Складалось враження, ніби секундна стрілка на годиннику от - от зупиниться.
Реальність в режимі slowmo.
Реальність, яку просто зараз транслюють широким екраном моєї сітківки.
В дійсності, час продовжує свій рух з незмінною швидкістю. Все довкола лишається як завжди. Все, окрім нас.
Сексуальне збудження, в суміші з алкоголем та наркотою трансформували моє тіло та свідомість в суцільну ерогенну зону.
Широкий вісімнадцятисантиметровий хуй обпікав її ніжну оксамитову шкіру диявольським полумʼям.
Обожнюю анальний секс. Пристрасний. Дикий
Я увійшов повністю.
Її тіло тремтіло від насолоди.
Вона захлиналась від насолоди.
- Єбаааа-ть, так, так, ще - кричала вона
Секс викликає залежність. Кожного разу його хочеться більше.
Яскравіше.
Зухваліше.
Ми це знали. Нас це влаштовувало.
Поки я плавно проникав в Єву сзаду, її вуста були зайняті ще одним членом. В той час як третій фалос трахав її вагіну, синхронізуючись зі мною.
Крім того, паралельно, ще по одному члену вона тримала в кожній своїй долоні.
На перший погляд, особливо для початківців, картина може цілком здатись гіперболізованною фантазією.
Проте це реальність. Реальність, якій бракує кілька деталей про те як в мій анус повільно занурюється хуй.
Чи можна після описаного вище причислити мене до геїв, чи бісексуалів? Якщо чесно, мені насрати - хоч до танкістів трансгендерів.
Я кохаю Єву і хочу аби вона стала моєю дружиною. Решта для мене не має суттєвого значення.
Я чудово памʼятаю чим закінчилась попередня глава, і, так - Вам не здається, я свідомо пропустив велику частину історії, перескочивши в нотатках майже під самісінькій кінець книги.
Що ж … сподіваюсь настане день, коли і цей епізод буде описаний в нотатках