Part-1 #Unicode
Part-1 # Zawgi
Part-2 # Unicode
Part-2 #Zawgi
Part-3# Unicode
Part-3#Zawgi
Part-3#Zawgi
" ကြၽန္ေတာ္ ျပန္လိုက္ပါဦးမယ္ "

လန္အာ ပုံျပလိုက္တာနဲ႕ ႐ုတ္တရက္ ထျပန္ဖို႔ လုပ္ေနတဲ့ သူေၾကာင့္ ယန္းလီလည္း ေၾကာင္သြားသည္...

" ဟင္! "

သူ႕ ႐ုတ္တရက္နိုင္ သြားတာကို သိ တဲ့ ေရွာင္က်န့္ က...
အမူအရာကို ျပန္ ထိန္း လိုက္ ၿပီး...

" ကြၽန္ေတာ္ လန္အာေလးကို ခ်က္ခ်င္း ေတြ႕ ေအာင္ ရွာေပးပါ့မယ္...
ဒါ ကြၽန္ေတာ့္ကဒ္ပါ...
ကြၽန္ေတာ္ လည္း ေတြ႕တာနဲ႕ ခ်က္ခ်င္း အေၾကာင္းၾကား ပါ့ မယ္...
ကြၽန္ေတာ့္ကို သြား ခြင့္ျပဳပါဦး "

႐ုတ္တရက္ ဆန္သြားတယ္ဆိုေပမဲ့ ယန္းလီလည္း မတား ျဖစ္...
ေရွာင္က်န့္ ထြက္သြားမွ ကဒ္ကေလးကို ၾကည့္လိုက္ေတာ့...

" ဟင္! Sean Xaio "

တစ္ကမာၻလုံးရဲ႕ နံပါတ္တစ္ စီးပြားေရးသမား...

ေရွာင္က်န့္ လည္း သူ႕လူကို အခ်က္ေပး ေခၚလိုက္ေတာ့ အနား ကို ခ်က္ခ်င္း ေရာက္လာသည္...

" အခု ခ်က္ခ်င္း Chongqing ကို ျပန္ ဖို႔ ေလယာဥ္ စီစဥ္လိုက္ "

" ဟုတ္ကဲ့ CEO "

ေရွာင္က်န့္ လည္း အသင့္ ဖြင့္ေပးထားသည့္ ကားေပၚ တက္လိုက္ၿပီး လက္ထဲက ဓာတ္ပုံေလးကိုသာ တစ္စိုက္မတ္မတ္ ၾကည့္ေနမိသည္...

သူအရမ္းမွားသြားၿပီ...
သူေနာက္က် သြားၿပီလား...

ေရွာင္က်န့္ လည္း ဖုန္းနံပါတ္ တစ္ခု ေကာက္ဆက္ လိုက္ၿပီး...

📲 " ေဟာက္႐ႊမ္း အေတာ္ဆုံး ဆရာ၀န္ေခၚၿပီး လူ႕အသက္ကယ္ဖို႔ လိုအပ္တာေတြ အကုန္ ျပင္ထားလိုက္...
ဟိုအခန္းကို ေစာင့္ၾကည့္ထား...
ငါမလာမခ်င္း ယင္တစ္ေကာင္ေတာင္ မ၀င္ေစနဲ႕ "

တီ...တီ...

သူ႕လူေတြနဲ႕ အရင္ဆုံး ကယ္ခိုင္းလိုက္လို႔ရေပမဲ့...
ဒဏ္ရာေတြနဲ႕ သုံးရက္ေတာင္ ပစ္ထားခဲ့တာမလား...
အကယ္၍မ်ား မျဖစ္ေစခ်င္တာ ျဖစ္ခဲ့ရင္ေတာင္ သူ႕ကေလးကို သူပဲ ထိမယ္...
မထားသင့္တဲ့ အတၱဆိုတာ သိေပမဲ့ သူတစ္ခါတေလ ႐ူးမိုက္ပါရေစ...

နာရီ၀က္ေလာက္ၾကာေတာ့ ေရွာင္က်န့္ တို႔ own airport ေရာက္ၿပီး...
Private jet က အဆင္သင့္...

ေလယာဥ္ နဲ႕ ဆို ေတာ့ တစ္နာရီေလာက္ပဲ စီးရေပမဲ့...
ေရွာင္က်န့္ အတြက္ေတာ့ တစ္သက္ေလာက္ကို ၾကာေနၿပီ...

အိမ္ေတာ္ ေရာက္တာနဲ႕ ေရွာင္က်န့္ အေစာင့္ေတြ ခ်ခဲ့တဲ့ အခန္းဆီကိုပဲ တိုက္ရိုက္သြားလိုက္ၿပီး...
အခန္းတံခါး ဖြင့္လိုက္တာနဲ႕ ျမင္လိုက္ရတာက...
ျဖဴေဖ်ာ့ၿပီး လဲေနတဲ့ ခႏၲာကိုယ္ေလး...
အဆိုးဆုံးအထိ ေတြးထားေပမဲ့ တကယ့္ တကယ္ ေတြ႕လိုက္ရတဲ့ အခ်ိန္က် ခံနိုင္ရည္မရွိ...
ေရွာင္က်န့္ လဲေနတဲ့ ခႏၶာကိုယ္ ေလး ကို ႏူးညံ့စြာ ေပြ႕ခ်ီလိုက္ၿပီး..
ေဟာက္႐ႊမ္း အသင့္ ျပင္ ထား သည့္ အခန္းထဲ ေခၚလာသည္...

ဆရာ၀န္က ရိေပၚကို လိုအပ္တဲ့ အသက္ကယ္မႈေတြ လုပ္ၿပီး...

" ေဒါက္တာ အတတ္နိုင္ဆုံး ႀကိဳးစား ထား ပါ တယ္...
အသက္ အႏၲရာယ္ မရွိေတာ့ဘူး ဆိုေပမဲ့...
လူနာက ၾကမ္းၾကမ္းတမ္းတမ္း ဆက္ဆံခံထားရၿပီး...
ျပင္းထန္တဲ့ ဒဏ္ရာေတြေၾကာင့္ သတိလည္လာဖို႔ကေတာ့ ေစာင့္ရဦးမွာပါ "

ေရွာင္က်န့္ က ေရာက္ကထဲက အသက္မပါတဲ့ လူတစ္ေယာက္လို ျဖစ္ေနတာေၾကာင့္...
ေဟာက္႐ႊမ္းကပဲ ၀င္ၿပီး ေက်းဇူးတင္ စကား ေျပာ ကာ ျပန္လိုက္ပို႔ေပးလိုက္သည္...

ေရွာင္က်န့္ ပုံစံၾကည့္ၿပီး တပည့္ေတြလည္း စိတ္မေကာင္း...
ခက္ထန္တဲ့ ပုံစံကို အၿမဲ ျမင္ဖူးခဲ့ေပမဲ့ အခု လို အသက္မဲ့ေနတဲ့ ပုံစံက ပထမဆုံး ျမင္ဖူးတာ ဆိုလည္း မမွား...

ေရွာင္က်န့္ က ခုတင္ေဘးမွာ ထိုင္ေနတာမို႔...
ေဟာက္႐ႊမ္းတို႔ တစ္ဖြဲ႕က အလိုက္တသိ အခန္းတံခါး ေစ့ေပးကာ ထြက္သြားေလသည္...

ေဟာက္႐ႊမ္းတို႔ ထြက္သြားၿပီး ခနအၾကာေတာ့ ေရွာင္က်န့္ မ်က္ရည္ေတြ တြင္ တြင္ က်လာၿပီး...
ျဖဴေဖ်ာ့ေဖ်ာ့ မ်က္ႏွာေလးထက္ ပါးေလးကို အုပ္ကိုင္ၿပီး ႏႈတ္ခမ္းႏုႏုထက္ အနမ္းေလး ေႁခြလိုက္သည္...

" ကိုယ္ ေတာင္းပန္ပါတယ္...

ကိုယ္ ေတာင္းပန္ပါတယ္...

ကိုယ္ ေတာင္းပန္ပါတယ္...

ကိုယ္ေၾကာင့္ပါ...

ကိုယ္ ကေလးကို မမွတ္မိခဲ့တာပါ...

ကိုယ္.. ကိုယ္မွား ပါ တယ္..
ဘာမွ မျဖစ္ပါနဲ႕ ကေလးရယ္...

ကေလး နိုးလာရင္ ကိုယ္ ေက်နပ္ေအာင္ ေတာင္းပန္မွာမို႔...

ဘာမွ မျဖစ္ဘဲ ျပန္လာေပးပါ... "

ေရွာင္က်န့္ ႏႈတ္ခမ္းသားေလးေတြ ေတာင္ တုန္ေနၿပီး...
ရွိုက္သံ မထြက္ေအာင္ ထိန္းေနတာမို႔...
အသံက တစ္ခါတစ္ခါေတာင္ တိမ္၀င္သြားသည္...

" ကေလး ကိုယ္ မင္း ကို အရမ္း လြမ္းေနခဲ့တာ...

အရမ္း ေတြ႕ခ်င္ေနခဲ့တာ...

ကိုယ္ မင္း ကို အရမ္း လိုအပ္ခဲ့တာ...

ကိုယ္ ေတာင္းပန္ပါတယ္...
နိုးလာပါေတာ့ေနာ္...

ကိုယ္ ကေလး ေက်နပ္ေအာင္ ကိုယ့္ကိုကိုယ္ ျပန္ႏွိပ္စက္ေပးရမလားဟင္ ...
အဲ့ဒါမွ ကေလး နိုးလာမွာလားဟင္...

ကိုယ္ ကေလးနိုးလာရင္ ေပးတဲ့ အျပစ္ဒဏ္ အကုန္ခံယူမွာမို႔
နိုးလာ ပါ ေတာ့ေနာ္...

ကိုယ္..ကိုယ္ ကေလးရဲ႕ စကားသံေလးေတြ ၾကားခ်င္လို႔ပါ...

ကိုယ္ အၾကမ္းတမ္းဆုံး အခိုက္အတန့္ေတြ ႀကဳံခဲ့ေပမဲ့...
ကေလး ကိုယ့္ကို စကား မေျပာတဲ့ အခ်ိန္က ကိုယ့္အတြက္ ငရဲက်ေနသလိုပဲ...

ကေလး ကိုယ့္ကို ခ်စ္လားဟင္...
Hk ကိုယ္မွားလို႔.. ကေလးက ကိုယ့္ကို ျမင္ေတာင္ မျမင္ဖူး ေသးဘူးေလ...

ကိုယ့္ကို တစ္ခ်က္ေလာက္ ၾကည့္ပါလားဟင္..
ငယ္ငယ္တုန္းကလို ‌ကေလးရဲ႕ ေတာက္ပတဲ့ အၾကည့္ေလးေတြ ျမင္ခ်င္လို႔ပါ...

ကိုယ့္ကို မေက်နပ္တဲ့ အၾကည့္နဲ႕ ၾကည့္ မယ္ ဆို ရင္ ေတာင္ ကိုယ္ခံယူပါ့မယ္..
.
.
.
.
. "

ရီေပၚ သတိေမ့ေနတဲ့ တစ္ေလွ်ာက္လုံး ေရွာင္က်န့္ က
သူဘယ္ေလာက္ လြမ္းခဲ့ေၾကာင္း...
သူဘယ္ေလာက္ ေစာင့္ ခဲ့ရတဲ့အေၾကာင္း...
သူဘယ္ေလာက္ ခ်စ္တဲ့ အေၾကာင္း...
သူမွားခဲ့တဲ့ အေၾကာင္းကိုသာ တဖြဖြ ေျပာရင္း အခ်ိန္ေတြကို ကုန္ေစသည္...
ရက္ေတြ ၾကာလာေလ ေရွာင္က်န့္ က အ႐ူးတစ္ေယာက္လို ျဖစ္လာေလ...

ရိေပၚ သတိရမလာမခ်င္း ေရွာင္က်န့္ က ခုတင္နားကေနေတာင္ မခြာ...
အစားလည္း မစား အိပ္လည္းမအိပ္...
တစ္ရက္တစ္ခါ အနာေလးေတြကို ေဆးေသခ်ာ ျပန္ ျပန္ထည့္ေပးၿပီး...
ေသခ်ာ သန့္ ရွင္း ေပးတာလည္း အလုပ္ တစ္လုပ္..
ေဟာက္႐ႊမ္းတို႔က နားဖို႔ ေျပာေပမဲ့ အခ်ည္းႏွီးသာ...
ေရွာင္က်န့္ ဆီက ျပန္ရလိုက္တဲ့ စကားကေတာ့...

" ငါ့ကေလးက အခု အစာစားရလို႔လား!...
ကေလးက သတိေတာင္ ျပန္လည္ မလာတဲ့ အခ်ိန္ မွာ ငါ့ ကို အိပ္‌ေစခ်င္တာလား!
ကိုယ့္စည္းနဲ႕ကိုယ္ ေနၾက! "

အခုေတာ့ တစ္ပါတ္ေတာင္ ရွိၿပီဆိုေတာ့ ရိေပၚက သတိမရေသးေပမဲ့ ႏႈတ္ခမ္း ေလးေတြေတာင္ ပန္းႏုေရာင္ ျပန္သမ္းလာၿပီ...

" တစ္ပါတ္ေတာင္ရွိၿပီ ကေလးရယ္ ကိုယ့္ကို ေပးတဲ့ အျပစ္က ႀကီးလိုက္တာ "

ေရွာင္က်န့္ က ထုံးစံ အတိုင္း ပါးေလးကို ဖြဖြ ကိုင္ကာ ေျပာရင္း...
မ်က္ရည္ေတြ မဖိတ္ေခၚဘဲ စီးဆင္း လာ ေတာ့ သည္...

" အင္းးးး "

ထိုစဥ္ ရိေပၚက ညည္းသံေလးနဲ႕ အတူ လႈပ္ရွားလာေတာ့...
ေဟာင္႐ႊမ္းကို ေခၚၿပီး ဆရာ၀န္ ေခၚ ခိုင္းလိုက္သည္...

ရိေပၚက နိုးလာေတာ့ ေရွာင္က်န့္ ကို ျမင္သည္ႏွင့္...

" ကြၽန္ေတာ္ ဘယ္ေရာက္ေနတာလဲဟင္ "

" ကေလး အတြက္ ျပင္ထားတဲ့ အခန္းထဲမွာ...
ကေလး ဘယ္လို ေနေသးလဲ ...
တစ္ေနရာရာ နာေနေသးလား...
ကေလး အဆင္ေျပလား... "

ရိေပၚက ေရွာင္က်န့္ ႐ုပ္ကို မျမင္ဖူးေပမဲ့ ဒီ အသံကိုေတာ့ ေကာင္းေကာင္း သိေနသည္...

" ဟင္! ခင္..ခင္ဗ်ား ကြၽန္ေတာ္ ေတာင္းပန္ ပါ တယ္...
ကြၽန္ေတယ့္ကို လႊတ္ေပးပါ "

အိမ္က ထြက္လာၿပီး ေလးရက္ အၾကာမွာ သူငယ္ခ်င္း အိမ္မွာလဲ မေနေတာ့ဘဲ....
ကိုယ့္ အလုပ္ကိုယ္ရွာၿပီး ရတဲ့ အလုပ္ေလး စလုပ္တဲ့ ေန႕မွာပဲ...
မေတာ္တဆ အမွားေလး လုပ္မိတာကို ထိုလူက ေသတာထက္ဆိုးတဲ့ ျပစ္ဒဏ္ေပးတဲ့ လူမို႔ အေသအလဲေၾကာက္ၿပီး အေသအလဲ ေတာင္းပန္ေနမိသည္...

ရိေပၚက လဲ‌ေနရာက ကုန္းထၿပီး ေရွာင္က်န့္ ကိုင္ထားတဲ့ လက္ကိုပါ ျဖဳတ္ခ်ၿပီး ေဆးပိုက္ေတြပါ ျဖဳတ္ပစ္သည္..
ခုတင္စြန္းေလး ေျပးကပ္ကာ ဒူးေလးႏွစ္ဖက္ေထာက္ၿပီး...

" ကြၽန္ေတာ္ ေတာင္းပန္ပါတယ္...
ကြၽန္ေတာ့္ကို လႊတ္ေပးပါ...
ခင္ဗ်ား လုပ္ခဲ့တာေတြလဲ မေျပာပါဘူး...
ကြၽန္..ကြၽန္ေတာ့္ကို လႊတ္ေပးပါ...
ကြၽန္ေတာ့္ကို အဲ့ဒီ အခန္းႀကီးထဲ ထည့္မပိတ္ပါနဲ႕ "

" ကေလး..ကိုယ္ "

" အီးးးဟီးးး မလာနဲ႕ ေတာင္းပန္ပါတယ္...
မလႊတ္ေပးခ်င္လည္း အေသသတ္ခ်င္သတ္ပါ...
အဲ့ အခန္းႀကီးထဲေတာ့ မလႊတ္ပါနဲ႕ "

ရိေပၚက မ်က္ရည္ လည္႐ြဲ နဲ႕ ေတာင္းပန္ေနသလို...
ေရွာင္က်န့္ လည္း မ်က္ရည္ တြင္ တြင္ က်ေနရၿပီ...

" ကေလး ..ကိုယ္..ကိုယ္ ေတာင္းပန္ပါတယ္ "

ေဆး ပိုက္ ျဖဳတ္ ထား တဲ့ ေနရာကလည္း ေသြးေတြ စီးက်ေနၿပီမို႔...
ေရွာင္က်န့္ က ခုတင္ေပၚ တက္လာဖို႔ ျပင္တိုင္း...
ရီေပၚက အစြန္းကို ကပ္ၿပီး ခႏၲာကိုယ္ေလး ပိုပို က်ဳံ႕သြားကာ...

" မလာနဲ႕!! ကြၽန္ေတာ္ ေတာင္းပန္ပါတယ္ မလာပါနဲ႕ "

" ကိုယ့္ေၾကာင့္ပါ...
ကိုယ္ မွားတာပါ...
ကေလးကို ဘာမွ မလုပ္ပါဘူး..
ေသြးေတြ ထြက္ေနၿပီေလေနာ္ ကိုယ္ ဘာမွ မလုပ္မွာမို႔ ကိုယ့္ကို လာခြင့္ေပးပါ "

" ဟင့္အင္း ခင္ဗ်ား မလာပါနဲ႕...
အီးးဟီးး ခင္ဗ်ားကို မယုံဘူး...
ခင္ဗ်ားက ကြၽန္တာ့္ကို ထပ္ပိတ္ထားမွာ "

ရိေပၚက သူျဖဳတ္ထားတဲ့ ပိုက္က ေဆးထိုးအပ္ကို ယူ ၿပီး လည္ပင္းမွာ ခ်ိန္လိုက္ကာ ထိုးမယ္ ျပင္လိုက္သည္...
ေသသြားတာက ဘာမွမရွိတဲ့ အခန္းထဲ ထည့္ပိတ္ခံထားရတာထင္ ပိုေကာင္းဦးမည္...

ရိေပၚ အမူအယာ ျမင္လိုက္တဲ့ ေရွာင္က်န့္ က အလန့္တၾကား ျပန္ေနာက္ဆုတ္သြားၿပီး...

" ကိုယ္..ကိုယ္ မလာေတာ့ဘူးေနာ္...
အဲ့ဒါႀကီးကို ခ်ထားလိုက္ပါ...
ကိုယ္တကယ္ မလာေတာ့ဘူးေနာ္...
ကိုယ္ ေျပာျပတာေလးဘဲ တစ္ခ်က္ နားေထာင္ေနာ္ "

ထိုအခ်ိန္ ေဟာက္႐ႊမ္းနဲ႕အတူ ဆရာ၀န္ေရာက္လာၿပီး...
အေျခအေနကို ရိပ္ မိ သြားသည္ ထင္...

" လူနာ ေဆးထိုးအပ္ႀကီး ခ်ထားလိုက္ပါ...
သူ႕ ကို မရွိေစခ်င္ ဘူးမလား ေဒါက္တာ ထြက္သြားခိုင္းလိုက္ပါ့မယ္ "

ေဒါက္တာက ေျပာၿပီး ေရွာင္က်န့္ ကို မ်က္စပစ္ျပလိုက္ ေတာ့...
ေရွာင္က်န့္ က အလိုက္တသိ ထြက္သြားေပးတယ္...

ရိေပၚက အခန္းထဲကေန တြန့္ဆုတ္ တြန္ဆုတ္ ထြက္သြားတဲ့ ေရွာင္က်န့္ ကို လိုက္ ၾကည့္ ေန တုန္း...
ေဒါက္တာက ႐ုတ္တရက္ ရိေပၚ လက္ထဲက ေဆးထိုးအပ္ကို လုလိုက္ကာ...
မိမိ လက္ထဲက ေဆးထိုးအပ္ျဖင့္ လက္ေမာင္းမွာ တစ္ခ်က္ စိုက္ကာ အလ်င္ အျမန္ ထိုးလိုက္ေတာ့...
ရိေပၚတစ္ေယာက္ အိပ္ယာေလးေပၚမွာ ေခြေခြေလး ေမ့လဲသြားသည္...

ရိေပၚကို စမ္းသပ္ ၿပီးသည္ႏွင့္ ေဒါင္တာက အခန္း အျပင္ ထြက္လာေတာ့ ...
ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္ႀကီးစြာျဖင့္ ေစာင့္ေနတဲ့ ေရွာင္က်န့္ က အေျပးအလႊား အနားေရာက္လာကာ...

" သူ.. သူဘယ္လိုေနေသးလဲ ေဒါက္တာ "

" ခႏၲာကိုယ္နဲ႕ ပတ္သတ္ၿပီး အေျခအေန အားလုံးေကာင္းသြားပါၿပီ...
ခင္ဗ်ားနဲ႕ ပတ္သတ္ရင္ေတာ့ ေၾကာက္ေနဦးမွာ...
စိတ္ ထိခိုက္သြားလို႔ပါ...
ေခ်ာ့ေပးၿပီး ႏူးႏူးညံ့ညံ့ေလး အတတ္နိုင္ဆုံး စိတ္ရွည္ေပးရင္ ျပန္ေကာင္းလာမွာပါ...
သူ မႀကိဳက္တဲ့ ကိစၥေတြကို အတင္း မလုပ္မိပါေစနဲ႕...
ေဆးကေတာ့ ေသာက္ေဆးပဲ လိုတာမလို႔ ဒီမွာေပးခဲ့ၿပီ "

ေဒါက္တာ ထြက္သြားေတာ့ ေရွာင္က်န့္ က စကားေလး တစ္ခြန္း ေျပာၿပီး ေမ့လဲ သြားသည္...

" ေတာ္ေသးတာေပါ့ "

သူ လည္း မစားမေသာက္ မအိပ္ဘဲ ေနတာ တစ္ပါတ္ေတာင္ ရွိၿပီမလား...

__________

ေရွာင္က်န့္ နိုးလာေတာ့ သူေန ေနက် အခန္းထဲမွာ...
ေဘးကို ၾကည့္လိုက္ေတာ့ ေဟာက္႐ႊမ္းက မတ္တပ္ရပ္ေစာင့္ေနတာမို႔...
ကိုက္ေနတဲ့ ေခါင္းကို ဖိကိုင္ၿပီး အားယူထလိုက္သည္...

" က်စ္ ဘယ္လိုျဖစ္တာလဲ "

" ရီလင္သခင္ သတိေမ့သြားလို႔ ေဒါက္တာက အားေဆး သြင္းေပးထားတာပါ "

" ငါ ေမ့လဲတာ!
ဟင္! ကေလး..ကေလးေကာ "

႐ုတ္တရက္ ထလာၿပီး ေဆးပိုက္ေတြကို ျဖဳတ္ကာ ရိေပၚဆီ သြားဖို႔ လုပ္ေနတဲ့ ေရွာင္က်န့္ ကို ေဟာက္႐ႊမ္း တားထားလိုက္ၿပီး

" သူ ဟိုဘက္ အခန္းမွာ ရွိပါတယ္ ရီလင္သခင္...
အခု မထပါနဲ႕ဦး...
ဒီေဆးကုန္မွ ထဖို႔ ဆရာ၀န္က မွာသြားလို႔ပါ "

" အခု မင္းက ငါ့ကို အမိန႔္ ေပး ေန တာ လား! "

" ခန ပါပဲ ခနေလးပဲ နားလိုက္ပါဦး...
အခု ဂ႐ုစိုက္သင့္တာ ရီလင္သခင္ ကိုယ့္ ကို ကိုယ္ပါ...
ရီလင္သခင္ ဒီလိုေနတာ တစ္ပါတ္ေတာင္ ရွိၿပီမလား...
သူ႕ကို ျပန္ခ်ဥ္းကပ္ဖို႔ဆို ရီလင္သခင္ အရင္ ထူေထာင္နိုင္မွ ရမွာပါ "

" က်စ္ "

ေဟာက္႐ႊမ္းက ေစတနာနဲ႕ ေျပာမွန္းသိတာမို႔...
ေရွာင္က်န့္ စိတ္ညစ္ညစ္နဲ႕ ခုတင္ေပၚမွာ ဆက္ထိုင္ေနလိုက္သည္...
ဟိုဒီ ၾကည့္ေနရင္းနဲ႕ ေဆးပိုက္ဆီ အၾကည့္ ေရာက္သြားေတာ့...
ေရွာင္က်န့္ က တစ္ စက္ ခ်င္း က် ေန တဲ့ ေဆးရည္ကို စိတ္ပ်က္ သလိုၾကည့္လိုက္ၿပီး...
ဘီးလုံးေလးကို လွိမ့္ၿပီး အရွိန္ျမႇင့္လိုက္သည္...
အားနည္းေနသူမို႔ ေဆးကို အတိုင္းအတာထက္ ပိုတိုးကာ ထည့္မိေတာ့ ႐ုတ္တရက္ ေခါင္းပါ မူးသြားသည္...

5 မိနစ္ေလာက္ ၾကာေတာ့ ေဆးရည္ ကုန္သြားသည္မို႔...၀မ္းသာ အားရ ပိုက္ကိုဆြဲျဖဳတ္ကာ ေဘးက ဂြမ္းနဲ႕ ေသြး ထြက္သြား သည့္ ေနရာကို ဆြဲသုတ္လိုက္ၿပီး ရိေပၚ့ အခန္းဆီ ဦးတည္လိုက္သည္ ...
ေဟာက္႐ႊမ္းက ရိေပၚ ရွိေနတယ္လို႔ ေျပာေပမဲ့...
အိပ္မက္ ျဖစ္ေနမွာ ေၾကာက္ေနမိတယ္...
ကေလးကို အဆုံးရႈံး မခံနိုင္ဘူး...

_______

ေရွာင္က်န့္ အခန္းထဲ ေရာက္ေတာ့ ရိေပၚက အိပ္ေပ်ာ္ေနသည္...
ေဆးရွိန္‌ေၾကာင့္ အိပ္ေမာ က်ေနသည္ထင္...
အရင္လို ေဆးထိုးအပ္တန္းလန္းေတြနဲ႕ မဟုတ္ေတာ့တာေၾကာင့္ အနည္းငယ္ စိတ္ေအးသြားရသည္...
သို႔ေပမဲ့ သူေလး အနား ထိခိုက္ေစမဲ့ ပစၥည္းေတြ မထားရဲ..
သူ႕ကိုယ္သူ တစ္ ခု ခု လုပ္ လိုက္ မွ ျဖင့္...

ေရွာင္က်န့္ လည္း အနားကို ေျခဖြ သြားလိုက္ကာ...
လက္ကေလးကို အနမ္းေလး ဖြဖြ ေပးလိုက္ၿပီး...
မ်က္ရည္ေတြက စီးက်လာျပန္သည္...

" အင္းးး "

ေဆးရွိန္ပ်ယ္သြားလို႔ ထင္ပါ့...
တအိအိနဲ႕ နိုးလာေတာ့ ေရွာင္က်န့္ က လက္ကေလးကို အသာ ဆုပ္ကိုင္လိုက္ကာ...

" ကေလး နိုးၿပီလား "

" ခင္ဗ်ား! .. "

ရိေပၚက လက္ကို ႐ုန္းၿပီ အတင္းထဖို႔ ျပင္ေနတာေၾကာင့္...
ေရွာင္က်န့္ က လက္ ႏွစ္ဖက္လုံးကို အိပ္ယာနဲ႕ ဟိုဘက္ဒီဘက္ ခ်ဳပ္ ကိုင္ လိုက္ ကာ...
အေပၚမွ အုပ္မိုးထားလိုက္ၿပီး...

" ကေလးကိုယ့္ကို မမွတ္မိဘူးလား...
ကိုကိုေလ..
သၾကားသီးေလး ရဲ႕ ခ်စ္ရတဲ့ ကိုကို ေလ...
ကေလးက နတ္သားေလးလို႔ အၿမဲေျပာခဲ့တဲ့ ကိုကိုေလ "

_________
💞 15.12.2020 💞
© Mary Phoo Phoo,
книга «All My False».
Коментарі