліотекар усміхнувся, але в його очах з'явилася іскра цікавості.
- Спробуй. Це може бути небезпечно, але якщо готовий…
Закривши очі, зосередився на глибинних емоціях. Згадалися моменти, коли знак світився під час сильних переживань. Зібравши думки, викликав потік енергії з глибин душі та направив його до знака. В повітрі зазвучав шепіт магії, і раптом навколо здійнялися ліани квітів, сяючи яскравими відтінками.
Ліани обвилися навколо, утворюючи кокон з пелюсток і стебел. Відкривши очі, побачив, як бібліотекар сміється.
- Це благословення! — вигукнув він. — Воно буде захищати тебе, поки в нього не закінчиться магічна енергія.
Тепло і впевненість заповнили простір. Зрозуміло: цей знак — не просто мітка; це символ нового життя і нових можливостей. Попереду чекає безліч пригод, і підтримка не залишить у самотності.
- Сьогодні ти станеш моїм учнем, — промовив бібліотекар, його голос звучав як древнє закляття, що проникає в саме серце. — Розкрию тобі таємниці цих книг і допоможу стати сильним магом.
Серце забилося швидше. Ці слова не лише обіцяли нові можливості, але й несли в собі виклик, на який було готове відповісти. Проте з величчю можливостей приходила й усвідомленість небезпеки.
- Тобі потрібно приховувати свою мітку і нікому про неї не розповідати, — продовжив він, очі його загорілися містичним світлом. — Це не просто знак. Це відповідальність.
Кивок у відповідь — важливість його слів відчувалася глибоко. Мітка на руці була не лише частиною особистості; вона стала ключем до таємниць, які ще не могли бути уявлені.
- Разом пройдемо довгий шлях навчання. Це не буде звичайний курс, як у академії. Ні, — голос бібліотекаря став тихим, але в ньому відчувалася сила. — Найдальші і невідомі знання відкриються тобі.
Усередині спалахнула іскра. Безмежний світ магії поставав у думках, де кожна сторінка книги могла стати порталом до нових можливостей. Але з цим приходила й відповідальність, яку ще не повністю усвідомлювали.
— Що потрібно зробити? — запитали, намагаючись приховати хвилювання.
- Перш ніж почати, зрозумій одну річ: магія — це не лише сила. Це баланс. Навчишся контролювати свої емоції та використовувати їх на благо, — сказав бібліотекар, його погляд був серйозним.
Тонкий шнур між страхом і відвагою натягнувся. На порозі нового життя кожен крок вимагав сміливості. Шлях обіцяв бути важким, але виклик прийнято.
— Готовий, — пролунало в відповідь, відчуваючи, як мітка на руці починає пульсувати в ритмі серця. Справжня подорож лише починалася.