До кімнати увійшла інша Єва. Не та, яку я знав, якою вона була ще мить тому - вона була іншою.
- Алексе, привіт, як настрій?
- Привіт, Єво! Дякую, все чудово! Як ти?
Їх розмова не мала нічого спільного з тим як спілкуються люди, що бачать одне одного вперше. Скоріше це нагодувало зустріч старих добрих приятелів, які давно одне одного не бачили.
- Джуде, ти ще довго стоятимеш в дверях? Йди до нас - з цими словами вона простягнула до мене руку і посміхнулась - Все гаразд?
- Так, звісно - відповів я, сідаючи поруч
- Хлопчики, як Вам ідея припудрити носики? - Єва розкрила долоню, в якому лежав пакетик з білим порошком
- Чудова ідея - підтримав пропозицію Алекс
- Ще б пак! - я і вже було хотів взяти у Єви зіпблок з наркотиками, проте в останню мить вона прибрала руку.
- Дозволь це зробити мені
- Будь ласка
Я спостерігав за Євою. Як вона висипає білий порошок на рівну дзеркальну поверхню, як пластиковими картками розділяє то на рівні частини, малюючи три ідеальні лінії.
Я не парився, ясна річ. Я ахуєть як нервував - мене ледь не тіліпало від хвилювання.
Абсурдність ситуаціі збивала з пантелику, ніби скреготіння іржавим цвяхом по склу. Адже це я прагнув отримати досвід бі чжч. Я ініціатор цього вечора, я його створив і мені дискомфортно?
Ахуєть! Якби існувала Нобелівська премія за далбаєбізм, гадаю, мені б не було рівних.
Щільно притиснувши до ніздрі скручену трубочкою купюру, я щосили вдихнув розкреслений Євою амфетамін. Минуло не більше пʼяти секунд, перш ніж я відчув на язиці його мерзенний присмак.
- Зараз стане легше, - намагався заспокоювати себе я, але виходило так собі.
- Де у Вас тут туалет? - запитав Алекс, щойно бахнувши свою порцію «спідів».
- Другі двері, наліво від вхідних, - зорієнтувала його Єва, приймаючи «естафету»
- Дякую!
Щойно Алекс залишив нас з Євою на одинці, вона швидко підійшла до мене
- Джуде, все гаразд?
- Так
- Ти впевнений? Ми можемо будь - якої миті все закінчити - тільки скажи.
- Все гаразд, Єво, правда. Просто трохи нервую.
- Знаю. Так буває завжди, коли буває вперше. Зараз мине.
- Гаразд
Вона обійняла мене. Я відчув на шиї її поцілунок. Хвилювання пройшло, чи, можливо, це почав діяти амфетамін? Хуй його знає.
Так, чи інакше я майже заспокоївся. Єва подала мені склянку ромом з колою
- За тебе, - запропонував я тост
- Ні! - заперечила вона - за нас!
До кімнати повернувся Алекс
- За що пʼєте?
- За чудовий вечір, - відповів я
- Підтримую!
Далі буде …