Глава 5
Тетяна з Алексом стояли під будівлею міської лікарні. Глянули одне на одного, кивнушни, пішли всередину. Знайшли реєстратуру:
-Доброго дня! - звернулась дівчина.
-Доброго! Чим можу вам допомогти?
- Скажіть, будь ласка, в якій палаті знаходиться Гліб Григорчук? - мовив хлопець.
- А хто ви йому? - зацікавлено глянула молоденька медсестричка.
- Емм… ми його друзі. - не розгубився Алекс.
- Так, так. Ми щойно дізнались про аварію. - підтримала лінію Таня.
- А може ви журналісти? - хмикнула у відповідь.
- Дівчино, ну що ви. - нахилився ближче хлопець. - Хіба я схожий на журналіста? Ми з потерпілим ще й партнери по-бізнесу.-у відповідь медсестра лиш блимнула очима. - Тож ви нам скажете, де він?
- Я не можу вас туди пропустити.
- Це ще чому? - не втерпіла Тетяна.
- Ми хочемо його провідати.
- Це неможливо. Гліб Романович в реанімації. Він у комі, але стан стабільний.
- Що? - виголосили двоє.
- Вибачте, але це все.
Вийшовши на подвір'я лікарні, Алекс заломив руки за голову, почав ходити вперед-назад.
-Чорт! Я думав, ми щось з' ясуємо!
-Так, погані справи…
- Наші пошуки зайшли у глухий кут. Невідомо, чи Гліб вийде з цього. Що тепер робити?
- Незнаю. Поговорити б із його сім'єю, але що ми їм скажемо…
- Пішли, посидимо десь, може щось придумаємо.-запропонував Алекс.
- Що ж, давай.
-Думаю, треба детальніше вияснити хто він, про сім' ю, чим займається.
- Так, хороша ідея. Можливо, за цей час він прокинеться.
-Розкажи щось про Оленку. Яка вона була у дитинстві? Теж була скритною?
- О, ну що ти! - відкинувся на спинку дивана хлопець. - Сестра інколи любила навіть побешкетувати!
- Справді? - здивувалась.
- Так. Якось, я прийшов зі школи додому, швидко скинув сумку, переодівся і сказав Лєні, що йду на футбол. А вона мені на те каже, що я не піду, бо уроки не зробив. І швидко вибігла з кімнати, і зачинила двері на ключ. А мене друзі під під'їздом вже чекали. Скільки не просив, не помагало. Вікно не варіант-третій поверх. Тож я вибив скло у дверях. Олена з переляку кинула в мене ключ і втекла геть. У висновку, на футбол я так і не пішов та й від батьків перепало добряче. - з посмішкою згадував Алекс.
- То ти теж ще той бешкетник! - засміялась.
- Бувало різне. До цієї трагедії з батьками, вона була зовсім іншою людиною. Веселою, життєрадісною, енергійною. А потім стала чужа, холодна.
- Мені здавалось, вона це переборола.
- Або тримала це в собі і старалась нікому не показувати.
-Останніми місяцями Оленка виглядала дуже щасливою. Плани на майбутнє робили її такою.
- Або, це був Гліб. - припустив хлопець.
- У всякому разі, вона була не була самотньою,- й Тетяна глянула у вікно автомобіля. Вони вже були на місці.
- А ти? - низьким тихим голосом запитав Алекс.
- Що я? - дівчина повернула голову в його сторону і вони зустрілись очима.
- Чому ти самотня? - ще на секунду вона затримала погляд і відвернулась.
- Я не самотня. В мене є рідні, друзі.
- А кохана людина? - при слові "кохана", в її душі біль відбився ехом.
- Була…
- Що сталось? Розкажеш?
- Давай не будем про це. - пальці монотонно почали теребити ключі від дому.
- Якщо захочеш поговорити- я готовий вислухати.
- Дякую. Та це не варте того. - опустила очі вниз.
- Він зробив тобі боляче? - обережно торкнувся плеча.
- Минулого не згадують. Я піду. Дякую, що підвіз. Бувай,- і миттю вийшла з авто.
Коментарі