Набрати води в рот – уперто мовчати, нічого не говорити.
Приклад: Коли розмовляє будь-хто інший, необхідно набрати води в рот.
Народитися під щасливою зіркою – бути успішним у житті.
Приклад: Для того, щоб усі вважали, що ти родився під щасливою зіркою, необхідно добре працювати.
Не бачити лісу за деревами – не помічати головного.
Приклад: Важко створювати зручний інтерфейс, коли дизайнер не бачить лісу за деревами.
Не обібратися лиха – мати багато клопоту.
Приклад: Не обібратися лиха після тривалої хвороби.
Нести свій хрест – терпіти тяжку долю, обстоюючи справедливість або певну ідею.
Приклад: Часом доводиться нести свій хрест аби зберегти здобутки компанії.
Нитка Адріани – порятунок; спосіб, що допомагає розв’язати якесь важке питання, вийти зі скрутного становища.
Приклад: Ниткою Адріани для команди стала мапа взаємодії додатку із користувачем.
Ні за цапову душу – цілком даремно, марно.
Приклад: Ні за цапову душу купувати техніку компанії Apple для працівників, яким це не важливо.
Ні одвіту ні привіту – жодної реакції з боку когось на що-небудь.
Приклад: Після звільнення від Вадима ні одвіту ні привіту.
Ні тепер ні в четвер – ніколи, ні за яких обставин.
Приклад: Чужі обов’язки Андрій не виконує ні тепер ні в четвер.