Темні Винищувачі стрімко проривалися вперед по просторому, але погано освітленому коридору. Вправно володіючи старим добрим олдскульним Карате та навичками поводження холодною зброєю наші герої розкидували чортів на право і на ліво. Чорні волохаті потвори, тільки те і встигали, що розсипалися на попіл.
Макс і Артур вже майже дістались до основного лігва, як позаду прибігло ще п‘ятеро темних.
Довговолосий блондин в чорному скоса глянув на противників оцінюючи ситуацію.
- Ти біжи шукай того виродка, а я займуся цими, рогатими!
Макс глянув в очі Артуру, але той не бачив погляда героя. Тільки жовтогаряче світло, яке давав шолом.
- Бережи себе!
Артур легенько усміхнувся.
- Епічний момент, - і дістав два книджали. - Вали давай!
Макс усміхнувся у відповідь, але шолом приховав посмішку.
Темний Винищувач стрімко рванув вперед.
Перебираючи швидко пальцями, кинджали вертілись у вправних руках Артура, ніби пропеллери. На людському обличчі з‘явилась злісна усмішка.
- Зараз я влаштую вам екшон покруче Матриці!
Довговолосий блондин кинувся в бій.
***
В великій просторій кімнаті з різними екранами на стіні і купою різної фігні стояв трон.(Так, цей ідіот поставив собі трон) В тьм‘яній атмосфері сидів лисий старий коротун в чорному солідному костюмі та білій сорочці. Впевнений погляд маленьких поросячих очей дивився на героя в темно-червоному костюмі. Поруч з Путіним стояло шестеро кремезних охоронців. Три з ліва від трону і три з права.
Макс дістав зза спини меч і міцно обхопив його обома руками.
- Привіт, ху*ло! Я прийшов, аби передати тобі палкий «привіт» від усієї незалежної неньки України!
Безстрашний дід був впевнений в своїй бісовій охороні, тож був досить спокійним.
- Та хто ти такий?
Макс тільки і чекав цього моменту. Моменту, коли він скаже свою коронну фразу. Він став в епічну позу героя, надув груди і нелюдським басом, який утворював шолом, мовив - Я Темний Винищувач, курва!
- Ну, ну, - спокійно відреагував дід і кинув оком на своїх посіпак, - Знищити цього випендрьожника!
Холодні погляди чортів в людській подобі і солдатській формі вдивлялися в свого противника. Вони не мали вогнипальної зброї, про те, кожен з них дістав армійський боєвий ніж із сяючим срібним лезом. Нелюди повільно наступали.
- Ого, чортяки, я бачу ви готувалися. Репетирували чи що?
Максу було трохи лячно, адже сили явно не рівні.
Якщо ви гадаєте що будучи безсмертним можна нічого не боятись, то ви помиляєтесь. Є безліч ідей стосовно того, що можна зробити з тим хто незнає смерті, але не зараз про це.
Бісові солдати наближались, а Макс все міцніше і міцніше зжимав рукоятку японської катани.
Тук тук тук. Стукіт чобіт об холодну підлогу лунав за спиною Кропивницького. А за ним роздався звук пересмикування затвору.
Макс обернувся і побачив Артура, який тримав в руках автомат направляючи дуло ствола на противників.
- Воу, воу! - на емоціях зрадів Макс, - Ти маєш сказати епічну фразу!
Артур суворим поглядом глянув на солдат і пафосно мовив, - Аста лавіста, бейбі!
Тратататата!
Сувора зброя почала гучно і грізно годувати демонів срібними кулями.
- Чудово! Він знову вивалив фразу з фільму. Плагіатчик, чортовий! - заявив Макс. Він втупив лезо меча в підлогу і зпершись на меч обома руками споглядав на приєму йому картину.
Кулі пронзали тіла виродків. Ті змінювали подобу ревучи від болю. Диміли, диміли і диміли, ніби велика купа листя підпалена на городі.
Магазин спорожнів, а чорти розвіялись на попіл.
Артур відкинув автомат в сторону.
Путін уже не був таким рішучим і впевненим, як декілька хвилин тому. Коротун тремтів зі страху обома руками зтискаючи підлокітники трону і сам ніби прилипав до свого сідала намагаючись з ним злитися, аби ніхто його не помітив.
Макс повільно підходив до Путіна. Він розмахував мечем в повітрі насвистуючи якусь мелодію.
- Гаплик тобі, рогатий!
Кропивницький перекидував меч з однієї руки в іншу, а потім міцно обхопив обома і заніс лезо над головою паскудника.
- Стій! - різко закричав Артур, - Він не рогатий!
Макс завмер перед наляканим коротуном і обернувся до товариша.
- Шо бля? Як це він не рогатий? Як таке можливо?
Артур сам чорт і відразу бачить собі подібних. Він не міг помилятись.
- Тут щось інше.
- Я людина! - заговорив коротун, - Але я вище усіх людей! Мене неможливо убити! Я Бог, матір вашу!
- Вибачте Боженька, ібо я зараз згрішу, - почав жартувати Макс, - Повибиваю тобі усі зуби!
- В мене чорний пояс по Дзюдо!
- Оце ти мочиш, старий.
Макс заховав меч назад за спину. Відійшов подалі від трону, аби Путін підвівся. Лисий дід відразу встав і став в боєву стійку.
- [ ] Артур здивовано дивився на це усе з виразом обличчя, типу, «Що тут, в біса, відбувається?»
- Ну давай, ху*ло, здивуй мене! - мовив Макс машучи рукою закликаючи підійти.
- Я не ху*ло! Я Путін - прізідєнт міра!
Розлючений коротун побіг на Макса. Темний Винищувач зробив стрибок в гору і ,ніби Жан Клод Ван Дам, зробив вертушку заїхавши смачно ногою в щелепу противника. Дід повалився па підлогу, як той, мішок з картоплею.
Макс дістав з за спини меч і всадив лезо в праву ногу Путіна. Звідти зашипіло і пішов дим.
- Пече! Ой, пече! - волав від болю Путін, - Витягни його з мене!
- Ти це так сказав, - почав сміятись Макс, - Ніби ти десь ненароком потрапив в гей клуб, а якийсь пан з великим баклажаном різко пристроївся ззаду! Ахаха!
Артур теж не стримав посмішки.
- Що ви ржете, ідіоти! Воно пече мені! Аааа! - продовжував волати Путін.
Макс обернувся до Артура шукаючи відповідь, але той і сам не знав.
- Срібло є смертельним лише для Темних. Що ти, в дупу, таке?! - криком запитав Макс і прокрутив катану, аби поганцю пекло ще сильніше.
- Я все розповім, тільки витягни лезо!
- Спочатку розкажи, а потім витягну!
Путін зціплюючи зуби від болю почав важко говорити, а клубки диму з рани повільно підіймались в гору.
- За популярністю
- Спочатку нові
- По порядку