Глава 1
Нічний дзвінок розриває тишу…
-Алло-, позіхаючи мовить дівчина.
- Доброї ночі. Вибачте, що турбую в такий пізній час. Це Ваврин Тетяна Сергіївна?, - обізвався строгий чоловічий баритон.
-Так, це я. А що трапилось? - увімкнувши настінне бра, присіла.
-Це з поліції. Капітан Баченко. Вам знайома особа, Сидір Олена Володимирівна?
- Звичайно. Це моя подруга.
- Вам потрібно явитися у наш відділок.
- Що з нею?
- Вибачте, але це не телефонна розмова. Ви можете зараз під'їхати?
- Так. Я буду.
- Чекаю.
Влетівши у відділення поліції, швидко знайшла кабінет, постукала. З надією, що все добре, увійшла.
- Доброї ночі. Мене звати Ваврин Тетяна. Мені телефонували щодо…
- Так, так. Заходьте. Присядьте .
- Що з моєю подругою? Де вона?
- Прийміть мої співчуття. Олена Сидір була знайдена декілька годин тому мертвою.
- Щооо? Як це сталося?, - у грудях пекельно кольнуло, на очах з'явилася сльози.
- Вона була знайдена на мосту річки, на окраїні міста. Попередня версія - суїцид.
- Вона не могла таке зробити! Звідки ви взагалі взяли, що це вона?
- У неї при собі були документи. А ваш номер був у списку останніх дзвінків.
- Так… ми розмовляли увечері…
- Про що була розмова, вона щось говорила вам? Не було нічого підозрілого?
- Та ні… поговорили про роботу, плани на вечір.
- Олена не згадувала про якісь проблеми?
- Нічого такого.
- Де ви познайомились?
- Ще в коледжі. Потім наші дороги розійшлись. Тільки десь біля року тому ми випадково зустрілись і поновили нашу дружбу.
- В неї були рідні?
- Олена не любила на цю тему говорити. Лиш якось згадала, що батьки давно загинули в автокатастрофі. Залишився лиш брат, але я не знаю де він. Десь за кордоном.
- Ну, а сім'я, діти?
- Не було сім' ї. Зустрічалась з одним хлопцем. Діло йшло до весілля. А на основі чого ви стверджуєте, що це суїцид?
- В її сумці знайдено снодійні таблетки. Половину бракує.
- Це якась помилка! В неї не було проблем!
- Слідство з' ясує.
За декілька днів відбувся похорон. Людей попрощатись не було багато. Олеся працювала вчителькою у школі. Прийшло лиш декілька з їх колективу. Та й родини, як такої у неї не було. Де брат, ніхто не знав.
Ваня сидів як з хреста знятий. Від горя обличчя на ньому не було. Адже його наречена тепер в сирій землі. Тетяні теж було важко. Вона й досі не йняла віри, що все відбувається насправді. Так хотілося, щоб все виявилось кошмарним сном. Та реальність була куди жорстокіша.
Подаючи поминальний обід, дівчина ненароком підслухала розмову двох учительок.
- Я не дивуюсь, що Лєнка таке зі собою вчинила.
- Тридцять років, залишилась в дівках і не витримала.
- Ні, он хлопець, наче її, сидить. Думаю, причина в іншому.
- Ти про що?
- Певно загуляв з іншою. Що ще може бути?
- Як він міг ще й сюди прийти? Йому не соромно?
- Який сором? Він…
- Це як вам не соромно? Ви забули, де знаходитесь?, - не витримавши гримнула Тетяна. - Проявіть хоть трохи поваги! Тай Оленка не могла цього зробити!
- Ти не чула висновків поліції? Вона сама…
- Чула, але не погоджуюсь з цим. Щось тут не те. Рано чи пізно ми дізнаємось правду! А ви пожалкуєте про свої слова!, - і на нервах повернулась на кухню.
Опинившись на самоті, Таня не стримала сльози.
Через кілька хвилин дівчина почула, як хтось увійшов. Витерши сльози, встала і повернулась. Перед нею стояв Ваня.
- Ти щось хотів?
- Ти справді думаєш, що Оленка не сама?
-Не могла. І я в цьому впевнена!
- Але ж слідство визнало…
- Так. І в мене щодо цього багато запитань.
- Тобі щось відомо?
- Ми розмовляли того вечора. Лєна казала, що наступного дня багато роботи, купа контрольних у школі. Вона любила своїх діток, старалась підтягувати слабших. Днями готувалася з ними до олімпіади. Доречі, планувала тут ремонт зробити. Тож, тоді сказала, що іде спати. То як вона опинилася вночі на мосту?
- Та й у нас все добре йшло. Я ніяк не можу зрозуміти причину.
- Я теж.
- Мені це спокою не дає. Запитання розривають мою голову навпіл.
- Я з'ясую, що насправді сталося.
- Тоді давай діяти разом?
- Спробуймо.
Тетяна затрималася у помешканні Олени до пізнього вечора. Поки помила посуд, все прибрала. Незчулась, як годинник переступив за північ. Вирішила зайти у спальню подруги. Помітивши фоторамку біля ліжка, підійшла та взяла його у руки. Сльози накрили її з новою хвилею. Тремтячою рукою проводила по склі. Падаючи від знемоги, притулила зображення до своїх грудей і прилягла на ліжко скрутившись в позі ембріона. Міцний сон швидко схопив її у свої тенета.
Уві сні відчула дотик чиїхось рук до свого тіла. Повернулась на інший бік. Це сон, тут нікого не може бути, двері ж замкнуті. В цей момент відчула, як хтось сильніше схопив її за ногу. Відкривши очі, вона гучно закричала…
Коментарі
Показати всі коментарі
(1)