Крісті сиділа, згорнувшись на дивані, підібгавши під себе коліна, і тупо дивилася в телевізор. Вечірнє сонце відкидало тепле світло через вікно, підкреслюючи порошинки, що танцювали в повітрі. Зовні осіннє листя шелестіло на легкому вітрі, що різко контрастувало із метушні, що назрівала всередині молодої жінки.
Тихий стукіт у двері перервав роздуми Крісті. Вона зітхнула, ніби знаючи, хто це буде. Енні увірвалася до кімнати, її волосся підстрибувало при кожному енергійному кроці. Широка усмішка розпливлася на її обличчі, коли вона плюхнулася поруч із Крісті, пружини заскрипіли на знак протесту.
- Гей, Кріс! Вгадай, що? - Вигукнула Енні, ледве стримуючи хвилювання. - Марк влаштовує вечірку на честь Хеллоуїна та запросив нас! Ти можеш у це повірити?
Погляд Крісті залишився прикутим до екрану телевізора, обличчя не змінилося.
- Енні, я не думаю, що це гарна ідея, - пробурмотіла вона, її голос був ледь чутний через фоновий шум.
- Ой, гаразд, Кріс! - благала Енні, повертаючись до подруги з переконливою усмішкою. - Буде весело! Ми можемо вбратися, потанцювати і відірватися цього разу. Плюс Марк згадав, що буде багато симпатичних хлопців. Хіба ти не хотіла б познайомитись із кимось особливим?
Крісті похитала головою, її кучері трохи підстрибнули.
- Я не ходжу на вечірки, Енні. І точно не з незнайомцями. До того ж мені нема чого надіти.
- Це найлегша частина!
Енні кинулась у свою спальню, повернувшись із жменею різнокольорових тканин. Її очі виблискували пустотою, коли вона тримала в руках гладкий чорний костюм, тканина якого блищала в денному світлі.
- Та-так! Я знала, що тобі треба перетворитись, тому пішла вперед і обрала це для тебе. Приміряй!
Крісті дивилася на одяг, її щоки залилися густим рум'янцем.
- Енні, я... Я не просила тебе купувати мені одяг, - пробурмотіла вона, відчуваючи себе одночасно зворушеною і приголомшеною жестом своєї подруги.
- Я знаю, але повір мені, ти виглядатимеш у ньому приголомшливо, - проворкувала Енні, підводячи Крісті до дзеркала. - І хто знає, може, тобі навіть пощастить на вечірці?
Очі Крісті розширилися від цього натяку, суміш збентеження і хвилювання пробігла її венами. Вона повернулася до дзеркала.
Енні посміхнулася, спостерігаючи, як Крісті насилу поправляє мізерний костюм ельфа.
- Ось, дозволь мені допомогти тобі з цим, - запропонувала вона, встаючи за подругою. Спритними пальцями Енні потяглася, ніжно обхопивши пишні груди Крісті і поправивши ніжний мереживний бюстгальтер. - Ого, Кріс, ці штуки величезні! - Енні хихикнула, грайливо стиснувши пружну плоть. - Не дивно, що ти завжди ховаєш їх під мішкуватими светрами.
Крісті ахнула, її обличчя горіло від збентеження, коли вона відчула, як руки Енні пестять її чутливу шкіру.
- Енні, припини! - захникала вона, звиваючись під її дотиком. - Це лоскітно...
Але, незважаючи на протести, Крісті не могла ігнорувати незнайоме тепло, що розливається в її душі.
Енні продовжувала поратися з бретельками бюстгальтера, її пальці торкалися ніжної шкіри Крісті, поки вона працювала.
- Ось і все, тепер усе гаразд, - оголосила вона, відступаючи назад, щоб помилуватися своєю роботою. Костюм ельфа облягав вигини Крісті, підкреслюючи її пишні груди та вузьку талію. - Ти виглядаєш неймовірно, Кріс, - похвалила Енні, її очі оцінювально ковзнули по фігурі подруги. - Ці цицьки були створені, щоб на них дивилися.
Крісті люто почервоніла, прикриваючи груди руками.
- Енні, будь ласка! Це не смішно, - відчитала вона, хоч у її голосі не було певності. У глибині душі її охопило хвилювання від думки про те, що нею захоплюватимуться — і, можливо, бажатимуть — за її фізичні дані.
Енні хихикнула, відсунулася від Крісті, підморгуючи їй, схрестивши руки на грудях:
- Знаєш, Марк буде від тебе у захваті. Ти знаєш, що він уже давно намагається з тобою фліртувати?
Очі Крісті розширилися від подиву, почувши одкровення Енні.
– Що? Ні за що! Марк ніколи раніше не виявляв до мене жодного інтересу.
Енні посміхнулася, притулившись до стіни і недбало знизавши плечима.
- Повір мені, дівчинко. Я бачила, як він дивиться на тебе, коли ти не звертаєш уваги. Він повністю захоплений тобою.
Тремтіння нервового передчуття, змішаного з недовірою, закружляло в животі Крісті. Невже це правда? Невже вона весь цей час не помічала прихильностей Марка?
Наче прочитавши її думки, Енні підійшла ближче, поклавши руку на плече Крісті, заспокоюючи її.
Крісті насилу проковтнула, її розум гарячково перебирав можливі варіанти.
Енні підморгнула Крісті, її очі виблискували пустотою.
- Просто пам'ятай, Кріс, коли Марк робить свій хід, ти маєш бути відкритою для нього. Ти заслуговуєш випробувати задоволення і зв'язок.
З цими словами Енні востаннє поплескала Крісті по плечу, перш ніж вийти за двері, залишивши її наодинці зі своїми безладними думками та спокусливою обіцянкою незабутньої ночі.
───── ⋆⋅☆⋅⋆ ─────
Крісті стояла перед дзеркалом на повний зріст, її очі розширювалися, коли вона дивилася на своє відображення. Короткий костюм ельфа не залишав місця для уяви, корсет туго обхоплював її талію, ледве утримуючи її пишні груди. Вона смикала за поділ короткої спідниці, марно намагаючись прикрити більше стегон.
- Це смішно, - пробурмотіла Крісті, хитаючи головою здивовано. - Я не можу це носити. Це надто відверто!
Вона глянула на годинник, зазначивши, що час стрімко наближається до восьми. З подихом смирення Крісті почала укладати волосся, зав'язуючи його в два недбалі пучки на маківці. Потім вона завдала легкого шару макіяжу, сподіваючись відвернути увагу від скандального вбрання.
- Ну, цього має бути достатньо, - сказала собі Крісті, кинувши останній погляд у дзеркало.
Гучний стукіт рознісся по спальні Крісті, за яким пішов приглушений вереск. Здригнувшись, Крісті обернулася і побачила Енні, розкинуту на підлозі, спіткнувшись об поріг і ледве не зіткнувшись з тумбочкою.
- О боже, Енні! З тобою все гаразд? - Вигукнула Крісті, кидаючись до подруги.
Енні зніяковіло засміялася, потираючи лікоть, що вдарився об підлогу.
- Так, так, я гаразд. Просто трохи захопилася, - сказала вона, намагаючись випростатися.
Крісті похитала головою, на її губах грала спантеличена посмішка.
- Ну, принаймні, ти забезпечила якусь розвагу. Я вже починала занадто нервувати через цю безглузду вечірку.
Енні посміхнулася, обтрушуючи джинси.
- До речі про вечірку, я маю ідею, як доповнити твій образ.
Енні порилась у своїй сумці і витягла гладку чорну накидку. Вона накинула її на плечі Крісті, і тканина граційно спадала по її спині.
- Ось набагато краще, - заявила Енні, відступаючи назад, щоб помилуватися своєю роботою. - Це додає поряд нотку таємничості та вишуканості.
Крісті закотила очі, але не змогла стримати посмішки на ентузіазм своєї подруги.
- Дякую, я вважаю. Принаймні, це допоможе мені хоч трохи сховатись
Енні погрозила пальцем Крісті, її вираз обличчя був грайливим.
- Ах, ах, ах, навіть не думай приховувати ці чудові активи. Всі заслуговують побачити твої чудові груди!
Крісті почервоніла, відчуваючи суміш збентеження та таємної гордості від сміливих слів Енні.
- Я ставлю сотку, на те, що Марк думає про ці цицьки у свої самотні, прекрасні ночі, - сказала Енні, хихикаючи і не в силах утриматися, вона знову погладила груди збентеженої Кріс.
Крісті ахнула, коли руки Енні обхопили її груди, міцно стиснувши їх. Її обличчя спалахнуло, суміш шоку та збудження пробігла її тілом.
- Енні! - Крісті пискнула, намагаючись відсторонитися від блукаючих рук подруги. - Це... це непристойно!
Але Енні просто розсміялася, її очі пустотливо блиснули.
- Давай, Крісті, розслабся трохи. Ми обидві знаємо, що Марк фантазував про цих дівчаток, - сказала вона, ще раз грайливо поторкавши груди Крісті.
Крісті прикусила губу, з її горла вирвався стогін від відчуття пальців Енні, що масажують її чутливу плоть. Незважаючи на протести, вона виявила, що вигинається назустріч дотикам подруги, прагнучи більшого.
- Марк... він справді так про мене думає?
Рука Енні хруснула по сідницях Крісті, різкий ляпас луною рознісся по кімнаті. Крісті скрикнула від подиву, її щоки горіли від суміші шоку та хвилювання.
- Так, чорт забирай, Марк думає тільки про тебе, крихітко, - сказала Енні з усмішкою, ще раз грайливо шльопнувши Крісті по дупі. - І сьогодні ввечері ти покажеш йому, яка ти приголомшлива в ліжку.
У Крісті перехопило подих від сміливої заяви. Втратити цноту з Марком здавалося складним завданням, особливо з огляду на їх попередні взаємодії. Але за допомогою Енні вона відчула приплив впевненості.
- Ти справді думаєш, що я зможу це зробити? - спитала Крісті, її голос був ледь голоснішим за шепоту.
Енні кивнула, вираз її обличчя був серйозним.
- Я знаю, ти зможеш, Крісті. Марк хоче тебе, і сьогодні ввечері ти маєш чудову нагоду взяти під контроль і заявити права на те, що належить тобі.
Коли сонце опустилося за обрій, осяявши район теплим помаранчевим світлом, Крісті та Енні пішли вулицею, прохолодне осіннє повітря ніс аромат гарбузових спецій та деревного диму. Костюмовані гуляки змішувалися вздовж тротуарів, їхній сміх і базікання створювали жваву атмосферу.
Енні, все ще одягнена у своє провокаційне ельфійське вбрання, схопила Крісті за руку, притягнувши її ближче, коли вони наблизилися до будинку Марка наприкінці кварталу. Вогні ганку освітлювали гарбуз-ліхтар, який злісно посміхався, її свічка мерехтіла на легкому вітерці.
- Гаразд, Крісті, ось твій шанс, - схвильовано прошепотіла Енні, міцніше стискаючи руку Крісті. - Коли побачиш Марка, просто підійди до нього, схопи його за яйця та покажи йому, хто тут головний. Пам'ятай, сьогодні він весь твій.
Коли Крісті та Енні наблизилися до парадного входу особняка Марка, пульсуючи ритми музики та яскраве світло різнобарвних вогнів виплеснулися на просторий ґанок. Вечірка на честь Хеллоуїна була в самому розпалі, навколо снували костюмовані гості, їхній сміх і балаканина наповнювали свіже нічне повітря.
Крісті нервово ерзала, смикаючи поділ своєї короткої ельфійської спідниці. Верх корсета натягував її пишні груди, не залишаючи місця для уяви. Вона не могла не почуватися вразливою та беззахисною серед моря напівроздягнених тусовщиків.
Навпаки, Енні випромінювала впевненість, її власний костюм ельфа облягав її вигини у всіх потрібних місцях. Вона трималася за руки з Крісті, пропонуючи мовчазну підтримку, поки вони пробиралися крізь натовп.
Раптом крізь шум пролунав глибокий, грайливий рик.
Крісті та Енні повернулися обличчям до джерела звуку, їхні очі розширилися, коли вони побачили значну постать перед ними. Марк стояв високий, його широкі плечі підкреслювалися важким оркським костюмом, що облягав його мускулисте тіло. Погрозливий шолом прикрашав його голову, доповнений ричачим металевим обличчям, тоді як товста, волохата пов'язка на стегна залишала мало місця для уяви.
Коли погляд Марка зупинився на Крісті, його очі розширилися, і він, здавалося, на мить втратив мову. Його язик метнувся, щоб змочити губи, і тихе «о» вирвалося в нього, коли він упивався виглядом пишних грудей Крісті, натягнутої на корсет.
Енні, проте, просто хихикнула, заспокійливо поплескавши Крісті по руці.
- Схоже, хтось вражений, правда? - піддражнила вона, її голос був тихим і змовницьким.
- Я думаю, вам треба відвернутися, містере, - дозволила собі пожартувати Крісті, трохи почервонівши.
Марк моргнув, ніби вирвавшись із трансового стану після слів Крісті. Він блиснув збентеженою усмішкою, його ямочки стали глибшими, коли він глянув на неї з відтінком збентеження.
- Ой, вибач, - сказав він, його глибокий голос був із відтінком веселощів. - Я не хотів вирячитися. Просто... ух ти, ти сьогодні виглядаєш неймовірно.
Рум'янець Крісті посилився, і вона трохи нахилила голову, на її губах грала сором'язлива посмішка.
- Дякую, Марку. Ти сам непогано виглядаєш, - відповіла вона, її погляд ковзнув по його вражаючій статурі.
Енні зробила крок уперед, поклавши руку на м'язисте передпліччя Марка.
- Не зважай на її скромність, великий хлопче. Ми обидва знаємо, що вона вмирала від бажання похвалитися цими перевагами, - промуркотала вона, обережно підштовхнувши груди Крісті.
Очі Крісті розширилися від подиву, і вона подивилася на Енні, що посміхається.
- Що?! Ні! Ти... ти нахабниця!
Енні посміхнулася, не звертаючи уваги на обурення Крісті.
- Ой, та гаразд, Крісті, не будь такою ханжею. Марк явно зацікавлений, і ти маєш повне право виставляти напоказ те, що в тебе є, - сказала вона, її голос сочився дразнящим сарказмом.
Крісті пробурмотіла, її обличчя спалахнуло, коли вона кинула на Енні нищівний погляд.
- Я не якийсь... якийсь об'єкт, на який можна вирячитися і пускати слини! - гаряче запротестувала вона, схрестивши руки на грудях у оборонному жесті.
Марк, відчувши напругу між двома друзями, підняв руки у заспокійливому жесті.
- Гей, гей, не треба сваритись. Крісті, ти виглядаєш приголомшливо, і я задоволений, що ти вирішила одягти це на мою вечірку. Енні просто трохи розважається, от і все.
Марк посміхнувся, його очі пустотливо блиснули під шоломом орка, коли він вказав на відчинені двері позаду себе.
- Втім, заходьте, жінки. Вечірка тільки починається, - крикнув він, його глибокий голос легко перекривав гуркіт ритм музики.
Коли Крісті та Енні увійшли всередину, пульсуючі ритми огорнули їх, баси віддавалися луною в їхніх тілах. Всередині особняка вирувало життя, костюмовані гуляки танцювали і сміялися, їхні обличчя висвітлювалися вогнями, що стробують.
Марк нахилився ближче, його тепле дихання лоскотало вухо Крісті, коли він говорив.
- На кухні повно піци, чіпсів та іншої смачної нездорової їжі, - сказав він грайливим тоном. - А якщо хтось налаштований на пригоди, у мене десь може бути прихований запас напоїв для дорослих.
Очі Крісті трохи розширилися при згадці алкоголю, спалахом цікавості, змішаної з побоюванням. Вона глянула на Енні, яка вже з цікавістю оглядала кімнату, її погляд затримався на групі тусовщиків, захоплених жвавою грою у пивний понг.
- Значить, ти все передбачив, Марку, - втрутилася Енні, її голос був сповнений ентузіазму. - Ми обов'язково скористаємось твоєю пропозицією пізніше. А поки що давай потанцюємо!
Зі сміхом вона схопила Крісті за руку і потягла її до центру кімнати, де група танцюристів паморочилася і крутилася під заразливий ритм. Марк провів їх поглядом із задоволеною усмішкою на обличчі, перш ніж повернутись і змішатися з іншими гостями.
Поки Марк пробирався через переповнену вітальню, вітаючи гостей і стежачи за тим, щоб усі добре проводили час, із тіні біля сходів відокремилася постать. Ендрю, одягнений у гладкий чорний костюм вампіра, підійшов, хижко виблискуючи очима.
- Знаєш, Марку, я ніколи не усвідомлював, який ти щасливий ублюдок, до сьогоднішнього вечора, - простягнув Ендрю, його голос сочився напускним захопленням. - Крісті, так? Я розумію, чому ти сумував за нею усі ці роки.
Марк закотив очі, намагаючись зберегти видимість байдужості, навіть коли фарба пробігла його шиєю.
- Заткнися, Ендрю. Це не так, - промимрив він, хоч жар на його щоках видавав його справжні почуття.
Ендрю засміявся, низький, гортанний звук, що перекривав музику.
- О, будь ласка. П'ять років, чувак. П'ять довгих років таємної закоханості в Крісті, і ось вона нарешті з'являється, виглядаючи як справжня богиня, - продовжив Ендрю, його усмішка стає ширшою. - Тепер я розумію, чому ти так одержимий. Ці цицьки абсолютно феноменальні.
Обличчя Марка стало ще червонішим, але він не зміг змусити себе лаяти Ендрю ще більше. У словах Ендрю була певна частка правди, зрештою. Крісті сьогодні виглядала приголомшливо, її вигини підкреслювалися обтягуючим, відвертим костюмом.
- Я... я ціную комплімент, але давай будемо ввічливі, гаразд? - запинаючись, видавив Марк, намагаючись повернути собі хоч якусь подобу контролю над ситуацією.
Ендрю посміхнувся, дружньо поплескавши Марка по спині.
- Розслабся, друже. Я просто знущаюся з тебе. - Ендрю нахилився ближче, його голос набув змовницьких ноток. - Між нами кажучи, Марке, я чув, що Крісті вже деякий час літає поодинці. Схоже, вона все ще незаймана, чи не так?
Брови Марка злетіли вгору від подиву, але він швидко приховав свою реакцію, знизавши плечима.
- Ну і що, коли вона така? Це не змінює того, як чудово вона виглядає
Ендрю пирхнув, у його очах промайнув бешкетний вогник.
- О, я думаю, це робить її ще бажанішою, враховуючи, що ти пускав по ній слини вже півдесятиліття. Тобі пощастило, мій друже.
Марк відчув приплив захисного почуття до Крісті, незважаючи на піддражнення Ендрю.
- Вона заслуговує на краще, ніж п'яний секс на костюмованій вечірці, якщо ти це маєш на увазі, - парирував він, його тон був твердим.
Ендрю підняв руки на знак капітуляції.
- Гаразд, гаразд, я зрозумів. Ти джентльмен, - сказав Ендрю з усмішкою. - Але серйозно, Марку, тобі варто зробити хід. Хто знає, коли з'явиться така можливість?
Марк зітхнув, потираючи потилицю від досади.
- Не знаю, мужику. Крісті — мій друг, і я ціную це понад усе. Я не можу ризикувати зіпсувати наші стосунки заради швидкоплинної фізичної зустрічі.
Ендрю похитав головою, усмішка, що розуміє, грала на його губах.
- Ти упускаєш якусь першокласну кицьку, мій друже. Але гей, якщо ти справді так відданий ідеї святості...
Зробивши цей прощальний випад, Ендрю обернувся і розчинився в натовпі, залишивши Марка розмірковувати про складнощі своїх почуттів до Крісті.
Марк піднявся на маленьку сцену на дальньому кінці вітальні, схопивши мікрофон зі стійки. Він двічі постукав по ньому, прочищаючи горло, поки натовп затихав, з нетерпінням чекаючи почути, що скаже їхній господар.
- Ну що ж, друзі! - Голос Марка гримів у динаміках, викликаючи захоплені вигуки гостей. - Настав час для головної події – Романтичного Балу Монстрів!
Хор захоплених криків і оплесків пролунав із підлоги, коли Марк посміхнувся, оглядаючи море костюмованих фігур унизу. Пари почали розбиватися на пари, рухаючись назустріч один одному з невпевненими посмішками, готові до повільного танцю під тьмяним, пульсуючим світлом.
- Давайте зададимо настрій, гаразд? - пожартував Марк, кивнувши діджею, що стояв поруч із ним.
Марк зістрибнув зі сцени, м'який килим приглушував його кроки, коли він пробирався крізь натовп танцюристів. Атмосфера була наелектризована, повітря було просякнуте очікуванням і хвилюванням.
Як тільки Марк досяг краю танцполу, раптовий рух привернув його увагу. Енні, що стояла біля столу з закусками, раптово рвонулася вперед і схопила Крісті за талію, грубо потягнувши її в обійми Марка.
- Танцюйте, ви, двоє голубків! - Скомандувала Енні, її голос перекривав музику. Підморгнувши, вона відпустила Крісті і розвернулася, щоб забрати Ендрю, захоплюючи його за собою на танцпол.
Крісті і Марк на мить застигли, їхні обличчя почервоніли, і вони в шоці дивилися один на одного.
- Е-е, дякую, Енні, - пробурмотів Марк, намагаючись взяти себе в руки. Крісті теж, здавалося, розгубилася, її широко розплющені очі металися між подругою та їхнім несподіваним партнером.
Марк повільно простяг руку, пропонуючи її Крісті у мовчазному запрошенні почати танцювати. Після короткого вагання вона поклала свою долоню на нього, і вони почали хитатися під мелодію, їхні тіла рухалися в тандемі, начебто тягнуться невидимою силою.
Поки вони танцювали, напруга між ними була відчутною, тонкий баланс дружби і чогось більшого, що кипить просто під поверхнею. Марк виявив, що крадькома поглядає на Крісті, дивуючись тому, як тьмяне світло підкреслює тонкі вигини її тіла, блиск у її очах, коли вона посміхається йому.
Крісті теж не могла не помітити, як погляд Марка затримався на ній, як напруженість у цих очах посилала тремтіння по її хребту. Вона прикусила губу, відчуваючи тремтіння в грудях, коли їхні стегна стикалися з кожним кроком.
Пісня перейшла на повільніший, чуттєвіший ритм, і не замислюючись, Крісті притиснулася ближче до Марка, її груди торкнулися його грудей. Тихий зітхання зірвався з її губ, і вона швидко відвернулася, її щоки горіли від збентеження.
Марк, проте, не заперечував інтимного контакту. Якщо на те пішло, він, здавалося, насолоджувався ним, його сильні руки обіймали талію Крісті, спрямовуючи її рухи. Вони загубилися в ритмі, їхні тіла рухалися в ідеальній гармонії, тоді як світ довкола них втрачав свою незначність.
- Чудова... вечірка, - сказала Крісті, почервонівши і опустивши голову, вирішивши порушити мовчання.
Марк тепло посміхнувся, його пальці ніжно торкнулися попереку Крісті, коли він притис її до себе.
- Так, виходить досить добре, - погодився він, його голос був тихим і рівним. - Хоча, маю визнати, для мене це, мабуть, найяскравіша подія вечора.
Крісті глянула на нього, її серце завмерло від щирості його погляду.
- Щоправда? - Запитала вона, не в силах приховати нотку надії у своєму тоні.
Марк кивнув, його палець креслив маленькі кола на її стегні.
- Танцювати з тобою, ось так... це якось правильно, - зізнався він, його дихання ковзнуло її щокою. Коли пісня добігла кінця, Марк неохоче відпустив Крісті, але перед цим нахилився і прошепотів їй на вухо: - Що скажеш, якщо ми подихаємо свіжим повітрям?
Крісті трохи кивнула, її пульс почастішав, коли вона вклала свою руку в руку Марка. Разом вони піднялися нагору, пройшли спальні та вийшли до коридора, що веде на балкон.
Коли вони вийшли назовні, прохолодне нічне повітря вдарило в них, змусивши Крісті злегка здригнутися. Вона присунулася ближче до Марка, шукаючи тепла його тіла, і подивилась на небо. Зірки були яскравими та ясними, мерехтять на бархатисто-чорному полотні небес.
Без попередження Марк повернувся до Крісті, вираз його обличчя був серйозним, але сповненим надії.
- Подивися на зірки, - промимрив він, його голос ледве чути за далекими звуками сміху та музики, що долинали з дому. - Вони нагадують нам, що якими б темними не здавалися речі, десь завжди є світло.
- Так, вони справді прекрасні, - кивнула Крісті, поправляючи темний плащ, що розвівається, приховуючи її нескромне ельфійське вбрання.
Марк простежив за поглядом Крісті, його очі вбирали вгору небесне видовище. Поки він це робив, його думки перенеслися до чарівної істоти, що стоїть поруч із нею, її неземна краса була освітлена лише зоряним світлом.
- Ти виглядаєш сьогодні приголомшливо, Крісті, - прошепотів Марк, його голос був сповнений захоплення. - Як міфічна богиня, що зійшла з неба.
Щоки Крісті спалахнули від компліменту, і вона сором'язливо нахилила голову, її довге волосся каскадом упало на плечі.
- Дякую, Марку, - тихо відповіла вона, її голос був ледь чутний через легкий шелест вітру. - Ти й сам непогано виглядаєш, незважаючи на цей безглуздий костюм монстра.
Марк усміхнувся, звук був теплим і привабливим.
- Гей, це все заради вечірки, - захищався він, хоч у його тоні прослизнув натяк на гордість.
Не відриваючи погляду, Марк нахилився, його губи зависли на волосок від Крісті. На мить він завагався, не впевнений, чи варто продовжувати. Але туга в її очах, м'якість її шкіри під кінчиками його пальців сказали йому, що вона хотіла цього так само сильно, як і він.
Марк обережно скоротив відстань, притулившись губами до Крісті у ніжному, дослідному поцілунку. Це були обійми, наповнені обіцянкою, а не пристрастю, проте вони змусили їх обох пролетіти іскри.
Коли вони нарешті розлучилися, дихання Крісті стало уривчастим, очі заскліли від подиву.
- Це було... неймовірно, - прошепотіла вона, її голос трохи тремтів. – Мене ніколи раніше не цілували.
Брови Марка злетіли вгору від подиву.
- Ніколи? У двадцять п'ять?
Крісті кивнула, на її губах грала збентежена посмішка.
- Ну, у мене було багато романтичних зустрічей, але жодна з них не привела до поцілунку, - пояснила вона, її щоки все ще палали від спогадів про губи Марка на її губах. - Думаю, я просто чекала, коли з'явиться потрібна людина.
Серце Марка сповнилося радістю від її слів, і він притягнув її ближче, його руки бродили по її спині та боках у ніжній ласці.
- Тоді вважай, що тобі пощастило, бо я планую поцілувати тебе знову – і ще багато разів після цього, – пообіцяв він, його голос був низьким та хрипким від бажання.
З цими словами Марк знову заволодів ротом Крісті, цього разу з голодом, який не залишав місця невинності. Його язик ковзнув повз її губи, досліджуючи солодкі глибини її рота, поки він поглиблював поцілунок.
Крісті розтанула в обіймах Марка, її тіло ідеально притулилося до його тіла, у міру того, як поцілунок ставав все жаркішим. Вона відчувала, як свідчення його збудження наполегливо тисне на її стегно, і це посилало тремтіння збудження по її венах.
Не в силах встояти, Крісті ковзнула руками під сорочку Марка, її пальці розчепірилися по твердих площинах його живота. Вона захоплювалася відчуттям його шкіри, гарячої та гладкої під її дотиками, і їй хотілося дослідити кожен дюйм його тіла.
Наче читаючи її думки, руки Марка почали блукати, одна ковзнула вгору, щоб охопити опуклість її грудей, а інша зупинилася на вигині її сідниць. Він розминав пружне тіло, викликаючи тихий стогін із горла Крісті.
- Давай перейдемо у відокремлене місце, - запропонував Марк, його голос був хрипким від потреби. – Моя кімната недалеко.
Крісті охоче кивнула, вже прагнучи більшого дотику Марка. Вона дозволила йому провести її назад усередину, їхні кроки були тихими на килимових сходах. Коли вони досягли дверей у його кімнату, Марк обернувся до неї, його очі палали пожадливістю.
- Я хочу тебе, Крісті, - зізнався він, його голос був тихим і хрипким. - Я хочу зайнятися з тобою коханням, показати тобі, як багато ти для мене значиш.
Серце Крісті забилося від його слів, і вона відчула, як її накриває хвиля бажання. Вона потяглася, заплутуючи пальці у волоссі Марка, і втягла його в ще один палкий поцілунок.
- Так, - вона дихала йому в губи. - Відведи мене в ліжко, Марку. Зроби мене своєю.
З цими словами Марк підхопив Крісті на руки і переніс її через поріг до своєї спальні.
Марк стусаном зачинив за ними двері, не відриваючи губ від Крісті, притискаючи її спиною до стіни. Його руки блукали її вигинами, окреслюючи контури її тіла з зростаючим почуттям терміновості.
Крісті захникала в поцілунок, її власні руки стискали сорочку Марка, поки вона намагалася перепочити. Вона ніколи раніше не відчувала такого сильного бажання, і вона переповнила її почуття.
Розірвавши поцілунок, Марк провів губами по шиї Крісті, покусуючи і смоктаючи ніжну шкіру.
- Скажи мені, якщо я зроблю тобі боляче, - промимрив він, його гаряче дихання біля її вуха. Але мені треба скуштувати тебе, скрізь.
Крісті здригнулася, її тіло мимоволі вигнулося назустріч дотику Марка.
- Будь ласка, - благала вона, її голос був ледь голоснішим за шепоту. - Я теж хочу тебе, Марку. Я твоя повністю.
Очі Марка розширилися, коли плащ Крісті впав на підлогу, відкривши дражливе видовище її ельфійського вбрання. Облягаючий верх натягнувся на її пишних грудях, погрожуючи вирватися будь-якої миті.
- Ну, ну, ну, - промуркотів Марк, підходячи ближче, щоб помилуватися активами Крісті. - Схоже, у Енні є око на моду... і на демонстрацію кращих рис своєї подруги.
Обличчя Крісті залилося густим рум'янцем, і вона незручно зіщулилася під оцінювальним поглядом Марка.
- Це не так, - запротестовала вона. - Енні просто іноді любить мене вбирати.
Марк усміхнувся, простягаючи руку, щоб провести пальцем по мереживному краю ліфа Крісті.
- Ммм, я думаю, вона робить більше, ніж просто «наряджає тебе», - піддражнив він, його усмішка була бешкетною
Лежачи під Марком, Крісті не могла не подразнити його:
- Ну... в такому разі ти маєш рацію. Вона перша помацала мої груди.
Очі Марка заблищали від захоплення при сміливому визнанні Крісті.
- Чи це так? - спитав він, його голос був тихий і хрипкий від передчуття. - І чи добре Енні постаралася, переконавшись, що вони були милі та готові до мене?
Крісті прикусила губу, її груди швидко піднялися і опустилися, коли вона зустрілася поглядом з Марком.
- Звичайно, так і було, - прошепотіла вона, її руки рушили до корсета. - Я думаю, вона точно знала, що робить, коли вибирала для мене це вбрання сьогодні ввечері.
Спритним рухом Крісті розв'язала шнурки, дозволивши корсету розкритися і оголити вершкову гладь її грудей. Вони виплеснулися назовні, а рожеві соски вже затверділи в холодному повітрі кімнати.
Марк видав тихий стогін подяки, і його руки відразу піднялися, щоб охопити щедрі пагорби Крісті.
Марк щедро обдарував груди Крісті, його великі пальці охоплювали її чутливі соски, коли він нахилився, щоб захопити один із них губами. Він ніжно смоктав, посилаючи поштовхи задоволення прямо в серце Крісті.
- Ммм, я дуже щаслива людина, - пробурмотів Марк їй у шкіру, його дихання було теплим і делікатним. - Мати у своєму ліжку таку чудову, чуйну жінку...
Крісті видала захоплений вереск, коли Марк обсипав її сосок поцілунками, її спина вигнулась на ліжку.
- О, Марку! - ахнула вона, її пальці заплуталися у його волоссі. – Це неймовірно!
Коли він нарешті підняв голову, Марк посміхнувся їй, його очі пустотливо блиснули.
- Після того, як ми наситимось пристрастю, - пообіцяв він, проводячи пальцями по тремтячому животу Крісті, - я візьму тебе у свої лапи і триматиму там всю ніч.
Крісті хихикнула, грайливий блиск у її очах.
- Подивимося, - піддражнила вона, перекочуючись на бік, щоб обернутися обличчям до Марка. - Тобі доведеться дуже постаратися, щоб переконати мене розпочати зустрічатися з тобою після цього.
Марк прикинувся скривдженим, насупивши брови в удаваному обуренні.
- Намагатися? Я?
Марк перекинувся на спину, потягнувши Крісті на себе так, щоб вона осідлала його стегна. Він схопив її за талію, спрямовуючи її до виступаючої опуклості, натягнутої на його штани.
- Ти це відчуваєш? - прогарчав він, його голос був хрипким від збудження. - Ось як сильно я хочу тебе, Крісті. Як відчайдушно я жадаю кожен дюйм твого чудового тіла.
Крісті застогнала, відкинувши голову назад, похитуючись на твердості Марка.
- Так, - вона задихалася, її нігті впивались у його плечі. - Боже, так...
Марк захопив її рот у пекучому поцілунку, проковтнувши її крики задоволення, коли він штовхався до неї. Одна рука ковзнула вниз, щоб обхопити дупу Крісті, стискаючи тверду кулю, коли він спонукав її рухатися швидше.
- Ти все ще сумніваєтеся у моїй пристрасті?
Руки Марка ковзнули по стегнах Крісті, задираючи її спідницю на талії. Швидким ривком він зірвав її спідницю і легінси вниз, недбало відкинувши їх убік.
Його очі розширилися, коли він побачив голий пагорб Крісті, гладкий і блискучий від збудження.
- Ну, ну, - простягнув він, дражливо проводячи пальцем її щілини. – Хтось готувався до цього моменту.
Крісті почервоніла, закусила губу і стримала стогін.
- Я... Я просто подумала... - запинаючись, вона намагалася пояснити своє рішення зробити епіляцію воском.
Марк усміхнувся, продовжуючи чуттєве дослідження пальцем гладких складок Крісті.
- Думала що, люба? Що трохи менше хутра зробить тебе чарівною для мене?
Він ніжно поцілував її внутрішню частину стегна, його дихання палко обпалювало її шкіру.
- Тому що, повір мені, тебе вже було більш ніж достатньо, щоб спокусити мене. Це просто полегшує мені можливість скуштувати кожен солодкий дюйм тебе.
Крісті здригнулася, її стегна трохи смикнулися, коли палець Марка знайшов її клітор.
- О боже, Марку, - захникала вона, її руки стиснулися в кулаки на простирадлах. - Будь ласка... не дражни мене більше. Мені потрібно, щоб ти був усередині мене.
Марк посміхнувся їй, його очі потемніли від хтивості.
- Терпіння, кохання, - умовляв він, прибираючи руку тільки для того, щоб швидко скинути з себе власний одяг. - Ми лише починаємо.
Погляд Марка ковзнув по оголеній фігурі Крісті, насолоджуючись виглядом її повних грудей, округлих стегон і спокусливого з'єднання стегон. Він простяг руку, щоб провести пальцем по вигину її грудей, захоплюючись її м'якістю.
- Я повинен сказати, Крісті, - пробурмотів він: - Ти абсолютно приголомшлива. І я говорю це щиро. Не лише через твою красу, а й через того, хто ти є — добра, розумна і тихо впевнена в собі.
Щоки Крісті спалахнули від компліменту, серце наповнилося теплом.
- Дякую, Марку, - видихнула вона, її пальці переплелися з його пальцями. - Це багато означає від тебе.
Марк провів великим пальцем її соска, змушуючи його знову піднятися.
- Думаю, це частина того, чому я знаходжу тебе такою чарівною.
Марк підвівся на ноги, Крісті затамувала подих, спостерігаючи, як він знімає останні частини свого складного костюма на Хелловін.
Потім пішла зброя, кожна частина гриміла на підлогу, поки Марк не опинився перед Крісті в одних лише чорних боксерських трусах. Його ерекція напружилася під тканиною, чітко окреслена і пульсуюча від передчуття.
- Ну що ж, - простяг Марк, і на його обличчі розпливлася лукава усмішка, коли він упіймав широко розкритий погляд Крісті, - вважаю, настав час для грандіозного фіналу.
З драматичним розмахом він зачепив великими пальцями пояс своїх трусів і повільно опустив їх униз. Його член вирвався на волю, товстий і гордий, кінчик уже блищав від преякулята.
Рот Крісті відкрився, її погляд був прикутий до вражаючого видовища, що відкрився перед нею.
- Ого! - Видихнула Крісті, не в силах дихати, заслуживши глузливий погляд хлопця.
Марк посміхнувся, побачивши благоговійний вираз обличчя Крісті, явно бавлячись її реакцією.
- Справді, - піддражнив він, повільно проводячи своїм стволом від основи до кінчика. - Ти дивишся на нього, як на якусь міфічну чудовисько.
Рум'янець Крісті посилився, її очі спалахнули, щоб зустрітися з пустотливим поглядом Марка.
- Просто... Я ніколи не бачила це наживо, - зізналася вона, її голос був ледве голоснішим за шепоту. - Принаймні не зблизька.
Марк посміхнувся, його хватка міцніше стиснула його член.
- Ну, тоді вважай себе освіченою, - сказав він, грайливо підморгуючи їй. - Тепер ти готова використати ці знання з користю?
Крісті відвернулася і підібгала ногу під себе, зітхнувши.
- Мені... страшно.
Вираз обличчя Марка пом'якшав, його рука відпустила його член, коли він підійшов ближче до Крісті. Він сів поруч із нею на ліжко, його тепла присутність була заспокійливим контрапунктом нервової енергії, що тече через неї.
– Боїшся чого саме? - м'яко спитав він, повертаючи її підборіддя до себе і просовуючи палець під її щелепу. - Самого акта чи розкриття себе мені емоційно?
Крісті прикусила губу, відводячи погляд від допитливих очей Марка.
- Може, і те, й інше, - тихо зізналася вона. - Я ніколи раніше цього не робила, Марку. Ніколи ні з ким не була близькою.
Марк погладив її по щоці великим пальцем, заспокоюючи.
- Я знаю, це нове і може лякати, - сказав він заспокійливо, - але я обіцяю йти так повільно, як тобі треба. Ми будемо діяти в твоєму темпі, гаразд?
Марк потягнувся до фольгованого пакета на тумбочці, розірвав його зубами. Він обережно розгорнув презерватив на своїй твердій довжині, його рухи були обдуманими та точними.
Крісті заворожено спостерігала, як латекс натягується на його обхват. Було щось інтимне, майже еротичне у спостереженні за підготовкою.
Марк зав'язав відкритий кінець, зробивши кілька пробних рухів, щоб переконатися, що презерватив закріплений надійно. Задоволений, він повернувся до Крісті з підбадьорливою усмішкою.
- Все готово, - сказав він, запрошуючи простягаючи руки.
Марк поклав Крісті на спину, їхні тіла вирівнялися, коли він улаштувався між її стегон. Він обхопив її обличчя руками, його губи торкнулися її губ у ніжному дослідному поцілунку.
- Це для мене теж особливе, Крісті, - прошепотів він їй у губи, його голос був сповнений емоцій. - Твій перший раз має бути незабутнім, не лише фізично, а й емоційно.
Крісті кивнула, її очі сяяли довірою та прихильністю.
- Я хочу, щоб з тобою все було ідеально, Марку, - відповіла вона, її пальці перебирали його волосся.
Марк усміхнувся, його серце наповнилося ніжністю.
- Тоді давай зробимо це незабутнім, - пробурмотів він, переносячи вагу, щоб підштовхнути головку свого вкритого презервативом члена до її входу.
Повільно і обережно він просунувся вперед, дозволяючи Крісті звикнути до відчуття першого за весь час наповнення.
Крісті ахнула, коли товщина Марка розтягнула її, початковий дискомфорт змінився дивною, приємною повнотою. Її нігті вп'ялися в плечі Марка, коли вона пристосувалася до вторгнення, її тіло інстинктивно напружилося.
- Все гаразд, крихітко, - заспокоював її Марк, його голос тихо гуркотів біля її вуха. - Просто дихай. Ти молодець.
Він зупинився, давши їй час акліматизуватись, перш ніж почати рухатися. Його поштовхи були глибокими, але розміреними, кожен із них був обережним, щоб не вийти за межі її зони комфорту. Ноги Крісті обвилися навколо його стегон, її п'яти врізалися в його сідниці, коли вона зустріла його ритм.
Кімната наповнилася звуками їхнього сполучення — ляпасами плоті, скрипом ліжка і тихими стогонами задоволення Крісті.
Стук у двері налякав Крісті, зруйнувавши чари їхнього інтимного зв'язку. Марк завмер, його член все ще був у ній, коли він слухав приглушений голос з іншого боку.
- Гей, мужику! Куди ти зник? Вечірка у розпалі!
За дверима долинали невиразні слова Ендрю, що переривалися його гучним сміхом.
Марк зітхнув, суміш розчарування та веселощів пофарбувала його вираз. Він глянув на Крісті, чиє хихикання над його скрутним становищем тільки посилило його роздратування.
- Я зараз буду, друже! - крикнув він, добродушно закотивши очі. - Просто треба... дещо тут залагодити.
Брові Крісті злетіли вгору від його вибору слів, свіжа хвиля рум'ян піднялася до її щоки. Марк усміхнувся, його стегна злегка потерлися об неї.
Ендрю притулився до одвірка, усмішка розповзлася по його обличчю, коли він прислухався до приглушених звуків, що долинали зсередини. Його очі виблискували пустотою, натяк на сп'яніння пофарбував його риси.
- Ну, ну, ну, - пробурмотів він, сміючись про себе. - Схоже, наш хлопчик Марк нарешті вирішив укласти угоду з самою Міс Невинністю.
Сміх Ендрю пролунав коридором. Він продовжував підслуховувати, його уява розігралася від можливостей
- Гей, гей, гей! Не забувай про захист, чуваку!
Гучний голос Ендрю прорізав зачинені двері, змусивши Марка завмерти на півдорозі.
Очі Крісті розширилися, дихання збилося від подиву через раптове переривання. Марк застогнав, його обличчя залилося густим рум'янцем, коли він зрозумів, що Ендрю стоїть за дверима.
- О, Боже... - Марк пробурмотів, його голос був пронизаний збентеженням. - Вибач, Крісті за... Ендрю.
Крісті потяглася, обхопивши долонею палаючу щоку Марка.
- Тсс, все гаразд, - проворкувала вона, і її власне обличчя пом'якшилося від розуміння. – Ми тільки почали.
З грайливою надутістю вона захопила Марка губи в палкому поцілунку, заглушаючи будь-які подальші вибачення. Марк розтанув у її обіймах, його сумніви були забуті в запалі її пристрасті.
Коли поцілунок Крісті огорнув його, Марк відчув, як його опір руйнується. Він поглибив поцілунок, його язик переплевся з її язиком у чуттєвому танці. Світ за межами кімнати зник, залишивши тільки їх двох, втрачених у муках бажання.
Голос Ендрю сплив, змінивши биття серця Марка в грудях. Пальці Крісті пролізли крізь його волосся, підштовхуючи його ближче, коли вона вигнулась до нього. Відчуття її слизького тепла, що огортає його, було п'янким, і Марк знав, що не зможе більше стримуватись.
Розірвавши поцілунок, він глянув на Крісті, його очі потемніли від хтивості.
- Ти готова до більшого? - Видихнув він, його голос був хрипким від бажання. - Тому що я не думаю, що зможу зупинитись зараз.
Ківок Крісті був усім необхідним Марку підбадьоренням. З тихим гарчанням він рвонувся вперед, глибше проникаючи в її гостинне тепло. Спина Крісті вигнулась на ліжку, різкий крик зірвався з її губ, коли він ударив по особливо чутливому місцю.
- Так, о боже, так! - ахнула вона, її нігті дряпали спину Марка, коли він почав входити і виходити з неї. Кімната наповнилася звуком ляпасів шкіри про шкіру та їх переривчастим диханням.
Марк відчував, як його кульмінація наростає, тиск все сильніше і сильніше стискується в його ядрі. Щільні, бархатисті стінки Крісті стиснулися навколо нього, видаючи з нього все, що він міг. З останнім сильним поштовхом він поринув по саму рукоятку, його оргазм пронизав його.
На мить він завмер, насолоджуючись сильним задоволенням, що розливається на його венах.
Тіло Крісті затремтіло під ним, її внутрішні м'язи затремтіли у відповідь на його звільнення. Марк звалився на неї, його лоба уперся в її лоба, поки вони обоє намагалися віддихатися.
- Це було неймовірно, - пропихнула Крісті, задоволена посмішка грала на її губах. - Я ніколи не думала, що це може бути так приємно.
Марк посміхнувся, його груди вібрували навпроти її грудей.
- Повір мені, з практикою це стає ще краще, - піддражнив він, ніжно поцілувавши її в ніс.
Поки вони насолоджувалися післясвітленням, Марк відчув легке поколювання. Він насупився, гадаючи, чи не трапилося чогось дурного.
- Не хвилюйся, люба, - заспокоїв він її, - ми всі в безпеці та під захистом.
Марк перекотився на бік, підвівся на лікті і подивився на розчервоніле обличчя Крісті. Її шкіра була теплою на дотик, її серцебиття було рівним під його пальцями. Вона була всім, чого він колись хотів, і навіть більше.
Він опустив голову, уткнувшись носом у улоговину її горла, перш ніж спуститися нижче, щоб подразнити її ключицю язиком. Тремтіння пробігло по тілу Крісті, її руки піднялися, щоб заплутатися в його волоссі.
- Марку, - пробурмотіла вона, її голос був хрипким від задоволення. - Нам, мабуть, варто повернутись на вечірку.
Марк підняв голову, посмішка торкнулася його губ.
- І навіщо мені це робити, коли у мене в ліжку такий милий гість?
Він знову нахилився, заволодівши її губами в жаркому поцілунку, який змусив їх обох задихатися.
- Крім того, - продовжив Марк, торкнувшись губами мочки вуха Крісті, - ти зараз не зовсім одягнена для спілкування.
Крісті хихикнула, грайливо шльопнувши Марка по грудях.
- Це правда, але хтось повинен стежити за тобою і стежити, щоб ти не став надто галасливим.
Марк усміхнувся, звук загуркотів у його грудях.
- О, я думаю, що тепер я знайшов свого ідеального партнера зі злочину.
Він скріпив свою обіцянку глибоким, власним поцілунком, його зуби зачепили її нижню губу.
Коли він відірвався, на шиї Крісті з'явилася яскрава фіолетова мітка, засос у формі губ Марка. Крісті різко сіла, її рука злетіла до шиї, коли вона глянула на Марка.
- Якого біса, Марку?! - Вигукнула вона, її обурення було очевидним. - Це трохи агресивно, ти так не думаєш?
Марк розвалився на спині, лінива посмішка розтяглася по його обличчю, коли він закурив цигарку. Дим ліниво вився з його губ, коли він зробив глибоку затяжку. Погляд Крісті простежив за рухом, її очі трохи розширилися, коли вона помітила стан його збудження.
Або, скоріше, його відсутність. Його млявий член безвольно лежав між його стегон, різко контрастуючи з жорстким жердиною, яку він носив всього кілька хвилин тому. Крісті прикусила губу, намагаючись не звертати уваги на трепет збудження в животі, побачивши це видовище.
- Це просто маленький любовний укус, - простяг Марк, випускаючи струмінь диму. - Розслабся, крихітко
Посмішка з'явилася на обличчі Крісті, і вона похитала головою:
- Насмішок від Енні не уникнути.
Марк усміхнувся, знову повільно затягуючись цигаркою.
- Нехай вона насміхається, це просто означає, що я мітю свою територію, - сказав він, його тон був недбалим, незважаючи на власний блиск в очах.
Крісті засміялася, музичний звук заповнив кімнату.
- О, ти щось, Марке. - Вона витяглася поряд з ним, її гола нога торкнулася його. - Але, гадаю, я не можу надто сильно скаржитися. Зрештою, я ж просила про бурхливу ніч.
Марк видихнув цівку диму, його погляд ковзнув по розслабленій фігурі Крісті.
- Дикі ночі - моя спеціальність, люба.
- А... скільки у тебе було дівчат? - з цікавістю запитала Крісті, підібгавши під себе ногу і влаштовуючись зручніше на ліжку.
Вираз обличчя Марка став задумливим, в очах промайнула тінь ностальгії.
- Ну, скажімо так, у мене була своя частка пригод, - відповів він, його голос був пофарбований сумішшю веселощів та відвертості. Він знову затягнувся сигаретою, і куточок яскраво світився у тьмяному світлі кімнати. - Чесно кажучи, я збився з рахунку. Було багато зв'язків на одну ніч, кілька триваліших стосунків... але нічого, що справді зачепило б.
Крісті уважно слухала, її цікавість була збуджена.
- То що ж змінилося? Чому жодна із цих дівчат не залишилася?
Марк знизав плечима, на його губах грала крива посмішка.
- Можливо, я просто чекав, коли з'явиться та сама.