Стрєлка
Бісер
Душенька мусорська
Сповідь
Сповідь
...Ты с улыбкой идиотской крупно попадал
   В поисках счастья раскатывал губу
   Но блядских событий сучий водоворот
   И бабки спустились, как будто бы в трубу
   Туда руку засунул, но снова ненаход...
                                        Atl"Диссонанс"

В ролях: Коля та Отець Онуфрій.

  ...Напевно все в моєму житті було помилкою. Ні, початок життя був звичайним, як і у всіх. Родився, пішов в садок, потім школа, випускний, універ, в армію не годен, ну все майже як у всіх. Коли кінчилась учьоба, я не знав що робити далі. І тому перше, що я зробив це пішов забирати борги, звичайно з відсотками. Як тільки з'явилися перші великі гроші, я купив ларьок. Думав примножу бабло. Ніхуя воно спочатку не виходило, не знав де брати товари оптом. Потім почав говорити з підприємцями як я. Тоді і появились у моєму житті оптові точки. Деякі не зовсім легальні, а за інші легко могли посадити. І якраз в пошуках дешевої хуйні, я й натрапив на Саньку. Він продавав смагу, але її хуй отлічиш від нормальної. Вот тоді я і піднявся конкретно. Алкашня зі всього міста приходила до мене брати дешеву горілку.  Це були золоті часи, я вже й думав новий ларьок відкривати, але судьба дала по яйцям. Санька спалив геть усе, чим підставив не тільки мене, але й всіх інших. Довелося шукати інших, але хуй вони зроблять так само як і Санька. Це був перший удар. Другим стало "зникнення" моєї дівчини – Каті. Вона просто зникла і все ні звістки, ніхуя. Тоді я йобнувся на саме дно, чекушка стала моєю дружиною на півроку. З дна витяг мене Санька. Він тоже тоді пив, як чорт, але витягти зміг. Сказав, що буде тільки мені горілку гонити і дав дві умови: перша – він продавець в ларьку, друга – купити йому АКа і звичайно дохуя патронів. Тоді знову все начебто налагодилося, як одного дня почали жостко пресувати мене і мій ларьок. Місцевий авторітєт Горинич, уж дуже захотів забрати мій бізнес. А то у Рудого забрав, у Іванича забрав, короче у всіх забрав крім мене. Перші нападки Санька відбивав, аж поки Горинич не заєбався відправляти людей на убой і спалив ларьок нахуй. Санька дав ахуєну ідею, сйобувати нахуй, бо Горинич не тільки спалив ларьок, але й натравив на мене мєнтів. Сука, ми з Санькою проїхали півкраїни, але оказалося Горинича знали повсюди. Тоді, я зробив дуже велику помилку. Вирішив посповідатися. Але не знав я, що в храмі божому люблять зміїв, а Горинич знав. І довго ж затримував мене батюшка, да так довго, що встигли приїхати братки Горинича.
  Тут і починається нова глава в моєму житті. У підвалі закинутого будинку в лісі, я прожив два роки. Там, замкнутий з самим собою, я потихеньку божеволів. Через перший місяць заточеня я знайшов нову біблію. Її писали такі ж самі полонені, як і я. В ній було багато різних думок, але майже кожна друга питала в бога: "За що?". І Бог мовчав, аж поки хтось не усвідомив, що не чує нас Господь, бо навіть у церквах засіли підари диявола. І знаєте, я йому повірив. З Санькою, після того як мене полонили я не бачився. І не знаю, що з ним сталося. Коли мене випустили, я довго блукав лісом, аж поки не натрапив на дім єгера. Степан був ахуєним мужиком, да чого був, Є. Він мене нагодував, напоїв і направив на шлях істинний, також він подарував мені Обрез. І знаєте отче? Саме тоді я зрозумів, яка була моя ціль в житті. Знаєте? Ні? А чому ви такий блідий?
  БАХ!
  Отець Онуфрій відлетів до стіни.
– Ось в чому моє призначення! Очистити ім'я господнє від підарасів Нечистого.



                                                       Кінець
© Bad Trip,
книга «Дорога».
Коментарі