- Мила, я вдома. Увімкни всюди світло, - тремтячим голосом наказав я.
- Добрий вечір, пане Марк. Зараз увімкну, - з цими словами темрява відразу зникла, - Я відчуваю Ваш страх. Що вже сталось? - ніжним жіночим голосом цікавилась "І 306".
- Розумієш, просто тут...
Я не встиг завершити своє речення як моя захоплениця направила пістолет в стелю і зробила постріл. Куля рознесла динамік в щент.
- Що ти робиш? Ти знаєш скільки це коштує? - обурено вигукнув я і хотів обернутись назад до рудої та металевий вирішувач всих проблем вперся мені в потилицю.
- Не обертайся! Я не збираюсь вислуховувати твої розмови з цією комп'ютерною дурепою.
- Гаразд. Як скажиш, але ти могла просто про це попросити, а не руйнувати моє майно.
- Не велика втрата. Гроші маєш, отже купиш собі нову.
Я мовчки продовжував тремтіти від страху.
- Я хочу їсти.
Ця фраза з губ Підземної дівчини мене просто вбила. Серце, здавалось, вилетить з моїх грудей. Це кінець - думав я. Ось і смерть моя. Жорстока та бездушна...Вона мене з'їсть. Бідне моє тіло. Добре буде якщо вона відріже лише якусь певну частину, а якщо ж забере все з собою аби поділитись з товаришами, то не буде що і в могилу мою покласти. Стоятиме пам'ятник без пам'яті і могила без покійника.
- Слухай, благаю тебе, не їж мене, будь ласка.
Я почав заливатись слізьми. Який сором. Дорослий чоловік розревівся на очах особи протилежної статі.
- Що?! - здивовано вигукнула руда. - Ану, розвернись до мене!
Я слухняно обернувся і з жалісним поглядом плачучих очей глянув в її потаємні карі очі.
- З якого це хріна, ти, дурню, вирішив що я тебе їстиму?
Дівчина продовжувала направляти на мене зброю.
- Ти ж Підземна ?
- І що?
- Ви їсте звичайних людей.
Дівчина широко вирячила свої очі від здивування.
- Хто тобі сказав таку маячню?
- Це всим розповідають вчителі в школах.
- Ваші вчителі дебіли як і заклади в яких вони працюють! Так робило лише 5% протестантів і то, таке траплялось лише в тих випадках, коли люди знаходились подалі від цивілізації. Не було що їсти і від голоду в людей їхав дах. Вони вбивали своїх, котрі були слабкішими і з'їдали. А ми так не робимо. Тобі ясно?!
Я мовчки покивав головою.
- Що в тебе є поїсти?
- Ходімо на кухню.
Стоячи під прицілом пильного вартового який впевнено сидів в дівочій руці, я повів захопленицю за собою.
- Пане Марк, Ви зголодніли? - пролунав з динаміку голос Милої, який знаходився на кухні.
- Ця зараза і тут сидить? - обурилась руда і хотіла вже пустити зброю в хід, але я заперечив.
- Стій! Не роби цього! Я її вимкну.
- Гаразд, - зброя знову подивилась на мене.
Наказавши "І 306" вимкнутись я заглунув до свого великого холодильника.
- Що ти їси взагалі? - поцікавився я адже хто зна чим харчуються такі люди.
- Все їм, - дівчина побачила мої сповнені страху очі. - Окрім людей, звісно.
Я поринув до крижаного світу.
- Можу зробити бутерброди з сиром, а ще в мене пельмені є. А також...
- Стоп. Давай пельмені.
Я дістав червону пачку з етикеткою фірми "Ляпота". Відкривши пельмені я підійшов до крану і залив їх водою. Закривши пачку я добряче її потряс обома руками, аби хімічні властивості, котрі нагрівають воду, вступили в дію. Відчувши шум я зрозумів що почався процес варіння.
- Дві хвилини і можна їсти.
Зараз багато їжі працює за цією системою. Крупи, макаронні вироби, вареники, пельмені - просто відкрий, залий водою, гарно потруси і через 2 хвилини їжа готова.
- Я вперше в житті знаходжусь в будинку Очищених, - рудоволоса красуня роздивлялась інтер'єр. - Ти один живеш? Чи, можливо, маєш жінку, дитину?
- Один, - чесно відповів я.
- То якого хріна, твої стіни рожевого кольору з зображенням котиків?
- Так майже в кожній хаті. Це зараз в моді та і оселя має бути в світлих тонах, щоб підіймати настрій, - взявся я пояснювати.
- Що з цим світом, Господи? - обуреним тоном запитала Підземна дівчина. - Ти ж мужик, а не дівчинка. Твій гейський одяг, інтер'єр будинку, а на додоток ще й сльози пускаєш від страху. Все це просто шлак. І ти ж не один такий. Зараз всі такі, хто живе на поверхні. Фу. Ніколи б з таким не стала зустрічатись.
- Ти гадаєш мені це до вподоби? Я просто змушений жити за правилами які нам диктує влада.
Дівчина підхопилась з стільця і підійшла до мене. Її карі, схожі на гарячий шоколад очі, дивились в мої сині кульки.
- Ви - тупориле стадо яке просто пливе за течією не маючи права на власну думку.
- Ти абсолютно права.
- Ти бажаєш продовжувати жити за правилами хворого на голову діда?
- Не хочу, та в мене немає вибору.
- Вибір є завжди, дорогенький.
Пачка агресивно тряслась в моїх руках. За декілька секунд процес варіння скінчився і пельмені були готові до вживання. Я відвів погляд від її чудових очей і глянувши на упаковку мовив, - Вже можна їсти.
Я висипав пельмені в тарілку. Полив майонезом та кетчупом і поставив на стіл. Дівчина швидко закидувала вилкою пельмені до рота, а я стояв підпираючи спиною холодильник і просто спостерігав.
Руда відклала зброю залишивши її на столі, поруч з своєю тарілкою. Спілкуючись з незнайомкою та знаючи що вона не їсть людей мій страх повільно зменшувався.
- Як тебе звати? - я вирішив поцікавитись в красуні.
- Сара.
- Приємно, а я...
- Марк. Я чула.
- Угу, - зробив я коротку паузу, а потім поцікавився, - Незвичне в тебе ім'я як для цієї місцевості. Ти що, десь з Руської Америки?
Коли всі країни надійшли під владу Росії, правитель довго не "парився" над новими назвами і просто назвав всі країни Руськими. На карті світу країни зображені одним морковним кольором і всюди слово "Руська". Руська Польща, Руський Китай, Руська Шотландія, а назви міст взагалі залишили без змін.
- Ні. Мій тато звідти, а мам українка.
- Круто. Отже, виходить що ти знаєш три мови?
- Так. Я б з тобою поспілкувалася рідною мовою, але ж ти ні чорта не второпаєш.
Я ж розповідав вам що всі жителі планети Земля розмовляють російською, а те що ви читаєте українською, то це просто мій переклад. Я українець і для своїх розмовляю своєю рідною мовою.
- А чому ти так вирішила? - запитав я на українській.
Сара ледве не подавилася пельменем, а на обличчі з'явився малесенький проміньчик радості.
- Оце так сюрприз, - відповіла руда теж на українській і вся подальша наша розмова відбувалась на нашій рідній мові. - А як так?
Я помітив що страх зовсім втік з мого тіла. З прихованою посмішкою я взявся пояснювати, - Мене бабуся навчила. Багато людей знають свою рідну мову, але змушені це приховувати. Батьки вчать своїх дітей передаючи її з покоління в покоління.
- Виходить, що не все ще з вами втрачено...В тебе є щось попити?
- Сік яблучний. Можу зеленого чаю заварити.
- А кава є?
- Ні. Я її не вживаю.
- Тоді, давай сік.
Я дістав з холодильника коробку з напоєм і поставив на стіл. Після цього я почав діставати з полиці чисту склянку щоб налити красуні сік, але обернувшись до неї я зрозумів що вона їй не потрібна. Сара задерла голову і тримаючи над собою упаковку пила з горла.
- Все, - напившись вдосталь промовила дівчина. - Дякую, чуваче.
- Будь ласка.
Сара взяла свій пістолет і підвелась з за столу.
- Марк, тобі не набридло постійно носити лише кольорові костюмчики? От мене, верне від того в чому ходять ваші жінки. Незручні світлокольорові сукні, тона косметики на обличчі через яке не видно справжнє. Я взагалі нею не користуюсь.
- Тобі і не треба. Ти і без цього дуже гарна, - зробив я Сарі комплімент, але за декілька секунд пошкодував про сказане.
- Хах, - розсміялась дівчина, - Оце ще мені пікап-майстер 80-го левелу. Я бачила як ти витріщався на мої цицьки, а зараз ще й за зовнішність компліменти вистрілюєш, - її карі очі дивились в мої. - Ти що? Запав на мене?
Я почервонів від сорому немов варений рак і відразу ж опустив свої сині очі.
- Навіть і не мрій. Ти, чувак, симпатичний, але не мій типаж. Я люблю справжніх чоловіків, котрі можуть за себе постояти. Вони не носять яскраві костюмчики та не прикрашають свої оселі в рожевий колір.
Її слова були немов справжній удар по моєму чуйному серці. Сара мене дуже образила.
- Чуваче, без образ. Я просто висловила свою думку. Та і не варто тобі цим так перейматись. Я зараз піду і ти мене більше ніколи вже не побачиш.
Що ж за бісовщина то твориться? Ми знайомі лише годину, але я вже встиг закохатись по самі вуха. Така не схожа на інших. І хоч я любитель ніжних жінок, її боєвий характер здавався мені кльовим.
- Я вже йтиму. Дякую за їжу. Вибач за магазин і націлений ствол. Ми змушені красти, аби якось виживати.
- Нічого, - промовив я і знову бовкнув зайве. - Саро, я не хочу щоб ти йшла.
Після сказаних слів заграла романтична мелодія відомого класика - Сьома симфонія Моцарта.
Дівчина здивовано провела очима по оселі.
- Тиц триндиц і зверху бантик. Я що, потрапила до мильного фільму? Лише в кіно такі от фрази супроводжуються такими от мелодіями.
- Ні. Це дзвінок вхідних дверей. До мене хтось прийшов.
- Не відчиняй, - дівчина злякано направила на мене свій пістолет.
- Прибери це від мене. Я не збираюсь тебе здавати.
- Гаразд. Довірюсь тобі.
- Сиди тут і не показуйся.
Я пішов відчиняти двері. Вони були зроблені з скла і на них стояла заставка гірського водопаду, через який нічого не було видно. Ні з надвору, ні з середини. Одним натисканням кнопки яка розміщувалась на електроній коробці поряд з дверима я прибрав водопад. Гарне зображення зникло і скло стало прозорим. Перед мною стояли троє чоловіків в чорній формі з шоломами на голові. Їхні червоні окуляри змусили мене хвилюватись. До мене прийшли Бездушні.
- За популярністю
- Спочатку нові
- По порядку