Глава 4
Днем раніше…
-Ну ж бо, Оленка, візьми цей клятий телефон! - благав Гліб, набираючи її номер в черговий раз. Саме під'їхавши під будинок дівчини, припаркувався, і стрімголов побіг вверх. Тай прийнявся зі всієї сили гамселити в двері.
- Ей, що відбувається? - на порозі з'явився Алекс.
- Ти хто такий? - накинувся Гліб.
- Те ж саме питання і до тебе!
- Де Олена? Поклич її!
- Її немає…
- Так я і повірив. Де вона? - вигукнув, вриваючись у квартиру.
- Гей, спокійно. Я сказав її немає.
- А ти хто такий?
- Брат. А от ти хто?
- Наречений. Слухай, я телефоную вже скільки днів, вона трубку не бере. Як з нею зв'язатися?
- Вже ніяк…
- Тобто?
- Вона померла.
- Як? Що сталося? - осторопів Гліб.
- Суїцид. Кілька днів тому, знайшли на мосту за містом…
- Оленка, ні!
Алекс хотів був щось запитати, та розбитий горем хлопець подався геть.
Гліб спустився, сів у авто і зі всієї сили вдарив по керму, закричав. Біль увірвався у його серце, легені схопив у міцні окови.
-Чому, Оленка, ну чому ти так з нами вчинила?
Кажуть чоловіки не плачуть. Кажуть, що їм не личить. Але коли туга, жахливий біль втрати заволодіє тобою, тоді плювати на все.
Кажуть поплач, і стане легше. Брехня. Легше не стає, хоч вилий відро сліз. Бо біль з цим не меншає. Бо вже нічого не повернеш.
Для Гліба в цей момент життя закінчилося. Залишилося лише дві речі, що ще тримають його тут. Та за виконання яких, прийнявся зараз їх вирішити.
Прихопивши в руки величезний букет білих троянд, чоловік пішов до своєї коханої. До тої, з ким віднайшов своє щастя, душевний спокій, з якою мріяв народити дітей, і провести все своє життя. Не судилося… Замість спільного дому-свіжа могила. Замість білої сукні - білі троянди на холодній землі… І лиш ця фотокартка, де його кохана буде завжди живою, усміхненою, щасливою. І він не стримався, впав і заридав. Ця його чортова робота. Це через неї мусів летіти за кордон. Якби був тут, він вберіг би її.
Я же важко тепер дихати без неї…
Дорогою назад, зупинка в маркет і ось знову той самий міст. Гліб вирішив на тому місці залити своє горе алкоголем. І попрощатися з Оленою навіки. В може і ні. Він не може і не знає як жити без неї. Не знає, як дихати без неї. Допивши свою пляшку віскі, чоловік зважується на безумний, нерозважливий вчинок. Розвертає авто і тисне на газ,розганяється до великої швидкості. Несучись по магістралі, йому стає байдуже. Біль перекрила йому розум. Зараз Гліб хоче тільки одного, це знову бути з нею. Тому, закриває очі, і тихо шепоче - "Я іду до тебе… ", і в цей момент потужний удар об метал…
Наступного дня.
Вхідний дзвінок на телефон:
-Привіт, Таня.
- Привіт, Алекс.
- В тебе є час, нам треба терміново поговорити?
- Так, звісно. Давай за годину, півтори.
- А швидше ніяк?
- Ну, я просто ще вдома, недавно з пробіжки вернулась, поки зберусь..
- Я якраз в місті, якщо не проти, я заїду до тебе.
- Добре, давай. Зараз скину адрес.
-Будеш щось?
-Ні, дякую.
-То що там у тебе таке термінове?
- Вчора ломився у двері якийсь чоловік, шукав Олену.
- Він не представився?
- Так, тільки уяви собі ким… —нареченим!
- Більше нічого не сказав?
- Ні, спочатку виясняв, хто я такий, а коли повідомив новину, шокований він, мовчки пішов. Так, стоп! Ти не здивувалась про нареченого? Здається, ти щось мені не договорюєш!
- Гаразд. Розкажу. Та тій каблучці, всередині, був напис : "Навіки твій. Гліб". Можливо, цей вчорашній чоловік в є той самий Гліб.
- А як же Ваня, вони з Оленою збирались одружитись?
- Вона нічого не розповідала про нові стосунки.
- Думаю, нам потрібно знайти цього чоловіка і поговорити.
- Знайти буде легко, а от поговорити… Здається, той самий Гліб вчора розбився на машині.
- Як? Звідки такі відомості?
- Ранкові новини. Глянь в неті про ДТП сина відомого бізнесмена.
-Не може бути! Це він, той самий чоловік! Ось, поглянь!- гукнув Алекс.
- Жахлива аварія. Це виходить, що за стільки часу він аж учора дізнався?
- Так, це трохи дивно. Де був, і що це за секретні стосунки. Може варто поговорити з Ванею?
- Ні-ні, не варто. Йому і так зараз важко. Ще добивати його новиною, що можливо, Лєнка зраджувала, ні! Спочатку, нам самим треба з'ясувати.
- І найголовніше, яке це має відношення до смерті моєї сестри.
- Так. З'ясуймо, у якій Гліб лікарні і рушаймо туди.
-Валентин Ігорівна, Романе Олександровичу, як ви, як Гліб? Я тільки нещодавно дізналась. - забігаючи у відділення на своїх модних шпильках, стривожено запитала Рената.
- Спасибі, люба. Ми ще самі нічого не знаємо. Гліб у реанімації. У нього струс головного мозку, зламані кілька ребер та рука, численні забої. Отож, чекаємо,-втомлено відповіла жінка.
- Але чому це сталося? - цікавилася Рената. - Я навіть не знала, що він повернувся.
- Все було добре, пішов з дому у гарному стані, щасливий. Хотів нас вчора познайомити зі своєю…
-.... з одним своїм другом, - обірвала Валентина свого чоловіка на півслові, лиш переглянувшись очима.
- Можна мені до нього? - напрошувалася дівчина.
- Ні, туди не пускають.
- Зрозуміло, будемо чекати.
В її сумці завібрував телефон.
-Слухаю, -відійшла подалі від усіх. - Чого тобі? Ми вже ж тобою про все домовились. Мене не хвилюють твої проблеми. А я тут до чого? Ти своє взяв? Взяв. Я тобі більше нічого не винна. А почнеш багато патякати - гірше тобі буде! Все! І не шукай мене більше!
Коментарі