Тарен замкнувся у своїй квартирі. Його ламало. Аханкара хотів їсти. Тарен тримався при
свідомості, знав одне, втратить контроль-помре.
Сто п'ятнадцять років, Аханкара виїдав енергетичні поля найсильніших магів.
Забирав. Приносив Хазяїну, а той згодовував низькородних створінь.
Сотню років Тарен зав'язаний у темному закутку десь між кишками. Мовчечки. Сидів.
Лише через 15 років, він зустрів її. Дівчинку чотирьох років. Просто глянула йому в очі. Налякана,
плечі трусилися, плакала, не тікала. Того дня. Рвонув. Аханкара замовк, Тарен зайняв його місце.
Та кожної третьої ночі тижня, чорна істота вимагала полювання. Аханкара й Тарен. Одне тіло. Дві
субстанції. Тарен кричав-харкав чорну кров. Аханкара кричав хрипів, тицяв у вуха фразу.
Я помру, але заміж за тебе не вийду.
-Забери. Візьми її силою. Та хто вона така...
- Вимітайся з моєї голови!- у нього крівця закінчувалася.
- Ти слабак. Все я дав тобі все. Я.-голос сильнішав.
- Не втрачай контроль. Не втрачай,- шепотів Тарен й повільно підповзав до кофейного столика,
там лежала отруйна трава.
-Думаєш викурити мене, давай, як духу стане.
- Страшно, але все ж, прийшла.
Вона мовчала, розглядаючи листочки на деревах, розколиханих вітерцем.
- Не бори страх страхом.
Вона поглянула на стару, її очі світилися блакитними вогниками. Холод заморозив її.
- Чого ти хочеш від мене,- сказано це так тихо, що мовниця сама себе не чула.
- Поки що не знаю,-пролунала одповідь.- Ти знову за своє!
Та як же ж тут не здригатися!
- Йди сюди,-махнула дивна стара рукою й Королева Мечів пішла.
- Ти. Тут.- торкнулася її чола холодними пальцями. - А маєш бути,- штовхнула її в груди- Тут.
Перед очима картинки затанцювали. Крик. Сльози. Волосся. Ніхто не допоміг. Біль.
Вона впала на землю. Ногу зводила судома. Кілька хвилин всього лиш це тривало. А потім. Тиша з усвідомленням.
Хтось називає кохання щастям, хтось карою, а що робити тим, у кого дві людини в тілі. І одна
кохає так само сильно, як інша ненавидить. Як бути тому, хто ладен вбити заради неї й тому хто
вбиває її. Для одного вона життя, для іншого-смерть.
Тарен вслухався, як зілля булькає в венах. Вже скоро.
Чоловік поглянув на фото на столику, маленька дівчинка у милій червоній сукенці, таку
насуплену. Їй тут рочків вісім чи шість. За цим знімком він прийшов, втікши від Володаря. Вона
краще помре ніж буде з ним?
Трійка діяла. Ставало дедалі ліпше. Тарен взяв до рук фотокартку, що стояла в чорній від попнлу
рамці.
- Я одружуся з тобою Марія Аделаїда де Левера й ти сама стиснеш мою долоню.
Вона сиділа біля теплого боку Ісіди й трусилася від холоду. Дивилася в одну точку. Для неї нічого
не існувало.
- Я більше нікому не дозволю себе скривдити.
Декілька років потому
Перше, що вона побачила: Тарена, який сидів на дивані й притискав до плече, промокле від крові полотенце.
- Я наказувала більше не траплятися мені на очі,- сказала Марія.
Чоловік мовчки на стіл білу течку-скоросшивач. Незваний гість пілвівся й зник на кухню.
Розгорнувши теку, вона побачила фото літньої жінки, обличчя розшкрябане, з живота стирчав ніж, біля тіла калюжа чорної крові.
-Іменем Великої Матері.
Марія перегорнула сторінку, на ній лежав на асфальті ніж, яким донедавна було проколото стару.
- Будемо сподіватися, що вона упир.
-Була-почула дівчина за своєю спиною.-Тепер вона смертна. Її висотали.
- Забрався б ти- прошипіла Королева Мечів, важезна сукня тисла їй на ноги.
Дівчина здогадалася, поспати їй не судилося.