Коли я увійшов до кімнати вона саме перебувала в колінно - ліктьовій позиціі, граціозно вигнувши спину подібно абісинській кішці.
Очі у неї були заплющені, а вираз обличчя давав зрозуміти що зараз ій по справжньому добре. Він тримав її пружні стегна мертвою хваткою піт буля і обливаючись рясними краплями потоу насаджував на свій пульсуючий фалос, який тієі миті більше нагадував відбійний молоток.
Існує твердження, що люди в житті один одного з’являються не просто так, ніби кожна зустріч, кожен погляд, і навіть слово, сказане і почуте, робить нас іншими - не такими, як ми були ще за мить до того
Особисто мені це допомагає наповнювати існування сенсом, особливо в моменти, коли на перший погляд неочікувано, проте цілком закономірно, в життя на повній швидкості вривається йобаний піздєц.
За 12 годин до подій описаних вище
- Ти точно готовий? - ніби, даючи мені шанс схаменутися, вкотре перепитувала Єва.
- Так! - незмінно відповідав я.
- Гаразд, в такому разі, я буду диригентом*, ти просто орієнтуйся по мені, домовились?
- Ок!
- В принципі, перш ніж почати - ми втрьох ще раз все проговоримо, гадаю ти зорієнтуєшся.
- Ага
- Джуде!
- Що?
- Ти точно готовий?
- Звісно
- Тоді, до вечора, Джуніоре!
- До вечора, Єво!
Я сидів в своїй кімнаті і подумки прокручував можливі сценарії першого в своєму житті бі ЧЖЧ. Все було готово. Мені не було ані соромно, ані страшно - це було цілковито моє рішення і я ні про що не шкодую, чим би не закінчилася сьогоднішня ніч. Хід моїх думок перервав вібро сигнал смс повідомлення.
«Я вже на місці. Алекс» - так звали запрошеного партнера.
Я ще раз пробіг поглядом по кімнаті, аби переконатись, що нічого не забув.
Алекс був зростом як і я, десь метр вісімдесят. Чорне волосся, карі очі - гадаю, за жіночими стандартами, він розцінювався як цілком симпатичний чувак.
- Доброго вечора!
- Привіт! - протягуючи руку, відповів я
- Дякую що приїхав
- Дякую, що запросили
Я жестом запросив Алекса до помешкання, а вже за п’ять хвилин ми сиділи з келихами рому і вели балачки про все і ні про що.
Так ми заспокоювались - і Алекс і я розуміли чим скоріше а все закінчиться вечір, проте швидко переходити до теми сексу, все ж було зарано, навіть для таких open mind корифеїв як ми.
- Алексе, скажи якщо це не є чимось особистим, коли і як ти зрозумів що хочеш сексу з чоловіками?
- Та без проблем, Джуд, насправді все аж занадто банально: я років з 15 почав дивитись гей порно, ну типу випадково натрапив і мені сподобалось. Потім, коли був студентом працював за кордоном і на одній вечірці я познайомився з двома латиносами. З розмови зʼясувалось, що це гей пара. Вони запросили мене в гості, де добряче трахнули. Власне, ось і все
Тієї миті я гадки не мав як правильно реагувати на подібні речі. Ніби і незвично, але в той же час цілком логічно. І ніяких тобі головних героїв, антагоністів. карколомних пригод з мандрівками у часі, героїчноі боротьби, зізнань весілля й титрів.
- Непогано, - відповів я виражаючи свою солідарність з розумінням наскільки це було можливо
В двері подзвонили. Я відчинив - на порозі стояла Єва. В ту мить вона була особливо чарівною
- Привіт привіт. Ну що? Як тобі Алекс? - стишеним голосом запитала Єва, - що скажеш?
- Ніби нормально, ще не зрозуміло
- Хвилюєшся ?
- Здається починаю
- Ти впевнений, що хочеш цього?
- Так, впевнений
- Гаразд. Ну тоді пішли?
- Пішли
Далі буде …
*диригент - умовне локальне позначення людини, яка задає настрій, темп, в цілому керує груповим сексом. Не є загальноприйнятим терміном.