1. У полоні пристрасті
2. Чуттєвий танець
3. Кохання та шпигунство
4. У самому серці печери
5. Радість у день прання
6. Ідеальне поєднання
7. Піддатися гріху
6. Ідеальне поєднання

Коли двері скриплять, прохолода вечірнього повітря поєднується з теплом вітальні. Лілі, щоки якої почервоніли від їхньої швидкої ходьби, входить усередину разом із Леоном та Крісом. Її коротка чорна спідниця облягає її підтягнуті стегна, поділ високо задирається, коли вона йде. Вона дивиться вниз, злегка хмурачись від облягаючої тканини.

- Я така рада, що ми вирішили відразу піти додому, - зауважує Лілі, скидаючи пальто на диван. - Ця спідниця зводить мене з розуму - вона надто вузька!

Леон усміхається, підходить і обіймає Лілі за талію.

- О, я думаю, це чудово на тобі виглядає, крихітко моя. Дуже сексуально.

Він грайливо шльопає її по дупі, змушуючи Лілі ахнути і густо почервоніти.

- Гей! Не так грубо, гаразд?

Леон бешкетно посміхається, міцно тримаючи руку на дупі Лілі, нахиляючись ближче, його тепле дихання лоскоче їй вухо.

- Що трапилося, принцеса?

Лілі намагається вирватися, її обличчя горить від збентеження та роздратування.

- Відпусти, Леоне! І перестань називати мене цим безглуздим прізвиськом.

Кріс спостерігає за обміном репліками з невеликою усмішкою на губах. Він вдає, що вивчає якісь журнали на журнальному столику, зображуючи байдужість, незважаючи на провокаційну картину, що розгортається перед ним.

- Ой, гаразд, Ліл, - упирається Леон, впиваючись пальцями в її ніжну плоть. - Не будь такою ханжею.

Лілі пирхає, закочуючи очі від роздратування.

З обуреним пирханням Лілі вивільняється з хватки Леона і йде до сходів, спокусливо похитуючи стегнами з кожним кроком.

- Я збираюся зняти цю зброю тортур. Одна.

Леон сміється, не зважаючи на її холодний тон. Він повертається до Кріса, ляскаючи друга по плечу.

- Не турбуйся про її настрій, друже. Вона просто драматизує, як завжди.

Кріс знизує плечима, все ще дружелюбно посміхаючись. Його погляд на мить затримується на фігурі Лілі, що віддаляється, перш ніж повернутися до перегляду журналів, його вираз обличчя знову стає безневинним.

Аромат жирної піци та гострих крилець розноситься вітальнею, коли Леон і Кріс розкладають їжу на журнальному столику. Порожні пивні банки валяються на поверхні, свідчення їх ранніх веселощів по дорозі додому.

- Гаразд, давай пообідаємо, - каже Леон, плюхнувшись на диван і хапаючи шматок піци пепероні. - Ми цього заслужили після цього походу.

Кріс киває, сідаючи поряд з другом. Він колупає куряче крильце, насупивши брови в роздумах. За мить він прочищає горло, старанно підбираючи слова.

- Слухай, ем... а щодо Лілі... Пам'ятаєш, ту ідею, про яку ти говорив раніше?

Очі Леона спалахують пустотою, його усмішка стає ширшою.

- Ідея, так? О, ти маєш на увазі трахати її разом?

Щоки Кріса спалахують, але, здається, його не зовсім бентежить прямолінійна пропозиція. Він незграбно крутиться, барабанячи пальцями по підлокітнику.

- Ну так... Я подумав, що нам варто спочатку обговорити це з нею. Поки все не розжарилося, розумієш?

Леон усміхається, йоржаючи волосся безтурботним жестом.

- О, не турбуйся про це. Я вже натякнув на це раніше. Вона може бути відкрита для цього, особливо з того часу, як я дав їй трохи відчути, що буде далі...

Його погляд прямує до сходів, де нагорі знаходиться спальня Лілі, і на його обличчі з'являється лукава посмішка. Кріс слідує за поглядом свого друга, між ними промайнуло розуміння.

- Ну, тоді... Давай подивимося, що думає наша прекрасна леді, щоб провести з нами час сьогодні ввечері.

Лілі спускається сходами, її босі ноги м'яко ступають по килимових сходах. Вона змінила тісну спідницю на затишні спортивні штани та вільну білу майку, що облягає її вигини у всіх потрібних місцях. Кілька волосся, що вибилося, обрамляють її обличчя, надаючи їй чарівно скуйовджений вигляд.

Коли вона входить у вітальню, її ніс сіпається від смачних ароматів, що лунають від бенкету перед нею. Вона не може не клацати язиком в удаваному несхваленні, хитаючи головою, дивлячись на двох чоловіків, що розвалилися на дивані, які запихають їжу собі в рот, наче нецивілізовані звірі.

- Боже мій, ви огидні! - вигукує Лілі, в її голосі танцює сміх.

Леон та Кріс зупиняються на середині укусу, їхні обличчя вимазані соусом та сиром. Вони дивляться на Лілі, очі Леона виблискують веселощами, а Кріс виглядає трохи збентеженим.

- Manners schmanners, - каже Леон, знизуючи плечима і витираючи рот тильною стороною долоні. - Коли ти голодний, ти їж. Не час для вишуканого етикету.

Кріс киває на знак згоди, тягнеться за іншим крильцем.

- До того ж ми тут не зовсім у бабусі на недільній вечері.

Лілі добродушно закочує очі, пересідаючи на підлокітник найближчого крісла. Вона закидає одну ногу на іншу, тканина її спортивних штанів туго натягується на стегні.

- Ну, постарайтеся трохи спокійніше їсти, гаразд? Деякі з нас насправді хочуть насолоджуватись закусками, не вдихаючи їх через ніс.

Леон видає насмішкувате пирхання, простягаючи руки до Лілі в грайливому запрошенні.

- Давай, люба, чому б тобі не приєднатися до свого коханого на коліна?

Він підморгує Крісу, який хихикає і хитає головою.

- Подивіться на вас двох, усі такі милі. Це огидно.

Лілі кидає на Кріса сухий погляд, але на її губах грає тінь посмішки.

- Ти такий грубий, Кріс.

Вона забирається до Леона навколішки, охоплює його стегна і влаштовується в нього на грудях. Леон охоплює її талію руками, притягуючи до себе. Його ніс заривається у вигин її шиї, глибоко вдихаючи.

Приглушений її шкірою, Леон бурмоче:

- Ммм, ти пахнеш чудово, принцеса.

Лілі відкидає голову назад, її губи вигинаються у легкій, ніжній посмішці, коли вона відчуває тепле дихання Леона на своїй чутливій шкірі. Незважаючи на його часто грубу поведінку, є щось зворушливе у тому, як він виявляє до неї прихильність.

- Ти такий грубий, Леоне, - шепоче вона, і в її голосі чується радше веселощі, ніж роздратування. - Але, гадаю, я можу пробачити це, враховуючи, наскільки... ти уважний.

Вона проводить пальцями по його розпатланому волоссю, ніжно дражнячи пасма. Леон уткнувся в її дотик, його руки блукають по її спині і бокам. Інтимний контакт посилає приємне тремтіння по хребту Лілі.

Навпроти них Кріс спостерігає за дисплеєм з блиском в очах. Він піднімає банку пива в мовчазному тості, перш ніж зробити великий ковток, його погляд не відривається від затишної пари на дивані.

У міру того, як вечір триває, Лілі стає все більш комфортно на колінах Леона, її тіло притискається до його тіла, поки вони ділять шматочки піци та жмені хрустких смажених крилець. Пікантні смаки поєднуються з теплом їхньої близькості, створюючи почуття задоволення, яке пронизує кімнату.

Сидячи на дивані, Кріс час від часу тягнеться, щоб перекусити чи наповнити свій напій, завжди пам'ятаючи, щоб не порушити інтимну картину на дивані. Час від часу він жартує або робить дотепний коментар, зберігаючи легкий і грайливий настрій.

Коли на екрані йдуть титри, Кріс підводиться, витягає руки над головою і позіхає.

- Що ж, то була дика поїздка. Думаєте, хтось отримав якісь глибокі знання з цього психологічного трилера?

Леон усміхається, хитаючи головою у відповідь на запитання Кріса.

- Ні, я думаю, ми були надто зайняті, пускаючи слини на симпатичні обличчя на екрані, щоб аналізувати щось глибше.

Він посміхається, його погляд ковзає до Лілі, яка допиває свій напій, не помічаючи ледь помітної зміни в атмосфері. Леон тягнеться до пульта, прокручуючи варіанти потокової передачі, доки знаходить інший фільм за смаком.

- Гаразд, давай продовжимо, - пропонує він, натискаючи кнопку відтворення нового фільму.

У міру того, як розгортаються початкові сцени, Кріс нахиляється ближче до Лілі, його пальці торкаються її голої руки у невимушеному жесті. Леон помічає дотик, іскра інтриги спалахує всередині нього. Він трохи киває, майже непомітно, даючи Крісу дозвіл продовжити.

Кінчики пальців Кріса танцюють по шкірі Лілі, простежуючи ніжний вигин її ліктя та м'який внутрішній вигин її зап'ястя. Його дотик легкий, як пір'їнка, майже дражливе, покликане викликати реакцію, не будучи відверто провокаційним.

Лілі, поглинена фільмом, спочатку не помічає ніжних ласок. Однак, коли пальці Кріса поступово піднімаються вище, торкаючись внутрішньої сторони її передпліччя, вона починає відчувати дивне поколювання. Її дихання трохи збивається, і вона дивиться на свою руку, потім на Кріса, і на її щоках з'являється легкий рум'янець.

Тим часом Леон зберігає фокус на екрані, але його почуття загострені, він налаштований на кожну ледь помітну зміну кімнати. Він відчуває, як зростає напруга, як електрика потріскує в повітрі, коли Кріс досліджує шкіру Лілі все сміливіше.

Лілі, що все ще сидить на колінах Леона, не помічає близькості, що насувається. Її увага, як і раніше, прикута до фільму, на губах грає слабка посмішка. Тим часом Кріс продовжує гладити її руку, його пальці переплітаються з її пальцями, коли він спрямовує її долоню на своє стегно.

Тепер, коли рука Леона знаходиться трохи нижче лінії трусиків Лілі, він починає дражнити чутливу шкіру, приховану під тканиною. Його дотик усвідомлений, кожен дотик його пальців посилає їй поштовх задоволення.

Дихання Лілі частішає, її тіло інстинктивно відповідає на вмілі дотики Леона. Вона злегка рухається у нього на колінах, мимоволі сильніше притискаючись до його руки, що досліджує. Тихий зітхання зривається з її губ, коли пальці Леона знаходять вологе тепло її природи, а тонкий бар'єр її трусиків - єдине, що відокремлює його дотик від її інтимної зони.

Кріс, відчуваючи зростаюче збудження Лілі, посилює свої власні ласки. Його великий палець гладить чутливу плоть її зап'ястя, тоді як вказівний палець ліниво креслить кола на задній стороні її долоні. Подвійні відчуття приголомшують, змушуючи голову Лілі відкинутися на Леонове плече, а низький стогін вібрує в її горлі.

Леон міцніше стискає Лілі, а інша його рука охоплює її обличчя, повертаючи його себе.

Пальці Леона наполегливіше натискають на вологу тканину трусиків Лілі, потираючи її повільними, навмисними колами.

- Ти гаразд? - бурмотить Леон, його дихання гаряче на вухо Лілі. Його голос низький і хрипкий, сповнений бажання. У той же час він пропонує запевнення, бажаючи переконатися, що вона почувається комфортно в ситуації, що загострилася.

Повіки Лілі захлопуються, і вона тихенько скрикує, киваючи, не в змозі сформулювати слова. Її стегна мимоволі сіпаються, шукаючи більшого тертя об руку Леона. Кріс, спостерігаючи за її реакцією, посилює тиск своїх ласок, його пальці тепер вимальовують сміливі візерунки на долоні Лілі.

Палець Кріса ковзає між стегнами Лілі, розсовуючи тканину її трусиків, щоб торкнутися її слизьких складок. Він ніжно натискає, відчуваючи тепло, що виходить із її єства. Його дотик є дослідницьким, що оцінює її реакцію, поки він дражнить чутливу плоть.

Дихання Лілі переривається, її ноги рефлекторно напружуються навколо руки Кріса.

- Чорт, ти вже вся мокра, - стогне Леон, його власне збудження напружується крізь джинси. Він дивиться вниз на розчервоніле обличчя Лілі, її очі заскленіли від хтивості, і киває на знак схвалення діям Кріса.

Двоє чоловіків працюють спільно, їхні руки рухаються синхронно, доводячи Лілі до межі оргазму.

Палець Кріса ковзає глибше, обводячи вхід Лілі, перш ніж обережно проникнути всередину. Він не зустрічає спротиву, її тіло вітає вторгнення. Леон повторює його рухи, його середній палець занурюється в Лілі, що капає, рівномірно гойдаючись в ритмі з Крісом.

Стогін Лілі стає гучнішим, її стегна хаотично сіпаються, коли вона треться об руки обох чоловіків. Подвійна стимуляція приголомшує, підштовхуючи її все ближче до краю з кожною секундою.

- О боже, про чорт... - каже вона, її голос пронизливий і задихаючись. Її нігті впиваються в Леонові плечі, чіпляючись за нього, коли хвилі задоволення обрушуються на неї.

Кріс додає другий палець, розсовуючи їх, щоб розтягнути Лілі ще більше. Леон слідує його прикладу, його великий палець знаходить її клітор, кружляючи навколо чутливого горбка зі зростаючою швидкістю.

Оргазм Лілі накриває її, як приливна хвиля, її тіло затято здригається, коли інтенсивне задоволення тече по її венах. Вона кричить, її голос луною розноситься по кімнаті, коли вона міцно стискає пальці Леона і Кріса, вичавлюючи з них усе, що вони стоять.

Чоловіки тримаються рівно, продовжуючи свій невблаганний темп, навіть коли стінки Лілі спазмуються і тремтять навколо них. Вони рухаються власними бажаннями, сповнені рішучості довести її до багатьох кульмінацій протягом ночі.

Коли початковий пік Лілі спадає, Леон прибирає пальці, підносячи їх до рота, щоб спробувати її суть. Кріс робить те саме, смакуючи доказ її збудження.

- Вона неймовірна, чи не так? - Кріс каже, його голос сповнений похоті. Леон киває, хижа усмішка розпливається на його обличчі.

Коли тремтіння Лілі вщухає, Леон обіймає її тонку талію, притягуючи її до себе в втішних обіймах. Він міцно притискає її до своїх грудей, його серце б'ється в унісон з її серцем.

- Тсс, все гаразд, - шепоче він, його тепле дихання обдуває чутливу шкіру її шиї. Він ніжно притискає серію ніжних поцілунків уздовж її підборіддя та ключиці, заспокоюючи її своїми дотиками та лагідними жестами.

Лілі нахиляється до Леона, її тіло ще гуде від залишкового задоволення. Вона повертає до нього обличчя, зустрічаючи його губи в м'якому, нудному поцілунку. Ніжність моменту різко контрастує з грубою, тваринною пристрастю, яка поглинула їх лише кілька хвилин тому.

Кріс спостерігає за тим, що відбувається зі змішаним почуттям заздрощів і захоплення, його власні бажання вирують десь під поверхнею.

Леон обережно піднімає Лілі з колін, обіймає її та перекладає на диван. Він ніжно кладе її, переконуючись, що їй зручно, перш ніж відступити назад і окинути її гарячим поглядом.

З лукавим підморгуванням у бік Кріса, Леон лізе в кишеню і дістає презерватив, кидаючи його другові.

Лілі, мабуть, що не усвідомлює явного характеру ситуації, просто посміхається двом чоловікам, її вираз обличчя висловлює довіру та задоволення. Очевидно, що вона не має жодних заперечень проти планів, що розгортаються перед нею.

Не вагаючись, Леон і Кріс скидають одяг, оголюючи свої точені тіла. Вони надягають презервативи з відпрацьованою легкістю, латексні оболонки - відчутне уявлення їхніх намірів.

Леон опускається на коліна біля дивана, його руки блукають по вигинах Лілі, поки він повільно знімає з неї одяг. Кожна частина спадає, відкриваючи його голодному погляду все більше її бездоганної шкіри. з рожевими сосками, що морщаться на прохолодному повітрі.

- Чорт, Леоне, ти щасливчик, - зауважує Кріс, його свист пронизує тишу. Він підходить ближче, відверто пожираючи поглядом оголені форми Лілі. - Ці цицьки просто чудові.

Лілі, не збентежена їх вдячністю, тягнеться під дотиком Леона. Вона вигинає спину, штовхаючи груди далі в його долоні. Тихий зітхання зривається з її губ, коли він масажує чутливі пагорби, ковзаючи великими пальцями по її затверділих піках.

- Ммм, так, саме так.

Леон захоплює сосок губами, ніжно смоктаючи, в той час як його пальці продовжують м'яти інші груди Лілі.

Кріс пильно дивиться, його член пульсує в передчутті. Він не може відірвати очей від еротичного видовища, що розвертається перед ним – Леон поклоняється ідеальним цицькам Лілі, її стогін та схлип – музика для їх вух.

- Господи, я теж хочу їх спробувати, - бурмотить Кріс, його голос хрипкий від бажання. Він присувається ближче, нахиляється, щоб прокласти доріжку з відкритих губ поцілунків уздовж ключиці та лопаток Лілі.

Голова Лілі відкинулася набік, надаючи Крісу найкращий доступ, поки вона тихо дихає.

Губи Кріса прокладають вогняний шлях хребтом Лілі, зупиняючись, щоб покусати ніжну шкіру над опуклістю її дупи. Він міцно стискає її стегна, притягуючи до себе, продовжуючи своє падіння.

Леон відпускає груди Лілі з мокрою бавовною, дивлячись на неї з інтенсивною інтенсивністю. Його руки ковзають вниз з її боків, щоб обхопити її зад, стискаючи тверді півкулі з вдячністю.

- Така мила маленька попка, - хвалить він, грайливо шльопаючи по кожній щоці. Лілі задихається, її стегна мимоволі смикаються, коли від удару розлітаються іскри насолоди.

Кріс досягає внутрішньої поверхні стегон Лілі, його пальці знову занурюються між її ніг. Він знаходить її мокрою та готовою, її збудження покриває його пальці, коли він гладить її слизькі складки.

Леон розташовується між розсунутими стегнами Лілі, його жорстка ерекція підстрибує з кожним нетерплячим поштовхом його стегон. Він вибудовує широку голівку свого члена в лінію з входом Лілі, дражнячи її повільними, неглибокими проникненнями.

- Ти готова до мене? - Запитує він, його голос низький і хрипкий від бажання.

Тим часом Кріс влаштовується на дивані, лежачи на спині. Він запрошуючи поплескує по простору позаду себе, закликаючи Лілі осідлати його обличчя. З сором'язливою усмішкою вона підкоряється, опускаючись на очі, що чекають на рота Кріса.

Спина Лілі вигинається, коли вона опускається вниз, її груди спокусливо повисають біля губ Леона.

Кріс влаштовується на дивані, його м'язисте тіло розкинулося призовно. Він дивиться на Леона гарячим поглядом, його ерекція стоїть гордо та готова.

- Допоможи мені її розташувати, - наказує Кріс, киваючи у бік Лілі. Леон підкоряється, направляючи Лілі, щоб вона осідлала стегна Кріса. Вона опускається, її вологе тепло ширяє прямо над його напруженим членом.

- Тепер, крихітко, - буркує Кріс, хапаючи Лілі за стегна, щоб утримати її. - Опускайся на мій член. Приймай кожен дюйм.

Лілі підкоряється, її вузький прохід охоплює товстий ствол Кріса одним плавним рухом.

- Чорт, ти почуваєшся приголомшливо, - стогне Кріс, його руки ковзають вгору по спині Лілі і заплутуються в її волоссі.

Терпіння Леона виснажується, коли він спостерігає, як Кріс претендує на дупу Лілі.

- Мені теж треба бути всередині тебе, - заявляє Леон, його голос хрипкий від хтивості. Не чекаючи відповіді, він встає біля входу Лілі, що набрякла головка його члена впирається в її гостинне тепло.

Лілі, вже заповнена Крісом, ледь помічає нове відчуття, коли Леон штовхається вперед, занурюючись у неї одним сильним поштовхом. Її тіло вміщує обох чоловіків, розтягнуте, але не відчуває дискомфорту, оскільки вона фактично затиснута між ними.

Леон задає невблаганний темп, його стегна різко викидаються вперед, щоб зустріти поштовхи Лілі. Звук плоті, що б'ється об плоть, заповнює кімнату, що переривається їх загальними стогонами насолоди.

- Так страшенно туго, - стогне Леон, його хватка на стегнах Лілі міцніє, коли він встромляється глибше. Він нахиляється вперед, його груди притискається до неї, дозволяючи йому захопити зухвалий сосок між зубами.

Лілі скрикує, приголомшена подвійними відчуттями наповненості та стимуляції з обох кінців. Її нігті впиваються в плечі Кріса, поки вона осідлала хвилю екстазу, її внутрішні м'язи тремтять навколо поршневого члена Леона.

Кріс, не бажаючи залишатися осторонь, починає рухатися всередині дупи Лілі, синхронізуючи свої поштовхи з поштовхами Леона.

Всі троє рухаються в ідеальній гармонії, чуттєва симфонія стогонів, рохкання та ритмічного ляскання шкіри об шкіру. Поштовхи Кріса в дупу Лілі стають все сильнішими, його яйця шльопають її щоками з кожним глибоким поштовхом.

- Ох, чорт, ох, чорт, прямо там!

Лілі виє, її голос високий і хрипкий. Вона балансує на межі, її кульмінація швидко наростає під невпинною стимуляцією.

Леон відчуває її оргазм, що наближається, і подвоює свої зусилля, вбиваючись у неї з самозабуттям. Він заривається обличчям у вигин її шиї, його гаряче дихання обдуває її чутливу шкіру, коли він ніжно кусає її пульсуючу точку.

Зробивши останній потужний поштовх, Кріс по саму ручку занурюється в дупу Лілі, викликаючи у неї вибухову розрядку.

Тіло Лілі стискається, спина вигинається, коли потік насолоди проривається крізь неї. Її кицька стискається навколо члена Леона, видаючи з нього все, що він стоїть, тоді як її дупа стискається навколо товстої довжини Кріса.

- Так, так, ТАК! - кричить вона, її голос хрипкий від екстазу. Хвилі сильного блаженства накочують на неї, змушуючи тремтіти і задихатися.

Леон і Кріс не здаються, продовжуючи встромлятися в її тремтячі глибини, переслідуючи власні кульмінації. Тиск наростає, котушки напруги скручуються все тугіше і тугіше всередині них.

Коли відлуння їхніх інтенсивних оргазмів стихають, тріо падає разом у спітнілу, задоволену купу. Леон і Кріс обережно виходять, їх обм'які члени вислизають з олив Лілі з хтивим хлюпанням.

- Охрініти, - видихнув Кріс, проводячи рукою по своєму розпатланому волоссю. - Це було неймовірно.

Лілі, приголомшена і важка, видавлює слабку посмішку.

- Кращий... трійничок... коли-небудь, - бурмотить вона, її слова трохи невиразні через виснаження та посткоїтальне блаженство.

Леон притискає Лілі до себе, притискає її до грудей і заспокійливо гладить її волоссям.

- З нас вийшла чудова команда, чи не так?

Лілі залишається лежати на грудях Кріса, її дихання стає уривчастим, поки вона повільно відновлює самовладання. Леон без зусиль підхоплює її, притискаючи до голої шкіри.

- Подивися на себе, така гарна і виснажена, - бурмотить Леон, його губи торкаються її маківки. Тихе зітхання зривається з її губ.

- Може... ми можемо зробити це знову колись?

Очі Лілі розплющуються, невпевнено зустрічаючись поглядом з Леоном. Повільна, пустотлива усмішка розпливається на його обличчі.

- Так, чорт забирай, я згоден, - втручається Кріс, сідаючи і витягаючи руки над головою.

Леон усміхається, явно задоволений їх ентузіазмом.

- Скоро нам доведеться щось планувати, - пропонує Леон, уткнувшись носом у волосся Лілі. - Може, влаштувати собі поїздку у вихідні, тільки втрьох.

- Звучить ідеально, - погоджується Кріс, сідаючи поряд із ними.

Він простягає руку, проводить пальцем по ключиці Лілі, змушуючи її тремтіти.

Лілі, яка все ще відчуває залишкові ефекти своїх інтенсивних оргазмів, може лише слабо кивнути. Незважаючи на її виснаження, її охоплює хвилювання передчуття майбутніх пригод із цими двома чарівними чоловіками.

© Lothwen Elanor,
книга «Збірка еротичних історій Неонові ночі».
7. Піддатися гріху
Коментарі