Дівчина так сильно плакала, так жалібно стогнала, що кожні слова здавались дрібними й не потрібними. Що в таких випадках роблять слова? Коли душа відкрита, кожна людина може залишити там свій неповторний слід. Ніжний дотик, чи брудний слід ноги - ваш вибір.
Чудовисько спостерігало за цим з-під ліжка, затикаючи вуха, щоб нічого не чути. Нічим він не допоможе, лише налякає. В цей момент так шкода стало - бути кошмаром. Створінням, що почало свій початок з чужих страждань та темних емоцій і бажань.
Не втримати свого співчуття. Довгий мацак пітьми доторкнувся до маленької ніжки, перевіряючи реакцію. Крику не почулось, лише ридання в мить спинились. А потім маленькі ручки схопили чудовисько за шию, діставши з-під ліжка та притиснувши до себе.
Потім дівчинка з новою силою почала плакати, обіймаючи кошмар, який збентежено почав оглядатись навкруги. В цій ситуації було щось не правильне, не природне.
В порожній кімнаті заграв злий сміх, насмішкуватий, саркастичний. Від такого, жах полонив серце, а думки зливались в одну єдину: небезпека!
Навпроти вікна, де від легкого вітру колихались завіси, стояв високий чоловік, чий темний силует тінню падав на дитяче ліжко. На підлогу щось капало з предмета, який ця людина тримала в руці.
Чудовисько подивилось на те, що лежало перед цим темним силуетом. Жаль і сум, а ще люта ненависть заполонили мертве серце. Там, зламаною лялькою лежала дівчинка, яка зараз міцно притискала його до себе. Розірвана піжама, шматки котрої були розкидані по всій кімнаті. Тіло в синцях, кров була всюди.
Темний силует нахилився над власною жертвою, та прикрасив вже мертве тіло ще кількома порізами, вже на лиці. Він так старанно малював пташечку на щоці, але потім збісився і двома лініями хрест-навхрест закінчив свою працю.
За цим бридко було споглядати. Точніше, хотілось знищити, змусити відчути мільйон страждань цього нелюдя, який заховався серед людей.
- Така красуня, не дівчинка, а жінка вже. - знову сміх, такий щасливий, сповнений радості, що і серце чудовиська сповнилось огидою.
Тіні, вірні служниці, зараз почали свою диявольську гру за наказом самого кошмару. Він майстерно грав ними, не викликаючи підозри в темного силуету. Лише коли було вже пізно, весь сміх зник, обірвавшись з вирваним язиком.
- Ляля...- дівчинка в обіймах чудовиська щось прошепотіла, тихо-тихо, але він почув.
Поряд з мертвою дівчинкою лежала лялька з відірваною головою. Вона продовжувала посміхатись, мов все добре. Чорний мацак ніжно погладив душу по голові, подарувавши останній спокій, відпустив з першими промінчиками сонця.
Коли живі люди зайшли в кімнату, то крик жаху зірвався з рота. Там, в калюжі крові мертва дівчинка, а поряд з нею лялька, з незграбно пришитою головою. А біля вікна сидів чоловік, голова його була відірвана, закотившись під ліжко. Лише жах, страх і горе. А ще власний докір. Де те народження монстра?