Пролог
Глава 1
Глава 2
Глава 3
Глава 4
Глава 1
 Чорний байк стояв біля храму. У цей же час власник транспорту сидів в оточенні свічок. Це була молода дівчина одягнута у традиційний японський одяг, а чорне волосся було зав'язане у клубок. Дощ нещодавно закінчився, і вранішнє сонце почало проявлятись крізь хмари. Сидячи на колінах і молячись, молода жінка яку звали Томоко Айко не помітила як монах немолодого віку стояв коло неї.

— Не часто молоді люди відвідують такі місця. Айко, чи хочеш ти чаю?

— Дякую, але мені вже час закінчувати і рушати далі.

Старий чоловік уважно на неї дивився.

— Отже, це правда що ти їздиш по усіх навколишніх храмах. Це звісно чутки, але ти це справді робиш?

Дівчина поставила ще одну свічку.

— Правда чи ні, але це важливо для мене.

— Хммм ну як знаєш молода леді.

Монах пішов углиб храму, поки дівчина відкривши очі дивилась на мідну статуетку.

«Ну давай, чому ти мовчиш? Невже я не можу отримати відповіді? Я лише хочу....»

Свічки загорілись яскравими кольорами і дим який утворився навколо змусили Айко встати.

— Що?!

З диму вийшло щось дивне, яке Айко спочатку прийняла за хлопця, але жовті котячі очі та гострі зуби дали більш логічну відповідь... це демон.

— А? Що це за місце? Я думав тут буде ресторан.

Монах підбіг і дістав оберіг у вигляді смужки пергаменту з ієрогліфами.

— Зникни туди звідки ти прийшла нечисть!

Левітуючий та світловолосий демон був обурений.

— Що за ставлення до душі ?А?Я тут прийшов виправлятись а мене виганяють!

— Хто тебе покликав?-сказала Айко.

— Невже Хоорі відправив твою душу у цей світ щоб ти виправився?

Демон не розумів про кого йде мова але продовжив:

— Хоорі, не Хоорі – це усе не важливо. Скажіть місіс, чи не є цей дідуган Томоко Айко?

— Це я.

Монах був спантеличений алеж все-таки запропонував:

— Духи п'ють чай? Можливо за спокійною атмосферою ви розповісте усе зрозуміліше.

                                             ********************************

За столом вони сиділи один навпроти одного. Його жовті очі дивились на неї зацікавлено, і в той же час насмішливо. Між ними був старигань, який розливав напій.

— Я все-таки хотів дізнатись про тебе більше. Тим паче, ти з’явився саме у моєму храмі.

— Ставлю усі свої фантомні гроші, що я перший дух якого ти бачив — Лице духа відкрило свої акулячі зуби, тим самим залякуючи монаха та показуючи свою посмішку.

— Як ти дізнався?

— Твоє лице виглядало так наче ти інфаркт піймав.

Монах нахмурився, і складки на його лобі почали нагадувати хвилі.

– Я все ще можу тебе вигнати, якщо захочу.

Айко весь цей час нервово пила з чашки, думаючи: «Він знає як мене звати. Що йому потрібно?». Вона думала чи спитати у незнайомця, який навіть сидячи левітував, але саме у цей момент він заговорив.

— Я був лиходієм у певному сенсі, а зараз я прийшов з місією.

Хлопець подивився на неї наче не вірячи що саме з нею він має відбути наступний відрізок свого потойбічного життя.

— Та сутність якого ви кличете богом, відправив мене сюди, і сказав, що якщо я наведу порядок в Токіо, то я матиму шанс на нове життя.

— Який щедрий подарунок– сказала Айко—Але до чого тут я?

— Ти просила про покарання.

— А?Я нічого такого не просила!

— Невже?Я чув як ти просила покарання. Хоча ти називала це ‘’місією по очищенню своїх гріхів та помилок минуло’’.

Айко була шокована.

— Як багато ти чув?

— Достатьно, але я не зрозумів нічого.

Монах вирішив втрутитись у розмову.

— А який порядок ти маєш навести у Токіо?

— Невже ти навіть незнаєш,що у вас відбувається? Ти ж монах!

— Не знаю–чесно відповів монах.

— ДУХИ!

— Що духи?

Світловолосий хлопець був розлючений.

— Духи атакують Токіо!!!А я маю їх знищити. Та ще знаєш як?

— Як?

— Нічим!!!Ніякої зброї, оберігів, і всякого такого.

Айко вирішила долучитись до розмови.

—То як ти будеш їх знищувати? Без оберегів ніяк цього не зробиш.

Він розвернувся до неї.

— Маю знайти слабке місце. Але для самооборони я можу використовувати тільки побутові речі.

Монах посміхнувся.

— Отже, хоч якийсь захист ти маєш. Що має робити Айко?

Дух насупився.

— Конролювати, та обмежувати.

— Оу. Я ще таким не займалась.

— Все попереду. Ну, настав час знайомитись.

Дух світловолосого хлопця простягнув руку до Айко.

— Мене звати Злот.

Старий монах звів брови.

— Банальне ім’я для злодія.

Томоко Айко простягла руку щоб потиснути руку, але коли вона спробувала це зробити, дух забрав руку.

— Ха! Чому це я маю потискати руку своєму контролеру? Обійдемось без цього.

— Ти мені вже набридаєш.

— Радий старатись.

Монах встав зі столу, і звернувся до своїх гостей.

— Гадаю, саме час вам йти рятувати місто.

— Ти маєш рацію.

Злот узяв і полетів за стінку. Його тіло повністю пройшло скрізь деревину... Виглядало ефектно.

Коли Айко виходила з кімнати, Монах окликнув її.

— Це твоя священна місія. Не дай йому натворити біди!

— Я спробую.

© oARThouse Silent,
книга «Байкерша та набридливий дух».
Коментарі