На сьогоднішній день практично неможливо створити історію, яка б хоча б в чомусь не була схожа на безліч інших. Та ж сама річ і з трилерами.
Я бачив купу фільмів, які мали однакові сюжетні повороти, однакові розв'язки. Люди, які рідко дивляться фільми певного жанру, можуть бути приємно здивовані, а затяті любителі будуть невдоволено бурчати.
Я не кажу вам плагіатити весь сюжет. В жодному разі - Ні. Просто візьміть звідти розв'язку і придумайте до неї власну історію.
Наприклад: 2 фільми. "Вбивство в східному експресі" та "Лофт"
Сюжети двох картин абсолютно різні.
1. В потязі зарізали чоловіка. Детектив допитує всіх пасажирів. Підозра падає на коожного з них, бо в кожного був свій мотив. В фіналі ми дізнаємось що вбили всі разом!
2. 5 друзів купили квартиру, аби водити туди коханок. Один знаходить свою коханку зарізаною. Він підозрює когось з друзів. Мотиви були в кожного. В фіналі, ми дізнаємось що причетні всі його друзі.
Історії різні? Звісно! Але фінал однаковий - ми підозрюємо одного, а винні всі.
За таким принципом ви можете написати і свою власну історію з таким же фіналом.
Наприклад: 2 фільми "Шосте чуття" і "Спокойной ночи, мамочка"(вибачте, що рус.мовою)
1. На початку бачимо психолога, якому стриляють в живіт. Потім нам розповідають про хлопчика, який бачить привидів. Психолог хоче допомогти дитині і постійно з ним спілкується. Підказки, які нам дають, ми спочатку не помічаємо, а в фіналі дізнаємось, що психолог і сам є привидом, але про це не знає. Він помер від того пострілу.
2. Двоє дітлахів граючись забігають в піщеру. Один кличе іншого і не може знайти. Обидва повертаються додому.
Їхня мати ходить з забинтованим обличчям після пластичної операції. Один думає, що це вже не їх мати і постійно говорить про це іншому наштовхуючи на жорстокі рішення. Є ті ж самі підказки, які ми спочатку не помічаємо. Брат помер ще тоді, а хлопчик постійно бачить привида.
Сюжети різні, неочікуваний поворот однаковий.
Не бійтися брати чужі ідеї для створення власної історії.
Ідей безліч.
1. Винний головний герой, який здурів і бачить галюцинації.
2.Винні всі!
3. Подорож в часі з трагічним фіналом.
4. Містика, яка в фіналі спростовується до реалізму.( неякої містики не було)
5. Вбивця це хтось з близьких людей головного героя. Добрий персонаж, якого ніхто не підозрює.
6.Герой вмер, а те що було на протязі всієї історії це сон, передсмертні галюцинації, інший світ.
7. Головний герой покидьок і вкінці потойбічна сила забирає його в пекло.
8. Галюцинації. На протязі історії, то все лиш бурна фантазія героя, який прийняв наркотики, наївся грибів і т.д
9. Історія в історії, яка не має хепі енду( Приклад - мій твір "За межами справжнього")
10. Вбивця один серед натовпу вмираючих. Він всіх зібрав разом, щоб поквитатися.
11. Звичайна історія, яка в фіналі перетворюється на містику.
12. Історія яка розповідає декілька часових ліній. Про це дізнаємось лише у фіналі.
Щойно я навів вам 12 прикладів головних сюжетних поворотів трилеру різного жанру: психологічний, містичний, детективний.
Беріть, користуйтесь і створюйте свій оригінальний бестселер!
Удачі:)