Вся вулиця навколо темна, але костюм чоловіка білий, що вирізняв його серед чорної маси людей. Невже він…
Все це перервав звук дзвінка у двері.
- Що це таке? Чому так рано потребують моєї уваги? Хто це?
Двері відчиняються. Стоїть молода, приваблива жінка. Я її зразу впізнав – це була Фріна Лонет.
- Чому ви тут? Я вже все зробив, що ви мене просили.
- Ні, не все! Ви забули, чи не так?
- Що забув? – раптом в моїй голові блимнула лампочка, що означало одне, я забув про зустріч з фанатами.
- Ви напевне вже усе згадали і я можу не казати.
- Пані Фріно, я відпрацюю.
- Авжеж, а хто заперечує! Ваша зустріч відбудеться завтра о 17:00. Не забудьте і цього разу!- Так, Пані, я буду.
Фріна, що за чудна жінка! Вона водночас така мила і зла. Невже усе це може поєднуватись в одній особині. Її вигляд нагадує мені вчительку старших класів, адже костюм, що вона носить, робить лінії фігури досить чіткими, що злегка вимальовує в моїй голові образ німців (строгих, ідеальних, без єдиної помарки). Часом Фріна проявляє ці риси характеру, але коли хтось говорить про це їй в обличчя, вона завжди заперечує.
Думки про неї завадили моєму сну. Тоді я встав і пішов на кухню.
- Ні, як бачите, я ще досі тут.
- Панянко, можливо, ви не зрозуміли, але це мій дім!- Так, це ваш дім, я знаю!
- То, чому ви ще тут?- По-перше, я прийшла сюди не тільки, щоб вас збудити і нагадати, що завтра ви маєте зустріч. По-друге, я прийшла, щоб ви, Ріонте, знали, що від тепер я ваш менеджер.
- Ріонте, але ми підписували з вами контракт. Ви забули?
- Так, я підписував контракт, в якому сказано, що я, Ріонт Фонте, зобов’язаний відвідати ваше шоу і знятися у прямому ефірі з моїми фанатами. І це все, що було сказано! - чому мені тоді, контракт "на одну ніч" не здався дивним. Все ж, це мало бути щось, ніби обговорення послух, а не найм на роботу. Я щось сплутав, або мій менеджер свиня! Напевно, два варіанти правильні.
Як я міг пропустити цей пункт, він же на початку всіх інших домовленостей. Гм, дивно все так прозоро! Тоді мені спало на думку, що як це не все! І справді, це так, у контракті ще 20 пунктів, що на 2 роки сковують мені руки. Я розлючений через таку підставу. Чому коли майже все гаразд, появляється Пані Лонет і цей контракт! Я так більше не хочу жити! - Пані Фріно, я хочу обговорити це діло як належне. Мій менеджер не розповів про такі умови контракту. Він просто зробив це сам. Я не погоджуюся на такі умови. Де Ви таке бачили, що лише через одноразову появу у шов, наймають на повноцінну роботу. Невже, ви всі не вивчали право. - я просто почав викручуватися.
- Пане Фонте, це не мої проблеми, що Ви сліпо довіряєте своєму менеджеру. Невже, у Вас немає своєї голови? Де Ви її забули? - він вже не викрутитися!
Ми з нею попрощалися. Після чого, теплий душ звільнив моє тіло від цього негативу. Тоді я пішов у бар. Та раптом мій погляд був прикутим білим костюмом. Я його вже десь бачив. Це просто збіг – заспокоював я себе – більше нічого. Та ні, ця мала книжечка розклала все по своїм поличкам. Я вирішив йти за ним. Через кілька хвилив я пошкодував про це рішення…