Part-1 #Unicode
" အားးးးး "
သေချာပေါက် နာကျင်မှုကြောင့် ထွက်လာသည့် အသံပင်...
" အားးးဟာ့ မင်းအပေါက်လေးက ကြပ်နေတာပဲ...
ဆွဲညစ်ထားတာ အရမ်း ကောင်း တယ် ကွာ "
အစပျိုးခြင်းမရှိဘဲ သူ့ရဲ့ တင်းပြီး မာနေသည့် အရာကို...
ညှာတာမှုမဲ့ တစ် ဆုံးထည့် လိုက် တော့...
ရိပေါ်ရဲ့ ပေါင်တစ်လျှောက် စေးကပ်ကပ် သွေးများပင် စီးဆင်းလာသည်...
" အ့...အ့... ခင်ဗျား!! တော်..တော်ပါတော့...
ကျွန်တော်သေတော့ မယ် "
ရှောင်ကျန့် က ရီိပေါ်ရဲ့ တောင်းပန် မှု များကို လျစ်လျူရှုပြီး
သာယာမှုကိုသာ ဇွတ်အတင်း ရှာနေတာကြောင့်...
ရိပေါ်ခမျာ အသက်တောင် ဘယ်က လုရှုလို့ ရှုရမယ်မှန်းမသိ...
မျက်ရည်များသာ တွင် တွင် စီးကျပြီး တောင်းပန် နေ ရှာ သည်...
" ညည်းစမ်း! ငါ့နာမည်က ရီလင်းလောင်ဇူ ..
ညည်းစမ်း...ငါ့နာမည်ကို..ဟားး Shit ..."
" အ့.. အ့.. ကျွန်တော်..အ့..တောင်းပန်ပါတယ်...
မလုပ်ပါနဲ့တော့...တောင်းပနိပါတယ်..
တစ်ခါထဲ အသေသာ သတ်လိုက်ပါ...
ကျွန်တော့်ကို ဒီလိုကြီး မနှိပ်စက်ပါနဲ့ "
" တိတ်စမ်း!! မင်းကို ငါ့နာမည်ပဲ ညည်းခိုင်းတာ!!"
စိတ်တိုလာတာနဲ့အမျှ ဆောင့်ချက်တွေ ပိုပြင်းထန်လာပြီး...
ညှာတာမှု မဲ့နေပုံက မှောင်ခိုဂိုဏ်းရဲ့ devil တစ်ယောက်ဆိုတာ ငြင်းချင်ဖွယ် မရှိ...
အောက်ကလူ ဘာပဲဖြစ်ဖြစ် ဂရု မစိုက်ဘဲ အကြိမ် ပေါင်း များ စွာ ရိပေါ်ထဲပဲ ပြီးနေသည့်ကြောင့်...
ရိပေါ်မှာ သတိရတစ်ချက် မရတစ်ချက်...
နောက်ဆုံး မိမိ စိတ်အာသာပြေသွားသည့်နှင့်..နောက်ဆုံး ဆောင့်ချက်နဲ့ အတူ...
အ၀တ်မဲ့ပြီး အသိမဲ့နေသည့် ခန္တာကိုယ်အား မှောင်မဲသည့်...
အခန်းတစ်ခန်းထဲ ၌ ခွေးပစ် ၀က်ပစ် ပစ်ထားခဲ့သည်...
အခန်း အပြင်ရောက်တော့ အကျီတွေကို စနစ်တကျ ပြန်၀တ်ပြီးနောက်...
သူ့လူတွေအား အမိန့်ပေးလိုက်သည်...
" သူ့ ကို အကျီ ပြန်၀တ်ပေးလိုက်...
ဆေးထည့်ပေးစရာ မလိုဘူး...
မသေအောင်ပဲ ကျွေးထားလိုက်...
သေလည်း ဂရုစိုက်စရာ မလိုဘူး "
" ဟုတ်ကဲ့ ရီလင်းသခင် "
သူသည် စိတ်တိုတိုနဲ့ ခြေလှမ်းကျဲကြီးတွေဖြင့် အခန်းရှိရာဆီသို့ ထွက်သွားသည်...
" မင်းလို အကောင်က ဒါနဲ့ပဲ တန်တယ်! "
ရှောင်ကျန့် ရဲ့ စကား ကို ကြားတဲ့ လူယုံတွေ ကတော့...
ကျန်ခဲ့တဲ့ ကောင်လေးအတွက် စိတ်မကောင်းဖြစ်ရုံမှလွဲပြီး မတတ်နိုင်ပေ...
ဒီကောင်လေးက ရီလင်းသခင်ကိုမှ သွားထိခဲ့မိတာမလား...
Flash Back...
ရှောင်ကျန့် က Club တစ်ခုရှိ အခန်းထဲမှာ ၀ယ်သူနှင့် တွေ့ရန် စောင့်နေတုန်း...
အခန်းထဲသို့ ကောင်လေး တစ်ယောက်က အရက်ခွက် ချပေးရန် ရောက်လာလေသည်...
Ringing~~~~
ရုတ်တရက် ရှောင်ကျန့် ဖုန်းမှ ဖုန်းလာတာမို့ ကိုင်လိုက်သည်...
📲 " ရီလင်းသခင် စုံစမ်း ခိုင်း ထား တဲ့ ကောင်လေးရဲ့ အကြောင်း ကျွန်တော် နည်းနည်းတော့ သိခဲ့ရပြီ "
📲 " ဘာ! တစ်ကယ်လား...
ငါ့ ကို အမြန်ပြော သူဘယ်မှာလဲ "
ခွမ်း!!!!!
တစ်သက်နဲ့ တစ်ကိုယ် ပျော်ရွှင်မှုဆိုတာ မဖြစ်ထွန်းဖူးတဲ့...
ရီလင်းလောင်ဇူရဲ့ နှုတ်ခမ်းထက်မှာ ပျော်ရွှင်မှုလေး ခိုတွဲလာချိန်...
အရက်ခွက် လာချပေးတဲ့ ကောင်လေးရဲ့ လက်က လွတ်ကျ သွား တဲ့ အရက်ခွက်ကလေးက...
ရှောင်ကျန့် ကိုင်ထားတဲ့ ဖုန်းပေါ် ကွက်တိမို့...
ဖုန်းလေးမှာ တစစီ မြေပေါ် မိတ်ဆက် သွားရလေသည်...
မိမိ 15 နှစ်လုံး သိချင်တဲ့ အကြောင်းအရာ သိရခါနီးမှ...
ဒီလို ဖြစ်သွားတဲ့ အတွက် ရှောင်ကျန့် ရဲ့ ဒေါသ အားလုံးက ထို ကောင်လေးပေါ် ဆီသို့...
" ကျွန်.. ကျွန်တော် တောင်းပန်ပါတယ်...
ကျွန်တော် မမြင်မိလို့ပါ "
ရှောင်ကျန့် ရဲ့ မျက်နှာက ခုနကနဲ့ တစ်ခြားစီ...
မြေခွေး တစ်ကောင်လို စူးရှသည့် မျက်လုံးနဲ့ ကြည့်နေရင်း...
ပြောလိုက်သည့် စကားတစ်ခွန်းက...
" ဒီအကောင်ကို ခေါ်ခဲ့ "
" ကျွန်တော် တို့ ၀ယ်သူတွေနဲ့ တွေ့ဖို့က နောက်ဆုတ်လိုက်ပါ့ မယ် ရီလင်းသခင် "
ဟောက်ရွှမ်းက ပြောလိုက်တော့...
ရှောင်ကျန့် က တစ်ချက်သာ လှည့်ကြည့်လာသည်...
ဒါ အဲ့လို လုပ်လိုက်ဆိုတဲ့ သဘော...
ရီလင်းသခင် စိတ်တိုတာလဲ မဆန်းချေ...
သူ ကောင်လေး တစ်ယောက် အကြောင်းကို စုံစမ်းခိုင်းခဲ့သည်မှာ လွန်ခဲ့တဲ့ ရှစ်နှစ်ကထဲက...
လန်အာ ဆို တဲ့ နာမည်လေးပဲ သိတယ်...
ဘယ်သူဆိုတာလဲ နာမည်အရင်း မသိ...
ဘယ်လို ပုံစံဆိုတာတောင် ပုံရိပ်လေးလောက်တောင် မရှိ...
နေရပ်ဌာန ဆိုတာလဲ ၀ေလာ၀ေး...
တည်ရှိခဲ့ဖူးတယ် ဆို တဲ့ အကြောင်းပြချက် လေး တစ်ခုထဲနဲ့ သေလား ရှင်လားတောင် မသိတဲ့ လူတစ်ယောက်ကိုပဲ စိတ်ထဲထားပြီး ရှာလာခဲ့တဲ့ လူက အခု သတင်း အစအန ရပြီ ဆို တဲ့ အချိန် မှာ အခုလို ဖြစ်သွားတော့...
ဒီ စားပွဲထိုးကောင်လေးရဲ့ အသက်က အာမခံ နိုင်ဖွယ်ရာမရှိ...
ရှောင်ကျန့် လည်း Club အပြင် ဘက် ရောက်သည်နဲ့...
" ဟောက်ရွှမ်း အခုချက်ချင်း ကျိရန်ကို ဖုန်းဆက် "
" ဟုတ်ကဲ့ ရီလင်းသခင် "
.
.
" မကိုင်ဘူး ရီလင်းသခင် "
" ကျစ်.. သူ့ဖုန်း တည်နေရာကို စုံစမ်းလိုက် "
" 48 block လမ်းနားမှာ လွန်ခဲ့တဲ့ ငါးမိနစ်ကပဲ ရှိ တယ်
ရီလင်းသခင် "
" တောက် ဒီကောင် မိသွားပြန်ပြီ! "
" ကျွန်တော် တို့ အခုပဲ သွားရှာလိုက် ပါ့ မယ် "
" မြန်မြန်ရှာ!! "
ဟောက်ရွှမ်းက ရှောင်ကျန့် ကို တစ်ချက် ခေါင်းငြိမ့်ပြပြီး..
လူ နှစ်ယောက် ခေါ်ကာ ထွက်သွားလေသည်...
ရှောင်ကျန့် က မှောင်ခို လုပ်တိုင်း သူ့လူတွေနဲ့သာ လွှဲ ထားတတ်တာမို့...
လစ်ရင် လစ်သလို တခြားဂိုဏ်းတွေက သူ့လူတွေကို ပြန်ပေးဆွဲပြီး ရှောင်ကျန့် အကြောင်း ဖော်ချင်ကြသည်...
ရှောင်ကျန့် ဆိုတာကလည်း စီးပွားရေး လောကမှာသာ မျက်နှာပန်းထွက်ပြပေမဲ့...
မှောင်ခိုနဲ့ ပတ်သတ်ရင် ယုံကြည်ရတဲ့ ဖောက်သည်က လွဲလို့ တခြားသူ တော်တော်များများ မမြင်ဖူး...
ရှောင်ကျန့် ရဲ့ အရင်လိုစိတ်နဲ့ဆို သူ့ လူတွေ ပျောက်သွားလည်း ရှာခိုင်းမှာ မဟုတ်...
နှစ်ရက်လောက်နေရင် ဒဏ်ရာ ဒဏ်ချက် အပြည့် နဲ့ ပြန်လာကြမှာပဲလေ...
ဒါပေမဲ့ အဲ့ဒီဂိုဏ်းကတော့ အမှုန့်ဖြစ် ခဲ့ ပြီ...
အခုက သူ့ဘ၀ရဲ့ အရေးကြီးဆုံး အချက်အလက် ပါသွားတယ်မလား...
တစ်ရက်ဆိုတဲ့ အချိန် ကြာသွားသည်အထိ ပြန်မလာသေးတဲ့ သူ့လူတွေကြောင့် ရှောင်ကျန့် ရဲ့ ဒေါသတွေက ဟိုကောင်လေးဆီသာ ဦးတည်နေသည်...
ခါးပတ်တစ်ခုကို လက်မှာကိုင်ပြီး...
အခန်းတစ်ခုဆီ ဦးတည်နေတဲ့ ရှောင်ကျန့် ရဲ့ ခြေလှမ်းတွေက...
အရင်ထက် ပိုကျဲနေသလို...
အခန်းဆီကို ကြည့်နေတဲ့ မျက်လုံး တွေ ကလည်း မီးသာဆို ပြာ ဖြစ်နိုင်သည် အထိ စူးရှသည်...
အခန်းထဲ ရောက်တော့ ကောင်လေးက မျက်လုံးကို အ၀တ်နဲ့ စည်းထားခံရပြီး လက်နှစ်ဖက်ကို မြှောက်ကာ ကြိုးတုပ် ခံထားရသည်...
ခြေသံကြားတော့ ကောင်လေးက အသံကြားရာဘက် လှည့်လာပြီး...
" ကျွန်..ကျွန်တော် တောင်းပန်ပါတယ်...
ကျွန်တော့်ကို လွှတ်ပေးကြပါ "
ဖြောင်းးး!!!
အားး!!
ရှောင်ကျန့်က ပြောဆိုခြင်း မရှိ ကောင်လေးကျောပေါ်သို့
ခါးပတ်နဲ့ မညှာမတာ ရိုက်ချလိုက်သည်...
ပြီးနောက် ပြောလိုက်သည့် စကားတစ်ခွန်းက...
" မင်း အစကထဲက သတိထားခဲ့သင့်တာ "
ဖြောင်းး!! ဖြောင်းး!!
အဆက်မပြတ် ကျလာသည့် ရိုက်ချက်တွေက မျက်နှာ နုနု လေးကိုပါ မချန်...
ဗြိ!!!
ရှောင်ကျန့် က သု့ရိုက်ချက်တွေကြောင့် စုတ်ပြဲနေသည့် အကျီလေးကို ဆွဲဖြဲလိုက်သည်...
အ၀တ်မဲ့သွားသည့် ခန္တာကိုယ် နီရဲရဲလေးက မှုန်ပြတဲ့ အလင်းရောင် အောက်မှာတောင် ရှောင်ကျန့် ကို တစ် ခု ခု လိုစေချင်လာသလို...
ရှောင်ကျန့် က အ၀တ်မဲ့တဲ့ ခန္တာ ကိုယ်လေးကို သုံးချက်လောက် ဆင့်ရိုက်လိုက်တော့...
ကောင်လေးက ခေါင်းငိုက်စိုက်ကျသွားသည်...
ရှောင်ကျန့် ထိန်းထားတဲ့ စိတ်တွေ လွတ်ထွက်ချင်လောက်အောင် ဆွဲဆောင်မှု ပြင်းတဲ့ ကောင်လေးကြောင့်...
အကြည့် လွှဲလိုက်ပြီး တံခါးဘက်ကို ဦးတည်လိုက်ပေမဲ့...
" အ့ "
ကောင်လေးဆီက ညည်းသံ သဲ့သဲ့ ထွက်ပေါ် လာ တာ ကြောင့်...
လိုချင်သည့် စိတ်တို့ အစုံးစွန်ရောက်ကာ...
ကောင်ငယ်လေးကို သူ့စိတ်ကြိုက် ဆက်ဆံမိသည်...
နူးညံ့ခြင်းမပါ ရမ္မက် သက်သက်ဖြင့်သာ စခဲ့သည့် အရာမို့...
တစ်သက်လုံး စောင့် ထိန်းလာတဲ့ အနမ်းဦးလေးကတော့ ကောင်လေးဆီ မရောက်ရှိခဲ့...
အနမ်းဦး ဆိုတာလေးက သူအရမ်း ချစ်ရတဲ့ သကြားသီးလေး အတွက်သာ...
💞 19.10.2020 💞
Коментарі