Смог за вікнами задавав плавні межі своєї влади, що, граційно вигинаючись, хвилею накривала скло, - і плавно відліплювала від нього прозорі пальці, залишаючи білі мітки.
Балкон не вирізнявся якоюсь довершеністю стилю – на неї не вистачило б грошей. Єдине, що розбавляло цю Різдвяну ніч: гірлянда що дратувала очі, вино, два наповнені бокали і два майже однакові подихи.
- Чого сумний? – пошепки запитала дівчина. Її голос майстерно сідлував тишу і линув на цьому баскому коні до вух юнака.
- Та ні, нічого, - похапцем відповів він, не зводячи очей з неї, - просто… дивлюся на тебе.
- Я ж не статуя, - засміялася вона, - не експонат.
- Звісно, - погодився він, - ти набагато більше.
Сміх змінився посмішкою і опусканням погляду в підлогу, через що темні, заледве покручені пасма закрили її обличчя і шию.
- Мені зашарітися?
- Як хочеш, - юнак знизав плечима, - тільки обличчя не ховай.
- Та досить вже! – образилася вона, коли стрілася з ним поглядом.
- Нєа!
Вона зітхнула, опустила руки на коліна і теж дивилася на нього. Ці сапфірові очі…
Її відразу взяв сміх – хлопець вхопив тендітні руки, якими дівчина вже потягнулася закрити рот – і вона відразу заспокоїлася, покірно опустивши долоні.
Звук дихання канув в тиші, повітря загусло, - і лиш світло псувало гармонію постійності. Легка посмішка торкнулася її губ.
- Не уявляла я так наше святкування, – прошепотіла вона.
- Тоді як? – юнак схилив голову набік; його очі блищали, мов у навіженого.
- Думала кудись підемо, чи… - кожне слово звучало все з меншою впевненістю, допоки вона взагалі зупинилась на півслові.
- Чи що?
- Не знаю, - опустила очі.
За вікном залунав свист – і раптові вибухи.
- Салюти, - видихнула дівчина, злегка повернувши голову до скла, - чому ж ми не можемо святкувати так, як і всі?
- Бо вони за вікном, не з нами, - відповів хлопець, - я ж думав, що ти хотіла побути… собою. І я щоб був собою. І щоб наші «собою» побули разом.
- Просто скажи, що не вистачає грошей на святкування.
- Ну, - ображено проскиглив юнак, - є, взагалі-то. Але тоді б ми були з ними, були б за вікном. Про себе чомусь ми завжди забуваєм.
- То якщо вже не салют, то хоч поцілуй мене.
- І салют, взагалі-то, є, - він нахилився до неї, - але спершу цілунок.